Doemaar, hoe was je echo? Alles goed? Ben zo nieuwsgierig voor je, of ben je te druk je kerel + vriend af te mopperen
Wauw Doemaar! Super! Hier even snel een berichtje via de telefoon... Manlief heeft al dagen de laptop tijdens al mijn vrije momenten. Ik wens jullie een heel gezellige jaarwisseling en een prachtig 2013 met onze mooie wonders!
Fijn onze afsluiter ook inorde. Kunnen we allemaal gerust 2013, ons baby jaar ingaan meiden. Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en een heel fijn jaar met prachtige babys! Liefs
@Doemaar: wat een mooie jaarafsluiting! Geniet ervan! Iedereen een leuke jaarwisseling en alle goeds voor 2013 gewenst! .
@ doe maar: wat fijn! Iedereen de beste wensen! 2013 het jaar waarin we onze wondertjes in het echt mogen bewonderen en vast houden! Iedereen een mooie jaarwisseling gehad?
@doemaar: fijn dat alles in orde was .. @lijst: geen zin om hem te zoeken, maar ik denk dat ik donderdag het nieuwe jaar aftrap met een echo? @ iedereen: het allerbeste voor het nieuwe jaar! met een gezonden baby voorop...dat alles goed en vlekkeloos mag verlopen @mijn zus: zoals jullie wisten, het hele verhaal van mijn zus.. moet donderdag helaas binnen voor curettage..omdat er aan 7 weken nog geen hartje klopt. ze gaat er heel goed mee om, en zegt gewoon met een nieuwe lei te starten
natasha ik mag morgen... Balen voor je zus, hoop dat ze snel zwanger raakt. Heel gezellige jaarwisseling gehad bij vrienden/ familie van vriend.
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - zh - fv - meisje 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen 02-05 Sandrabenjamin (34) - 1e kindje - zh - ? - verrassing 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 kopjethee79(32) - 1ste kindje - zh - fv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - tb - bv - ? 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje Totaal: 17 zwangeren 5 meisjes / 7 jongens / 1 verrassing Afspraken datum naam - afspraak 03-01 Natasha - controle gyn + echo 04-01 MevrS - controle gyn 09-01 Nelly - controle vk 10-01 Zustertje12345 - controle vk 10-01 Doemaar - controle vk 25-01 Seallable - glucosetest 28-01 Nelly - pretecho 31-01 Natasha - controle gyn 01-02 MevrS - controle gyn 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan is ie dan natas
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL hier happy dat t n meisje is, naam staat al vast dus op naar geboortekaartjes land
@gezelligheid : ah, dan heb jij je afspraak niet toegevoegd? veel succes morgen! @doemaar : leuk, de zoektocht naar geboortekaartjes, wij moeten nog eerst de naam beslissen
*breekt even in* Hoi meiden, Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik even inbreek in jullie topic, maar ik zag per toeval dat hier enige tijd geleden wat vragen waren omtrend ervaringen met een doula. Ik ben zelf doula in opleiding en wil eventueel graag jullie vragen beantwoorden hoor, als daar behoefte aan is *breekt weer uit*
Hey lieve meiden, Allereerst hoop ik dat jullie jaarwisseling goed verlopen is! Hier erg rustig! Mijn griep is weer op retour ben wel erg moe nog en schrok dat ik 5 kilo kwijt was in die 5 dagen. Ik ga donderdag naar de verloskundige ff check of onze meid t nog goed doet. Pff wat kun je blij zijn als je je weer wat beter voelt zeg!!
Allereerst: GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN!!! Hier hadden we het lekker rustig, lekker met het gezinnetje thuis. 's Nachts hadden we voor het eerst de meiden uit bed gehaald voor het vuurwerk. Nou, wat hadden ze genoten. Zo mooi om die snoetjes te zien. Alleen toen we even naar buiten gingen, vonden ze het niet meer zo leuk met al die knallen. En zo schattig, geproost met champagneglaasjes ranja. @natasha86: mooie buikfoto! Bedankjes voor kraambezoek hebben wij bij alledrie niet gedaan. Wat voor bedankje is het geworden bij jullie? Ik ben benieuwd morgen of het geslacht van je kleintje donderdag nogmaals bevestigd wordt en natuurlijk ook naar wat het geslacht dan is!!! Veel plezier! Ach, die reactie van je zoontje op "tijd voor jezelf", geweldig!!! Wat verschrikkelijke tijd nu voor je zus. Sterkte! Ga je nu nog wel babyshoppen met haar? @Gezelligheid: pffff... Beeeeeeeetje dure creme. Bepanthen is trouwens wel superspul hoor! Al geloof ik niet zo in die buiksmeersels. Maar goed, ik mag ook niet klagen met mijn buik. Na 3 voldragen zwangerschappen heb ik maar een paar kleine streepjes in mijn zij overgehouden, die je echt moet zoeken! En eigenlijk ben ik er wel trots op. Welverdiende tijgerstrepen! Wrrraaah! *lol* Hier gebruiken we trouwens de Bepanthen babyzalf voor de billetjes, schrale plekjes en beginnende eczeemplekjes. Ik gebruik hem ook voor mijn handen als ik last heb van kloofjes. @Doemaar: was die vriend trouwens nog meegegaan naar de (wachtkamer bij de) echo? Of gewoon bij jullie thuis gebleven? En heb je nog een beetje rust in je hoofd gekregen m.b.t. werk/studie/eigen zaak? Hier zijn we trouwens ook blij dat we weten dat het een jochie wordt. Nu kunnen we meteen het verzinnen van de naam en het ontwerpen van een geboortekaartje van ons lijstje schrappen. Babykamer hoeven we ook niets aan te doen, dus dat telt lekker af! Naja, we moeten alleen nog "even" vier kamers, vier dakramen en een vliering op zolder maken... Hadden jullie Linette na de 20-wekenecho nog verteld dat ze inderdaad een zusje krijgt? Zo typisch dat die ukken het op een of andere manier gewoon al "weten". @Anke1986: balen dat je astma weer terug is. Hopelijk nu alleen maar tijdens de zwangerschap. Heb je er erg last van? @seallable: fijn dat je bijna van je griep af bent. Jeetje, wat heb je het te pakken gehad! Fijn dat je donderdag bij de vk langs mag voor een extra check-up. @slaaphouding: ik zal de vk volgende week eens vragen hoe je nu het "beste" kunt gaan liggen om je bekken te ontlasten. @broekenjacht: yesss, ik ben zooooo blij! Ik heb (vorig jaar, haha) op internet twee positiebroeken gekocht die gewoon passen!!! Ein-de-lijk kunnen die hoogwaterbroeken weg! Blij-blij-blij! @doula: no offence, maar da's niets voor mij! Terwijl ik vaak wel van de "zweverige" kant ben. Hihi...
