1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Heej dames, heb veel gelezen dit weekend, maar steeds niet gereageerd, sorry!

Ook hier steeds sneller moe... Trap op of af is al een hele trip...
    Op mijn werk ben ik benieuwd wat het me gaat brengen. Merk dat de beeb en buik groeit. Ik kan gelukkig gaan en staan op het werk wat ik wil.

Nelly ; leuk die pakjes... Heb laatst ook wat setjes gekocht... Heb nu vanaf mt 56, zou ik ook maat 50 moeten halen?

Ah buddy, chaggie... Niet echt fijn, hier af en toe ook gewoon van die bla dagen...

Doe maar; pff je verhaal, wat een k*t bedrijf zeg... Gewoon geen andere woorden voor....
    Maar denk aan jezelf!

Seallable, balen van de uitslag... Je pakt het wel goed op zeg... Hopelijk is dit genoeg en hoeven de spuiten niet...

Kopjethee; leuk he aan het kamertje knutselen... Heerlijk...

Wij hebben vandaag intensief dagje gehad. Winterefteling...erg gezellig, op het laatst wat regen, maar ach... Lekker afgesloten met dinertje bij de griek, yum
    Heb wel gemerkt dat het zwaarder is steeds lange afstanden lopen...
    Maar ach af en toe eettentje in... Vind vriendlief ook niet erg, gluhwein, biertje..

2. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    beertje nicky: mattèo woog bij de geboorte 2900 gram en was 48.5 centimeter. maatje 50 was toen nog te groot.
    Ik heb dus nu wel enkele spulletjes voorzien in maatje 50 hoor

enne, zoals je zegt: lange wandelingen enzo, worden al lastiger he

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @beertjenicky, tja helaas... sinds mijn baas weg is, is het alleen maar erger geworden.. maar ja komt tijd komt raad zullen we maar zeggen

hier worden lange afstanden ook een ding hoor. ben ook veel benauwder, beeb ligt denk ik ook hoog... een trap op vind ik al vermoeiend hahaha

4. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    @beertjeNicky, een baby is zo'n 50 cm. De maat is cm ... Dus absoluut beetje 50 kopen. En als je het net zeker weet koop dan 2 pakjes en laat vriend evt bijkopen.
    Ik heb zelfs nog maat 44 moeten laten komen ;) maar had ook een kleintje ;)

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja idd, een paar pakjes 50 kan geen kwaad nee.....

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    heb zo een leuk eerste pakje gekocht voor deze beeb.... :D kan niet wachten tot ik de zuurstok in mn armen heb

7. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Anke1986: soooooooorrry... Ik ben de vlos vanochtend vergeten te vragen van de ligging... 'k Zat in de auto terug en toen dacht ik er weer aan. 't Stomste was, dat ik het dus wel op mijn briefje had geschreven. *baal*

@Beertjenicky: ik zou ook wat maatjes 50 in huis halen. De meeste baby's kunnen de eerste maand(en) die setjes wel aan. Onze meiden waren vrij lang bij de geboorte (manlief is 1,90/1,95m en ik 1,84m), maar konden maatje 50 ook gewoon aan. Jongens zijn over het algemeen wat groter, dus misschien slaat hij maatje 50 wel over.
    Klinkt erg gezellig, de winterefteling. Maar da's inderdaad wel veel lopen. Kun je vandaag een beetje bijtanken?

@Doemaar: zuurstok... *lol* Liefhebber van felle kleuren dus?

@flotsje: hoe is het nu met je hormonen? Saggie-dagje over?

