@Lufdelefie: leuk, nog een meimama, welkom! En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Alles goed verlopen tot nu toe? Eerste kindje?
De meest recente bevallingslijst staat in een bericht van Anke1986 op pagina 338. 'k Heb nu even geen tijd om hem aan te passen, want ik moet er een van school halen ophalen en dan ongeveer direct door naar zwemles. Doei!
@nelly, ja tis echt snert weer.. maarrrrrr manlief is naar t werk gegaan, huis aan kant, linette op school.. in de pauze wel linette dinnetje voor de lunch mee, effe bij de supermarkt geweest, maar vanaf half 2 niets meer alleen ik de laptop tv spa rood met kc... heerlijk even voor mij dus ja alleen ze nam niet op dus ingesproken, dan belt ze wel terug. komt vast goed.. ik hoop dat er wat meer druk wordt gezet op mn wg.. hoe raar klinkt dat, ik als wn moet druk leggen bij wg...
@lufdelefie, welkom! Leuk dat je mee komt kletsen! @doemaar, ik ben idd niet vooruit te branden vandaag! Maar heb toch de was kunnen opruimen en stof gezogen! *schouderklopje*... Al had ik vandaag beter in bed kunnen blijven; ga ik met m'n dinnetje ff naar het winkelcentrum voor een paar kadootjes en gewoon ff snuffelen, staan we bij de etos, loopt er een vrouw achter me langs en rijd zo over m'n hiel met d'r hand karretje, dus ik kijk wat er gebeurd, krijg ik een grote mond! " ja ga dan ook opzij, je ziet toch dag ik er aan kom". Even later lopen we haar weer tegen het lijf waarop ze weer expres tegen me aan wil lopen en zegt dat ik nu echt op moet houden! Zo, ik werd kwaad! Grrrrrr, stom wijf! Nou ik ben echt geen ruziezoeker, maar als iemand zo onterecht tegen me tekeer gaat, kan ze hem terug krijgen! Zo ben echt boos! Sorry, moest er ff uit!
@kopjethee, ik mag hopen dat je wel wat gezegd heb hiervan he.... was wat voor mij geweest. toen ik zwanger was van linette heb ik het een keer gehad dat ik bij de kassa stond en iemand die niets had gekocht wilde er langs en duwde me tegen de band op... heb die arm gelijk vastgegrepen en er effe uitermate vriendelijk *sarcstische toon* gezegd dat ze moest opletten wat ze deed tegen een 34 weken zwangere vrouw oplopen...draaide toen om en als blikken konden doden hahahaha, de hele rij stond te grinninken.. idioten. als zwangere vrouw ben je niet alleen opgezet maar ook ontoerekeningsvatbaar
@doemaar, ja ik heb er zeker wat van gezegd, en m'n vriendin duwde haar weg, want die vrouw was echt ziek in d'r hoofd! @nelly, ow misschien heeft de 9 maandenbeurs idd nog een leuke aanbieding😊 Wat is de aerosleep en hoe werkt het/gebruik je het? En maakt het dan niet uit wat voor matras je koopt? En badstof hoeslaken wel goed? Sorry voor al m'n vragen😁! Wil natuurlijk het beste voor m'n meisje!😜
hey meiden, wat is weer leuk gereageerd vandaag ... aan de nieuwe kletser : welkom @flotsje : ah, je leeft nog, dacht al je uitvaar te regelen..neen, flauw van mij @doemaar: ik hoop dat er wat meer druk wordt gezet op mn wg.. hoe raar klinkt dat, ik als wn moet druk leggen bij wg... en nu in het belgisch graag @nelly : leuke zwemles gehad? hier was het hele dag door kletsnat, zo regenen. maar ik heb liever dat dan die vieze witte smurrie @ matras : iemand vroeg iets over een matrasje...weet ook niet zo goed waar op letten. ik heb hier een afwasbare, dikke matras liggen. in de babywinkel gaan ze je wel verder helpen denk ik hier : terug in zetel met lappie. heerlijke soep gemaakt...maar an 1 kopje alweer beu geboortekaartjes zijn langs de voorkant gedrukt heb dat vandaag gedaan ..erg blij met het resultaat
@natascha, awel hahaha hoe vreemd klinkt het dat een werknemer wil dat een werkgever actie onderneemt betreffende de situatie... beter
@natascha, wat voor soep heb je gemaakt?😊 En ik vroeg dat van het matrasje😁 Fijn dat ze eindelijk binnen zijn! @flosje, wat fijn dat je nog leeft!😜en leuk je fb te treffen!