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - zh - fv - meisje 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen 02-05 Sandrabenjamin (34) - 1e kindje - zh - ? - verrassing 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 kopjethee79(32) - 1ste kindje - zh - fv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - tb - bv - ? 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje Totaal: 17 zwangeren 5 meisjes / 7 jongens / 1 verrassing Afspraken datum naam - afspraak 02-01 Gezelligheid - controle + echo 03-01 Natasha86 - controle gyn + echo 03-01 seallable - controle vk 04-01 MevrS - controle gyn 09-01 Nelly - controle vk 10-01 Zustertje12345 - controle vk 10-01 Doemaar - controle vk 25-01 seallable - glucosetest 28-01 Nelly - pretecho 31-01 Natasha86 - controle gyn 01-02 MevrS - controle gyn 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan
Zo. Even de lijst weer bijgewerkt. Oh, morgen gaan de meiden lekker een dagje naar mijn ouders. Normaal past mijn moeder 's woensdags altijd op, maar in vakantietijd doen we dat in overleg. Wel erg fijn dat de dametjes morgen ook terecht kunnen, want dan kunnen we weer verder met de zolder. En ik met mijn enorme was-achterstand... 't Is onderhand weer kledingdoorschuiftijd, want Marjolein en Evelien zitten weer krap in de kleertjes. Dus mag ik weer lekker dozen doorspitten... Wat dat betreft vind ik het wel fijn dat we nu een jongen krijgen, want dan hoef ik niet nog een keer alles te bewaren en uit te zoeken. Dan is het gewoon een kwestie van kleertjes weggeven/weggooien die Marjolein te klein zijn geworden. Groetjes!
@nelly die kerel leeft nog... maar ik heb een heel slecht gevoel bij hem... hij had bepaalde gedragingen, hij ging ml nadoen in zijn doen en laten naar Linette.... en deed gewoon niet zoals altijd.... bijv. hun gingen naar buiten om te roken, ml zat naast me en daarnaast hij, toen ze terug binnen kwamen ging hij zodanig op de bank zitten dat ml niet meer naast me kon komen zitten... vrat zich vol met de stokbroden en kaasjes op tafel, denk dat het merendeel door hem is opgevreten.... en smorgens had ik de tafel gedekt en ml zn beker, glas bij zn plaats gezet waar hij altijd zit... linette aan kop ik aan de kant van de keuken en hij er tegenover.... ging hij op die plek zitten, zette de kop van almar gewoon weg, zette die van hem daar.... echt heel irritant.. ik kreeg er zodanig een unheimlich gevoel van. ik moest nog even naar de visboer de 31ste en naar de supermarkt, maar hij gedroeg zich meer als een 'gezinslid' alsof linette zn kind was enzo.. heel ontfermend gewoon..... nou iets klopt niet voor mn gevoel en ik ben echt een hele nuchtere en zoekt niet zoveel achter iets.... ml denkt dat ik spoken ziet en dat zijn gedrag te verklaren is door zn eigen kinderwens, en een neefje dat hij heeft gehad... nou vind het niet gezond....en hij wil graag naar limburg verhuizen bij ons in de buurt.... we hebben het daar wel eens over, maar ik zie dat meer als een grote grap. maar hij is echt serieus aan het rondkijken..... nou ik ga erover ophouen, ga me gauw aankleden om 9 in het ziekenhuis zijn met ml voor een brace oh en nee die kerel is niet meegeweest naar de echo, gewoon fijn thuis gebleven.... pffffff ja linette heeft het van begin af aan al over een zusje en in het echocentrum stond ze te springen jeeeeeeeh mn zusje komt uit
@Nelly: ik heb 3 zussen, het babyshoppen is met een andere zus , die trouwens doopmeter zal zijn ... dat worden de bedankjes : pet flesje 250 ml doseerpompje - Olilie