Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verassing 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - zh - fv - meisje 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 kopjethee79(32) - 1ste kindje - zh - fv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 05-05 Dnice (23) - ? Kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - tb - bv - ? 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje Totaal: 17 zwangere 6 meisjes / 7 jongens / 1 verrassing Afspraken datum naam - afspraak 09-01 Nelly - controle vk 15-12 Anke - controle vk 17-01 Liefje - controle hartje vk 18-12 Natasha - expertise echo 25-01 seallable - glucosetest 28-01 Nelly - pretecho 29-01 Doemaar - controle vk 05-02 Liefje - pretecho 15-02 Anke - 30 weken groeiecho 30-01 Natasha - bloedafname rhesus 31-01 Natasha86 - controle gyn 01-02 MevrS - controle gyn 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan
@liefje, dat vind ik nu ook.. een onderbuik gevoel is er niet voor niets.. en zit er vrijwel nooit naast (bij mij) maar effe schrikken dat het hartje overslaat.... mocht je nu naar het azm moeten, kom je dan wel effe een bakkie doen? @all, bedankt voor alle felicitaties... nu morgen nog het feest en dan hebben we het weer gehad.... voor de rest niet zoveel nieuws sinds gisteren.. ga effe zuigen hebben we dat maar gehad.. en nog wat kaasjes halen voor morgen... was ik vergeten.... voor de rest niets doen vandaag haha ja 1 ding moet me nog wel van het hart over gisteren.. woont hier schuin tegenover een moeder (nogal gefrustreerd) en de jongste zit bij Linette in de klas.. maar dat kind spoort echt niet.. denk dat ie wel iets van autisme ofzo heeft... kan ook bepaalde klanken niet uitspreken enzo.. en kijkt andere mensen alleen maar apatisch aan.. nou anyways.. dat menneke was 28 december jarig.. en die doos wist dat Linette gisteren jarig was.. ineens gaat dat kereltje ook zoooo laat na zn verjaardag trakteren (wat ik al vreemd vind.. doe dat dan de vrijdag voor de vakantie of de maandag erna). ze weet dat linette jarig was gisteren... en de hele week school is al spannend voor dat kind en de eerste keer trakteren op school wordt (in mijn ogen) danzo overschaduwd door doordat die ook trakteert.. ik verdenk haar er van dat ze dat met opzet heeft gedaan... uit een vorm van jaloezie... zelf ligt ze in scheiding, heeft 2 kids waarvan de jongste zeker dubieus 100% is..... zij vond het zoooo leuk dat linette bij hem in de klas kwam.. ik niet.. en linette ook niet haha kijkt er ook niet naar om.. thuis speelt ze er ook niet mee, dan moet ze zich wel echt vervelen.. maar goed.. het stoort me gewoon dat dit gebeurd is.... en ik weet het Linette hoeft niet overal bovenaan het lijstje te staan (als je begrijpt wat ik bedoel) maar dr eerste momentje in een nieuwe situatie zo in beslag te nemen.... wij hadden zelfgemaakte popcakes.... linette had geholpen, vond de leraar helemaal leuk haha. komt zij aan met dat kind dat torenhoge koorts nb heeft.... met een grote mand snoepzakken.. kind kijkt me weer apatisch is.. helemaal een dikke kop van de koorts... ja hij wilde perse naar school.... ik denk van niet.. daarnaast wat voor een moeder ben je als je je kent met bijna 40 graden koorts naar school stuurt..... zo moest t even kwijt. pffff
Liefje, fijn dat je je ff meld en knap van je dat je niet al te druk probeert te maken, ik hoop dat alles goed zit! En maak je niet te druk over opmerkingen van andere mensen. Elk mens dat een kind uitgepoept heeft lijkt wel een expert over hoe dik, rond en groot je buik moet zijn en daar worden dan ook dolgraag opmerkingen overgemaakt. Ik word er ook moedeloos van. Laatst zei iemand voor jouwn termijn ben je nogal klein he? Ik zei huh wat bedoel je? Ja je bent toch zwanger?! Ik zo neeee?! Hahaha stom mens. En Doemaar, lol wat een verhaal!! Die moeder lijkt me ook niet helemaal 100% als je je kind die ziek is naar school laat gaan. Haha je frustratie droop er vanaf Wens je wel een gezellig weekend! De rest ook trouwens! Gister naar Life of Pi geweest in 3D! Echt een aanrader!
