1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zo. Laptop ligt aan de lader, Marjolein ligt ook op bed en ik ga ook even plat. 'k Begin wat last te krijgen van hoofdpijn en zie sterretjes. Meer drinken en meer rust dus...

'k Had trouwens mijn intake-gesprek met de kraamzorg in de lijst gezet.

Nu ga ik even banken. Hopelijk houden Evelien en Annabel zich rustig. Ze vermaken zich nu in ieder geval prima met Duplo.

Later reageer ik weer...

Doei!

2. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @Anke: rug is beter dan gisteren, voel wel dat ik het rustig aan moet doen. enne, snoepjes , ik heb nu 1 soort gekocht en die zit netjes weg bij de geboortespullen.
    enne, wij naderen idd de 30 weken hè. super. vind dat het wel snel gaat, maar dat komt vast omdat ik al thuis ben van november, waardoor de tijd sneller gaan denk ik
    groeide Jesse niet zo goed misschien?

@flotsje: gelukkig is het iets beter nu met je buikband. gelukkig heb ik nog geen verkoudheid gevangen, hoop dat het zo blijft :D
    weet nog dat ik van Mattèo bijna heel me zwangerschap verkouden was, en was nochtans mooi weer dan

@kopje thee: pfff, moeheid en niet kunnen slapen, erg lastig he. had er deze nacht last van. 3 uur wakker gelegen, dan beginnen smsen met me zus die nachtdienst had, en blijkbaar toen ik slaap gevallen
    leuk dat je gezellig dagje had. enne, zus die aandacht vraagt? heb er ook zo eentje ....erg vervelend

@nelly : oei, hoofdpijn ..niet leuk. idd, de bank op nu en voldoende drinken.

@hier: deze morgen gaan shoppen. grote snoepbokalen en shepjes + puntzakjes. wiii, verlang er zelf al naar.
    ook nog 2 body's gekocht van lief-stoer. zo schattig ....
    verder houten letters met naam van de baby. komt nu toch al dichterbij he meiden.
    zit nu ook even op de bank met mijn laptop, want mattèo de vaste pc ingepalmd.

mijn energiedagje van gisteren is dus vandaag volledig verdwenen. versleten vandaag en moet nog de vaat doen :(

3. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    haaai *zwaait* niet zo veel nieuws hier hihi

@natasha, rustig aan doen joh... maar ja ben zelf niet veel anders.

@nelly nog leuke dingen gescoort bij ikea of alleen rondlopen en het restaurant in gegaan:D
    leuk zeg, helemaal leuk gedaan

4. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hihi, Ikea viel gisteren wel mee. Ik heb nog wel wat laten staan voor jullie hoor! *proest* Ik heb een nieuwe keukenlamp, wat staalkabeltjes om straks tekeningen aan op te hangen van de kids, Expedit kast met bureau eraan, vier kruidenrekjes die als boekenplankjes gaan dienen op de nieuwe overloop en nog wat kleinigheidjes, die ik natuurlijk eigenlijk niet nodig heb. *lol*
    Wel lekker hoor, op mijn gemakkie shoppen. Ik wilde eerst naar de Prenatal voor een rood vestje, maar ze hadden daar de boel veranderd en waar de Prenatal zat, zit nu een woonboulevard. Baaaaaaal.
    Annabel wilde in de Ikea gelijk in de ballenbak, dus ik kon op mijn gemakkie rondshoppen, al had ik het wel gezellig gevonden als ze mee rond ging. Toen ik haar ophaalde, zijn we het restaurant in gegaan, even lekker wat drinken met een taartje.
    Ik kan je wel zeggen dat het niet zo handig is om met een zwangere buik een kast uit de stellingen daar te trekken. Had ik me even op verkeken... Gelukkig kon ik de doos gewoon op de kar schuiven en hoefde ik niet echt te tillen. Haha, en bij de auto de grootste lol, want ik moest flink passen en meten om de doos in de auto te krijgen. Zwangerschap tast je intelligentie echt wel aan! *lol*
    Thuis heb ik manlief de kast uit de auto laten sjouwen, ik vond het wel genoeg geweest.

Heerlijk kunnen tukken zonet trouwens. Was wel nodig. Je moet alleen niet zien hoe de woonkamer er nu uitziet. 't Zijn me toch een paar interieurarchitecten... *lol*

Net even een groot glas water gepakt en een grote mok thee. Even vocht aanvullen. Scheelt ook weer.

@Anke1986: bedankt voor je upje over MevrS.
    Jeetje, al bijna 30 weken... Wij schelen precies een week en ik vond de 28 weken afgelopen zaterdag ineens al zo ver! Ik ben ook benieuwd hoe je jochie het doet. Dan duren de dagen lang...

@Beertjenicky: had je nog gebeld met de vlos?
    Fijn dat de griep vooralsnog uit lijkt te blijven! Lekker veel thee drinken! En stomen om de boel open te houden. Spannend, een valentijnsverrassing...

