1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @seal : is de grootste grootwarenhuisketen van België ;)
    leuk dat je een goede dag had, en dat je waarden zo goed zijn!
    houden zo

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @flotsje, fijn dat je je weer wat beter voelt. wil je morgen nog mee naar de bieb in de stad met de kids?

@natascha, denk dat het ook aan mij ligt hoor qua skinny.. ben een spillebeen en nu slijt mn maillot omdat de binnenkanten van mn benen een beetje tegen elkaar aan schuren :(:)

colruyt is toch een supermarkt groothandel??? ging er in maasmechelen altijd heen toen ik daar nog in de buurt woonde... hihi
    in Gent wist ik niet waar die zat...

3. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @seal, je doet het goed! *schouderklopje*
    Je ben idd blij dat het geen blaasontsteking is, maar als de druk zo in m'n buik blijft ga ik het toch ff in de gaten houden...

Vandaag met m'n moeder zitten brain stormen over de gordijnen en volgende week komt ze ff langs om verder te stormen... Kijk er zo naar uit dar her klaar is!

4. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    kopjethee blijf er niet te lang mee lopen hoor, anders maar ff bellen naar de verlos of huisarts? Als je gevoel zegt dat t niet klopt zou ik sowieso er niet mee wachten! Beter een keer voor niks geweest dan een keer te laat!

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    kopjethee idd effe vk bellen ja

@seal haaai. en goed bezig hoor

6. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    Thx meiden voor jullie bezorgdheid! Ik ga er zeker achteraan!

7. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Goedenavond meiden,

MevrS!
    Ze heeft vandaag een echo gehad en daaruit is gebleken dat ze een hoge vliesscheur heeft. Ze moet dus max 10 wkn blijven.
    Verder hebben ze ontstekingscellen in haar urine gevonden. Ze weet niet wat de artsen daarmee gaan doen maar de artsen zeggen dat het zo om kan slaan en dat als er een infectie optreed ze het kindje gaan halen.

Dit schreef ze me vandaag ik houdt contact met haar en zal jullie ook op de hoogte houden!

@natasha, idd jou bericht ook weer ontvangen! Heerlijk al die cadeautjes! Alles wat gratis is is leuk immers!

@dutchdiva, gaaf! Die kleur had ik in mijn wk in vorige huis! Heerlijk fris kleurtje, ben erg nieuwsgierig hoe de rest van de kamer wordt.

@seal, zo pittig dagje gisteren, fijn dat vandaag zo goed verliep! En tuurlijk zijn we er allemaal voor je :) En ff een paar dagen vooruit gezet! Hihi, das fijn!
    En euhhh, als jij elke dag je waarden wilt vertellen zal ik ze elke dag met plezier lezen hoor.

@doemaar, leuke kleren! Wentelteefjes! Jammie, het houdt bij jou nie op met het lekkers of wel?

@nelly, hoe was het met mister murenman? Alles af?

@flotsje, fijn dat het beter gaat. En fijn dat je alles zo ver af hebt!

@kopjethee, fijn geen blaas ontsteking, en je meid al op de kop? Fijn, schijnt handig te zijn straks tijdens de bevalling ;)
    En zoals de rest zegt, bellen! Beter te vaak bellen als te weinig meid! En ff bellen kan geen kwaad!

@hier, pfffft, ben moe, ga zo lekker me nest in, drink nog ff een kopje thee en dan ga ik lekker slapen. Ow ja zoek eerst nog ff een rennie, lang leve maagzuur. Slaap lekker meiden!

8. flotsje

flotsje Niet meer actief

@doemaar: sorry ben het helemaal vergeten.. ga morgen behangen.. andere keer!

seal: super waardes! fijn dat het zo in de hand te houden is..

natas: hihi zou wel een word document willen maar typ via mijn telefoon laptop is kapot... dus word extra lastig.. doe mijn best!

kopjethee: is het niet al wat aan het indalen misschien?

Anke: ah maagzuur.. vorige keer ook veel last van gehad.. bij mij hielp melk heel goed...

slaap lekker allemaal!

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @flotsje, als je daar aan toekomt gezien je fb bericht... laat je wat weten?

@anke, nee waarom.... ik ben gek op lekkers.... valt nog mee dat ik tot nu toe 6kg minder ben aangekomen dan bij de andere zw's.. althans als bij linette, en 3 kg minder als bij arnaud tot nu toe hahahaha. en dat ik strax gewoon weer in mn maatje 36/38 pas :D

zooooo hier douchen, aankleden, kind naar school... en ga denk ik maar eens verse forcaccia maken ofzo en dan vanavond pasta met spekjes, champignons, oude kaas, kookroom enzo.... ohhhhh hongerrrr

10. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    goeiemorgen .....

@doemaar: gewoonlijk draag ik ook niet graag een skinny, omdat ik echt erg smalle enkels heb, en dat valt dan op. hihi
    maar met laarzen zie je dat zo niet. en hij zit toch wel iets los van onder. hij zit me goed. voor thuis loop ik gewoon rond in pyamabroeken. :)

@ kopje thee : ik heb ook een tijdje met een druk gezeten van onder, maar volgens de gyne komt dat van mij omdat de baby momenteel in stuit ligt. bij jou was dat niet het geval zeker?
    succes nog met de gordijntjes

@ Anke: ook last van het zuur zie ik? erg vervelend he ...bah!

