1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hey DutchDiva, we hebben al even niets meer van je gehoord... Geen nieuws, goed nieuws?

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @natascha, ja hij kan ook in de gang wachten hoor... denk dat dat het ook wordt

@nelly, kwil het niet weten wat mn gewicht doet hahahaha. maar feit is wel dat ik mn uggs al 2 dagen niet aanhoef omdat mn gewone leuke laarzen passen... vocht neemt even af.

lekker stoofpeertjes, jammer dat ml er niet van houdt. ondanks dat ie het wel zou opeten hoor

3. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Zag allemaal goed nieuws over de echos! Ik moet nog ff wachten tot zaterdag 8.30

Verder niet veel te melden, ben super chagerijnig. Ik slaap maar 4 uur per nacht. Ga ik er vannochtend om 9 uur voor koffie met de buuf, komt ze niet opdagen. Heb kwartier boven de pot gehangen want mn ochtendmisselijkheid is heel raar opeens weer terug. Behhh wil helemaal heen klaagerd zijn maar zo is het helemaal niet zo leuk.

Anyway ook wel goed nieuws. Gaat wat beter tussen mn zus en mij. Gaan samen met mn pa naar de film het Bombardement. We doen t maar rustig aan. Geen verwachtingen van mijn kant in elk geval.

4. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Nelly en Dtje: leuk, een zoon!!!

@All: sorry sorry voor het lange wachten, maar de echo was goed! :D
    Wel heb ik best last van het harde duwen op mijn buik, maar dat zal hopelijk snel over gaan. We krijgen wel een eigenwijsje haha, ik moest tussendoor een stuk gaan lopen omdat ze anders niet alle metingen konden doen...

5. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Gezelligheid: ik talent? Gewoon geluk dat de recepten lukken! Hihi...

@natasha86: haha, jullie ukkie weet zijn/haar geslacht goed geheim te houden! Fijn dat jullie het nu eindelijk weten. Ik ben benieuwd of na 3 januari de lijst nog blauwer of toch rozer wordt!
    Hoe ging het bij het KDV? Is het hetzelfde als van je oudste? Ik moet trouwens ook ons ukkie niet vergeten aan te melden... Die gaat gewoon naar het KDV waar Evelien (nu nog) en Marjolein op zitten. Bevalt prima.

@Doemaar: fijn, dat je niet meer zoveel vocht vasthoudt!
    Hier was het precies omgedraaid. Ik lustte geen stoofpeertjes, maar bij manlief was dat vaste prik met kerst. Nu vind ik ze superlekker!

@seallable: oooh, voor jou ook al bijna de tweede helft van de 20-weken echo!
    Pfff... Die hormonen! Ben je inmiddels weer wat vrolijker? Enne, als het oplucht, lekker klagen hoor! Papier is geduldig en wat we niet willen lezen, slaan we gewoon over! *lol*
    Oooh, super dat de verhouding met je zus met kleine stapjes vooruit gaat. Goed van je dat je geen verwachtingen hebt!

@DutchDiva: aaaah, daar is ze! Wat fijn om te horen dat de echo goed was! Maar zo'n last van het duwen? Dan zijn ze wel erg ruw geweest. Neem maar lekker je rust! Haha, ook al een kindje wat lekker eigenwijs is. Vast een meid! Al was ons jochie zich ook lekker aan het verstoppen en erg beweeglijk. Wilden jullie het geslacht weten?

Hier was het kerstdiner op school geloof ik wel een succes. Annabel vertelt niet veel, dus dat probeer ik morgen nog wel. 't Was ook voorbij bedtijd toen ik haar ophaalde. De groentetjes waren in ieder geval bijna allemaal op gegaan en de helft van de (veel te veel gemaakte) stoofpeertjes ging weer mee naar huis. JUMMIE!!!

Haha, ik begin hier trouwens kook/bak-verslaafd te raken. Schoonma was eerder voor Annabels verjaardag geweest, omdat het anders te druk was voor schoonpa (alzheimer) en vond het jammer dat ze geen stukje had gehad van de verjaardagstaart. Eerste kerstdag gaan we daar 's ochtends naar toe, dus misschien dat ik weer een taartje ga bakken. Haha...
    En later die dag gaan we naar mijn ouders en dan wil ik misschien wel hemelse modder maken voor het lenen van de stervormige schaal voor Annabels kerstdiner.
    Plannen genoeg dus!

6. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ach, als ik dan toch aan het zwetsen ben...
    Hier een fotootje van de groente"kerstboom" die ik voor vanavond had gemaakt voor Annabels kerstdiner:

Bekijk bijlage 293867

Lekker simpel, komkommerschijfjes in de vorm van sterretjes als groen van de boom, parijse worteltjes en snoeptomaatjes als kerstballetjes en gele paprika voor slingertjes en een ster.
    Fotootje van de stoofpeertjes heb ik niet, want die had ik gewoon in een plasticen bak gedaan en op school pas omgekieperd in een kleine slaschaal.

7. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Grrrr!! Mn zwangere hoofd heeft me voor de gek gehouden! Kom er net achter dat ik vandaag naar de gyn had gemoeten, niet morgen. Waarom bellen ze dan niet ff?

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nelly wat gezellig zo een groente boom hihi

@seal, doen ze bij ons ook niet hoor als je in zh moet zijn, ze zijn zo gewend dat mensen niet komen, maar tis mooi kut

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @hier wat een ongeloofelijke kutnacht hier...heb ieder half uur tot 4u gezien. het kan zijn dat wel wat geslapen heb tussen die hald uren in want zr vlogen om, maar snip verkouden en jengelbenen, het doet niet zeer maar ook wel, zo een klote gevoel is dat. uiteraard was linette om 6.45 klaar om naar beneden te gaan. pffff wordt lange dag

nu eerst maar eens gaan stomen want zit ook nog eens muurvast in mn kop

10. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Beterschap doe maar. Ik heb gebelt en moet maandag heen. Vind het toch raar, je bent zwanger en dit was toch best belangrijk. Ach ik blijf nog ff in mn bedje dan maar.

11. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @nelly; neen, onze zoon was bij een onthaalmoeder destijds.
    maar hadden daar toch wat minpuntjes.
    het kdv viel heel goed mee, alleen moeten ze minimum 2 volle dagen per week, en onze gaat maar halve dagen. gingen nog eens bespreken hoe of wat

@seal; hier bellen ze ook niet. ik deed stages in ziekenhuizen, en er zijn zoveel mensen die hun afspraak vergeten ofzo, dat ze daar echt niet aan beginnen om rond te bellen.
    Moet jij nog een weekendje geduld hebben si :)

12. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Ach morgen eerst weer echo vink veel spannender ;) maandag uitslag van t bloed maar ik neem aan dat als er wat mis was er ook wel eerder gebelt was.

13. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Mama Jude: hoe gaat het met jullie? En hoe gaat het met de situatie met je zusjes ongeplande zwangerschap? Is ze misschien al bevallen?
    En is je pleegzusje al een beetje gewend bij je ouders?
    Echt een heftige tijd voor jullie nu. Ik denk aan jullie!

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb een andere banner, maar daarvoor moest ik mijn uitgerekende datum naar 5 mei verzetten, anders liep hij een dag voor.
    Wel even wennen hoor, dat blauw...

15. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    haha Nelly,
    uw zoontje zal zijn mannetje moeten staan tussen de dames
    wat zeggen de meiden dat ze eens een broertje krijgen? :D

16. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Hoi meiden ...

wat vroeg seg! ben al op van 04h00, Mattèo hele tijd overgeven.
    Zo vervelend, dan maar opgestaan met hem.
    Ligt nu languit in de zetel naar Dora te kijken :D

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @natascha, mogge, bah beterschap voor matteo. Huer nog n vroege vofel.

Pfff zit met een.morele 2strijd maar weet niet of ik het moet vertellen, betreft vlindertjes namelijk. Iets wat me soms stoort als ik er even lees

18. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0

Hoop ook dat hij gauw beter is. wou deze morgen om 9h00 bij colruyt zijn, maar ja, kan hem niet meenemen he zo.
    Dus, zal deze namiddag mogen boodschappen doen.
    Mijn man is in verlof, maar vond het doodleuk om toch een afspraak te plannen deze voormiddag. grrrr :x

Oei, je onderste stukje klinkt echt niet goed he...
    Smijt het gerust in de groep als je dat wenst!

19. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Goedemorgen lieverds,

Ik heb het zoooo druk, maar heb mezelf beloofd dat ik van't weekend ff mag gaan zitten lezen en kletsen hier .... Hoop dat het lukt.

Knuffel voor jullie.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @natascha, nou het gaat er meer om dat ik mezelf betrap tussen een vlindertje die levensvatbaar is en niet.... vroeger maakte ik het onderscheid tussen vmk (als ik het al een onderscheid kan noemen maar weet er effe geen beter woord voor) en een na de 15 weken.... nu betrap ik mezelf er wel eens op dat ik een verschil maak tussen een vlinder van voor 25 weken en na 25 weken:(

Deel Deze Pagina