@ doemaar en nelly, ow dan denk ik dat ik vast genoeg heb fijn nelly dat de planning van vandaag zo in elkaar past! nog wt leuke ideeën opgedaan op internet, nelly? @hier, vannochtend toch ff de vk gebeld omdat die 'bowlingbal' me niet lekker zat, evenals de druk op m'n onderbuik....ze denk dat ik misschien blaasontsteking heb...dus maar ff naar de huisarts om een urinemonster in te leveren, al heb ik verder geen enkel symptoom van een blaasontsteking naar mijn mening. @algemeen, ik wilde jullie nog wat vragen, maar ben het gewoon vergeten! :S als het me te binnen schiet, zal ik het gelijk posten OW, IK WEET HET WEER!!! hebben jullie of gaan jullie ook een bevallingsplan schrijven? zo ja, hebben jullie een voorbeeld toevallig, of weten jullie waar ik aan moet denken?
@kopjethee, mij vlos heeft dit op de website staan, met een link! Missch is dat handig? Verloskundigen praktijk Almelo - Geboorteplan
@nelly : fijne dag blijkbaar ... @anke : heb jij eigenlijk dan mijn buddy smsje gehad? of heb ik iets misdaan? @doemaar: had de pakjes ook nog niet gezien, erg schattig @ kleertjes 50 : ik heb 10 bodytjes, 3 pyamatjes, 2 broekjes, 2 truitjes en dan 1 pakje. rest 56. @hier: enorm last van het zuur ...blijkbaar omdat het hoofdje tegen me maag drukt. bah ...zo vervelend, maar ja, als de kleine het maar naar de zin heeft
@kopjethee, nee geen plan, ik pak alleen in mn vluchttas in wat ik nodig heb aan kleren om te dragen en te slapen, make-up, toiletspullen en wat kleren, ondergoed sokken voor manlief voor manlief, eerste pakje... @natas ah ja de rompertjes... daar verdrink ik in... whahahaha die had ik nog niet genoemd' @anke wat moet ik vertelle?????
@doemaar: ik zwem ook in de rompertjes, noemde gewoon wat op in maatje 50 . je hebt daar ook wel veel van nodig als je niet elke dag wilt wassen he @anke: ik heb je ontvangen, en terug gestuurd, gelukt? @kopje thee: hier ziekenhuisbevalling ...gewoon valies klaar met alles wat ik daar nodig heb en mini valies voor de baby
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht - * 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen - x 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing - x 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - zh - bv - verrassing - x 03-05 kopjethee79 (33) - 1e kindje - zh - fv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen - x 05-05 Dnice (23) - 1e kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 07-05 Lufdelefie (21) - 1e kindje - ? - ? - meisje 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen - x 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 09-05 BeertjeNicky (29) - 1e kindje - zh - fv - jongen - x 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 13-05 xLau (18) - 1e kindje - ? - ? - verrassing 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - zh - fb - meisje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje - x * x = gegevens bekend bij Nelly voor adressenlijst Totaal: 18 zwangeren 7 meisjes / 7 jongens / 3 verrassing / 1 ? Afspraken datum naam - afspraak 05-02 liefje2013 - pretecho 05-02 kopjethee79 - controle vk + bloedprikken rhesus 07-02 Doemaar - controle vk 08-02 Dnice - controle vk 09-02 seallable - 3D echo 09-02 Flotsje - controle gyn 14-02 Anke1986 - controle vk 15-02 Anke1986 - 30 weken groeiecho 15-02 DutchDiva - 3D pretecho 15-02 Doemaar - gyn, bevalling bespreken 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn 25-02 BeertjeNicky - echo en controle 26-02 Nelly - groeiecho + controle 28-02 Natasha groeiecho + controle gyn 14-03 Nelly - groeiecho + controle Buddylijst Doemaar - Natascha86 - Anke1986 Gezelligheid - kopjethee79 Seallable - Nelly Flotsje - BeertjeNicky Dutchdiva - liefje2013 - MevrS - Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
