@Doemaar: dan valt het kotsluchtje hier nogal mee. Ik snap eigenlijk ook niet dat die moeder er niets van zegt. Is toch raar dat een jochie zoiets al doet? Haha, kinderen en dronkaards zijn altijd eerlijk he! Linette had het dus ook niet zo naar haar zin op het feestje. 'k Zit hier met een half oog X-men te kijken. Heb hem al eerder gezien, dus ben nogal snel afgeleid. Haha, tijdens het eten koken, had ik stiekem een koekje gepakt. Maar ik moest zo lachen toen er een kruimel via mijn buik op de grond stuiterde. Zag er gewoon komisch uit. Dus ik heb toch wel een zwangerbuik! Hihi... Hoezo slappe klets? *proest* Ach, als we naar een nieuw topic willen, moeten we wel ons best doen hoor! Kom op meiden nog maar een reactie of 1600! *lol*
@DutchDiva: balen van je gezondheid. Heel veel beterschap! Fijn dat je de kleine goed blijft voelen. Leuke samenstelling van je nick, voor jou heel logisch, voor een ander totaal niet. Toch anoniem.
@Nelly, je hebt er een terug hoor Leuk dit! @Dutch, balen zeg, ik weet hoe het voelt, sterkte en beterschap. Je weerstand is toch een stuk minder he tijdens de zwangerschap. Ik weet niet of het al eerder gezegd was, maar ik gebruikte cranberry sap/pillen tijdens blaasontstekingen. Soms hielp dat. Nicknames...Ik ben hardcore gamer geweest, meer dan 12 uur per dag online gespeeld met het spel World of Warcraft. Kan het iedereen afraden, het begint met een leuk spelletje spelen en kan lijden tot een enorme verslaving, was bijna een kluizenaar. Maar mijn nickname was tevens mijn charactername in het spel.
Trouwens, het idee van de kaartjes vind ik leuk! Meeting lijkt me ook leuk, mits het af te reizen is!
@dutch, tuurlijk moet je aan de lijst buddys toegevoegd worden, gaat er niet om hoe vaak je er bent, maar dat je de dames hier op de hoogte kan brengen over het reilen en zeilen van je buddy..... ik zou zeggen ga je gang @nelly, waarschijnlijk wel ja.... tis nu te doen hoor....de scherpte is er nu wel vanaf... maar ruiken doe ik het nog wel. morgen zal het een end minder zijn koelt het af in huis snachts, trekt het wat beter weg. ach ja dat is zo... ze wilde om 3 uur al naar huis, waren we er net een uur hahahaha ze was moe. moest toch nog effe wachten op mickey en minnie die ze had gehuurd, en toen die weg was, ging ze aan een tafeltje zitten spelen, ze vond de andere te druk
Goede avond dames, Heb eens wat stukken gelezen hier en hoop mee te mogen kletsen. Ben wat aan de late kant, maar heb tijdje op ander forum gekletst, maar kreeg in de gaten dat ik daar zowat de enige mei 2013 mama ben... Ik zal me voorstellen... Ik ben Nicky, 29 uit noord limburg. Ben 9 mei 2013 uitgerekend, zwanger van eerste kindje. Ben nu dus 25 weken zwanger. Ik werk nu 30 uur per week als assistent bedrijfsleidster bij Xenos. Buiten werk, ben ik veel al op social media te vinden. Heb jaren geleden stijldansen als sport/hobby gehad, nu ben ik met name toejuichend publiek voor vrienden.... Ik kom uit een groot gezin, ik heb 5 zussen en 2 broers. Zij hebben samen 17 kleinkids in de leeftijd van 6-21 jaar... Dus ons kindje is een nakomelingetje. Net als ik dat ben. Met mijn "jongste" zus scheel ik 11 jr... Hopelijk kan en mag ik meekletsen... Groetjes
Zo ff iets meer tijd, hoe gaat het met iedereen? Wat een drukte vandaag zeg, leuk. Alleen geen puf om op iedereen te reageren, sorry @hier me kleine ventje ziek, heel er verkouden, echt sneu. Dus vandaar nogal druk. Lees dus lekker beetje mee, en als ik weer tijd heb ben ik weer een uur bezig met reageren @stiekeme meelezers, zie de hele dag nieuwe namen mee lezen, kletsen jullie gezellig mee? @adressen, vind ik een leuk plan, dacht laatst ook dat ik het leuk zou vinden om jullie een kaartje te sturen. Dus ben helemaal voor dat plan. @meeting, lijkt me ook een leuk plan, maar wel lastig aangezien we zo ver uit elkaar wonen. Hoewel ik geloof dat er onderin nederland de meeste mei mamas zitten.
