1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Morgen allemaal!

Welkom luf, ben ook net nieuw, maar voel me al thuis hier!

Mooie fotos nelly, super. Ik ga morgen vragen of ze het bij mij ook willen proberen, maar ik heb mijn placenta er voor ztten en dat gaf bij de 20 wkn echo al problemen... Maar goed vragen staat vrij he...

Sealable, waarvoor weet je dat al, dat je urine mee moet nemen? Ik moest laatst voor blaasontsteking bij de huisarts ochtend urine doen, maar niet meteen de eerste, maar nadat ik me had gewassen en de eerste ml had laten gaan.

Vandaag dagje vrij, in huis rommelen. Vanmiddag komen ze de gordijnen voor babykamer opmeten...

2. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @*gaap* goedemorgen meiden....
    Net als natascha bijna geen oog dicht gedaan! En sliep ik, wordt ik drijfnat van het zweet wakker, hmmmmpppffff....
    Dus ml heeft me terug naar bed gestuurd...

@nelly, dank voor je antwoord! Denk dat ik het ook nog ff aan de vk zal vragen.... Hoe gaat het met de loop oortjes?

@lufdelefie, fijn dat het nu goed gaar met je! Hier niets te klagen, behalve dan het slechte slapen.., ik heb nu geen baan, dus gelukkig kan ik m'n rust wel pakken...

@natascha, bah, wat een nare droom! Maar de meeste dromen zijn bedrog, dus laten we hopen dat dat bij deze ook is hè!
    Ow en succes voor straks!

@seal, ow ok, maar je hebt dus niet gekozen voor aerosleep?
    Voor zover ik weet, hoef ik geen urine mee nemen. Ben benieuwd waarom jij dat wel moet....suc6 met verzetten!

Nu toch maar wat gaan doen, straks naar m'n mams, want die is jarig...

Fijne dag iedereen!

3. Lufdelefie

3 nov 2012
    61
    0
    0
    Drenthe
    Kopjethee : De slapeloze nachten herken ik inderdaad wel, het kleine meisje is ontzettend druk. Ook ik heb geen baan, toen ze hoorden dat ik zwanger was hebben ze me er direkt uit gegooid. ;) Maar kan vollop genieten van de zwangerschap.

4. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @luf, dat is discriminatie! Heb je ze aangeklaagd?
    Ik krijg ook een meisje!😊 En idd het voordeel is dat ik er volop van kan genieten!

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @luf, dat mag niet.... zou er eens advocaat opzetten...alhoewel de kans dat ze het gaan toegeven klein is

@kopjethee, dus ik moet je weer een trap onder je kont geven *geeft nu maar een porretje*

@beetjenic, wil je ook op de lijst van buddies? kan, degene die er nog geen heeft moeten er met elkaar uitkomen, wie met wie gaat... ;)

6. proudmommy2013

@luf, had je een contract voor bepaalde tijd of proeftijd?

@ aerosleep, wij hebben deze wel aangeschaft. Tis voor langere tijd, dus als wij een auping hebben mag de baby ook niks te kort schieten. Tis mss wel duurder maar voor de duur is het zeker wel waard.

@ buddylijst, wie wil buddy zijn?
    Mss ng ee tip voor buddylijst, iedereen is voorzien van sms, maar evt whatsapp? Kan ook een groepsapp aangemaakt worden. 1 berichtje naar ieder van ons!

7. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @doemaae; nou idd😜 bedankt hè! Ben klaar om naar moeders te gaan!

@aerosleep ik ga me er maar eens in verdiepen....

8. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    kom hier ook nog even binnengewandeld
    bloedafname gehad, hopelijk morgen goed resultaat.

anders alles oke met iedereen hier?
    baaldagje hier ...niks is leuk, niks is lekker, alles is lastig, alles doet zeer ...dat ik me maar gauw beter voel

9. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @ natascha, *knuffel*... Hopelijk is het snel voorbij!

10. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hey stelletje slaaploze meiden,

Kom weer ff snel zwaaien, nog steeds een zieke kiddie, en dus ook slaaploze nachten :(

Kom snel meer kletsen. Knuf voor alle kwaaltjes!

Ps. Luf, welkom!

11. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Idd missch goedplan?

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hier maar een simpele gsm van 8 jaar oud, dus geen whatsapp of van die "moderne" dingen erop. Haha, ik hoor mijn oma! *lol*
    Nee, voor mij alleen een telefoon waar je mee kan bellen en sms-en. Alhoewel, hier zit ook een zaklamp, kompas, personal trainer en waardeloze kwaliteit camera op. Niet dat ik die gebruik...

13. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    @ nelly, hihi! Kompas? En personel trainer? :( die heb ik niet

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @anke: poeh... Hopelijk gaat het snel beter met Jesse. Dit is geen doen zo...

@kopjethee: gefeliciteerd met je moeder! Fijne verjaardag!

Verder... Blijft er niet veel hangen...

15. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Kompas krijg ik niet gecalibreerd en dan nog, voor een muts die totaal geen richtingsgevoel heeft, heeft dat ding absoluut geen toegevoegde waarde.
    En die personal trainer is een of ander fitnessprogrammaatje waar je vanalles in bij kan houden, geloof ik. Ooit een keer tegen gekomen toen ik door mijn telefoon aan het bladeren was.
    Het enige wat ik er toen aan extraatjes eventueel op wilde hebben was Snake, maar dan wel de oude en niet SnakeII, die er dus wel op stond.
    Manlief probeert me wel over te krijgen naar een nieuwe foon, maar ik hoef dat echt niet. Hij heeft een iPhone3(?) liggen, waar hij niks mee doet. Er staan nu wat spelletjes op voor de meiden, maar die kijken er eigenlijk ook niet naar om.

16. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Toch ff een stukje teruggebladerd...

@seallable: tenx voor je dubbele berichtjes! Keilief!
    Oeps, vergist in de afspraak, maar liever te vroeg dan te laat.
    Urine heb ik maar een keer in hoeven leveren in de zwangerschap van Annabel, maar ik weet niet eens meer waarvoor. Het bleek in ieder geval allemaal in orde te zijn. Anders bel je de vlos even om te vragen of het ochtendurine moet zijn?

@Lufdelefie: huh? Ze mogen je toch niet ontslaan vanwege je zwangerschap? Wat raar!

@natasha86: knuffie voor je baaldag!

Hier een redelijk dagje. Veel te doen, maar goed te handelen. Vanochtend heb ik Marjolein en Evelien thuisgehouden, omdat Marjolein nog aan het kwakkelen is, anders waren ze met mij mee naar mijn werk gegaan waar mijn moeder dan oppast. Bleeeh, wat een rotweer was het! Doe mij maar OF regen OF wind, maar nu... De kinderen zaten in ieder geval droog onder de kap van de bakfiets. Onder het mom van "nat ben ik toch al" fiets ik van school maar gewoon door voor de boodschappen.
    Gelukkig was het vanmiddag droog. Annabel is nu naar een kinderfeestje en wordt vanavond thuisgebracht, dus dat scheelt ook weer. Tegen een uur of vier komt de timmerman weer en is manlief ook thuis. Voor die tijd wil ik even de stofzuiger door het huis trekken en wat rommelen. Beetje afhankelijk van hoe het met Marjolein gaat. Gelukkig gaat het beter met haar. Ze is in ieder geval niet meer zo mopperig en hangerig als gisteren.

Hup, nu actie, anders zit ik hier over een uur nog achter de laptop.

Oja, ik heb een Nokia 5140. Een iets luxere koelkast dus... *lol*

Groetjes,
    Nelly

17. proudmommy2013

Ze zijn hier net voor de gordijnen geweest. Alles gemeten... Nu afwachten totdat ze klaar zijn. Dan enkel de sfeer nog brengen op de babykamer...

Wat hebben jullie boven de commode? Een plank? Of niks? En als je plank hebt( willen wij nog wel) wat zet je daar op? Wat is praktisch? Moet iknog mandjes aanschaffen?

@ nelly, tis ook niet hetweer om met kwakkelend meisje op pad te moeten, maar ja wat moet dat moet he... Gelukkig schijnt hier zonnetje, lijk wel lente!!

@anke beterschapjes met je kiddie...

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    beetjenic, ja wij hebben een plant en er staat 1 mandje op met wat cremes, talgpoeder sudocreme.. voor de rest niets.. tis ook een kapstokje dus nu hangt het eerste pakje er aan

@anke, haai *zwaait terug* beterschap

@natas knuffel voor je slechte dag

@nelly whahahaha aha gelukkig nog net niet de eerste nokia

hier vandaag gaan zwemmen maar voelde me niet confortabel, in het water voelde mijn buik hard en strak... dus niet zoals bij de andere twee licht... :(

19. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Lufdelefie: welkom!

@Nelly: beter laat dan nooit, want een mooie echofoto's!!!

@Doemaar: He wat jammer! Ik wilde het juist binnenkort gaan proberen omdat het zo fijn moet voelen in het water, maar bij jou niet dus :(

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @dutch, de andere 2 zw's wel hoor.. alleen deze niet... dus dat wil voor jou niets zeggen

Deel Deze Pagina