@Joycie78: wat fijn om te horen dat je bvk volgens de huisarts geen probleem geeft met borstvoeding! @Juis: GEFELICITEERD! Wauw, in een keer zwanger! Spannend. @Ytest: geen ervaring met tarwekiem. Staat het niet op de verpakking? @seallable: zet die app toch uit joh! Geniet nog lekker van de tijd samen tot maandag de werkweek weer begint! Fijne dag! Pfff... Ik heb net even geprobeerd te dutten op de bank, maar het lukt gewoon niet. Op het moment dat ik indommel schiet ik wakker. Zo irritant. 'k Ga nu maar een boterhammetje eten en dan richting mijn werk. Onderweg moet ik nog een volle pamperzak dumpen in zo'n container. Ik ben wel blij dat ik (nog) niet reageer op vieze luchtjes...
Juis, GEFELICITEERD!!! Hier weer terug ven de gyn, zoals verwacht nog niet heel veel gezien maar wel een klein vruchtzakje, nu moet de beed dus goed gaan groeien. mocht wel de echo meenemen over 2 weken moek weer terug Feen vraagje, zijn er nog meer dames die gestopt zijn met roken?
Omdat zkh zo raar reageert...heb ik VK terug gebelt. en ze zegt ook, dat mogen ze helemaal niet zeggen. Want dat hoeft helemaal niet. Ze vroeg me of ik anders morgenavond alvast echo wilde om te kijken of vruchtje in vruchtzakje in baarmoeder zit. En zegt ze dat zou jou vast heel erg geruststellen. Nou echt wel. Maar hebben jullie ook van die vage buikpijn, steken?
Ik ben ook gestopt met roken. Moet eelijk zeggen dat het me tot nu toe best mee valt.. Heb ook een dof gevoel in mn onderbuik gehad geen kramp maar een soort zeurend gevoel achter het schaambot. Dat is nu wel weg. Fijn dat je mag komen voor een echo bij de vk!! @ Moonymuppet leuk dat je de echo mee mocht nemen! en fijn dat alles er goed uit ziet!!
Oooh, wat een superfijne reactie!!! Wauw, morgen al een echo! Ik ben wel heel benieuwd of ze nu al wat kunnen zien.
ik ken het gevoel, het is blijkbaar onze baarmoeder de we voelen groeien dus probeer me er niet meer zo druk om te maken want ik ben iedere keer dat het misgaat! bij iedere veeg na het plassen naar mn papiertje staren of er niks mee komt hahaha. ik wil ook stoppen met roken maar het lukt me niet ik word vreselijk nerveus en bok chagrijnig dus vriendlief moest het ontgelden dus ik doe nu maar een paar sigaretten per dag! ik ben nog niet naar kleertjes aan het kijken maar ben wel op op MP aan het kijken voor babyspulletjes en kinderwagens enzo, maar kijk nooit verder dan de eerste pagina want dan denk ik, nee is nog veels te vroeg hiervoor, wacht er nog maar even mee haha
@ roken , 8,5 jaar geleden al mee gestopt. Gelukkig. @ Nenny, gewoon stoppen hoor, dan maar chagrijnig, vriendlief snapt ook wel dat je t voor die kleine ff vol moet houden! Ik ben niet anti-roken, moet iedereen voor zichzelf uitmaken, maar wel tijdens zwangerschap. Je hebt iemand meeroken! Je kan het! X Joyce
Nenny, als je echt wilt stoppen moet je aners het boek van allen CaRR eens lezen, stoppen met roken, dit hielp en heeft mij geholpen.
Basbsie : ook een fijne dag gewenst Moonymuppet : leuk dat je echo krijgt. Hoe was het? Kom je hem even showen? Molly : ik heb ook vaak trek, maar weinig eetlust. Raar he Miep : een aankomend miskraam?? Wat erg zeg. Hopelijk blijft dat uit. Kon ze ook wel wat tactischer zijn. Leuk dat je morgenavond reeds echo krijgt hier ook twijfels of we al dan niet het geslacht willen weten Nenny: das al een hele lijst kwaaltjes! Haha het enige waar ik last van heb ( van jou lijsjte) zijn de pijntjes in mijn onderbuik. Wisselend humeur neen, denk het niet. Haha Nelly: haha, zwangerschapsdementie noemen ze dat . Joycie: amai, ook al een hele lijst klachtjes. Jammer dat je slechte nachtrust hebt, en zo naar droomt. De steekjes van de onderbuik lopen hier ook op en af. Moet zeggen dat ik dan ook schrik heb dat het niet goed loopt Juis: welkom! Dikke proficat. Heb jij geluk geniet ervan Seallable: wij lopen gelijk! Leuk he, morgen 5 weekjes. Je zal binnenkort wel je tijd kunnen vullen als je alleen bent Moonymuppet: echo dus al gehad haha. Leuk dat je al een vruchtzakje had! Over 2 weekjes al terug, wat fijn Roken ; nooit gedaan. Oef Zo, hopelijk heb ik niemand vergeten. Vandaag ben ik weer symptoomloos, vind ik toch precies ook zo leuk niet. Haha.
Dankje!!! Aller eerst jullie ook allemaal gefeliciteerd!!! Ik ben zoals nu berekend is 7 mei uitgeteld. Dit is ons eerste kindje. Ik ben (nog) 25 (word zondag 26) Ik weet niet wat een BV is (alles is echt nog nieuw hahahaha) Ik wil een ziekenhuis bevalling. Echot afspraak is nog niet gemaakt maar ik heb een 8 weken gesprek op 20 september waarna ik een afspraak krijg voor de 1e echo Eigenlijk is deze zwangerschap onverwachts. Ik had foliumzuur al in huis en wilde binnen nu en 2 maanden stoppen. Maar vanwege een dram onderzoek ben ik aan de diarree geweest en vanaf dat moment begon ik zwangerschaps trekjes te krijgen. Nu inmiddels 1 week overtijd de test gedaan en blijken we zwanger te zijn. We zijn alle 2 dol gelukkig ermee! Een echte verrassing dus.