Welkom Nicky! Veel lees/klets plezier gewenst hier! @ anke, ja heb ook t gevoel dat t meest in t zuiden woont:*( maar is ff kijken, en adres voor de kaartjes, doen we dan wel ff in prive berichtjes neem ik aan?
@beertje, welkom gezellig dat je ook mee komt kletsen. Beter laat dan nooit. Wat leuk zo'n "nakomertje".
kaartjes ik zou het heel leuk vinden om jullie een geboortekaartje te sturen en natuurlijk te ontvangen. Meeting ook, als het te reizen is. kopje T leuk dat we buddy's zijn! nelly parfum er of? Of gaat dan je leer verkleuren? Of een dikke laag dampo onder je neus? beertje Nicky beter laat dannooit! Welkom nick moest terplekke bij het aanmelden iets verzinnen. Denkfat de naam wel bij me past. Ben veel de hort op en moet echt leren 'nee' te zeggen op alle uitnodigingen. Kan straks ook niet meer overal bij zijn.
Thnx seallable en anke... Het heeft ook wel wat een nakomelingetje... De kids waar ik ooit heb opgepast, die heb ik straks tot mijn beschikking... Ik heb met 1 zus heel hechte band en zij heeft 3 kids waarvan de oudste 11 jr echt ongeduldig is. Elke week wel een berichtje, hoe lang nog? Heb je nog wat gekocht? Hahaha en 9 mei is einde meivakantie/ hemelvaart. Dus moet van haar weekje eerder bevallen zodat zij elke dag kan komen! Zo leuk!
Zal ik een adressenlijst samenstellen? Als jullie dan mij in een pb-tje jullie gegevens sturen, zal ik er een lijst van maken, die ik later weer rondstuur. Of upload naar een pagina, die ik jullie dan doorgeef. Als je die url niet hebt, kun je de gegevens ook niet vinden. En na korte tijd haal ik het lijstje er gewoon weer af. voor-/achternaam adres postcode woonplaats (tel.gsm nummer) geboortedatum facebook/hyves/o.i.d. kinderen/geboortedatum Van de december2007 mama's heb ik ook een lijst. Inmiddels vijf jaar later doen we er eigenlijk niets meer mee, maar voor nu is een meimamalijstje wel erg leuk. groetjes, Nelly
@Beertjenicky: welkom! En nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Veel last van kwaaltjes (gehad)? Wel handig met zoveel familie om je heen. Erg leuk dat ze er zo betrokken bij zijn. Wij zijn de eerste met alles en dat is soms erg lastig met oppas en aankopen e.d.
Thnx nelly! Ik heb de eerste 10 wkn alleen licht last gehad van misselijkheid in de ochtend. Heb toen elke ochtend voordat ik opstond een broodje gegeten, zo kon ik de dag goed beginnen. Verder moet ik afkloppen. Soms wa last van maagzuur. Maar merk nu dat ons mannetje begint te groeien dat mijn onderrug het te verduren krijgt. Ik werk ook in een wnkel waardoor ik 90% van mijn werktijd sta en loop. Ik heb nu steeds de gelegenheid om te gaan wanneer het te veel wordt. Maar gisteren bij de fysio geweest vanwege de rug, die vertelde me ( net als iedereen om me heen) denk aan jezelf... En heb oefeningen meegekregen... Dus ga vd week op het werk mijn uren inkorten... Heb afgelopen week 2 halve dagen gewerkt en dat ging goed. Vandaag weer hele dag en onderrug doet weer zeer. We krijgen van schoonzus redelijk wat spulletjes zoals de box, wipstoel... Haar kinderen zijn van ander seizoen dus kleertjes niet, maar ach das geen ramp... Hier gaan we ons bedje opzoeken... Morgen gaan we voor gordijnen kijken. Dan is de babykamer zo goed als af! Wel te rusten!
