Wat als hij nou mijn naam ook heeft aangenomen ? Wij hebben beiden dubbele achternamen lol. Destijds stond hij er op dat ik zijn naam aannaam, ik vond dat prima mits hij de mijne er ook achter aan plakte
Je hebt gelijk hoor Doemaar maar vind het altijd zo lachwekkend dat als hij post krijgt van de gemeente en ook in zijn paspoort staat er Bas zijn achternaam - mijn achternaam. We konden daarvoor kiezen toen we gingen trouwen. Je kan bij de geboorte aangeven welke achternaam je wil. Tenminste das bij gehuwden. Als je geen keus maakt wordt t inderdaad vadersnaam. Wat ik prima vind. Wat doet de rest dan?
Erkenning is al geregeld, beeb krijgt naam van martijn. Bij een volgende moet de beeb weer erkent worden maar krijgt automatisch martijns achternaam.
@doemaar, wat een mooi compliment! Vind je zelf ook dat je het goed doet? Fijn dat jullie ook gerust gesteld zijn!😁 Ik ook hoor! Vind medicijnen slikken nu echt niet fijn! @nicky, ik kan je geen advies geven over deze juridische kwestie, sorry! Maagzuur is ook niet zoveel aan te doen denk ik, idd wat er al wordt gezegd @anke, lukt het een beetje met de voorbereidingen? @hier vandaag weer een dagje vrijwilligerswerk in het zh, wel rustig aan gedaan, maar ging goed😊
@kopjethee, vrijwilligerswerk? Leuk? Wat doe je? @rest, JOEHOE, watis ut stil! @hier, *zucht* haha heb zin in morgen maar zie er gelijketijd tegenop ... Drukte drukte drukte .... Maar me kleintje wordt wel mooi ff 1, wat bizar.
@ anke, alweer 1, gaat snel hè!😊ga je het groots aanpakken? Ik doe vrijwilligerswerk in het Rotterdamse havenziekenhuis waar ik op afdeling neurologie de voedingsassistente ondersteun, dit kan zijn met het rondbrengen van koffie en thee bij de patiënten op zaal of de broodmaaltijd en warme maaltijd. Verder doe ik af en toe wat dossiers of patiënten wegbrengen naar andere afdelingen etc. Ik ben dit gaan doen omdat ik mijn baan kwijtraakte en niet thuis wilde zitten. Zo doe ik iets nuttigs voor de maatschappij en het staat goed op m'n cv toch?😊
@kopjethee, ja ok sta er ook goed in.. ik voel me goed, maak me eigenlijk geen zorgen, neem het ervan... alles is gewoon oke leuk joh vrijwilligerswerk, en wat nobel @anke joehoe terug... ja druk druk druk hahahaha linette vandaag met school carnaval gevierd, optocht gelopen enzo.. super leuk.. snik snotter momentje wat wordt ze groot... dank u hormonen
Sorry! Mn schoonzus komt slapen vannacht en de laatste keer was ze zo aardig geweest om HOI in mn laagje stof op een plankje te tekenen... Normaal interesseert me dat geen reet maar vandaag t hele huis helemaal schoongemaakt. Zelfs mn hond nog gewassen haha. Hmm nesteldrang?! Nu uitgeput op de bank! Heb met al die beweging vandaag wel gemerkt dat mn suikerwaardes superlaag blijven. Ben niet boven de 4.8 geweest. Als ik me een gebakje ga gunnen op mn verjaardag de 20ste ga ik daarna een stuk wandelen. Lekker die waarden laag laten blijven. Morgen 3D echoo ik post een paar pics als ik weer terug ben! Iedereen een goed weekend gewenst! *grrr waarom sneeuwt het nou weer*
hellow, spring hier ook binnen voor vandaag ... niet veel nieuwtjes zo te zien vandaag naar de drogerij geweest, boodschappen gedaan, een heerlijke royal cheese in de mac binnengewipt . straks gaan eten bij schoonbroer
