1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @seal, ligt nog in het ziekenhuis in eindhoven.... ben er vandaag met de trein naar toe gegaan... mag er maandag pas uit helaas. ben teruggereden met zijn auto.. ik beter want hello big tasty menu en 1 happy meal:D

duurt alleen heel lang voor je volledig hersteld bent een 6 tot 7 maanden

@natascha kut is dat van je zus zeg. snap je reactie nu ook. had dit euvel met mn schoonzusje, voor arnaud was ik zwanger van een 2ling, zij was zoooo jaloers dat wij dan in totaal 3 kids hadden en zij maar 2 kon ons ook niet proficiat wensen.. hoorde niets van dr tot de vmk...... daarna was ik zwanger van arnaud en die overleed, zij was inmiddels ook zwanger ten koste van alles en iedereen, totaal egoistisch en dr man die het eigenlijk niet wilde, te klein huis te weinig geld. meldde ze afgelopen januari dat ze het eigenlijk financieel niet konden bolwerken... nou ik heb het niet gezegd, maar wel gedacht.. dat ik haar het zelfde wenste als mij (meen je niet want je wil niet dat iemand hetzelfde moet meemaken) maar tis een verstoorde verhouding die voor mij ook niet meer helemaal goedkomt.... :( ik hoop voor jou van wel!!!

2. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2642 Gezelligheid, 8 dec 2012
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
    natasha ik voel er wel een beetje hetzelfde bij als wat Doe Maar zegt.(verstoorde verhouding) Zou je niet tegen haar kunnen zeggen dat je het heel moeilijk vindt om enthousiast te reageren naar haar toe, omdat zij zo tegen jou gedaan heeft. (Maar dat je wel blij bent dat ze nu ook zwanger is?) ik weet niet hoe de verhouding voorheen was.

ander topic weet niet meer wie ermee kwam, maar wat een topic zeg! Ga zo kijken of die pella al de uitslag van de test heeft gegeven.

3. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Natas, jammer dat ze zo heeft gedaan. Heb je al is geprobeert er over te hebben? Wat ik zo jammer vind in dit soort situaties dat je reageert op hoe zij destijds gedragen heeft. Je laat je eigen reactie afhangen van situaties in het verleden. Ik probeer de laatste tijd wat meer bij mezelf te blijven en te reageren zoals ik ben, niet zoals een ander me behandelt heeft, ik wil niet dat iemand zoveel veel invloed heeft. Maar wel frustrerend hoor! Mijn tip als je geen ruzie wilt en iemand in je leven wil houden, hou dan is een gesprek en kun je uiten wat je dwars heeft gezeten en hoe jij het beleeft hebt.

4. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hay dames!

@ natas: Was vervelend zeg. Kan jou reactie nu goed begrijpen. Maar wellicht kun je nu ze zwanger is haar vertellen hoe jij je hebt gevoeld? En heeeel misschien kunnen jullie nu samen vd zwangerschappen genieten?

@ Doe maar, jeetje wat vervelend voor je man. Veel beterschap voor hem gewenst en succes voor jou met zorgen straks;)

Even een vraagje; hebben jullie ook zo last van verschrikkelijke eetbuien in lekkere dingen. Ik kan gewoon niet stoppen met snoepen! zo slecht..:(

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @zustertje, jathx en JAAAAAAAAAAAAA ik weet van gekheid niet meer wat ik moet snaaien... was vanavond al bij de mac vooral voor linette die zooooo lief was vandaag.. maar ik zit nu te bedenken wat ik nu in mn mond kan stoppen want ik heb honger

6. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    haha ik heb hier een zak van die kerstschuimpjes liggen, een bak yoghurt staan en een zak stroopwafelstukken. Wissel alles af, maar het is echt te gek voor woorden eigenlijk haha!

Ga nu ook echt alles opruimen! ;) Was de mac wel lekker?

