nelly wat onthoud je alles goed!! De yoga was heerlijk, heb heel goed geslapendaarna. Probeerde vannacht ook weer in slaap te komen door ademhalingsoefeningen toe doen,maar m'n gedachten dwaalden steeds af. Grappig om bij jullie te lezen over jullie andere kinderen, kan me nog geen voorstelling maken van het idee dat ik er straks zelf 1 heb. Leuk idee de buddylijst! Wie wil met moi? Volgende week heel drukke week, elke dag werken, vergaderingen, pfffff. Nu al geen zin in! Morgen op kraambezoek bij vrienden, leuk om weer eens een kleintje te zien( en misschien vasthouden).
hey allemaal! lekker aan het genieten van het weekend? hier beetje druk haha.. vanochtend even babydump, de doos opgehaald blijft leuk hihi... en een boekje gekocht over het krijgen van een zusje.. vanmiddag een naar de intratuin geweest.. leuke bloembolletjes voor op tafel... net even relaxed gedoucht en nu weer alleen met de Kids... manlief heeft sollicitatie om 16 en daarna werken... hoop dat ik het allemaal redt want mijn rug is een ramp... gezelligheid: wat werk je nog veel!!! pff moet er niet aan denken haha natasha86: vervelend die harde buiken! och zodra er geen regelmaat in zit geen probleem kan wel een teken zijn dat je het iets rustiger aan moet doen.. doe maar: oei geen zin in school... heeft ze dat vaker? hier gelukkig meestal met plezier.. lijkt me lastig als ze geen zin hebben! ga jij carnaval vieren? kan iemand de lijst voor mij aanpassen? ik ga fv geven en moet in het zh bevallen... en een buddylijst is een goed idee!!! ben nietzo actief geweest sorry maar heb goede plannen om dat beter te doen!
@flotsje, niet echt, alleen denk ik misschien een middag hier op de tent op belfort... Linette heeft daar zowiezo een middag carnaval met de kennedyschool (die zit bij mij aan het einde van de straat) misschien zondag de optocht maar heb geen zin om met 26 weken te carnavallen, en manlief kan niet met zn achillespees @gezelligheid, zal ik je naam eronder zetten op de buddylijst en kijken wie zich bij je meldt? en flotsje ook???
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - zh - fv - meisje 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - zh - bv - verrassing 03-05 kopjethee79 (33) - 1e kindje - zh - fv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen 05-05 Dnice (23) - 1e kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 13-05 xLau (18) - 1e kindje - ? - ? - verrassing 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - tb - bv - meisje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje Totaal: 18 zwangeren 7 meisjes / 7 jongens / 3 verrassing / 1 ? Afspraken datum naam - afspraak 25-01 DutchDiva - controle vk 28-01 Nelly - pretecho 30-01 Natasha86 - bloedafname rhesus 31-01 Natasha86 - controle gyn 01-02 MevrS - controle gyn 04-02 Nelly - controle vk 05-02 liefje2013 - pretecho 07-02 Doemaar - controle vk 08-02 Dnice - controle vk 09-02 seallable - 3D echo 14-02 Anke1986 - controle vk 15-02 Anke1986 - 30 weken groeiecho 15-02 DutchDiva - 3D pretecho 15-02 Doemaar - gyn, bevalling bespreken 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn Buddylijst Doemaar - Natascha86 - Anke1986 Gezelligheid - Flotsje - Seallable - Liefje2013 - Nelly - Mevrs - wat namen neergezet als start up.... .kijk maar dames wie hoe wat waar en waarom
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - zh - fv - meisje 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - zh - bv - verrassing 03-05 kopjethee79 (33) - 1e kindje - zh - fkv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen 05-05 Dnice (23) - 1e kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 13-05 xLau (18) - 1e kindje - ? - ? - verrassing 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - tb - bv - meisje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje Totaal: 18 zwangeren 7 meisjes / 7 jongens / 3 verrassing / 1 ? Afspraken datum naam - afspraak 25-01 DutchDiva - controle vk 28-01 Nelly - pretecho 30-01 Natasha86 - bloedafname rhesus 31-01 Natasha86 - controle gyn 01-02 MevrS - controle gyn 04-02 Nelly - controle vk 05-02 liefje2013 - pretecho 05-02 kopjethee79 - controle vk en bloedprikken resus 07-02 Doemaar - controle vk 08-02 Dnice - controle vk 09-02 seallable - 3D echo 14-02 Anke1986 - controle vk 15-02 Anke1986 - 30 weken groeiecho 15-02 DutchDiva - 3D pretecho 15-02 Doemaar - gyn, bevalling bespreken 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn buddylijst Doemaar - Natascha86 - Anke1986 Gezelligheid - kopjethee79 Flotsje - Seallable - Liefje2013 - Nelly - Mevrs - wat namen neergezet als start up.... .kijk maar dames wie hoe wat waar en waarom
Hallooo! Ik lees van alles over een buddy lijst lol! 3 pagina's terug het conceptidee gevonden! Ik vind het prima hoor, leuk! Als ik aan iemand gekoppelt word zal ik wat actiever reageren! En aan wie maakt me niet uit!! Ik voel me weer fit hoor! Lekker geshopt! Babydump, hema, prenetal enz enz. Begin nu wel aardig compleet te worden! Wel 160 euro lichter maar ook wel erg goed geslaagd! Kruidvat was eigen merk luiers 3 pakken 80stuks voor 25 euro en zwitsal billendoekjes 19.95 voor 12 stuks maar die actie is volgens mij nu afgelopen. Oh en de zwangergym was afgelast ivm het winterweer! Dus maandag als het goed is de eerste keer! Ik laat wel ff weten hoe het was! Vanavond alleen thuis, maar is ff filmpje downloaden en met een zak m&m's op de bank! Iedereen fijne avond gewenst!
