Thnx voor de tip kopje thee, ik had er 2 maar volgens de thuiszorg mag je ze maar 2 jaar houden/gebruiken *zucht*
voor wat gebruiken jullie kruiken? Wordt hier niet gebruikt denk ik. ik had proefexemplaren van geboortekaartjes aangevraagd , donderdag kreeg ik melding dat ze verstuurd zijn, maar heb ze nu nog niet gehad! wat haat ik toch lang wachten seg
@natas, om het bedje voor te verwarmen de eerste dagen.. en te houden.. zodat beeb niet onderkoelt raakt. en in de wandelwagen, voorverwarmen en warm te houden
hallo allemaal, ben ik ook weer eens! alles ok hier.. beebje groeit goed en et wordt een meisje!! heel spannend na twee jochies! had zoals sommige van jullie mischien nog wel weten een wat heftige tijd achter de rug.. nu weer een beetje beter.. verbouwing zolder is af, zoontjes slapen nu boven dus kan aan de babykamer gaan beginnen! vandaag alweer 24 weken wat gaat het toch super snel! ben op zoek naar spulletjes rood met witte stippen.. iemand tips?
Goedenavond meiden, Pffft, slecht te pas hier, veel harde buiken en buikpijn, zal de rot bandenpijn wel weer zijn. Begin het beetje zat te zijn nu @kopjethee, aankleding? Meisje, hmmm, zou ik romantisch doen met oud roze enzo. Wortel met bloemkool? Haha das idd raar. @doemaar, nee grarantie kunnen ze niet geven meten ze die ene kraamverzorgster zo'n 5 weken vrij plannen voor jou maar als je je laat inleiden op 3 wkn dan met dat toch wel kunnen? @mevrS, wat de rest ook zegt ik bijt wel fijn dat alles goed gaat. Ik kijk uit naar de dora taart foto. @natasha, fijn dat jullie uit de naam zijn gekomen. Leuk stuur maar, ben nieuwsgierig! Wachten is idd verschrikkelijk, maar als ze er eenmaal zijn was het vast het wachten waard. @flotsje, hoi gezellig dat je ff langs komt, en fijn dat het weer beter gaat. Rood met witte stippen, euhmmm, wat zoek je? Ik weet nijntje holland serie heeft speelgoed enzo met die kleur en ik kwam tijd geleden deze site tegen, en volgens mij heeft deze vrouw ook een rood met wit gestipt stofje en ze maakt alles dus. Welkom bij baby-hebbedingen Misschien heb je daar wat aan? Zo ik ga naar bed, slaap lekker meiden Ps. Fijn dat er weer wat meer mee kletsen, vind het gezellig
Vraagje, ben ik de enige die kapot in bed ligt maar niet in slaap komt? En ben ik de enige die helemaal naar wordt van die foto van die idioten en die kat die momenteel rondzwerft op FB, ow bah, wat een naar gebeuren, ben helemaal misselijk ervan telkens weer. Verschrikkelijk!
@flotsje, zit je op fb? daar heb je 043 aanbod, een soort mp voor 043 regio.. check daar eens alle bestanden...staat best veel op. anders googelen. bij ons in de buurt zou ik het voor de rest niet zo gauw weten @anke, dat is nu de lol... ik en ml hebben eigenlijk besloten om de natuur zn gang te laten gaan..... en alleen in te leiden als ik of hij stijf van stress en spanning komen te staan... ja het kan hem natuurlijk ook overkomen, de ander schikt zich automatisch in deze..... die harde buiken zijn niet per definitie de banden
@Anke: raar, heb nu ook meer last van harde buiken en buikpijn. Misschien de periode? want we lopen gelijk he ... slapen, daar heb ik tot nu toe nog geen probleem mee enne, idd, erg walgelijk die foto op facebook. heb hem ook al enkele keren zien passeren. schandalig @ de rest: goedemorgen ...weer een dagje verder, weer halfweg de week, weer bijna een maand die weg is klinkt goed hè ventje is hier om verse croissants ...hmmm
@anke, slapen, wat is dat?!!!:s ik slaap ook slecht en als ik dan slaap, droom ik zo onrustig, dat ik er moe wakker van wordt... Komt bij dat ik er tig x uit mier om te plassen... Dus nee, je bent niet de enige, grrr... Ik heb gelukkig de foto zelf niet gezien maar er wel over gehoord en ik vind het echt ziek! Ik ga vrijdag met mama eerst gezellig high tea-en en daarna gaan we op stofjes jacht en gaan we ons verdiepen in de inrichting van het kamertje... Zelf vind ik de combi van strak met klassiek wel mooi denk ik... @doemaar, ja denk dat 3 kruiken wel genoeg is, haha.. @glosje, wat leuk, een meisje! Gefeliciteerd! @natascha, kaartjes laten idd lang op zich wachten zeg! Heb je ze al gebeld?
@anke welke foto van welke kat?en ja ben wel vroeg wakker smorgens maar in slaap komen geen probleem. vanmorgen om half 5 wakker, van ellende om kwart over 5 beneden... pfff
@kopje thee : heb ze gemaild, en als ze vandaag niet aankomen zullen ze opnieuw versturen ... bwa, das toch zo nadelig wanneer je iets koopt via internet heb via babygoodies plaklabels besteld voor de bedankjes. Met de naam op. eveneens fopspenen, en fopspeenhouder met naam. staat er bij dat het 2-5 werkdagen duurt, is ondertussen nu 12 dagen. heb ook gemaild, zeggen ze : we vinden geen trackingnummer, we zullen alles opnieuw maken :s . steekt tegen en wordt er toch zo zenuwachtig van
@natascha, nou het gast bij jou wel allemaal mis hè! Kan me helemaal voorstellen dat je er zenuwachtig van wordt! Ik merk aan mijzelf ook dat ik nu minder tegen "gedoe" kan, raak er zo onrustig en in de war van!
nee nee zeker niet, dat is niet de bedoeling... zit vandaag een beetje met de kolder in mn kop... strax een mc uitzoeken bij iemand... een roze of een donker blauwe... dacht dat t zwart was maar helaas, nu dus aan het twijfelen
Goedemrgen ... Gaap, Bah, ben deze week zat. @natasha, zou het aan de periode liggen jah? Hoop het. Kan net eens genieten van de beweging in me buik, doet gewoon pijn. @doemaar, stoer hoor, vind het zo knap zoals jij met alles omgaat. En jah natuurlijk kunnen jullie beide de stress krijgen. Foto niet gezien? Wees blij. @kopjethee! High thee, stofjes jacht, klinkt als een leuk dagje. @hier, gaap, ga zo lekker rustig helemaal niks doen. Fijne dag meiden.
Goooooood morning! Gefeliciteerd flotsje een meisje! Helemaal leuk! kopje T balen hoor die harde buiken. Ik heb ze af entoe al ik te snel of te wild beweeg. Verder weinig klachten. Net terug van de VK, alles goed. Ben wel vreselijk op de snoeptoer, met name chocolade! Afgelopen maandag naar yoga geweest, heb heerlijk geslapen die nacht erop.
@anke, dank je. anders ga in bed liggen met de deken over je kop deze week... zeg je tegen iedereen.. en tot maandag daag