1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @doemaar, haha, zozo, grote bak! Ik wou dat we een auto hadden😓maar ja, ml heeft geen rijbewijs en het is niet handig als ik zou rijden ivm m'n ogen😜

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja moeten wat he... ml heeft gewoon hobbies met veel materiaal.. wordt wel een oldtimer hoor, vind 2100 per jaar belasting zonde van het geld..

3. flotsje

flotsje Niet meer actief

goedemorgen! vanochtend op de nieuwe basisschool gaan kijken voor Bram.. helemaal blij dus de keus is eindelijk gemaakt!

ik heb ook moeite met liggen pfff.. heb een voedingskussen maar helpt niet echt eigenlijk... vannacht gelukkig maar 1 keer eruit gemoeten en dat voor een kusje haha...

kopjethee: heb geen verzoek ontvangen? of heb ik je al toegevoegd...

ik ga vanavond lekker samen met man uit eten! hmmm weet alleen echt nog niet waar... zucht blijft zo moeilijk kiezen! iemand een tip?

4. flotsje

flotsje Niet meer actief

doe maar: leuk en nieuwe auto! wij hebben een half jaar geleden ook een nieuwe gekocht... een station waar ook twee extra stoelen in kunnen en dus ook een 7 zitter is.. nu nog even stoelen zoeken haha

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @flotsje, en welke wordt het?

6. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @doemaar, dat is idd veel geld zeg! Nou hoop dat jullie slagen!
    @flosje, we zijn al vriendjes op fb!😜
    @anke leuk dat we vriendjes zijn!
    Typ me een ongeluk op m'n iPhone! 😁

7. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    *zwaait ff voorbijen gaat weer zorgen voor haar zieke kleintje*

8. flotsje

flotsje Niet meer actief

Anke: beterschap!!

doe maar: de kring... in de heeg! wordt wel wat lastig aangezien de psz aan de andere kant zit...

kopjethee: haha lekker wakker ben ik dan... hier bijna altijd via iPhone.. best lastig haha

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @kopjethee, we hebben wat gezien op internet.. nu gaan we kijken en proefrijden, dus komt vast goed... als de prijs er naar is hihi

@anke, *zwaait terug en reikt thermometer aan..* te laat je bent al voorbij;)
    beterschap voor je kleine man

zo lientte halen, inpakken en wegwezen

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    de kring, heb daar vroeger nog in de buurt gewoond hihi. hoezo psz aan de andere kant.. andere kant van de heeg of de maas?

voor de niet uit dezelfde stad komende mensen.. het is een verschil als je aan de ene kant of aan de andere kant van de maas woont.. de ene die aan de ene kant woont gaat niet zo gauw verhuizen naar de andere kant, en de andere kant niet zo snel naar de ene kant.. whahahahaha

11. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @anke beterschap voor je kleine uk!
    @ doemaar; ik hoor wel hoe het is gegaan! :)

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wauw, de klets-inhaalrace is begonnen! *lol* Wat is er lekker gekletst!

@Anke1986: *zwaaaaaai* Veel succes en heel veel beterschap met Jesse.

@Doemaar: lekker huishouden, een jeep en een mini! Leuk joh! Succes vanmiddag!
    Haha, erg herkenbaar van die scheiding binnen een stad. Ik woon in een van twee dorpen die samengegroeid zijn tot een dorp. Er blijft altijd strijd, hihi...

@flotsje: super dat je een goed gevoel hebt bij de nieuwe basisschool. Je kind zit er per slot van rekening een groot deel van zijn tijd.
    Geniet lekker van jullie etentje vanavond! Ik hou wel van tapas e.d. of lekker grieks, maar da's nogal gekruid he.

@slapen: hier gelukkig geen moeite met liggen, maar ik ken de ellende!

@auto: manlief heeft begin vorig jaar een leasebak aangeschaft. Een T.ouran met achterin twee extra stoelen. Echt super! De stoelen liggen plat en je hebt een zee van ruimte. Ik ben alleen wel benieuwd hoe het straks in de praktijk gaat uitpakken met vier kindjes achterin plus nog het een en ander aan baby-zooi.