@flotsje: succes! Ik hoop dat je baarmoedermond zich voorbeeldig gedraagt en je niet in het ziekenhuis hoeft te blijven.
    Ooooh, niezen is een hel! Ik hou ook altijd mijn buik vast als ik een nies voel aankomen. De ellende is alleen dat ik altijd minimaal 6x achter elkaar nies. Auwie... Oh, tijdens Marjoleins zwangerschap was ik op een gegeven moment zo verkouden dat ik van ellende maar wat proefpakketjes Tenalady had aangeschaft. Die extra druk kon mijn blaas niet aan.
    Super dat je baat hebt bij je buikband!

@kopjethee79: deze zwangerschap voelt voor mij erg dubbel. Ik kijk ontzettend uit naar ons ukkie, maar ik zal het zwanger zijn ook erg missen. Soort afscheid...
    Klinkt als een gezellig dagje! Kun je een beetje bijtanken?

@MevrS: super dat jullie jochie het naar omstandigheden zo goed doet! Hele dikke knuffel!

@natasha86: wowww, ondanks je slechte nacht een superactief dagje! Ik doe het je niet na...
    Kon je vannacht wel slapen?
    Oh, klinkt leuk, zelf snoepzakken samenstellen. Jullie maken er echt een feest van he! Leuk!
    En weer lekker geshopt! Houten letters heb ik op mijn lijstje voor kraamkadootje, van die lettertreintjes

@draaien in bed: dat duurt bij mij ook wat langer. Als ik het te onverwachts doe, trekt het vreselijk in mijn buik. Gelukkig word ik er 's nachts niet wakker van.

Hmmm... Ruzie in de woonkamer...
    Tot later!

5. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Oh, en nog even een fotootje van onze carnavalsgangers:

Annabel wilde vorige week als piraat (met geschminkte hartjestattoo's op haar handen, tsja...) naar school:
    Carnaval2013A.jpg

En Evelien en Marjolein mochten gisteren ook verkleed naar het KDV:
    Carnaval2013EM.jpg

Hoezo zusjes?!

Groetjes!

6. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    amai Nelly, wat lijken de zusjes goed op elkaar!
    leuke foto's

7. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Leuke fotos nelly! Tja ikea is voor de kleine zaken wel handig maar de grote dozen, niet doen!

Flotsje hoe was het??

Voor iedereen, ik ben ook op facebook bij de meimama's te vinden als he goed is...

Hier vannacht een hel! Vanmiddag klein tukje gedaan...
    En met verkoudheid, alles potdicht zitten, beetje verhoging... Komt emo ook weer erbij, pff. Heb wat afgejankt vandaag...
    Wel van manlief al een bos bloemen voor valentijn gehad... Omdat de verrassing ws toch niet doorgaat als ik me morgen ook zo voel als nu...
    Net geprobeerd met filodeeg een lekker tacohapje te maken.... Mislukt! Filodeeg te nat grrrr, en weerr emo, janken! Dan maar tacoschelpen in de oven...
    Kleine man hier is erg druk als ik ff wil rusten en naar bed wil. Zelfs als ik op mijn zij lig en slaap al tijdje of lig al tijdje dan begint meneer... Soms tot schrikken toe... Net alsof er een trilling in mijn buik zit, soms een wat gebonk maar toch met name dat getril... Raarr...

Vk heb ik gebeld maar geen dienst gistere en vandaag en jah spoed vind ik he nie, want het harde gedeelte is er niet steeds en als het er is verschuift het als ik lig...

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja je zit erbij beertjenickie, zou je wel effe voorstellen daar... alle mei mama's begin en eind mei zitten daar samen.;)
    en beterschap meis

@nelly, wat lijken die dames onwijs veel op elkaar. en wat een leuke foto's
    ruzie inmiddels opgelost?:D

9. flotsje

flotsje Niet meer actief

hey allemaal,

niet zo goed nieuws hier.. bmm was met verschillende metingen eerst 3.3 en als ik druk zette 2.8... dus weer niet goed.. ze wisten voor de verandering ook niet meer wat te doen.. opname nog net niet maar moest wel overlegd worden met de hoofdgyn... vrijdag weer terug voor meting... pfff...
    zelf zit ik er even doorheen...

10. proudmommy2013

Das balen flotsje....
    Komt vast wel goed! Hou je goed...

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @flotsje: echt balen meis... Beebje moet toch echt blijven zitten. Heel veel sterkte!

@Doemaar: zelf zie ik niet dat ze op elkaar lijken, maar als ik dan foto's terugkijk, verbaast het me hoe de meiden op elkaar lijken.
    Ik wachtte vanmiddag even af en die "ruzie" loste zichzelf op. Stelletje miepen soms...