@KopjeThee: nee, zeker geen aanrader, zo'n ziekenhuistraject. Natuurlijk ben ik dankbaar dat het allemaal mogelijk is, maar toch. @Doemaar: Tsss! Wat een verhaal... Wel erg leuke kleertjes! @Nelly: ja dat gevoel is wel herkenbaar, al weet ik niet hoe de kleine hier lugt. Voel wel af en toe dat de kleine naar beneden 'schopt' tegen mijn blaas. Best een rotgevoel... En dan... zonnebril op... hier een stukje van onze felle muur
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht - * 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen - x 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing - x 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - fv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - zh - bv - verrassing - x 03-05 kopjethee79 (33) - 1e kindje - zh - fv - meisje 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen - x 05-05 Dnice (23) - 1e kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - wil het weten 07-05 Lufdelefie (21) - 1e kindje - ? - ? - meisje 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen - x 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje 09-05 BeertjeNicky (29) - 1e kindje - zh - fv - jongen - x 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 13-05 xLau (18) - 1e kindje - ? - ? - verrassing 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - zh - fb - meisje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje - x * x = gegevens bekend bij Nelly voor adressenlijst Totaal: 18 zwangeren 7 meisjes / 7 jongens / 3 verrassing / 1 ? Afspraken datum naam - afspraak 05-02 liefje2013 - pretecho 05-02 kopjethee79 - controle vk + bloedprikken rhesus 07-02 Doemaar - controle vk 08-02 Dnice - controle vk 09-02 seallable - 3D echo 09-02 Flotsje - controle gyn 14-02 Anke1986 - controle vk 15-02 Anke1986 - 30 weken groeiecho 15-02 DutchDiva - 3D pretecho 15-02 Doemaar - gyn, bevalling bespreken 18-02 DutchDiva - controle verloskundige 22-02 MevrS - groeiecho 30 weken + controle gyn 25-02 BeertjeNicky - echo en controle 26-02 Nelly - groeiecho + controle 28-02 Natasha groeiecho + controle gyn 14-03 Nelly - groeiecho + controle Buddylijst Doemaar - Natascha86 - Anke1986 Gezelligheid - kopjethee79 Seallable - Nelly Flotsje - BeertjeNicky Dutchdiva - Liefje2013 MevrS - Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
Hallo meiden, Ik heb eend dagje ziekenhuis achter de rug pff! Bij de gyneacoloog gingen ze bellen voor een afspraak bij de internist en dietiste, maar een patient had afgezegd dus kon meteen door. Wel handig maar ook vermoeiend Baby alles goed, alleen gaan ze bij de gyneacoloog uit van mn menstruatiecyclus dus ben nu weer op 1 mei als uitgerekende datum. Verder is ze precies op schema kwa groote en gewicht. Ook niet teveel vruchtwachter ofzo, gerust gesteld dus Bij de internist besproken hoe nu verder, eerst met een dieet proberen. Dietiste heeft mijn voedingsschema bekeken die ik sinds vrijdag volg, was prima mocht alleen 2 broodjes extra eten, als tussendoortjes. Alleen niet in de ochtend omdat dat alleen mijn afwijkende waarde was. En ik heb een glucosemeter gekregen, kan ik 2x in de week een dagcurve mee maken. Had vanavond 1.5 uur na patatjes eten 5.0 (moet tussen de 4 en 7 zijn) Verder blijf ik gewoon bij de gyneacoloog, en heb een leukerd dus vind het niet zo erg. Enige zekerheid is wel dat ik niet overtijd zal gaan lopen. Sorry dat ik ff niet op de rest reageer want ben echt helemaal kapot, waren van 13.30 tot 16.30 in t ziekenhuis en toen mocht ik meteen door naar de zwangerschapsgym. Ik reageer morgen ff!Iedereen fijne nacht gewenst!
