zo net de boodschappen gedaan voor morgen.... alleen nog misschien een kratje bier halen voor de mannen, maar die was uitverkocht vandaag... jup in de aanbieding.... lol dat doe ik dan morgen... voor de rest boven en beneden al gepoetst moet alleen nog zuigen en dweilen beneden, maar dat komt strax wel. of ook morgen. die vriend die komt mag op de babykamer op een matras op de grond, hij sliep eerder altijd in linette dr bed maar ben er ineens ontzettend vies van haha dus op een matras daar, heb ik vanmorgen al tevoorschijn getoverd... loop me zelfs nu al druk te maken dat ie ook moet eten, en mee moet ontbijten, maar dat het qua eten gewoon een varken is, ruikt zwaar naar de rook, zware ademhaling tijdens kauwen bah.... heb besloten dat als iedereen 1 januari gedoucht is dan pas de badkamer poets.. erg he, hormonen of echt effe afkeer
Als die jongen toch al op de babykamer slaapt, kan hij toch ook voor ontbijt een flesje melk krijgen? Scheelt jou weer ergenissen. gaat hij nog mee naar de echo??
@gezelligheid neeeee echt niet dat ie meegaat... als ie meegaat mag hij buiten wachten, ga daar niet met mn blote buik een mooi moment van ons als gezin laten verpesten
Hihihi, ik zt ne ff snel mee te lezen, arme doemaar, knuf voor jou en schop voor "mister stink vriend" haha. Hebbie geen tuinhuisje waar hij in kan? Kun je hem z'n ontbijt daar wel voor de deur zetten.
Doe maar van harte met je meisje! Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst! Moge 2013 ons gezonde beebjes schenken. *kruipt weer terug onder de wol*
Die creme is van bepanthen. Maa het is geen tube, een flacon waar je dan op de dop moet drukken om een 'portie' creme te krijgen. Ik denk dat ik vooral voor die contructie heb betaald. Doe maar, veel plezier morgen! Seal, beterschap!
@doemaar : bah, van alles wat je opnoemt over die kerel, heb ik ook een grote afkeer. haha hier een spelletjesnamiddag gehad met zoonlief ...na vele gezelschapspelletjes zeg ik : nu maak ik effe tijd voor mezelf ... goh ja mama, wanneer maak je dan eens tijd voor mij? want die spelletjes speel je toch met mij omdat je dat niet alleen kan doen
trouwens, meiden, ik begin moeilijk een positie te vinden bed. ik ben namelijk een buikslaper ...lukt dus niet meer slaap nu op zij met 1 opgetrokken been, en kussen tussen benen , maar het doet zo'n pijn aan mijn bekken
natasha same here. Ik draai veel 's nachts. Aar hebnu een positie gevonden die redelijk oké is. Op m'n zij, bovenste been omhoog, kussen tussen de benenen onderste been languit. Maar dan wel met m'n borst richting matras. Snap je? Wel balen voor je dat je nu al last hebtvan je bekken.
ik slaap precies in dezelfde positie. op aanraden van gyne om mijn bekken te sparen ...maar ja, blijf er last van hebben
Bij een van de zwangerschapscursussen die ik eerder heb gevolgd, werd juist aangeraden om als je op je zij ligt, het onderste been op te trekken en het bovenste been languit te leggen. Omdat je bekken dan het minst belast wordt en je buik meer wat ruimte heeft. ??? @Doemaar: ik zou me ook vreselijk ergeren aan zo'n vriend, hoor! 'k Krijg er gewoon de kriebels van. Bah... Veel plezier en succes morgen met de 20-weken echo!
*doet dansje* joehoe, ik sluit de rij vandaag tralalalalalalaaaaaa!!!!!!! nou hier tot diep in de nacht discussie met ml.... die wil dat ik nu eens korte metten ga maken en evt een hbo studie er naast ga doen.. bah en ik heb echt een hekel aan studeren.. zeker als ik zie dat hij er aan onder door gaat zowat... of dat ik mn plannen voor een eigen zaak nu eens wat serieuzer ga nemen... en mn wg eens ga aanpakken... voor een deel heeft hij zeker gelijk, maar voor een deel slaat hij de plank volledig mis en is is het doel volledig voorbij geslagen met hetgeen hij allemaal niet voor ogen heeft.. tis een lang verhaal heb ook niet echt zin om me het hier allemaal neer te zetten, maar er is genoeg gezegd waar hij over na moet denken en ik over na moet denken.. niets negatiefs aan hoor dus geen breuk of wat voor dingen dan ook, maar gewoon hoe we het nog beter kunnen maken voor ons als gezin nou zo douchen en aankleden, ik dacht dat 1 fles zonnebloemolie genoeg was voor het kleine frieteketeltje, maar heb toch nog een fles nodig anders geen oliebollen... fijne dag.. tot later
@Nelly : mijn gyne raadde mijn aan om mijn onderste been volledige te strekken, om zo bekken wat te sparen. ik heb last van mijn linkerbekken, en moet op mijn linkerzijde slapen,met mijn linkerbeen gestrekt @doemaar: heel veel succes vandaag... de akkefietjes met je man ...heel normaal ik kom ze nu ook meer tegen dan anders. wij hebben bijna nooit geen ruzie of woorden, en nu ga ik plots aan alles ergeren en twijfelen lang leve de hormonen zeker
slapen tja, twee verschillende manieren, ik zal het ook eens aan m'n vk vragen. Lieve Ladies, allemaal heel veel plezier vanavond en ik wens jullie allemaal een super 2013! Dikke zoenen
denk dat het wat afhankelijk is van waar je precies last hebt als ik anders lig dan die pose, heb ik nog meer last, vandaar! prettige feesten dames