Hier baal ik van mijn zwangerschapsdementie. Ik weet toch echt niet meer waar ik de kraamzorgmap en de andere papieren van deze zwangerschap heb gelaten! Ze zitten netjes bij elkaar, dat weet ik zeker, maar... WAAAAAAAR??? *zucht*

Manliefs oma vond de geknutselde kaarten superleuk! *trots* Hij had haar vanavond even gebeld en ze was erg helder. Heel fijn! Schoonma was toevallig ook in het ziekenhuis op visite en was er ook van onder de indruk. Gelukkig gaat oma binnenkort naar een verpleeghuis in haar eigen woonplaats. Herstel gaat langzaam, maar in ieder geval de goede kant op.

Schoonpa gaat morgen weer onder het mes voor zijn gal... Zijn weer spannende tijden dus. Ik hoop dat hij niet teveel last krijgt van de narcose, maar de vorige keer had hij er ook al mee geleden...

Morgen komt er een vriendin langs met haar twee dochtertjes. Jammer dat Evelien en Marjolein naar het KDV zijn, maar wel lekker de tijd dus om bij te kletsen. Dat was ook weer een hele tijd geleden.

Weltrusten!

12. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    goeiemorgen

@flotsje : wat sneu ...laat dat kleintje nog maar een tijd zitten. ik duim

@ Nelly : fijn dat oma de kaartjes superleuk vond. daar kan je altijd een oma mee blij maken he, met zo'n dingen.succes voor je schoonpa vandaag. ik reageer ook altijd erg fel op de narcose. erg vervelend, komt wel goed.
    geniet van het kletsen met je vriendin vandaag

Hier een redelijke nacht achter de rug. alleen dat draaien in bed is zo vervelend en gaat moeizaam. kleintje neemt al veel plaats in beslag.
    niet veel geen plannen vandaag, strijk staat te wachten , voor de rest wat tijd steken in Mattèo

13. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    Soort van goedemorgen iedereen! Happy valentine!

@anke suc6 vandaag!

@ slaap, meiden ik zit er ff doorheen en weet het echt ff niet meer! Dit is alweer dag 4 van mijn reeks slapeloze nachten, wat moet ik doen! Op de dag slapen lukt ook niet want dan ben ik te druk in m'n hoofd, hebben jullie tips? Please....

14. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    helaas geen tips kopje thee.
    heb zelf slechte nachten...gek wordt ik ervan
    deze nacht toch 5 tal uurtjes geslapen, en dan noem ik dat al een goede nacht :)

Heb zo'n last van rusteloze benen. zodra ik mij op me gemakje zet, zijn ze daar. iemand tips?

15. flotsje

flotsje Niet meer actief

even overleggen met je vk/gyn.. krijg je eenmalig iets om te slapen.. misschien dat het een beetje beter gaat daarna... vaak als je 1 nacht goed slaapt gaat het daarna ook weer beter!

16. flotsje

flotsje Niet meer actief

rusteloze benen: hier ook last van... warm koud douchen en afsluiten met koud schijnt te helpen.. en je benen hoger leggen...

17. proudmommy2013

Flotsje hier ook wat korte nachten, maar das met name door de griep. Eerste dagen was de beeb ook nog erg onrustig in de nacht. Gelukkig vannacht iets beter en langer geslapen...
    Vervelend rustloze benen... Hoe voelt dat?

Voor iedereen beterschap, goede rust!
    Ow en happy valentine's day! Mijn verrassing is afgeblazen... Kan niet in een tapas restaurant 3 uur lang happy en zonder hoesten en niezen ztten... Zodra ik beter ben gaan we wel! Tis een mooi restaurant en pittig aan prijs, dus wil je wel van genieten....

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @nelly, gelukkig is de ruzie vanzelf opgeklaard hihi

@flotsje, we hebben al wat over en weer gemaild.. komt goed meissie!

@kopje thee, helaas.. ik ga dan meestal vroeg in bed liggen en tv kijken, ik val dan meestal gauw in slaap haha

@natasha, rusteloze benen, oh leg ze dan hoog en dat werkt wel goed. moet zeggen dat ik ze deze zw weinig heb.. in het begin een aantal keer maar de laatste maanden niet meer *klopt ta af*

@anke suc6 vandaag

hier de boodschappen gedaan, auto ml voor de apk weggebracht. nu effe relaxen en zo wat lunchen....

email van mn werk, nu ineens toch weer via reintergratie.... zucht... wordt je moe van man

19. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Heb t hier ontzettend druk, feestjes, afspraakjes enz enz en me de hele tijd opletten wat ik eet en wanneer ik moet prikken blehh. Gaat wel goed, geen afwijkende waarden gehad.

Voor slapeloosheid, ik luister naar harry potter luisterboeken, val ik bij in slaap! Soms word ik om 4 uur wakker om te plassen en staat dat ding nog steeds te kletsen haha. Gebruik ik al sinds ik ben gestopt met slaappillen. Was lastig eraf te komen dus dit werkt super goed voor me. Oja telefoon uit, ook niet ff fb checken ofzo. Langzaam je dag afbouwen.

20. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben volgende week ff weer wat actiever hier, als alles het toe laat!

Deel Deze Pagina