Ik ben net terug van de vlos. Ben helemaal goedgekeurd. Gewicht, buik en baby liggen netjes op schema. Hartje weer gehoord. *smelt* En mijn bloeddruk was 105/65. 'k Sta ervan te kijken dat die zo mooi laag blijft.
    De volgende afpraken zijn met groei-echo's. 't Is iedere zwangerschap weer iets nieuws hoor. Bij Annabel had ik alleen met 12 weken een echo en de 20-wekenecho. Met Evelien kwam er met 34 weken een liggingsecho bij. Marjolein liep in het ziekenhuis, dus iedere keer een echo. En nu met dit gupje komt er vanaf 30 weken om de paar weken een groei-echo bij. Helemaal niet erg!
    Tot nu toe loopt mijn volle dag toch aardig volgens schema. *knock-on-wood*

't Ochtendritueel met de drie dames liep gesmeerd, ruim op tijd op school, zodat ik zelfs nog een snelle boodschap kon doen voor we om 9.15u bij de vlos moesten zijn. Fruithap hebben we ook weer achter de kiezen. Afspraak voor vanmiddag gemaakt bij de huisarts voor Evelien.
    De enige tegenvaller is dat Marjolein na de middag geen dut kan doen bij mijn moeder. We zien wel hoe het loopt. Manlief heeft de murenman in ieder geval gebeld, die komt waarschijnlijk net als ik Annabel weer naar school ben brengen en Marjolein net op bed ligt. We zien wel hoe het loopt.

Oja, ik ben gisteren heerlijk aan het surfen geweest voor ideeen voor de meidenkamers. Jeeeeeeeetje, ik kwam niet meer weg achter de laptop! Zoveel leuke dingen gezien. Mijn mapje met ideeen loopt over! *lol*

*poep-alert*

Groetjes,
    Nelly

8. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be
    Klik op het mei 2013 mama's clubje

datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht - *
    27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen - x
    28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing - x
    01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen
    02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen
    03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - zh - bv - verrassing - x
    03-05 kopjethee79 (33) - 1e kindje - zh - fv - meisje
    04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen - x
    05-05 Dnice (23) - 1e kindje - tb/zh - fv/bv - meisje
    05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje
    07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten
    07-05 Lufdelefie (21) - 1e kindje - ? - ? - meisje
    08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen - x
    09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje
    09-05 BeertjeNicky (29) - 1e kindje - zh - fv - jongen - x
    11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen
    13-05 xLau (18) - 1e kindje - ? - ? - verrassing
    14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - zh - fb - meisje
    23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje - x

* x = gegevens bekend bij Nelly voor adressenlijst

Totaal: 18 zwangeren
    7 meisjes / 7 jongens / 3 verrassing / 1 ?

Afspraken

datum naam - afspraak
    05-02 liefje2013 - pretecho
    05-02 kopjethee79 - controle vk + bloedprikken rhesus
    07-02 Doemaar - controle vk
    08-02 Dnice - controle vk
    09-02 seallable - 3D echo
    09-02 Flotsje - controle gyn
    14-02 Anke1986 - controle vk
    15-02 Anke1986 - 30 weken groeiecho
    15-02 DutchDiva - 3D pretecho
    15-02 Doemaar - gyn, bevalling bespreken
    22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn
    25-02 BeertjeNicky - echo en controle
    26-02 Nelly - groeiecho + controle
    14-03 Nelly - groeiecho + controle

Buddylijst

Doemaar - Natascha86 - Anke1986
    Gezelligheid - kopjethee79
    Seallable - Nelly
    Flotsje - BeertjeNicky
    Dutchdiva -
    liefje2013 -
    MevrS -

Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.

9. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @MevrS: hoe gaat het meis?

Marjolein zei dat ze nog niet klaar was met poepen. Maar ik ga haar toch maar verschonen, kleine stinkzwam! Poeh!

Groetjes!

10. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    Wow, wat is er weer veel geschreven!😊
    Wat verveld die werkgever! Ken het verhaal niet goed, maar genoeg om te weten dat je zo niet met je personeel omgaat! Gerrrrt....

Volgens de app. Op mijn foon zal het kindje rond week 32 gedraaid moeten zijn, maar je dat zijn gemiddelden...

Morgen controle vk, ben benieuwd of ze kan voelen hoe beebje ligt, voel haar namelijk vooral in de beide zijden van m'n buik alsof ze overdwars ligt...