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - zh - fv - meisje 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 02-05 Riverr (25) - 1e kindje - zh - wss fv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - zh - bv - verrassing 03-05 kopjethee79 (33) - 1e kindje - zh - fv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen 05-05 Dnice (23) - 1e kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 13-05 xLau (18) - 1e kindje - ? - ? - verrassing 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - tb - bv - meisje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje Totaal: 18 zwangeren 7 meisjes / 7 jongens / 3 verrassing / 1 ? Afspraken datum naam - afspraak 25-01 DutchDiva - controle vk 28-01 Nelly - pretecho 30-01 Natasha86 - bloedafname rhesus 31-01 Natasha86 - controle gyn 01-02 MevrS - controle gyn 04-02 Nelly - controle vk 05-02 liefje2013 - pretecho 07-02 Doemaar - controle vk 08-02 Dnice - controle vk 09-02 seallable - 3D echo 14-02 Anke1986 - controle vk 15-02 Anke1986 - 30 weken groeiecho 15-02 DutchDiva - 3D pretecho 15-02 Doemaar - gyn, bevalling bespreken 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn Buddylijst Doemaar - Natascha86 - Anke1986 Gezelligheid - kopjethee79 Flotsje - seallable - Nelly Liefje2013 - MevrS -
@seallable: ik wil wel buddy-en met jou. Annabel heeft vanmiddag een kinderfeestje gehad en net de bank ondergekotst. Tuurlijk net op het stuk waar ik altijd zit/lig. Iemand tips om de stank weg te krijgen? 't Is een leren bank en ik heb hem al helemaal afgedaan met blue wonder, maar ik blijf het gewoon ruiken. Pfff... Zwanger en vieze luchtjes... Nu gauw achter de rest van mijn gezin aan voor het badder-bed-rondje. Seallable, ik pb je straks mijn gegevens wel. Doei!
doemaar: ik denk ook niet dat ik actief ga vieren.. wel een aantal optochten af... vinden de kinderen zo leuk! Nelly: ik ken dat haha mij blijven geuren ook gewoon echt achtervolgen... bij mij werkt de dasty altijd erg goed... seallable: lekker geshopt dus! hier ook lekker alleen op de bank.. filmpje. choco rozijnen en toffifee.. hihi...
Aaa leuk Nelly! Minder van de kotsbank, tja HG alle nare geurtjes weg.... Maar dat heb je niet bij de hand zomaar. Ik wacht rustig je pbtje af
oh kijk er zijn al wat buddys gevormd heel goed!!! *moedert doemaar over dr kroost* @flotsje, ja iig wolder, dat is altijd wel leuk en mn ma woont aan die weg dus dan ga ik samen effe kijken en hun buren natuurlijk @seall je leest *klinkt* heeeel opgewekt naar verjaardag van dinnetje van linette geweest, zat 10 jarig zoontje voor de zoveelste keer aan mn kont, en werd dus pissed, zei tegen he,. t... dit is de laatste keer laat ik niet weer merken dat je aan mn billen zit werd die moeder boos dat ik te fel reageerde, dus ik zei klopt E.. maar dit is niet de eerste keer!!! en kom ik thuis zat ml pijp te roken zn vriend die op bezoek was begon al te grinikken toen ik ontplofte. dus ik ja hij heeft jou al vast wel verteld dat ik pissed zou zijn... ja dus. grrrrrrrr allemaal een offday vandaag.... daarna toen die vriend weg was met zn allen in bad op verzoek van ml.. maar linette moest het vragen. beneden raam opengezet en afzuigkap aan.. bah wat een lucht.... tis nu te doen, kaarsjes aan om nog wat luchtjes weg te nemen.... bah das echt goot
@seal: raar,bij ons waren het de pampers van het merk pampers zelf ....3 voor 25.heb dus nu reeds 6 pakken. lekker geschopt heb jij. Leuk dat je je voorgenomen hebt om meer te komen hier ;D @Nelly : beterschap voor je meisje. eens geprobeerd met azijn? zoals je zegt ; de geurtjes van een zwangere zijn veel sterker he ik ben net de zetel ingeploft,teveel gewerkt vandaag.hele tijd rugpijn en een drukkende buik!bah
haha doemaar : een tienjarige die jou kant lekker vind zou er eigenlijk ook niet om kunnen lachen hoor
oei doe maar dat is me de dag wel pfff.. ik zou ook niet blij zijn... ik kan de hele door sinaasappels eten.. echt niet normaal...