Super dat je kwaaltjes meevallen. Tja, denk aan jezelf... Erg herkenbaar... Als ik teveel gedaan heb, merk ik dat aan mijn stuitje. Als dat vaker voorkomt, had de vk aangegeven dat ze wat oefeningen had. Weltrusten!
@beertje, handig zo'n hele lijst oppassers tot je beschikking. Ik ben de oudste mijn jongste zusje is 11, daar tussen in zitten er behoorlijk wat, dus voor mij ook geen oppas problemen. En idd veel nieuwsgierigheid. Mijn broertje (12 jaar) vroeg mijn vorige zwangerschap of ik aub een jongetje wilde krijgen want dan werd hij oom hihi, leuk zulke dingen. Dit is nu mijn 2e kindje, oudste wordt bijna 1. Dit wordt het 3e kleinkind van mijn ouders, mijn zusje heeft een meisje van net 1, dus ze zitten lekker bij elkaar, handig maar soms onhandig, zoals met spulletjes. @nick, bah wat zijn jullie orgineel, ik ben niet zo orgineel. Gewoon naam en geb dat. @seal, nicky komt ook al uit ut noorden. Denk dat wij eenzaam hoog blijven. @nelly, pb je straks.
Welkom nicky! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Ik heb de babbels van vandaag ook een beetje gevolgd, maar heb geloof ik toch wat dingen gemist?!😁 Kaartjes? Meeting? 😳 Uh lijkt me leuk!😀maar idd moet het wel af te reizen zijn, ookt ik ben afhankelijk van ov😱... @ alle zieken en mama's van zieke kindjes, heel veel beterschap! 💋 @ hier, nu net terug van m'n zusje. Hebben haar vandaag helpen verhuizen... @ natascha, mijn man heeft positief, dus is het waarschijnlijk dat m'n meisje ook positief heeft.ze houden her iig in de gaten😊 @nickname; ik lust graag thee, vooral met honing😜 @dutch diva; ja ben idd benieuwd wie van ons eerst haar kindje in de armen mag houden!😁 Zo nu ga ik slapen! *gaaaaaaaap* Truste iedereen!
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - zh - fv - meisje 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - zh - bv - verrassing 03-05 kopjethee79 (33) - 1e kindje - zh - fv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen 05-05 Dnice (23) - 1e kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 09-05 BeertjeNicky (29) - 1e kindje - tb/zb - fv/bv - ? 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 13-05 xLau (18) - 1e kindje - ? - ? - verrassing 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - zh - fb - meisje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje Totaal: 18 zwangeren 7 meisjes / 6 jongens / 3 verrassing / 2 ? Afspraken datum naam - afspraak 28-01 Nelly - pretecho 30-01 Natasha86 - bloedafname rhesus 31-01 Natasha86 - controle gyn 01-02 MevrS - controle gyn 04-02 Nelly - controle vk 05-02 liefje2013 - pretecho 07-02 Doemaar - controle vk 08-02 Dnice - controle vk 09-02 seallable - 3D echo 14-02 Anke1986 - controle vk 15-02 Anke1986 - 30 weken groeiecho 15-02 DutchDiva - 3D pretecho 15-02 Doemaar - gyn, bevalling bespreken 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn Buddylijst Doemaar - Natascha86 - Anke1986 Gezelligheid - kopjethee79 Flotsje - seallable - Nelly Liefje2013 - MevrS -
@iedereen die gaat slapen, slaap lekker, denk ik mag nog lang niet slapen. Koorts stijgt, arme vent. Net zetpil gegeven hopelijk gaat het zo dan beter. Hij slaapt nu weer. @beertje, heb je op de lijst staan, vul je de rest zelf in? Voeding, bevallingsplaats en natuurlijk boy/girl? @flotsje, heb jou gegevens aangepast hoor.