als die van mij niet draait ( ligt nog in stuit ) wordt het keizersnede en zal ik dus ook datum weten. hihi ze zei : tegen volgende controle moet hij/zij gedraaid zijn. want erg veel ruimte is er niet meer, omdat hij / zij erg hoog kruipt! dicht tegen mama's borsten aan mijn buik zit echt hoog ...hihi maar blijf er in geloven...hij / zij zal wel draaien
@doemaar; ik had ook al gereageerd op fb, maar ook ik ben flabbergasted... Kan me zo goed voorstellen dat er ook weer veel oude herinneringen opkomen, juist nu je het een plekje probeert te geven... Sterkte! @natascha, fijn dat je een leuke middag hebt gehad! Nou dat idee van pizza was een goeie; wij hebben bij onze favo pizzaboer pizza gehaald! Heerlijk! Als je nog eens zulke goede ideeën hebt! @beertje, heb ook al op fb gereageerd, maar weet je al of je gaat?
hihi allemaal bevallen op schema.. alleen blijf ik dan een verrassing.. als ik zo bezig blijf denk ik toch dat ik eerder even hoor! natas: geen draaipoging?
Ja we gaan... Als ze er niet mee eens is dan blijft ze zelf maar thuis... Hier chocolade gesnacked. Pfff echt chocolade... Lijkt net alsof ik mijn maandelijkse periode heb hahaah. Heb gisteren ook al een sachertorte gemaakt... Yum
Goeiemorgen @kopje thee : pizza gesmaakt? overheerlijk he @flotsje: bedoel je een draaipoging van de gyne zelf? dat weet ik niet. sta er alvast niet voor te springen, aangezien dat schijnt pijnlijk te zijn. ja, ben nogal kleinzerig @ beertjenicky: goed dat je beslist hebt toch te gaan....voor een loopneus kan je je niet opsluiten he zeg @ allen : alles oke met jullie? terug een mindere nacht hier, maar toch het gevoel voldoende geslapen te hebben. Staat er bij jullie al een kinderbox ofzo uit? Begint nu toch te kriebelen om die uit te zetten en ook de commode enzo ..
goeiemorgen! hier ook slecht geslapen... natas: bedoelde idd een draaipoging door de gyn.. schijnt lang niet altijd pijnlijk te zijn hoor.. denk minder pijnlijk als het herstel van een keizersnede... ik vond het van de jongste zo fijn om snel weer te kunnen functioneren dat ik liever geen ks zou hebben...
@natasha, ja pizza was echt heerlijk! Zou het vandaag zo weer eten! Ik hoop idd dat de beeb nog draait, altijd beter dan gedraaid worden lijkt me! Bij ons staat er nog niks uit, als zou ik het heel graag willen! Als ik jou was zou ik het gewoon doen! Jammer dat je weer een mindere n8 had! @flosje, hoe komt het dat je zo slecht geslapen hebt? Hoe voel je je verder? @hier enigszins geslapen, maar blijft lastig... Binnenkort komen iig de meubeltjes van de babykamer! Onze vriend heeft er hard aan gewerkt om het voor te bewerken, nu hoeft de spuiter het alleen nog hoogglans over te spuiten en klaar! Ben zo benieuwd! Zo nu ff ontbijt maken!
Hier redeljk geslapen, wat last van rugpijn vannacht wat me even wakker hield. Daarna de telefoon van martijn, storingsdienst! Grrrr De kinderkamer staat al sinds eind november. Volgende week komen de gordijnen ws en wordt de muurschildering gemaakt. De box krijgen we van schoonzus, maar die wil hem nog niet kwijt, haar zoontje van 1,5 maakt er nog gebruik van. Ze heeft ook gezegd dat het ws pas mei wordt. Dus heb gezegd, dat kan maar dan hebben wij allang een box staan. Vond ze onzin, want de box heb je in het begin nog niet nodig volgens haar... ( zegt juist de persoon die haar beeb zowat de hele dag n de box liet slapen bij 1-2 maanden) Ik wil bij 37 wkn alles klaar hebben... Wl niet dat martijn in kraamtijd nog vanalles moet regelen die allang klaar konden zijn. Hij heeft dan al genoeg aan zijn hoofd... Benieuwd hoe beeb ligt, heb totaal geen idee, over 1,5 wk groeiecho dus dan zullen ze wel kunnen zeggen hoe of wat.
kopjethee: fijn dat de meubels bij af zijn! ik ben benieuwd! Ik heb slecht geslapen door mijn onrustige benen wordt er helemaal gek van snachts.. beertjenicky: hier komt de box volgende week ofzo in de kamer.. ik vind het wel leuk om al te hebben en het is goed voor de andere kindjes om er al aan te wennen! idd hier trouwens de box in het begin ook veel gebruikt.. ze sliepen bij mij de eerste weken overdag veel beneden... ligging: hier met het hoofd naar benedene en gezicht naar de voorkant.. een sterrenkijker dus.. met altijd het rechterhandje bij of boven haar hoofd... rug rechts.. is nu al een tijdje hetzelfde... ze moet straks natuurlijk wel nog even draaien... ik lig bij mijn ouders op de bank... even een dagje hier.. jullie leuke plannen dit weekend?
kan ik me voorstellen!! lekker rustig aan dus... ik als net je verhaal bij de andere mei mama's.. ik kan je mijn gyn aanraden... ben heel tevreden en neemt nooit enig risico.. zowel bij mijn vorige zwangerschap als nu.... kwam me zelfs opzoeken in haar normale kleding na werktijd opzoeken om te kijken hoe het emotioneel met me ging.. maar kan me ook voorstellen dat je misschien wat heel anders wilt...
klopt.. donker haar.. krullen.. ik vertrouw haar echt volledig... kwam ook laatste keer toen ik was opgenomen zelf even mijn bmm meten ipv dat een of andere Co. dat deed...
ik ga dondwerdag met de vk's overleggen wat we gaan doen. ik vertrouw volledig op hun expertise op dit moment en almar sluit zich daarbij aan... dus ik zal het onthouden en voorleggen.... want laten we wel wezen ben nu dus een hoog risico zwangerschap geworden...
@box: die staat klaar onder de trap. Die ga ik waarschijnlijk in mijn verlof opbouwen. Ik verwacht namelijk niet dat we er eerder tijd voor hebben. Eerst maar eens zien dat we plek maken voor een bed in de woonkamer... De box is ook zo opgebouwd. En als ik de kleine beneden wil laten slapen, kan hij evt. ook nog in de reiswieg. @Beertjenicky: schoonzus kijkt echt niet verder dan haar neus lang is, is het wel? In mei pas de box... Pfff... @Doemaar: heftig meis. Dikke knuffel! Denk je dat er niets onverwachts meer kan gebeuren, krijg je zoiets. Gaat je wereld weer op zijn kop. Mijn respect hoe je overal mee omgaat hoor! @all: dikke knuf voor iedereen die het nodig heeft! Ben doodop... Hier gaat het redelijk. Manlief en mijn broertje zijn vandaag de hele dag op zolder bezig. Natuurlijk werkten de meiden lief mee... NOT... Natuurlijk als ik ook ff een dipdagje heb. Trillerig, sterretjes en hoofdpijn, bah. 'k Heb toch maar rustig aangedaan en flink wat vitamientjes en vocht naar binnengewerkt. Nu lijkt het wat beter te gaan. Straks even een plan op papier zetten voor de verhuizing, wie wat wanneer op haar kamertje krijgt. Dan heb ik wat meer rust in mijn hoofd. Alles ligt overal en nergens verspreid. Leuk joh, verbouwen! Hihi... Groetjes!