Is echt gaaf, dat bewegen, zit de hele ochtend al te kijken, gebeurt niks meer. Denk dat ik de hele dag op de bank blijf zitten met me buik bloot @seal, idd wel handig om je beebje iets langer in te houden als je zus. Denk ook beter voor jullie zussenrelatie @natasha, hou je een beetje geld ver voor het shoppen met je zus? Hihi, je leeft je lekker uit of niet. Pas wel een beetje op met kleertjes van de wibra zijn hele brede kleertjes als je beetje slanke baby hebt is het echt verschrikkelijk, te kort en te lang. En zo uot model, tenminste, nederlandse wibra. @doemaar, iedere week op de koffie met haar nieuwe vriend arme jij! Handig he die mobieltjes als ik mensen zie die ik niet wil spreken ben ik ook altijd in no time in gesprek met mijn denkbeeldige bel vrienden . Heb er zelfs eenknop op die houdt ik in en dan wordt ik nep gebeld, wordt ook af en toe gebruikt om van mensen af te komen eigenlijk echt slecht van mezelf. En ik had mijn vorige zw ook een hele dikke buik, maar die zw ging ik ook 15 kilo te licht in en nu heb ik 12 kilo overgehouden aan de vorige zw dus denk dat het daar ook van komt dat het nu minder snel is. @natasha, dat maakt het dan wel echter voor Matteo of niet? @seal, nu 8 kilo erbij. Maar vorige zwangerschap had ik 25 erbij dus mag nog ff @hier, ik ga nog ff buik staren.
13 kg ofzo... natas, @seal maar je mag dat zeggen tegen mij hoor.. dan mag dat ook wel plat gezegd worden... alsof ik zo charmant ben in mn zeggen
@anke, bij linette 33kg erbij, 5 overgehouden bij arnoud 28 erbij, 29 eraf nu zullen we zien is goed stuur je wel een stukje calorieknaller op... creme au beurre... lang leve de belgische bakker... wederom ook warme vlaaien meegekregen
@Anke: nu is het idd echter voor grote broer Hij vind dat super en is er bezeten van. ik stiekem ook hoor...kan er zo van genieten om die buik op en neer zien te gaan @doemaar: lekkere taart hoor. heeft ze gesmaakt?
Goeiemorgen meiden! Wat is dat koud zeg ...bij jullie ook? Ik haat sneeuw, en ze voorspellen er zo veel ...brrr! Gelukkig hoef ik niet te veel buiten te komen. Ga vandaag eens op geboortekaartjes jacht. Hebben jullie ook al? Vind dat nogal duur eigenlijk
@natas, goedemorgen... oh leuk sneeuw en koud beter dan nat en druilerig haha kaartje ontwerp ik samen met een din/kennis zelf.... hebben thema Lady en de Vagebond uitgekozen. krijg binnenkort de al 3 voorbeeldjes van dr en dan naar toe om puntjes op de i te zetten. bestel ze via een internetsite.. vorige keer met arnaud ook gedaan, scheelde ten eerste de helft als met die van Linette ten 2de hebben ze toe arnaud bleek te zij overleden het dubbele aantal kaartjes gratis geleverd.. we hebben geboortekaartje toen als bedankkaartje na de mis gebruikt.. dus ik vind dat ze deze keer ook het geld mogen verdienen nou ga de kleine meid zo naar school brengen...ze is aardig verwend gisteren door alle ooms tantes neefjes, nichtjes en dinnetjes
neen hoor doemaar ...ik HAAT sneeuw het valt hier met bakken uit de lucht,en ze voorspellen 10 centimeter! bah....
@doemaar, zit al smakend de hele dag op de postbode te wachten @natasha, sneeuw! Leuk! Doe jou sneeuw maar deze kant op
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verassing 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - zh - fv - meisje 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 kopjethee79(32) - 1ste kindje - zh - fv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 05-05 Dnice (23) - ? Kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - tb - bv - ? 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje Totaal: 17 zwangere 6 meisjes / 7 jongens / 1 verrassing Afspraken datum naam - afspraak 15-01 Anke - controle vk 17-01 Liefje - controle hartje vk 18-01 Natasha - expertise echo 25-01 seallable - glucosetest 28-01 Nelly - pretecho 29-01 Doemaar - controle vk 05-02 Liefje - pretecho 08-02 Dnice - Controle vk 15-02 Anke - 30 weken groeiecho 30-01 Natasha - bloedafname rhesus 31-01 Natasha - controle gyn 01-02 MevrS - controle gyn 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan
Ff lijst bijgewerkt, er was weer wat misgegaan, waren weer afspraken weg enzo. Goed opletten dat we de laatste lijst pakken meiden
Hier niks, nada, nopes! Kom hier met je sneeuw, hup delen die troep! Maak iemand blij met jou ellende!
@natas hier nog niets.. maarrre pak je slee zou ik zeggen @anke, und... aangekomen.. als het er niet is, dan betekend dat dat de postbode zo vrij is geweest je stuk te eten hahahahaha... de rest heb ik hier in de buurt uitgedeeld goed bezig anke *vind ik leuk duim*
Anke: jij zorgt goed voor de lijst sneeuw ....geen meer bijgekomen deze nacht, maar wel blijven liggen. 13 centimeter dus. Zoonlief heel erg blij. Hier maar mezelf een half uur eerder uit bed gesleurd, zodat hij toch op tijd in school raakt
Oooooh, wat is het mooi wit buiten!!! *emo* En het sneeuwt nog! 'k Kreeg vanochtend vroeg meteen een telefoontje van mijn moeder dat ik niet mocht gaan fietsen. Ze kwam me wel ophalen met de auto. Lief he! Dus vanochtend zijn Annabel en ik naar school gelopen. Ik met mijn sneeuwkettingen onder mijn laarzen en Annabel op snowboots. Heerlijk! Paps kwam me op school ophalen, mams is niet zo'n held in de sneeuw. *lol* Achteraf gezien had ik best kunnen fietsen (wel een paar stukjes lopen), want op de grotere wegen was de sneeuw goed zat kort gereden of was er gestrooid. Maar dit is natuurlijk ook wel erg luxe! Zo ben ik wel erg blij dat ik bij mijn ouders in de zaak werk! En nu gauw natuurlijk aan de slag! Liefs, Nelly
Oh, en zo leuk, die reacties van de meiden vanochtend vroeg. Gisteren was er geen spatje sneeuw gevallen, vannacht een aardig pak. Dus met het openmaken van de gordijnen reageerde Marjolein zo heerlijk verbaasd: "huh? tènnauw? neeuw? mama, kijkuh!" En een kamer verder stond Annabel te springen op haar bed: "mama, mama, mamaaaaa, het heeft gesneeuwd!!!" Alleen Evelien vond haar bedje lekkerder en draaide zich nog eens om.