@ bevallingsplan, bedankt voor link anke en jullie reactie... @ maat 50, ow denk dat ik dan wel genoeg heb! zo niet, is het zo bijgekocht toch? @ yoga, erg leuk, kleine groep van 6, allemaal in mei uitgetekend en ongeveer mij. Leeftijd... Gelukkig geen zeur dozen, maar gewoon gezellige meiden😊kijk al uit naar volgende week! @dutch diva, ik ben ook absoluut blij dat het bestaat hoor!😊maar ben ook blij dat het voorbij is Wow wat een toffe kleur! Zo raak ik wel heel nieuwsgierig naar het eind resultaat! @seal, pffff wat een pittige dag voor je! Wel fijn dat je ok bent! Nog 2 broodjes extra, lekkerrrrrrrrrr! Zo nu lekker slapen, hoop ik. Morgen eerst ff dokter bellen voor urine test, duimen dat het geen blaasontsteking is😜 en dan naar de vk... Truste!
dit voor linette, en voor mezelf een knalblauw jurkje van h&m basics.. functioneren prima als positiejurkje en voor 9.95 kun je die prima weggooien na de zwangerschap hahaha, of nog effe dragen... blijven goed in model. een zw legging want die van mij waren kapot op de naad. en 1 is echt reserve maar eigenlijk ook wat versleten na 3 zw's een nieuwe zonnebril (zie t positief in) want die van mij waren de pootjes in de tas afgebroken... voor de rest niets leuks gezien qua positiekleding.. ja een paars truitje maar vond de spijkerbroeken niet zitten, een zwarte skinny die moest ik zo groot kopen om er nog de hele zw mee te kunnen doen dat ie te lang werd en dat zit me niet lekker.... en die boven benen.. wat een joekels als je normaal spillepoten hebt zo nu douchen en aankleden
@seal: gelukkig is alles goed met de baby! houden zo @doemaar: goed geshopt dus. heb hier vorige week een zwarte skinny gekocht in de h&m en een blouse. vind nergens leuke positiekledij, maar wil er ook wel niet veel aan uitgeven hier : wat een onweer hier zeg ...Mattèo is geen tellen bij ons in bed. het hing hier echt lang boven ons huis ...gelukkig hebben we een stevig huis: de ramen trilden nu al :O echt benauwelijk ...
Nou, mijn dag gisteren verliep super! Heerlijk. Alleen voor vandaag... Heeft iemand een potje energie en zonnestralen over? Vandaag is de muren-man de hele dag hier. Manlief had ff niet nagedacht, dus ik heb maar vrij genomen van mijn werk. Grmbl. Hij zou de klus vandaag zover afkrijgen, maar ik heb er een beetje een hard hoofd in. 't Is niet een van de snelste. We zien wel. Zijn dochter staat op springen, die is de 10e uitgerekend, dus ik hoop echt dat hij het afkrijgt, anders ligt hier het werk weer stil. @Doemaar: klinkt als een geslaagd shopdagje! Leuke kleren! @DutchDiva: goeiemorgen zeg! Wat een knalkleur! Beetje vrolijkheid kon ik inderdaad wel gebruiken. Wat leuk!!! Ga je het nog combineren met een andere kleur? @kopjethee79: bevallingsplan... Nope, schrijf ik niet en heb ik ook niet geschreven. Ik zie wel hoe het loopt. De verloskundige weet wel wat ik wil en ik ben in vertrouwde handen. Heerlijk dat je geen zeurdozen op je yoga hebt! En een mooi klein clubje. @natasha86: hopelijk zakt je ukkie gauw, want zuur is echt niet fijn. @seallable: hey buddy! Druk dagje ziekenhuis, maar het viel allemaal mee, gelukkig! Ik wist trouwens niet dat je ook teveel vruchtwater kon hebben? Haha, en je kruipt naar voren op de lijst. Super dat je dieet goedgekeurd is. Merk je zelf al wat van je energie? Hoe was de gym? Zo. En nu even snel tussen de buien door naar de supermarkt. Oh, weet even niet meer wie het vroeg, maar mijn ideeenmapje stroomt inmiddels helemaal over! En niet alleen leukigheidjes voor de kinderkamer... Mijn verlof is straks veeeeeeeeeel te kort! *lol* Groetjes!