Hoi meiden, Hier ook nog even een teken van leven. 't Gaat allemaal goed, maar we hebben het een beeeeeeeeeetje druk op het moment. 'k Heb vandaag trouwens mijn kraampakket ontvangen. Ik heb het alleen nog maar uit de doos gehaald en verder lekker dicht laten zitten. Voor zover de deksel tenminste op die "gruwelijk handige" opbergbox op wieltjes blijft zitten. Hihi, 't is ook nooit goed he... Dikke knuf voor iedereen! Groetjes, Nelly
@seal, ik heb een hekel aan dat soort mensen.. krijg dan altijd een gruwelijk gevoel dat ze even aan je willen laten zien dat je in hun ogen niet goed poetst... en hebben ze precies bereikt wat ze willen bereiken.. jij die hebt gepoetst... veel plezier iig @anke gefeliciteerd met je kleine man vandaag, maar er een leuke dag van @nelly kraampakket, dat van de verzekering?? das vroeg. gruweldoos is het hahaha hier klote geslapen, onrustig pfff vanmorgen al naar de zwemles geweest, manlief chagerijnig dus ben geneigd om dan rechtsomkeert te maken en weg te gaan.. maar ja ook mijn huis en dus toch maar hier blijven hahahaha zo effe wat schmink bij halen en vanmiddag kindercarnaval
Joooooooo!! Ik ben er nog, druk geweest met werken, maar dit weekend helemaal niks en zelfs alleenthuis. Ml is naar Den Bosch omcarnaval te vieren. Heeeeerlijk! flotsje echt fijnomte horen dat het goed gaat, hopelijk ook voor heellang! Ik heb wel t een en ander gelezen maar haak nu gewoon vanaf hier in. Nog geenkraampakket of andere doos ontvangen dan die van etos. seal trek het je niet aan, mensen die niet in een museum wonen zijn juist de gezelligste!
Goedemorgen ladies! Ik heb de afgelopen 2 dagen eindelijk weer een beetje goed geslapen! Kijken hoe lang dat duurt.. @nelky en doemaar, ik heb m'n kraampakjet ook al binnen! Als ik zie wat er allemaal voor wond verzorging bij zit, vraag ik me af wat voor bloedbad ze verwachten! @anke, gefeliciteerd met Jesse! @hier, we houden een rustig dagje, ik heb zin om cake te bakken! Jummie.... Fijne dag iedereen!
@anke: van harte voor Jesse! leuk feestje gehad? of nog aan het genieten ? @ kraampakket : wat zit er daar dan in? das dan voor de thuisbevallers veronderstel ik? @ kopje thee: fijn dat je terug goede nachten hebt. hopelijk blijft het duren. @hier : rustig weekendje. op het gemakje wat huishouden, was en plas. en wat ideetjes opdoen hoe ik mattèo zijn vakantie nu weer zal invullen. hij verveelt zich nogal gauw blijf hier toch af en toe last hebben van harde buiken ... mag magnesium zakjes halen voor mijn bm wat te ontspannen, maar ben nog niet in de apotheek geraakt nog 19 daagjes en mag terug naar de gyne! at kijk ik daar toch altijd naar uit
@natas, iedere vrouw krijgt een kraampakket van de ziektekostenverzekering.. daar zit in oa, een knijpertje voor de navel, diverse compres gaasjes, gaasbroekjes, ultra mega maandverband, zeiltjes/matjes voor op bed in diverse maten, zodat matras niet vies wordt. watjes, alcohol voor te ontsmetten, alcoholcreme voor de handen. en meestal nog een cadeautje voor de baby.. denk dat ik het ongeveer wel heb genoemd @kopjethee, fijn dat je weer wat beter hebt geslapen
Hey! Kraampakket, heb krijg ik niet hoor, ligt aan je verzekering. 3D echo was super cool, als ik op de computer ben zet ik er hier een paar foto's op!
bedankt voor de uitleg doemaar! bah, krijg al zenuwen van het nog maar te lezen morgen al 29 weekjes, zo dicht bij de 30. wat vliegt de tijd snel @seal; benieuwd naar de foto's