@kopjethee79: voor info over de aerosleep kan je het beste even op hun site kijken. Volgens mij punt-com. Er is vanalles van te verkrijgen, maar je kan natuurlijk ook overdrijven. Wij hebben twee matrasbeschermers. Eentje voor het ledikantje 60x120 en later eentje voor het cotbed 70x150, omdat Evelien vrij vroeg over ging naar dat bed. 't Scheelt in ieder geval een stuk met verschonen als ze gespuugd hebben. 't Matras wordt niet geraakt en de Aerosleep kan gewoon in de wasmachine en is vrij snel weer droog. Voor reserve heb ik wel gewone moltons en katoenen hoeslakentjes liggen. Over de aerosleep trek ik jersey hoeslakentjes, maar ik geloof dat je er ook zo op kan slapen. Alleen word je dan wakker met een honingraatstructuurtje op je gezicht. *lol* @rest: sorry voor het niet reageren! Knuffie! Liefs, Nelly
Dankjullie wel! Dit is mijn eerste kindje en mijn vriend zijn 2e. Eerste 3 maanden uitgedroogd geweest, en flink ziek maar gaat nu heel goed! Mag niet klagen in ieder geval. Wel leuk om zo met dames te praten die ook in Mei zijn uitgerekend. Gaat het bij jullie goed? Klachten ook rond deze tijd of helemaal niet?
@ludelefie,welkom hier had ik nog niet gezegd @natascha, bij deze dus... moest over sommige ook nadenken, zijn geen echte afkortingem, maar aangezien er zoveel getypt wordt scheelt het typen whahahahaha @rest, goedemorgen, weer een dag verder
@ludeliefje : gelukkig voel je je nu beter ....is lastig als je de eerste maanden zo slecht bent he @doemaar: volgens mij wou jij gewoon moeilijk doen
goeiemorgen trouwens, ik heb bijna geen oog dichtgedaan. hoofdpijn en keelpijn de hele nacht, zo vervelend. Heb ook gedroomd dat 1 van mijn patiënten gestorven is, en raakte maar niet uit mijn hoofd. straks bloed gaan nemen ivm de rhesusfactor, morgen dan controle bij de gyn
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing 30-04 Mopperkonijn (34) - 3e kindje - zh - fv - meisje 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - zh - bv - verrassing 03-05 kopjethee79 (33) - 1e kindje - zh - fv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen 05-05 Dnice (23) - 1e kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 07-05 Lufdelefie (?) - 1e kindje - ? - ? - meisje 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 09-05 BeertjeNicky (29) - 1e kindje - zh - fv - jongen 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 13-05 xLau (18) - 1e kindje - ? - ? - verrassing 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - zh - fb - meisje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje Totaal: 19 zwangeren 8 meisjes / 7 jongens / 3 verrassing / 1 ? Afspraken datum naam - afspraak 30-01 Natasha86 - bloedafname rhesus 31-01 Natasha86 - controle gyn 01-02 MevrS - controle gyn 04-02 Nelly - controle vk 05-02 liefje2013 - pretecho 05-02 kopjethee79 - controle vk + bloedprikken rhesus 07-02 Doemaar - controle vk 08-02 Dnice - controle vk 09-02 seallable - 3D echo 14-02 Anke1986 - controle vk 15-02 Anke1986 - 30 weken groeiecho 15-02 DutchDiva - 3D pretecho 15-02 Doemaar - gyn, bevalling bespreken 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn Buddylijst Doemaar - Natascha86 - Anke1986 Gezelligheid - kopjethee79 Seallable - Nelly Flotsje - Dutchdiva - liefje2013 - MevrS -
bedankt Nelly om de lijst up to date te houden ... ik zie er toch wel terug een pak op de lijst die hier niet meer komen, en die was onlangs nog maar ingekort he?
Goedemorgen! Welkom luf! Aero sleep hadden ze mij ook over vertelt bij de babydump, zag er goed uit indd, vond het wel aan de prijs. Nelly ik had je op fb een pbtje gestuurd maar ook hier; mooie 3d foto's! Ik moet er nog ff op wachten. Afsprakenlijst, ik heb donderdag weer een afspraak bij de verloskundige ik dacht vandaag al, vergist! Ga straks ff proberen hem te verzetten naar vrijdag want Bas wil graag mee en dies dan vrij. Trouwens ik moet urine mee nemen, moeten jullie dat ook? En moet dat dan ochtendurine zijn of maakt dat niet uit? Fijne dag allen!