@doemaar: bah, pasta :p . ik eet niet graag meer sinds ik zwanger ben

@gewicht : hoe zit het met jullie kilo's? hoeveel aangekomen?
    zit het verdeeld of alles in de buik?

11. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    #3651 kopjethee79, 6 feb 2013
    Laatst bewerkt: 6 feb 2013
    @anke, wat fijn dat je bericht hebt van mevrs! Als is het zorgeekkend😓 ik wens haar veel sterkte en kracht!

@flosje, geen idee, is dat niet wat vroeg?😳
    Gelukkig ,met plaspauzes, wel goed geslapen
    Ik kijk het nog ff aan, want kan toch pas vanmiddag belen tijdens het telefonisch spreekuur

@doemaar, klikt als een lekker recept! Ik ga verse bolonaise saus maken!

@natascha, nee kindje lag gisteren met hoofdje naar beneden, ruggetje in m'n rechterzijde en voetjes links(kan nu weer anders zijn)
    @gewicht, ik ben in het begin 10 kg afgevallen omdat ik op een gegeven moment zo misselijk was. Nu inmiddels weer 4 kg erbij, gelukkig alles op de buik en borsten, want " heupen" heb ik al grnoeg😁jij?

Fine dag iedereen!

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    kopje thee, als ik iets mag aanraden is het dit wel.. en dan op het laatst nog wat rucola erdoorheen... en ik ben echt geen pasta eter.... maar dit is wel lekker :D
    wat ik echt niet te eten vind is bolognese saus, maak het wel ala doemaar omdat ml en linette het lekker vinden ,maar voor mij mag dat recept echt wel gedelete worden hahaha

@natas, haha dan heb je erge smalle enkel, dat had ik net niet dat ze los zaten daar

grrr nou laat de forcaccia maar zitten, ml en zn auto..... hij heeft bouten nodig voor de wielen en die zijn zoooooo specifiek nergens te krijgen, waarschijnlijk moet ik zometeen naar valkenburg taffelen om ze te halen (tis niet ver maar grrrr)

13. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @doemaar, haha! Nou ik weet niet hoe je het maakt en wat je er in doet, maar deze variant is echt lekker!😊

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    *proest* kopjethee

15. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @ kopje thee : hier ook eerst 6 kilo af, nu 7 erbij.
    Maar wel ook alles in buik en borsten
    ik kan mijn gewone jeansbroeken nog dragen, maar dan wel onder buik. dus, aan billen is er niks bij! oef :p

16. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Hier +2 en val elke dag 1 ons af :/ sinds vrijdag.

17. flotsje

flotsje Niet meer actief

hey allemaal,
    voor de mensen die niet op Facebook zitten.. ik ben opgenomen in het zh in ieder geval tot morgen blijven..
    vannacht om half vier ineens wakker met krampen dacht eerste dat het mijn darmen waren maar dat zette ineens om in weeën.. snel mijn moeder gebelt en naar de verloskamers gegaan.. direct aan ctg en urine inleveren.. was wel vrij vlug een stuk rustiger maar harde buiken bleven... daar bleek alles ok te zijn.. ook baarmoedermond was nog goed 4,4... weer naar huis rond half 7 en had om 10 uur afspraak met mijn eigen gyn.. hier even gepraat en nogmaals bmm gemeten en was nu ineens 3.4.. weer door naar de verloskamers.. hebben ze en test gedaan om te kijken of er zich een of ander stofje rond mijn baarmoeder bevind.. helaas kwam al vrij snel dat uitslag dat dat toch het geval was.. bmm was alleen niet verder verstreken dus ben ik nu den twijfel geval... moet sowieso tot morgen blijven.. vanavond en morgenvroeg meten ze nog een keer en dan gaat er verder gekeken worden! hoop heel erg dat mijn bmm hetzelfde blijft.

18. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @ update vk; vandaag ff naar de vk gebeld, dezelde als gisteren aan de foon en hij zegt dat het er gewoon bij hoort en dat ik meer rust moet nemen, maar ja ik werk al niet, dus hoeveel meer rust moet pakken?😜😁 maar wel fijn dat ik me geen zorgen hoef te maken!

@ natascha, ja bij mij ook gelukkig, het is zelfs zo dat de broeken die ik op de groei had gekocht steeds ruimer om m'n benen gaan zitten. Was heel bang dar ik veel zou aankomen...
    @sesl, is het ook de bedoeling dat je onsjes kwijtraakt?

@flosje, ik had het idd al op fb gezien! Meis ik duim heel hard voor je! *knuf*

19. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Flotsje! Oei wat zul je geschrokken zijn! Vanaf hier sterkte gewenst en ik zal aan je denken en duimen dat de kleine nog op zich laat wachten!

20. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    En kopje thee, nee maar een suikerloos en weinigkoolhydraat dieet heeft dit effect op me... Heb t al vanmorgen tegen de diabetesverpleegkundige gemeld maar liever gewichtverlies dan te hoge suikerwaarden, ze zei wel dat mn lijf het volgende week wel wat rustiger mocht gaan doen, bijna een kilo eraf nu namelijk :s wel raar hoor, ik had mn zwangerschap anders verwacht met vreetbuien en ongegeneerd schranzen maar ach!

Deel Deze Pagina