Hoi meiden, snel een piepen ... zal niet nalezen, had gisteren personeelsfeest en het 04h00 deze morgen toen ik mijn bedje zag wordt dus een vermoeiende dag Alles oke hier anders?
@seal, jeetje wat klote zeg, domper op de feestvreugde? en nu dan... gaat het allemaal erg ingrijpend zijn de rest van de zwangerschap? ohhhhh ik was de laatste maar met 24 weken en 2 dagen, ben ik de laatste die nu een levensvatbaar kind heeft... op naar de volgende mijlpaal..... heb besloten dat dat met 26 weken zal zijn als ik de gyn heb gesproken en bevallingsplan heb vastgelegd met haar, wat ik vervolgens kan voorleggen aan mijn vk. en daarna wordt het de 30 weken, dan is het eerste cijferje een 3. tja moest wat verzinnen om mijlpalen te bedenken haha zo en nu de uien snijden voor het zuurvlees
Goedemorgen meiden, Gaap, eindelijk beetje slaap gehad *doet een dansje* @seal, wat lief dat je kerel vrij geeft genomen. @gezelligheid, succes met je drukke dag. Morgen lekker rustig aan doen? @kopje thee, leuk! Foto's! Kijk er naar uit. @natasha, piep piep terug. @doemaar, goed plan zelf mijlpalen bedenken @hier, 28 WEKEN, WOEHOEEEEEEEE! Fijne zaterdag meiden. X
goedemiddag allemaal! seallable: oei das balen!! hoop dat je niet hoeft te gaan spuiten... Anke: jeah!! slaap! hihi en vandaag 28 weken dat gaat snel!! doe maar: lekker zuurvlees! leuk he die mijlpalen! ik dezelfde 26 weken dinsdag en daarna de 30... dan de 32 hopelijk eerste keer niet in het zh en dan de 36 haha... vanochted boodschappen gedaan en zo een verjaardag.. druk druk!
@flotsje, oh ja jij moet ook in de week van 15 feb naar de gyn he jup zuurvlees is klaar voor vanavond, strax frietjes bakken.. mayo klaar
Hey meiden, Bedankt voor jullie lieve reacties Vandaag al begonnen met mn nieuwe leefstijl haha, vanmorgen een redelijke tijd eruit en ontbijt met magere yoghurt en een uurtje met t hondbeest uitgeweest!En op de vraag of het met een dieet wel naar beneden gaat, we zullen zien. In dit geval is het een dieet om 'verkeerde suikers' en koolhydraten te mijden, niet om af te vallen. Maar aangezien ik ook een beebje in me heb die wel goed moet eten, kan ik niet dingen die ik nodig heb gaan schrappen, zoals brood en aardappels enz, natuurlijk de dikke koeken zijn verbannen en de eierkoeken in de kast Maar als het dieet niet aanslaat zit er toch niks anders op. Afwachten dus Het is voor mij ook meer dan ff 3 maand anders eten. Ik heb mn hele leven al een hele ongezonde relatie met voeding, mijn gewicht en zelfbeeld gehad, dus ik probeer echt een nieuwe levenstijl aan te passen, wat ik echt kan volhouden. Alles gaan bannen en overstappen op alles mager en 20+ kaas en mezelf niks meer permiteren heb ik al eens eerder gedaan en dat hou ik niet vol. Daarnaast wil ik ook wel een goed voorbeeld voor mn kleine meid zijn. Mijn moeder (ik hou van dr hoor) maar had echt een slechte relatie met voeding, veel jojo-en en dan waren er echt periodes dat we helemaal niks lekkers in huis hadden. Mn zus en ik hadden het dan over 'de steen' wat stond voor onze kaas, die 20+ was en je iemand wel een gat mee in de kop kon slaan. En als er iemand was overleden of mn ouders waren down, was het alles snoepen wat los en zat vast als troost. Dat wil ik niet, ik wil dat eten iets normaals is, niet dat ze later het ook als therapie gaat gebruiken of dat het een obsessie wordt. Dus daar heb ik nog ff 3 maand de tijd voor Zag trouwens een foto van een kamertje voorbij komen leuk ben benieuwd alssie helemaal klaar is! Nog meer meiden die hun babykamer komen showen ? Doe maar, JEEEJ 24 week gehaald!!! En wat betreft de domper, ja dat was 1 dag ff, maar ben wel van t type; van een probleem een uitdaging maken. Kan wel 13 week nog lopen stressen en janken maar das voor niemand leuk.
Zo hee, hier even last van emo-hormonsters! Poeh. Gisteren hoorde ik dat mijn oude schoolvriendin donderdag is bevallen van een meisje. Vandaag het kaartje al binnen. *snif, snif* Zoontje is even oud als Marjolein. Zo leuk!!! Na die *gecensureerde* dag afgelopen donderdag had ik hele leuke kleertjes besteld en die kwamen vandaag allemaal binnen! *snotter* En vandaag staan de eerste muurtjes van de zolder er. *bruuuuul* Zo. Goed nieuws dus! Oh, en vandaag precies 27 weken zwanger. Jeetje wat gaat het hard! *snotter* Nu gauw even een kladje macaroni uit de diepvries opwarmen, want ik had geen zin om echt te koken en Annabel krijgt te eten op een kinderfeestje. Wat een gesjouw vandaag weer. Tot later! Dan kom ik even reageren, hoor!
Muurtje klaar! Dat is het voor nu ff.., volgende week gordijnstof uitzoeken met moeders en w8en tot de meubels klaar zijn😓
@seallable, ik ken het probleem! Maar als het je lukt om een andere leeftijd aan te nemen en te houden kan je dat zomaar 15 kg schrlen( was in mijn geval 😊 zet hem op! @nelly, gefeliciteerd! Ik las gisteren op fb dat mijn vriendinnetje uit België ook zwanger is! We schelen 3 maanden! Echt leuk! Want in mijn vrienden groep ben ik de 1ste zwangere, dus kan mijn ervaringen niet delen... @doemaar, thx! Meer foto's volgen als het af is!😊 Nou ik ga ff lekker vers groentesoepje opwarmen, ff eten en dan verjaardag! Fijne avond!
kopje thee, cooool lekker roze En kopjethee, ik was er ook al mee bezig voor de zwangerschap, ben toen 20 kg kwijt geraakt en we ik zou nog eens 20 afvallen voor gezond gewicht, maar toen was er opeens na 2 jaar zonder pil een positieve test, totaal onverwacht. Ik had met de gyneacoloog namelijk al een afspraak staan in januari, dan zou ik op gewicht zijn en zouden we gaan kijken wat voor traject we in zouden gaan. Maar ik moet dan wel eerlijk zeggen dat ik weer in mn oude gewoontes ben terug gevallen na de positieve test *slaat zichzelf voor de kop*.
@seallablr, ja m'n man begint er aan te wennen dat we een meisje krijgen en dat daar roze bij hoort😊 Jeetje wat knap! *schouderklopje* En wat fijn dat jullie "op tijd" zwanger zijn geraakt? Want ik raad niemand het ziekenhuis traject aan, toch Dutch diva? Ja die gezonde leefstijl vasthouden is heeeeeel lastig! Maar je kunt het! X