@kopje thee, zag het, wel effe nummers uitwisselen.. tis niet zo dat het perse zo moet zijn he... heb wat namen genoteerd, niet allemaal... tis ook niet zo dat degene die er niet op staat zich moet voegen bij degene die er wel staat... degene die er wel staat kunnen net zo goed met elkaar buddien.... hihi
Zo zijn terug van rondje woonboulevard en koffiebezoekje aan mijn ouders helaas ng steeds geen gordijnen. We gaan morgen bij professioneel bedrijf eens kijken. Martijn en ik zjn geen klussers dus dan maar wat meer betalen en meteen goed! @gezelligheid; ons kamertje is erg neutraal qua kleur. Ga met een kapstok en mandjes kleur brengen. Beetje appeltjesgroen. Ben niet zo het typ dat voor blauwe muren of gordijnen gaat. @iedereen die snottert, hoest en proest.... Beterschap! Goed uitzieken @ doemaar en natascha; zh bevalling zeker wel zo fijn mbt pijnbestrijding, dat is ook waar ik me vorige week op heb katen overtuigen. Thuis zou ik enkel geboortetens als pijnbestrijding gehad hebben. @natascha; rauwe aardappelen? Hoe kom je daarbij?
Ieuwwww!! Aardappels rauw!?En idd misverstand opgelost Lol op t facebook forum over het scheren gedoe met dat haar altijd en dat t ook zo in de samenleving is geslopen dat het vies is he! Wel raar eigenlijk, zit er toch niet voor niets. Na mn operaties heb ik haast niets meer op de oksels. Ben eigenlijk wel blij dat mn man en ik zo dicht bij elkaar staan en geen schaamte meer hebben. Toen ik net geopereerd was heeft hij me zelfs gedoucht en afgedroogt, nagels geknipt hahaha. En ook ontstekingen verzorgd op mn vagina, nee die schrikt niet meer van hoe het daar beneden uitziet
hey allemaal, drukke dag achter de rug.. nu even rustig zitten.. lekker frietjes eten dadelijk! zin in! ga vanavond wat uitgebreider proberen te reageren nu even echt en warhoofd!
@Natasha, bah @seal, bah haha, over maand of 2 kun je spiegeltje pakken wat je wilt, maar je ziet niks meer en anders kun je toch niet om die buik heen werken. @beertje, geen gordijnen? Jammer. Ik ook niet er handig wel creatief. Denk dus zelf uit en laat me mamsie naaien enzo @kopjethee, fijn dat je eruit bent. Lastig of niet! @iedereen, heeft iedereen nu een naam of? @doemaar, haha, verdwenen namen tovernaar
@avondeten, wij gaan ook heerlijk frietjes eten hier.... @natascha, zou willen dat ik iemand kende die datkan, gordijnen maken....
@flotsje : frietjes gesmaakt? hier waren het deze middag ook verse frietjes met steak ...hmmmmm @doemaar & anke : wat is daar raar aan . je moet het echt eens proeven ...niet omdat je nu mijn buddy bent dat jullie mogen lachen he @beertjenicky : ik heb niks gezegd over jou gordijnen je hebt het vast op iemand anders ...hihi, wordt hier ook veel gekletst he