@ziekepiekies: hier is Marjolein koortsvrij, maar heeft weer loopoortjes en is er best ellendig van. Vorig jaar heeft ze er ook zo lang mee gelopen, dat we doorverwezen waren naar de KNO. Lange antibiotica-kuur gehad en toen was het over. Maar ik begrijp dat zo'n kuur eigenlijk best heftig is voor zo'n kleintje. Ik hoop niet dat dat nu weer nodig is. Ik wacht nog even een paar dagen af met haar oortjes...

Ik ben niet zo handig op facebook, maar volgens mij heb ik al wat meimama's gevonden of op verzoeken gereageerd. Wel grappig om er gezichten bij te zien.

Hier goed geslapen vannacht, lagen er alleen erg laat in, omdat we nog wat discussie hadden over de geplaatste deurkozijnen. Vanavond komt mijn oom het eerste muurtje zetten, dus dan moeten de kozijnen goed staan. De timmerman kan straks nog gauw even komen om de kozijnen te verzetten, want het klopt allemaal net niet. Superbalen! Maar het gaat wel goedkomen. Erg strakke tijdsplanning wel dus. 18u is de timmerman bij ons, 18.30u mijn oom en om 19.00u moeten wij vertrekken voor de 3D-echo om 19.30u. Om 15.30u haal ik Annabel met Evelien en Marjolein op van school en fiets gelijk door naar mijn ouders. Daar kunnen ze mee-eten en naar bed. Als we dan terug zijn van de echo en de jongens zijn klaar met bouwen op zolder, halen we ze weer op.

Oh, manlief is vanochtend bij de huisarts geweest en heeft een tennisarm. Opgelopen met basketbal. Jaja, sporten is gezond.
    Komt ook nog eens lekker handig uit met de verbouwing...

Marjolein ligt nu op een oor, Annabel is naar school en Evelien ligt ook voor pampus op de bank. Daar ga ik ook even gebruik van maken, ik ga bankzaken doen! Trusten!

Groetjes,
    Nelly

13. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    hey meiden ...

Lastig dagje vandaag ...
    Ik merk, als ik op stap ga ( bv deze morgen gaan shoppen) dat ik een grote druk heb op mijn buik ....( geen harde buiken) en voel me dan zo raar. het dwingt me dan de rest van de dag op de zetel te liggen, zo vervelend.
    zal er donderdag toch eens van spreken

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Ff snel. Landrover gekocht

15. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    leuk doemaar! proficiat met je koop

heb mij net geïnstalleerd in de zetel met lappie
    wat is mijn kleintje actief zeg ....
    deed zoontje kijken naar mijn buik, en net op dit moment schopt het er hevig op los ....mattèo begon te gillen van verschot dat het zo hard kon bewegen :)

16. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Oeioei, meiden, had ik toch ff de 30e staan als verboden beval datum, wordt nu de 27e ;) en dan ben ik uitgerekend :(

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nelly, hoezo lekker huishouden? jeep moet eruit, ik rijdt nu nog een clio hihi... wil een mini, maar een oude mini, echt een kleintje gewoon voor de fun.. wat een hele uitdaging gaat worden met kinderwagen haha. en de Landrover die we vandaag hebben gekocht is wegenbelasting vrij;)
    he gatsie is marjolein van de koorts af, heeft ze loop oren, vet irritant

beterschap voor man met de tennisarm

18. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    ben nu niet mee hoor, wat bedoel je daarmee?

19. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @anke, wat een toestand he😁 volgens een collega van m'n man beval ik de 30ste😜 gelukkig kan dat nu😀...
    Hoe is het met je kleine? Al wat beter?

@doe maar, gefeliciteerd met jullie aankoop! Wij hebben vandaag de kleur voor op de muur gekocht.! Van het weekend maar aan de verf he😜

@ natadcha, wat vervelend van je buik! Zouden dat niet de banden zijn die over belast zijn? Er ligt nogal wat druk op..,
    Wat anke bedoelt is dat wij voorheen op 30 april koninginnedag vieren, maar omdat ze aftreed is er besloten die dag naar 27 april te verplaatsen, de verjaardag van de nieuwe koning...

@leuk om een aantal van jullie op fb te treffen!

20. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    denk niet dat het me banden zijn, het is eerder echt duwing ..meer bovenin mijn buik?
    harde buiken heb ik ook wel soms last van,
    soit, moet meer naar me lichaam luisteren denk ik, en minder op zwier gaan :D

Deel Deze Pagina