zoooo over lastige mannen gesproken zeg... ik dan toch besloten voor een HBO in 18 maanden 1 avond in de week... moet dat met wg bespreken, manlief maait er gelijk overheen.. ja maar ze moeten niet denken dat ze wegkomen met een opleiding die voor hun aftrekbaar is en klaar dat je alsnog er niets aan overhoudt en dat ik niet blij moet zijn dat ze mn opleiding betalen... nou dat ben ik wel, want ik kan het ook niet voorschieten, het moet wel en en zijn.... ja duhhh tuurlijk gaan ze je nog een x bedrag meegeven... maar das iets om voor de advocaat om te onderhandelen.. meneer velt gelijk een mening, is gelijk ontevreden... echt.. man kan die man alleen maar zeiken... en unhappy zijn.. als hij eens wat meer licht zag was zijn leven ook niet zo moeilijk daarnaast, mijn wg is helemaal niet verplicht iets voor mij te betalen om me beter op de markt weg te zetten
@natas, omdat ik het bij de winter vind horen, en dat het beter is dan regen wind en hagel... en Linette vind het fantastisch!!!
@natasha, sneeuw is leuk, wereld wordt veel mooier ervan. Alles wit en schoon. Stuur maar op hoor. @doemaar, fijn zo'n zwartkijker wat voor opleiding ga je doen @gezelligheid, hey gluurdertje, alles goed gezellig gehad met je zussen?
bwa, sneeuw blijft toch niet lang wit ... haha, jullie krijgen me niet overtuigd leuk dat alles goed was de vk. heb je nog echo? Ik moet vrijdag voor de expertise echo ...hopelijk is alles oke ik kan nu echt al niet meer conformtabel zitten...hebben jullie dat ook? kleintje duwt tegen me ribben ..pfff, nu al
Neej geen echo, hier eigenlijk alleen de 12 en 20 wkn echo vast. Rest is allemaal extra. Ik krijg wel meer omdat Jesse zo klein was dus met 4 weekjes weer dan meten ze de groei Vrijdag dus de exper. Echo. Spannend? Zitten, niet echt last, wel van hard schoppen soms.
ahja, juist, even uit het oog verloren van die echo's... ja, expertise echo is erg spannend, maar probeer er nog niet te veel aan te denken
Uit het oog verloren, je wou het ons echoloze nederlanders er gewoon ff extra inwrijven dat jij elke x echo's krijgt Idd niet te veel aandenken. En bij de 20 wkn echo zagen ze niks toch? Waar in het hartje kijken ze naar? @doemasr, inmiddels vlokje nr 13 al gespot?
@Anke: maar neen hoor ....flauw ! soms vergeet ik gewoon dat het een nederlands forum is...echt enne, ze kijken niet alleen naar hartje bij een expertise, maar van kop tot teen ontleden ze... hartafwijking is wel hoofdreden voor aanvraag hier een fotoke van mijn besneeuwde tuin. net gemeten : 13 cm op terras en tafel wel maar met mobieltje getrokken, batterij van digitale is leeg
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - zh - fv - meisje 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen 02-05 Sandrabenjamin (34) - 1e kindje - zh - ? - verrassing 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - tb/zh - bv - twijfel 03-05 kopjethee79(32) - 1ste kindje - zh - fv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen 05-05 Dnice (23) - 1e kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - tb - bv - ? 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje Totaal: 18 zwangeren 6 meisjes / 7 jongens / 2 verrassing / 3 ? Afspraken datum naam - afspraak 15-01 Anke1986 - controle vk 17-01 Liefje - controle hartje vk 18-01 Natasha86 - expertise echo 25-01 seallable - glucosetest 28-01 Nelly - pretecho 29-01 Doemaar - controle vk 30-01 Natasha86 - bloedafname rhesus 31-01 Natasha86 - controle gyn 01-02 MevrS - controle gyn 05-02 Liefje - pretecho 08-02 Dnice - controle vk 09-02 seallable - 3D-echo 15-02 Anke1986 - 30 weken groeiecho 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. En laat deze "instructie" ook maar staan
Ff de lijst aangepast. Er waren wat afspraken verdwenen... Mooi, die sneeuw!!! Hier ook! Ik ben bang dat ik vanmiddag met Annabel de kou in moet om een sneeuwpop te maken. Vind ik eigenlijk ook hartstikke leuk, alleen weet ik niet of mijn buik het vanavond nog leuk gaat vinden... @anke: super dat alles goed was bij de vlos en dat je onderdruk weer goed is! Gauw weer aan het werk. Hopelijk binnenkort weer fatsoenlijk reageren! Knuffie voor iedereen!
*begin kletspraat* Slaat even helemaal nergens op, maar ik loop nu gewoon nog rond met een mobieltje uit september 2004! Ding is gewoon bijna 8,5 jaar oud! Onvoorstelbaar toch, in deze tijd van het wegwerpmobieltje... *lol* *einde kletspraat* Hebben jullie trouwens 's avonds / 's nachts ook zo'n last van een hoofd wat maar doorgaat? Als ik in bed lig, begint het gemaal. 'k Heb tegenwoordig een kladblokje naast mijn bed liggen voor notities voor de volgende dag. Echt, ik ga maar door! En van de hak op de tak. En vaak van die kleine "oja"-dingetjes. Manlief wordt er gek van. Lamp aan, lamp uit. Haha... Maar dat heeft hij liever, dan dat ik alles er direct uitflap.
@nelly whahahahaha *proest* nee dus geen last van @anke, de vlokjes waren gespot, gestopt en nu weer gespot maar tis niet veel iig... oh en anke, ik krijg ook om de 2 weken echo bij de vk, onze vk maakt zowiezo meerdere echo's tijden controle. bij mij standaard om de 2 weken dus bij jou is het al wel een beetje achterhaald.. haha *gniffel*... en vanaf 30 weken iedere week een groei echo in het ziekenhuis.