@natas, oh ik zie idd op de belgishe website dat je geen zwanger tas hebt... ik zou proberen deze via de nederlandse kruitvat te bestellen.. aan de andere kant tis weinig bijzonders... en je moet m nog steeds zelf afhalen... @nelly, precies. nou ik gebruik dat ding echt als ik niets voel.. gisteren ook dan ben ik de hele dag druk geweest, dus voel beeb niet.. ding erop en klaar.. tis niet heeeeel veel moeite hoor... @dozen, hier alles aangevraagd, alleen die van etos gehad.. zit nu te wachten op de van prenatal, die schijnt erg leuk te zijn, en die van kv komt idd pas laat... 7de of 8ste maand ofzo... hier stilte voor de storm.. linette kijkt tv, ml slaapt nog even, ben al wat dingetjes voor ontbijt op tafel aan het zetten voor ontbijt... straks broodjes in de oven, rozijnenbrood, suikerbrood.. nu al honger...
@doemaar: dacht al dat er in België gene was. Maar maakt niet uit, zal ook niet naar Nederland rijden voor die tas..hihi @Nelly: kan het geloven dat je even moest omschakelen. Het is anders he. Maar wel leuk dat je eens naar andere kleertjes en ander speelgoed kan kijken. @hier: net uit bed gerommeld. we komen precies nog maar van tafel en moet al dadelijk beginnen aan alles voor deze middag. Zal blij zijn als het avond is, en ik een gezellig avond in de zetel heb. Hoe zit het bij jullie met de uitzet? Al spullen gekocht? In België is het de gewoonte dat je een geboortelijst legt. Ik heb dus enkel de wandelwagen en box gekocht, omdat dit toch te duur is voor de lijst. de eetstoel wil ik van ikea..heb ik hier vast al eens getoond welkeen. maar voor diegene die zwangerschapsdementie hebben, hier nog effe de link. ik wil dus de rood met zwarte LEOPARD Hoge kinderstoel met blad - wit - IKEA ik zie die echt heel graag. Verder zag ik hier op het forum een leuke sitter. maar blijkbaar kan je dat niet in België in de winkel gaan kopen, enkel online. had het graag eens gezien voor ik het aanschaf. zal toch nog eens zoeken of het echt nergens te krijgen is. lijkt me precies ook handig. wat vinden jullie? Tiny Love 3-in-1 Rocker Napper Red
Kijk wat ik vond natasha, veel goedkoper hier ..... Marktplaats.nl - Tiny Love Rocker napper wieg wipstoel en zitje in een ACTIE! - Speelgoed | Babyspeelgoed
Jjammer, maar ik zou als ik jou was wel ff berder kijken, heb hem.ook op een paar sites gezien voor 80/90 euro. Gaaf ding trouwens. Denk komt ook op mijn lijstje. Zo en nu koffie zetten .... pffft. Meiden, jullie ook buikpijn?
Ik kijk wel uit hoor. kan hem idd bestellen voor 90 had hier gewoon de eerste beste link geplaatst. hihi...enne, nog een nadeel : ik wil absoluut een rode...hihi. oei, buikpijn..niet leuk. heb je te veel gegeten dan? of is er iets anders denk je?
Goodmorning, Hoe was eerste kerstdag meiden? @natasha, buikpijn van eten Maar al opgelos, is er gisteravondben vanacht allemaal weer uitgekomen. Voel me nu weer goed dus we gaan straks weer gezellie verder. Fijne 2e kerstdag meiden Liefs
gelukkig is het opgelost Anke! Ik ben blij dat kerstavond en kerst voorbij is. waren drukke dagen. wel gezellig, maar kruipt in je kleren vind ik gisteren om 21h00 gaan slapen, heeft deugd gedaan. seffes naar de bib, deze namiddag gaan we zwemmen
En the spirit is ver te zoeken, heb officieel de pest aan kerst. Eerste kerstdag+nacht spugend door gebracht, vandaag me dood zitten ergeren aan schoonouders en ..... gespuugd. Stomme kerst Ben kapot, je ergeren kost veel energie, of zou het van het spugen komen? Ach ja, slaap lekker meiden, tot morgen uur of 2 hoop ik gaap ........... Hoe was jullie dag meiden?
1 van de erger puntjes ... Jullie mening? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/409222-raar.html#post14180740
@anke, de enige die egoist is, is je schoonmoeder..... om ten koste van alles (dus bs eruit gooien) je vriend probeert te manipuleren iets te doen wat hij niet wilt doen. als mijn moeder dat tegen mij zou zeggen zou ik tegen dr zeggen wat haar bezielt zulke kut opmerkingen te maken, en dat ik nog altijd zelf bepaal wie mijn haren knipt... en als ik dan geld moet betalen voor de kapper, ik dan wel naar een echte kapper zou gaan... wat denkt ie wel niet.. suf wijf. ohhhhh balen, gelukkig mijnschoonloeder al een jaar niet meer gezien, en mn schoonvader had andere plannen (maar die is gelukkig wel lief) nou hier moeten we om 11 in veldhoven, krijgt vl nieuw gips en wordt de vooruitgang besproken mbt tot zn pees.... ben benieuwd. daarna nog effe bij collega van hem op bezoek dus denk dat ik me pas aan het einde van de middag, dag, whatever weer meld...
@Anke: ik vind het heel erg raar van zijn zusje dat ze daar geld voor wilt. en al zeker omdat ze geen kapster is. Mijn zus heeft ook de kappersopleiding gevolgd, gestopt na anderhalf jaar, en ik vind persoonlijk dat die geen ervaring genoeg heeft om aan mijn haar te zitten hoor ...
@Anke: ik heb de sitter besteld op Wipstoeltje.com | www.wipstoeltje.com 89. valt mee he. kon het niet laten...hihi, en wou perse een rode
anke echt vreemd, komt toch geen ruzie van hè? hier de vloer is bijna af. Ook op de babykamer, daarna maar een op zoek naar een babykamer. En alle andere benodigdheden.... natasha erg leuk die sitter, tot hoeveel mndn kunnen ze daar in?