Dat ben ik ook Doemaar, heb echt een top dagje vandaag! En Natas, erm die aanbieding zag ik bij de trekpleister ben jij of ik in de war? Ik heb voor de kruidvat eigen merk gekozen omdat daar 80 stuks in zaten en de pampers 50 geloof ik, anyway beide goeie deals
Jeetje, ik blijf me verbazen over hoe snel kinderen ziek en beter worden. Gisterenavond en vannacht was Marjolein echt zo ellendig ziek, ontzettend vervelende hoest en hoge koorts. Vandaag was ze nog erg hangerig, maar ging het eigenlijk wel goed. Ze had wel 3 uur geslapen tussen de middag, normaal 1,5 uur. Maar dat was ook wel nodig na zo'n heftige spooknacht. Vanavond had ze na het badje ineens geen koorts meer en lekker fit. Gelukkig! Alhoewel... 'k Hoor de babyfoon tussen de klus- en wasmachinegeluiden door, weer flink blaffen... @flotsje: dasty heb ik ook in huis, alleen durf ik dat niet op een leren bank te gebruiken. @seallable: ik heb wel zo'n wasmiddeltoevoeging van HG voor sportluchtjes ofzo. Misschien als ik daar een sopje van maak... @Doemaar: haha, moeder de gans... Nu al nesteldrang? Hihi... Nou moe, lekker verhaal van dat 10-jarig zoontje. Baaaaah, en dan die vieze gore stinklucht van pijp, dat kan er dan ook nog wel bij. Ik had even flink met de oust rondgespoten hoor! Yegh! @natasha86: ik denk dat het gewoon een combinatie is van de opwinding/drukte en vanalles door elkaar eten op het feestje. Ze klaagde thuis over buikpijn en toen vermoedde ik al zoiets, dus liet ik haar rustig op de bank liggen. De schat stond ineens beduusd langs de bank, ze had nog om een emmer willen vragen, maar het overviel haar gewoon. Maar ze was het ook meteen kwijt en had nergens meer last van. Beterschap voor je rug en buik! @flotsje: sinaasappels, ik moet er niet aan denken! Maar wel supergezond! Hier geen pamperjacht trouwens. Ik heb nog pakken genoeg liggen voor de kleine en voor Marjolein heb ik laatst bij Kruidvat ook een vracht eigenmerk gekocht. Bevalt prima en scheelt gewoon enorm in de prijs. Op het kdv gebruiken ze ook kruidvat pampers.
whahahaa nelly, ja heb dus ook flink gebriserd hahahahaha en toen we in bad gingen beneden het bovenraampje opengezet... het is nu te doen, daarnaast hadden we honger, dus nog pizza in de oven gedaan, en dat ruik ik nu ja ik vind zo een gedrag van een 10 jarig k*tkind gewoon niet gepast.... we waren ook snel weg.... linette was er klaar mee, zei tegen dr ga je mee... en ze zat al met 1 voet in de auto
@seallable: je hebt pb! Misschien is het ook wel leuk om een adressenlijst aan te maken van dit clubje mei-mama's. Kunnen we elkaar felicitatiekaartjes sturen als de kleintjes geboren zijn. Of een keer centraal afspreken voor een meeting. Hoe komen jullie trouwens aan jullie nickname? Mijn nick komt van het boekje "Nelly het Nijlpaard". Ik verzamel nijlpaardjes en dat boekje lag toevallig bij mijn pc in de buurt toen ik een account aanmaakte. Groetjes, Nelly
Goedenavond meiden! Hier nog steeds niet fit, toch vrij veel last van mijn blaasontsteking en dat levert in combinatie met griepverschijnselen en verkoudheid een nog grotere vermoeidheid op. Buik is het er vaak ook niet mee eens en doet pijn, maar gelukkig is de kleine wel actief, dus dat scheelt hihi. Leuk dat er een Buddylijst komt. Als jullie mij actief genoeg vinden, wil ik me daar ook graag aan toevoegen. @Nelly: grappig om te weten van de nicknames inderdaad. Ik heb geprobeerd mijn werk en hobby te combineren tot iets wat wel aardig klinkt, ik vond de alliteratie wel leuk. Dutch vanwege mijn beroep als docent Nederlands en Diva vanwege mijn voorliefde voor het maken van theater. Vandaar dus...