@natascha, dan denk ik dat ik dezelfde skinny heb gepast gisteren bij h&m. maar ik vond mn benen zo dik enzo... en vind de positiekleding ook tegenvallen, vandaar een h&m basics jurkje gehaald voor 9.95, knalblauw en met een zwart truitje, en legging eronder.. en een zwarte bolero (die ik nog had) is het echt wel keileuk en fris. @nelly ja een aardige shopdag ja, voor weinig geld @seal, vermoeiende dag voor je geweest.. knuf @dutchd, thx, ja zulke verhalen vind je niet gauw nee hahaha. maar goed dat ik tijdens het shoppen een nieuwe zonnebril heb gekocht whahahaha. leuk dat groen, lekker frisse kleur zo vanmorgen alleen maar rennen en vliegen, ml moest naar de garage toe waar zn auto staat, nog wat onderdelen kopen onderweg. dus ik kon rijden, daarvoor linette naar school brengen en thuis gekomen in 2.5 uur het huis van onder naar boven gepoetst.. toen linette halen.. wentelteefjes.. lekkerrrr en mag dr zometeen weer naar school brengen.
hey allemaal, ik kom mijn dipje weer een beetje te boven ... nu net even uitpuffen op de bank haha.. over uur is er weer eentje wakker haha.. morgen eindelijk behangen en muurstickers plakken en dan begint het eindelijk op te schieten... ben het verbouwen enzo ook wel een beetje zat.. nu bezig met kamer 3 en 4 en dan eindelijk rust.. hihi.. heb bijgelezen maar werkelijk alles weer vergeten... iemand al iets van mevrs gehoord?
@flosje, fijn dat je je weer wat beter voelt! @hier, vannochtend controle vk, alles is goed! Heb haar hartje weer mogen horen en hij voelde ff naar de ligging, ze lag op dat moment met d'r hoofdje naar beneden, haar ruggetje langs m'n rechterzijde en met d'r voetjes links... Ook ff urine monster bij de huisarts gebracht, geen blaasontsteking gelukkig! Maar ja dan zit ik nog steeds met dat gevoel in m'n onderbuik...
@Nelly : haha, erger me ook aan die trage werkers. betaal je dan per uur? @doemaar: kan wel zijn dat het dezelfde is. de mijne paste wel goed...maar heb ook gewoon enkele basic t-shirts gekocht...kosten 2x niks. @flotsje; fijn dat je je dipje te boven komt houden zo! enne, vergeten wat de anderen zegt: ik gebruik een Word document, en typ daar alles, kopieer het dan naar hier @ kopje thee : gelukkig geen blaasontsteking. leuk dat ze met hoofdje naar beneden lag, hopelijk blijft het zo! @hier : deze morgen colruyt geweest. had een bonnenpakje gekregen voor colruyt van de winkel waar mijn geboortelijst lag ..kreeg gratis, koffie, vloeibaarwas middel, wasverzachter, babydoekjes, doopsuiker, water, sapjes, champagne . leuk hoor
Hey! Wou allereerst ff zeggen dat ik t fijn vind dat jullie me steunen @ Nelly is het toch nog goedgekomen met je dag? Er waren hier wel wat zonnestralen hoor @ Doemaar, owww wentelteefjes (kwijl) @ flotjes, fijn dat je je weer een beetje beter begint te voelen, lekker aan de gang met t kamertje zal je vast ook goed doen en verbouwen is altijd een drama, energierovend iets! @ kopjethee, gelukkig geen blaasontsteking wel irritant dat gevoel! Hopen dat t snel over gaat. @natas, wat is Colruyt? Nog nooit eerder van gehoord! @ hier, super goeie dag, (voor de mensen die niet bekend zijn met de glucosewaarden het moet tussen de 4 en 7.8 zijn) nuchter: 4.5 uur na ontbijt: 5.1 uur na lunch: 4.6 uur na diner: 4.9 Ga jullie niet elke dag vervelen met waarden hoor, maar het is toch fijn om te weten dat het zeker in de hand te houden is met een dieet en insuline voor nu nog lang niet nodig is!! Nou ik zal mn banner binnenkort nog ff weer aanpassen. Iedereen fijne avond gewenst!