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahahaha, ik vind gewoon niets lekker... de kasten liggen vol met chips, snoepjes koekjes enzo.. koelkast ligt vol maar er ligt gewoon niets in wat ik nu wil eten..... dus heb al zeker 10 keer alles open getrokken of er al iets bij ligt dat ik wel wil hahaha

je krijgt zeker een meisje... lol

8. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Haha dat is ook lastig! Wat heb je nu uiteindelijk gegeten doe maar?
    Of het een meisje is weet ik nog niet, hoop 17 december te horen of het een meid of jongen is. Mijn gevoel zegt jongen dus ben benieuwd!

Fijne dag allemaal!

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @zustertje, ik heb toch maar een salamiworst open gemaakt en daar de helft van gegeten... haha

oke nou ben benieuwd wat het wordt

10. zustertje12345

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Sorry als je het al een keer geZegt hebt doe maar, maar weet jij al wat het word?:)

11. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    goeiemorgen dames ...

blijkbaar zijn er nog onder jullie met vreetbuien ...
    man, wat moet ik mij een ganse dag beheersen. en zeker nu ik in zwangerschapsverlof ben, heb je nog meer zin om te eten, want je hebt veel meer tijd :D

ik heb trouwens de kaap van 20 weken gehaald nu! wat leuk...begint vooruit te gaan.

Manlief is hier naar de wasserij om de was te drogen, zodat ik niet moet sleuren met de wasmanden ...lief toch ( maar wat zit daar weer achter :p )

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @zustertje, nee miss donderdag anders 31 dec, 20 weken echo

@natascha, goed of slecht met wat er achter zou steken?

13. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    haha , ik bedoel ; wat zal ik nu voor hem moeten doen als hij voor mij naar wasserij gaat

14. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

Sinterklaas een beetje overleefd zo te lezen... Op naar de Kerst hihi. Wij hebben 5 december Zwarte Piet gespeeld, zo leuk al die vrolijke kindergezichtjes en al die duizenden vragen :D
    Vandaag de kamer maar eens flink onder handen genomen en de kerstboom gezet. Altijd leuk voor de sfeer!

@Natascha: heel begrijpelijk je reactie hoor. Erg dat het zo moet gaan, maar in dat geval zou ik ook niet blij kunnen zijn. Hier ook rare reacties gehad, terwijl het echt niet vanzelf is gegaan. Jammer dat sommigen zo moeten zijn...

Sinds het begin van deze maand weet ik zeker dat ik ons wonder voel. Iedere dag komt er wel een beweging voorbij... zo geweldig! Stelde het eerste moment dat jullie zeker wisten dat je het kindje kon voelen ook zo gerust, of ben ik een rare?

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @natascha, en is het al duidelijk geworden wat hij van je wilde hahaha;)

@dutch diva, leuk he... altijd fijn als je m voelt

vandaag effe 2 dagen bijgegeten op de verjaardag van nichtje.. vanmorgen en vanmiddag uiteraard thuis gegeten enzo... maar bij een ander is het altijd lekkerder... en taart, en vlaai enz enz enz

16. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @dutch diva: ja hoor ...tuurlijk stelt dat gerust.hihi, geniet er maar van

@doemaar: precies! ik ken manlief toch goed he ....hij vraagt niks, maar geeft wel hints : Ipad :p

enne, hmmmm, waar blijf je met die taart? ik wil ook

17. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hey meiden,

Gaap, weekend al weer voorbij :( jullie druk gekletst zeg!

@doemaar, hoe is het met je kereltje? Nog lekker in het ziekenhuis, hoef jij nog niet zuster te spelen dus, gelukkig ;)

@natasha, wat verveld van je zus zeg. Kan me voorstellen dat je gefrusteerd bent! Maar missch wel slim ff alles te bespreken, deze bijzondere tijd wil je immers zo gezellig mogelijk door komen? Heerlijk dat je man de was voor je doet ;) Ipad is een leuk cadeau en als manlief aan het werk is ook heel leuk voor jou.

@dutchdiva, idd heel geruststellend je kindje voelen. Weet je zeker dat het in orde is en beweegt :)

@zustertje, hey hoi, hoest met jou? Betreft eetbuien, jep van alles.