Verder wordt ik ook steeds sneller moe, benauwdheid neemt ook toe(had ik al last van ivm asta) en als ik loop dan trekt m'n buik zo aan de onderkant, alsof er een steen op leunt..,
    Nu had ik gisteren ook heel de dag last van een gespannen harde buik, geen "harde buik" . M'n buik lijkt wel een bowlingbal, zo streak! Hebben jullie dat ook?

Verder weet ik ff niks te schrijven..,
    Ow ja, vanavond 1ste les yoga, ben benieuwd!

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nelly, dacht dat ik het pakje hier neer had gezet, maar bij deze

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @kopjethee, ja haha dat is wat ze willen qua draaien, maar werkt niet altijd hihi

@nelly, wat fijn dat je dag een goede start heeft gemaakt :D. ik vind het altijd schelen hoe je dan de rest van de dag in de dag staat :cool::(
    of ik van felle kleuen houdt.. nee niet speciaal.. soms... maar moest bij linette neutraal zijn want hij wist niet dat het een meid was... arnaud was een jongen dus die stak je ook niet in roze... en nu ben ik wellicht wat overdreven doorgeslagen whahahahaha;)

fijn dat je bent goedgekeurd

hier strax effe de h en m inrennen als ik linette na de pauze weer terug op school heb zitten... leggings kapot....

13. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel

*vind ik heel heel erg leuk*

14. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    @ligging, thx voor alle antwoorden.

@nelly, fijn dat alles goed was!

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anke, had jij het ook nog niet gezien?? ohhh dan heb ik het helemaal niet hier neergepland

@ligging, graag gedaan:p

16. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @babypakjes; wat een gezellige pakjes!
    Hoeveel maat 50 heb je nodig?

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @kopjethee, weet ik veel, ik heb er een stuk of 5, en voor de rest nog wat losse broekjes, truitjes vestjes die ik gewoon kan combineren... en de rest vouw ik de 56 wel om...

18. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @kopjethee79: bowlingbalgevoel heb ik nog niet gehad. Harde buiken ook niet. Eigenlijk alleen last van mijn stuitje als ik teveel heb lopen sjouwen.
    Veel plezier vanavond!
    Geen idee hoeveel pakjes maatje 50 ik heb. Niet zo heel veel. 'k Moet al dat babyspul nog uitzoeken. Als je geen spuugbaby hebt, kunnen ze de setjes ook wel twee dagen aan.

@Doemaar: aaaaaaah, wat cute! (zegt iemand die roze altijd vervloekt heeft *lol*) Tuurlijk mat je nu lekker doorslaan. Doe ik ook! Haha... Lekker geen neutrale kleertjes deze keer.
    En voor Linette de "grote zus" variant van het shirtje?
    Oooh, ik had na de geboorte van Evelien twee shirtjes besteld. Eentje "grote zus van Evelien" en eentje "kleine zus van Annabel". Zag er erg schattig uit.
    En inderdaad een goeie start van de dag geeft veel meer energie. Echt superfijn. Tot nu toe verloopt alles voorspoedig.

Dag-update:
    Om half twaalf belde mijn moeder nog dat haar afspraak vanmiddag niet doorging, dat ze Marjolein wel kon komen halen. Zo fijn! Vlug, vlug geholpen met de autostoel en toen gauw met Evelien Annabel om 12u ophalen op school. En het mooie was dat om half een de muren-man al aan de deur stond i.p.v. tussen 13 en 13.30u als ik Annabel weer naar school ben brengen.
    Ik snap er niks van. Wat een verschil met afgelopen donderdag. Heerlijk hoor!
    Om 14.50u moet ik met Evelien bij de huisarts zijn, dan om 15.30u Annabel weer ophalen en als het goed is, zijn manlief en de timmerman rond 16u bij ons.
    Ik ben benieuwd..

Zo. En nu ga ik weer lekker ongegeneerd internetten voor kinderkamerideeen.

Groetjes!

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nelly, wat klinkt het als een ontzettend fijne dag

thx. heb nog geen grote zus kleren maar heb wel weer wat anders voor dr gekocht net:D

20. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    @nelly, top zo`n dag.

@doemaar, vertel .....

Deel Deze Pagina