Hey meiden, Lekker aan het genieten van het weekend? @liefje, gezellig dat je weer komt kletsen. Pittig meid, zwanger en meer gaan werken. En kamertje al klaar, lekker hoor. Knap van je dat je zo relaxt bent, maar idd als het wel vaker voorkomt. Dus je mag volgende week nog ff een keertje extra naar binnen gluren? Leuk. @doemaar, is idd niet leuk en beetje raar van die vrouw. Misschien een goede partner voor die rare vriend? @seal, mooie film jah? En met een beetje geluk is je vriendin te laat jij beetje te vroeg zit je gelijk fijn dat jeuk weg is! Schaatsen? Neej dat boeit mij niet echt. @dutchdiva, vervelend dat je last hebt van rug/been/heup, hopelijk niks raars. @hier, straks is ff de markt over struinen verder niks in de planning. Ow jah en ff huis opruimen. Heb veel lage meubels met overal freubels en kaarsen en andere uitgestalde dingen. En alles wordt momenteel door een nieuwsgierige baby van de tafel/kasten/bijzet gegooit. Inmiddels hebben dus alle spullen zich verzameld op de eettafel. Dus straks ff kijken wat ik er mee ga doen. En de kerstboom moet er nog uit *schaam, schaam* Doei doei, fijne zaterdag meiden
@seal ja hahaha was mn frustratie duidelijk.. mooi!!!! din kwam er vanmorgen zelfs nog op terug.. die kent dat mens ook. zei net tegen linette... meid als je nooit meet michael wilt spelen moet je dat zeker niet doen...nee zegt ze dat is een boer whahahaha. goed zo meid... dus niet je vriendje, nee niet mn vriendje, die zegt niets en is stom... mooi hoef ik me daar ook niet druk om te maken
Ow en betreft opmerking over grote buik/billen/rest van lichaam: Ik krijg de meest uit één lopende opmerkingen. De ene denkt dat ik net zwanger ben, de ander verteld me dat ik toch echt te dik ben Bij vorige werd ik op laatst heel dik in gezicht, veel vocht, nou toen at ik toch echt te veel kreeg ik er nooit meer af *zucht* wen er maar aan meiden. Als de baby er is weet iedereen plots beter hoe hij moet slapen/boeren/huilen/verschonen/en ga maar ff door. Tijdens de zwangerschap zijn die opmerkingen bedoeld om vast een uitknop te aan te maken Wat mij trouwens erg stoort zijn de mensen die denken dat ze een vrijkaartje "buik voelen" hebben. Jah ik ben zwanger maar dat geeft jullie geen recht te pas en te onpas aan mijn buik te friemelen!
@anke, hahahaha die rare vriend denkt dat ie een of andere god is... terwijl hij gewoon echt lelijk en onvezorgd is en kok... en hij is 37 zij 48..... en al 12 jaar in dienst van macdo...... ... zal niet gaan werken... hij zoekt naar modelletjes en zij... tja wat moet ik er over zeggen... ga me er niet mee bezig houden... stel je voor, trekt hij bij haar in, kan hij vanuit het balkon bij ons in huis kijken... ieuw... het idee
ieuwww, wil me niet voorstellen hoe een of andere viespeuk bij jullie naar binnen zit te gluren blegh. Maar nuttig een macdo kok? Fix je ff kortingsbonnen?
Haha Anke mn vriendin is 21 februari aan de beurt, dus daar kom ik niet meer in de buurt! Mn zus en ik schelen 5 week, en wat mij betreft zit daar meer tijd tussen dan minder!! Kan ik een beetje van mn nichtje genieten en zij van de aandacht van mn ouders en dan ga ik wel
Hellow! Ben hier ook weer even... Vandaag leuke speeltjes gekocht in kruidvat met 50% korting. ook een borstvoedingskussen in solden : 7.50 enne, zo'n lodger of wrapper ...hihi,weet niet hoe het noemt. 5 leuke koopjes dus ... Ook in wibra enkele toffe babyspulletjes gehaald. Kan alweer niet meer wachten
@natas, lekker geshopt hihi @anke, nee dank je betaal wel gewoon.. strax wil ze ook nog iedere week komen koffie drinken ofzo... daarnaast, als macdo employee krijg je zelf maar 25 % korting.. niet echt lucratief om daar veel te eten tijdens je pauze, alhoewel ik denk dat ze het vaak genoeg at hahahahahaha. kwam dr tegen in de supermarkt had haar niet gezien en sloot achter haar aan in de rij... dacht echt ohhh k*t... was wat aan het appen dus weinig aandacht aan besteed en ben kort erop in de andere rij gaan staan want die was sneller hahaha
Wow doemaar wat zie je er mooi uit, mooie buik! Eneee volle borsten, of merk je daar geen verschil in met normaal?
@anke en dat zie ik dus nog niet... *mijn snik momentje* echt gaaf he!!! en jouw buik krijgt ook nog een explosie van groei, bm zat donderdag ook al 1cm boven de navel.... dus groeit hard.. maar loop ook een zw voor... en bij ons in de fam is gewoon bepaald dat we wat ruime buiken hebben whahahahahaha @natas, ja, dan zien ze waarom ik niet voor niets waggel als een eend @seal dank je ook zonder hoofd? whahahahahaha. en die boobs zijn idd erg vol ja.... zit nu op een volle E... maar daar zal niet teveel meer bij komen... maar merk dat vooral als ik mn beha uitdoe.. dan zakken ze niet meer als jeu de boules ballen naar beneden, maar gewoon voetballen naar beneden...whahaha. na deze zw zou ik dan ook wel een borst correctie willen hebben, want vrees dat dat uitmodel, of overmatig hangen zich niet meer uitzichzelf corrigeert.. maar dan alleen als een cz dit zou vergoeden natuurlijk, anders is het gewoon een no go
@Anke: leuk he, die buik die beweegt. ik heb het al enkele weken, en Mattèo vind dat super...zo ziet hij zijn broertje/zusje bewegen. geniet ervan! @doemaar: hoeveel kilo ben je bij gekomen nu? Ik heb ook al een erg volle buik ...mooi rond.
Doe maar ik vond het aso om dr om te zetten wow dikke tieten dus ja ook zonder hoofd een mooi plaatje Ik ben nog steeds niks aangekomen, maar ik was ook al te zwaar en volgens mij gaat het dan minder snel. En de griep heeft me 5 kilo doen laten afvallen, jullie dan?