@gezelligheid ...slapeloze nachten. vervelend...ik heb er de laatste week ook erg last van. lig ik 3 tal uur per nacht klaarwakker te woelen in bed @Anke en Nelly : wie het geslacht wil weten mag gerust pb sturen. het blijft geheim voor familie en vrienden, en heb al gemerkt dat een vriendin hier soms komt spieken zal trouwens het zinnetje op de lijst naast mijn naam wegnemen @nelly: volgende vrijdag expertise echo.zenuwen @hier: ons kleintje bewoog altijd heel fel, buik lang alle kanten op en neer. de laatste dagen is het veel rustiger. beweegt wel nog, maar belange niet meer zo 'sterk' ...
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verassing 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - zh - fv - meisje 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen 02-05 Sandrabenjamin (34) - 1e kindje - zh - ? - verrassing 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 kopjethee79(32) - 1ste kindje - zh - fv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 05-05 Dnice (23) - ? Kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - tb - bv - ? 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje Totaal: 18 zwangere 6 meisjes / 7 jongens / 1 verrassing Afspraken datum naam - afspraak 09-01 Nelly - controle vk 10-01 Zustertje12345 - controle vk 10-01 Doemaar - controle vk 15-12 Anke - controle vk 18-12 Natasha - expertise echo 25-01 seallable - glucosetest 28-01 Nelly - pretecho 15-02 Anke - 30 weken groeiecho 30-01 Natasha - bloedafname rhesus 31-01 Natasha86 - controle gyn 01-02 MevrS - controle gyn 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verassing 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - zh - fv - meisje 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 kopjethee79(32) - 1ste kindje - zh - fv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 05-05 Dnice (23) - ? Kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - tb - bv - ? 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje Totaal: 17 zwangere 6 meisjes / 7 jongens / 1 verrassing Afspraken datum naam - afspraak 09-01 Nelly - controle vk 10-01 Zustertje12345 - controle vk 10-01 Doemaar - controle vk 15-12 Anke - controle vk 18-12 Natasha - expertise echo 25-01 seallable - glucosetest 28-01 Nelly - pretecho 15-02 Anke - 30 weken groeiecho 30-01 Natasha - bloedafname rhesus 31-01 Natasha86 - controle gyn 01-02 MevrS - controle gyn 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan
Hoi meiden, Ik ben net terug van de vlos, zit nu op mijn werk. Alles was goed. Bloeddruk was goed, 120/65, geloof ik. Vermoeidheid, tja... Zwanger en drie kleine kindjes weer in het ritme... "Gewoon" de rust pakken die je kan pakken. Mijn baarmoeder zit inderdaad net boven mijn navel. We hebben het hartje ook gehoord, een mooi vertrouwd, maar toch weer bijzonder geluid. Dat ik de kleine vooral onderin voel, hoefde ik me geen zorgen over te maken. Ukkie heeft gewoon geen zin om de hele ruimte in de baarmoeder te gebruiken. Wat betreft slaaphouding vertelde ze me dat je gewoon op je gevoel kon vertrouwen. Je merkt wel als het niet fijn is. Ehm... Duh?! Naja. Morgen mag ik terugkomen om nuchter te prikken voor glucose. Bleeeh... Groetjes!
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - zh - fv - meisje 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 kopjethee79(32) - 1ste kindje - zh - fv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 05-05 Dnice (23) - ? - ? - ? - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - tb - bv - ? 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje Totaal: 17 zwangere 6 meisjes / 7 jongens / 2 verrassing Afspraken datum naam - afspraak 10-01 Doemaar - controle vk 10-01 Nelly - glucosetest 10-01 Zustertje12345 - controle vk 15-12 Anke - controle vk 18-12 Natasha86 - expertise echo 25-01 seallable - glucosetest 28-01 Nelly - pretecho 15-02 Anke - 30 weken groeiecho 30-01 Natasha86 - bloedafname rhesus 31-01 Natasha86 - controle gyn 01-02 MevrS - controle gyn 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan
Mooie foto's doe maar! Echo's kijken blijft bijzonder. De kast schiet op, echt super veel hanggedeelte en de andere kast wordt alleen maar leg. Eindelijk alles eenvaste plek. Vannacht weer wakker geschud.hij: " je snurkt!" .... Ik: " oh sorry". En dan draai ik me om enga gewoon verder, haha! Had gister ook geen neusdruppels genomen, vannavond maar weer gebruiken. Gek eigenlijk dat je niet wakker wordt vanje eigen gesnurk. Wisselend last van mn'n heupen, heb voor volgende week vrijdag een afspraak bij de fysio staan. negenmaandenbeurs wie gaat er heen??? Of wie wil wel met mij samen gaan?? Negenmaandenbeurs | Het grootste evenement over zwangerschap en baby's
@Nelly: fijn dat alles in orde was .... haha, bloed prikken, ik doe het liever zelf bij anderen dan dat andere het bij mij doen @gezelligheid: lijkt gezellig de beurs...maar veel te ver voor mij
@nelly, fijn dat alles in orde was @nats, ja het blijft mooi.. @gezelligheid thx. en waar moet je vandaag reizen? om naar de 9 maanden beurs te gaan? heb nog geen plannen gemaakt ervoor omdat er niemand in de buurt is die wil en manlief wil niet en kan niet met zn been
Hey meiden, Mooie echo's doe maar, ik heb 9 december 3d echo. Dan krijg ik onze dame pas weer te zien. Nelly, moet je nog een glucosetest doen? Die van 3 uur? Mag ik 25 januari achteraan bah! Baarmoeder, zit bij mij al heel hoog. Al 15 cm boven mn navel, al bijna tot de max maar ze zij dattie heel lang en smal is. Ik voel onze kleine ook alleen onderin, en manlief heeft haar nog niet kunnen voelen. Ze stopt met bewegen als ik of hij de hand erop leggen. Flauw! Slapen, ik sliep altijd al op mn zij en doe ik nu dus nog steeds. Griep, iedereen verder nog bespaard gebleven? Hier is het bijna weg maar na 2 week nog steeds keelpijn sochtends en slijmhoest. Zeer hardnekkig virus, hoop dat het jullie voorbij zal gaan. Heel leuk nieuws voor mij, na de strubbelingen in begin vd zwangerschap belde mn zus of ik de zwangerschapcursus met dr wilde doen. Zo'n cursus lijkt me niks maar samen zal het vast leuk zijn. Ff persoonlijke vraag, mn man wil haast nooit meer vrijen hoe is dat bij jullie. Hij zegt ja ik weetnie, na 2 jaar proberen is het klusje geklaard en ik heb minder zin. T moeten is ervan af. Snap ik wel maar ik heb juist meer zin. Haha die libido's zullen ook een keer op elkaar afgestemd zijn he! Nou de winter komt er blijkbaar nog aan, hoeft van mij niet, kom maar op met de lente! Fijne dag vandaag!
@seall, wat een vooruitgang met je zus. @sex.. pfff wat is dat, kan het me niet meer herinneren..... dus noppes nada niente hier in huis. heb er ook geen zin in.. maar als ik ml aankijk zal dat snel gaan gebeuren
Hee Dames! bedankt @All Doemaar: mooie echo hoor! erg duidelijk! kan niet wachten tot Vrijdag dan hebben wij weer een echo @sex... en ik maar denken dat ik de enige ben die geen tot weinig zin heeft! haha ook tot grote ergenis van manlief... hij had gehoord dat zwangere vrouwen vanaf een week of 16 juist meer zin krijgen... uhh nou sorry... hier niet het geval haha. seallable misschien is het wel het 'idee' dat er een klein hummeltje in je buik zit wat hem minder opwindt... sommige vinden het juist opwindend maar er zijn er ook bij die het allemaal maar niks vinden.. is moeilijk te zeggen meid! @gezelligheid... wij gaan der denk ook wel heen! lijkt me erg leuk... weet niet waar je vandaan moet komen? wij omg vlaardingen dus is voor ons niet zo heel ver weg @nelly fijn dat alles weer goed is altijd weer een opluchting he @Seal wel leuk samen met je zus! ik zit erg te twijfelen voor zwangerschapsyoga... hoor van veel meiden dat ze er toch wel veel aan hebben gehad maar alleen lijkt me inderdaad ook saai... ik ben der nog niet helemaal uit.. al moet ik wel snel beslissen
9mndnbeurs ik kom uit omgeving Hilversum, dus de RAI is hier niet ver vandaan. (Ruim half uur) libido nope.... Het idee vindt hij niks. Mij zou het niet uitmaken,maar ja....
ik vind het erg vervelend van mezelf, van het libido .... Maar ja ....kan er niks aan doen. hoop zelf dat het gauw betert
@gezelligheid, dan kan ik evt bij mn nicht of mn tante in loosdrecht de nacht er voor logeren.... en dan meet en greet somewhere around... . ga effe mn planning erop naslaan, kom er zo op terug... nee, hij vind het hier idd ook niets hoor.. maar er zijn soms toch wel behoeftes hahaha.. maar vooralsnog gebeurd er niets @dnice, thx. en nee je bent idd niet de enige haha
amsterdam is voor mij ook 200km hoor.. dus niet bepaald in de buurt.. waarschijnlijk woon ik dichter bij jou natas dan amsterdam is