@libido, wat is dat ook al weer? :p ergens min 100 hier.

@hier, vanacht zo'n hoofdpijn gehad, kon niet bewegen of huilde het uit. Licht geluid beweging alles. Had ik wel eens vaker gehad, maar zo erg? Vriendlief wou naar het ziekenhuis toen het vanochtend nog was, maar heb me nog maar ff omgedraaid, rond 2 uur bed uitgekomen en toen ging het redelijk. Vanmiddag ng ff geslapen en ben nu al weer moe :( nou jah zo lekker weer naar bed.
    Sinterklaas gisteren was heel leuk, prima vermaakt en we zijn allemaal heel erg verwent zelfs de nieuwe baby had een pakket leuks gekregen van alle sinterklazen om nog niet te spreken van J.esse, heeft ff in 1 avond z'n speelgoed verdubbeld.

Ik ga lekker slapen meiden, tot morgen.
    Liefs

Ps. Iemand toevallig wat van mamajude gehoord?

18. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be
    Klik op het mei 2013 mama's clubje

datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht
    27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen
    28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - meisje
    01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten
    02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen
    02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen
    02-05 Sandrabenjamin (34) - 1e kindje - zh - ?- verrassing
    03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel
    03-05 kopjethee79(32) - 1ste kindje - zh - meisje
    03-05 Nenny (23) - 1e kindje - tb/zh - wil het wel weten
    04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - meisje
    07-05 Jade12 (21) - 1e kindje - zh - bv- wil het weten
    07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    08-05 Gezelligheid (40) - eerste kindje - jongen
    08-05 MomOf2 (30) - 3e kindje -tb - bv - nog onbekend
    08-05 Mirtjuh (37) - 3e kindje - gh - bv - wil het weten
    09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje
    11-05 DTtje (24) - 2e kindje
    14-05 Flotsje(29) - 3e kindje
    23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - wil het weten

Totaal: 20 zwangeren
    4 meisjes / 4 jongens / 1 verrassing

Afspraken

datum naam - afspraak
    11-12 Anke1986 - controle vk en bespreken 20 wkn echo
    12-12 Liefje2013 - 20 wkn echo
    13-12 Liefje 2013 - vk controle en uitslag 20 wkn echo
    13-12 Doemaar - controle vk
    13-12 Zustertje12345 - controle vk
    14-12 SandraBenjamin - 20 weken echo
    17-12 SandraBenjamin - bespreken 20 wkn echo met dokter
    17-12 kopjethee79 - 20 weken echo
    17-12 Zustertje12345 - 20 weken echo
    18-12 Dutchdiva - 20 weken echo
    18-12 Nelly - 20 weken echo
    19-12 MevrS - SEO 20 weken echo
    31-12 Doemaar - 20 weken echo
    03-01 Natasha - controle gyn + echo
    04-01 MevrS - controle gyn
    31-01 Natasha - controle gyn

Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
    En laat deze "instructie" ook maar staan

19. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    En nu kan ik ook jullie vertellen dat wij een .....

Jongen

krijgen, hoera. Alles blauw! Hihi, heb de "oude" kleertjes van Jesse er al bij gepakt. Die deed ik telkens met pijn in mijn hart in de bewaar dozen, want ze waren allemaal zo gaaf. Ben helemaal blij, die kleertjes plus al het nieuwe deze baby heeft nu al teveel :)

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @doemaar, nee hij wordt waarschijnlijk thuis gebracht door defensie morgen hahaha. dus scheelt voor mij weer een ritje

jeeeeej nog een jongen erbij.. moet zeggen de jongens gaan goed, ook bij de andere mei mama's.

och meis heb je last van zw migraine?

nee niets van mama jude gehoord

@natascha hahahaha

zo ga naar bed, heb alles al gemist omdat ik in slaap was gevallen, dus kan net zo goed dit logge lichaam naar bed hijsen

truste

Deel Deze Pagina