@natas erg he haha. Mijn gevoel zegt n dubbele agenda. Waarom wil je perse naar de andere kant van t land alleen waar je alleen ons kent
ja wij zijn ook erg leuk... maar alsjeblieft gedraag je niet als een onderdeel van het gezin, maar gewoon als goede vriend van het gezien, want al heeft ie een dubbele agenda wil nog niet dood naast m gevonden worden bleh. wel leuke bedankjes heb je uitgezocht, zat ook gelijk te kijken
bedankt doemaar, vind ze ook erg leuk alleen, vond ik ze online te duur uitvallen : 2.30 per stuk heb dan een andere oplossing gaan zoeken, en zal nu op 1 per stuk komen en minstens even schoon he
Hey meiden, Happy new year!!! Hier begon het jaar waardeloos, voelde oud jaars dag me kleintje niet meer, ook nacht niet en to top it all off, K*T hond van broertje in buik me gesprongen. Vlos gebeld, die kwam ff lang. Ze zet de doppler er op en .... Kaboem trapt kleintje recht in dat ding. Voor niks gebelt maar goed vlos zei dat ze liever had dat ik me gerust voelde. Verder giga veel pijn in buik, vlos zegt bandenpijn, maar hetis echt waardeloos. Ben vandaag een dagje alleen geweest met me zoontje kan nu wel janken van de pijn. Telkens bukken en optillen, heb echt veeel pijn. Bij vorige zwangerschap niet gehad, wel beetje bandenpijn maar dit. Weet niet hoe ik ooit morgen door moet komen. En dan vrijdagook nog. En daar komen de hormonen .. Nu kan ik helemaal wel janken. Sorry voor het emo berichtje meiden. Zal snel iets socialer reageren.
Anke! Ik heb ook genoeg emo berichtjes geplaatst Sterkte meid en ben blij dat de vlos je kon geruststellen. Wel echt kloten van die bandenpijn, knuffel voor jou!!
@anke goed dat je hebt gebeld..... en maakt niets uit, iedereen wil wel eens gewoon zijn ei kwijt zonder op iedereen te reageren..... @natas, oh dat was wel duur..... nou hier kijk ik nog even, eerst maar eens kaartje maken met een din.... thema wordt Lady en de vagebond..... bij arnaud was t frank en frey en bij linette mini.... dussss aan de bak @hier om 10 uur bij een reintergratie bureau zijn die wg even nog heeft uitgezocht.... nou daar wil ik echt niet mee in zee. ik zit er sterk over te denken om me beter te melden een x bedrag geld pakken en zorgen dat ze een omscholing betalen en gewoon mn gang kan gaan zonder dat ik nog iets vanuit hun moet.. dan maar liever vanuit UWV zo klaar ben ik er mee en daarna naar middelbeers rijden (voorbij eindhoven) zit een meubelzaak die banken in de aanbieding heeft die wij willen... dus mag ik met aanhanger voor de 2de keer gaan rijden hahahaha dat wordt wat..
@nelly, we laten toch maar bezorgen hahaha, banken in the pocket en 6 nieuwe eettafelstoelen.... wordt morgen of maandag al geleverd hahaha reintergratieburo.. stond naar 10 minuten buiten.... hij zag er geen heil in een intake te doen omdat mn vertrouwen bij een ander bedrijf ligt en zeker niet daar vanwege de ongelukkige opstart
maaar ik ga nu wel echt het heft in eigen handen nemen, heb een hbo gevonden die maar 18 maanden duurt, in februari begint en mij met de paplepel is ingegoten, in de tussentijd solliciteer ik ondanks mn zw gewoon door.... en ga via mn advocaat regelen dat wg de hbo betaald.. ze mogen nu wel een keer schappelijk zijn, daarnaast is het aftrekbaar dus zou toch een keer wel mogen neem ik aan.... en dan zullen we wel zien hoera, gisteren meubels gekocht, en ze komen ze vandaag al bezorgen... gauw douchen, boodschappen doen en de boel hier afbreken, effr dweil en stofzuiger over de vloer en joehoe
snel even binnen Mijn echo was goed, ik wordt wel doorverwezen voor een expertise echo van het hartje, omdat Mattèo geboren is met hartafwijking Mijn grootmoeder is gisteren overleden, vandaar dat ik hier niet te bespeuren ben! tot later x
gecondolleerd natas hier zijn de meubels vandaag al gebracht, dus het hele huis gelijk omgezet... happy ermee alleen bij eettafel en dressoir liggen een hoop studiespullen en het losse beeldscherm voor lappie... maar das van tijdelijke aard. nu nog een lichtere kast, eettafel en salon en dan zijn we klaar
@nathasha:gecondoleerd, en wat mooie dat je echo goed was! @doemaar:wauw ziet er goed uit!!! @anke:daar zijn we voor enne mijn emoberichtjes zijn hier ook bijna niet meer te tellen @hier:even een vraagje:hebben jullie ook zo`n honger???ik momenteel verschrikkelijk pffffff..... ik blijf eten....de eerste 20 weken misselijk en nu ik lijk wel een bodemloze put! verder een kinderwagen gekocht op mp zooooo blij!!een maxicosi mura4... enne onze grote vent heeft afgelopen nacht voor eerst op zijn peuerbed geslapen!ben zoooooooo trots.... hebben jullie trouwens ook zoveel last van harde buiken bij wandelen??ik had het bij de eerste helemaal niet maar nu...jemig zeg!
natas gecondoleerd doemaar ziet er goed uit! Dtj ik heb het soms als ik iets til tip van de dag ik snurk nu vreselijk, volgens vriend. Gisteren heb ik een neusspray, voor baby's/ kinderen, met zoutoplossing gekocht (3, ik ga er nu goed op letten) en vannacht geen gezaag! En ik snuit goed m'n neus voor het slapengaan. Vanmiddag een verjaardag, nu nog bezig met een kast in elkaar te zetten, die kan dan straks weer worden ingeruimd. Het wordt weer een beetje leefbaar hier in huis.
bedankt meiden ... Ik begin het een plaatsje te kunnen geven. Donderdag is de uitvaart. Ben blij dat ze niet heeft moeten afzien... Hier : Zoals ik waarschijnlijk al had gezegd, echo was goed. alleen moet ik volgende week bij een andere gyn voor een expertise echo. ze zegt dat het komt omdat mijn zoontje is geboren met een hartafwijking. maak me nu zorgen dat ze iets anders heeft gezien en me daarom doorverwijst. maar dat ze ook wel gezegd hebben zeker. Ik zit nu zo in een fase tot het precies erg traag gaat. nog maar 24 weekjes. tmag toch beetje gaan versnellen nu Alles ok met jullie?
thx dames, we zijn er ook erg blij mee. hier is linette vanmorgen voor het eerst naar school gegaan... pffff hormonen speelde parten. moest flink traantjes in bedwang houden hihi. zelf was ze ook wat spichtig... gelukkig kwam dr dinnetje ook al snel de klas in
weer een nieuwe stap in haar kleine leventje! de mama's hebben het vaak moeilijker dan de kleintjes zelf he