1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flotsje

flotsje Niet meer actief

klinkt goed doe maar!

2. flotsje

flotsje Niet meer actief

natas: pfff ik zou ook wel wat zon kunnen gebruiken! heb zin in de lente!!

beertjenicky: knuffel vanaf hier!! komt wel goed! en een jaar lijkt me een heel mooi doel!!

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Doe Maar, goed zo die opties! En je krijgt je zoontje er niet mee terug idd... Maar ook dit hoort denk ik bij het verwerkingsproces. En het zal zeker baat hebben in de toekomst... Dit mogen ze niet naast hun neer leggen...

4. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @flotsje ... ik wil ook zo graag lente!
    ik wordt dit weer zo beu ..wordt er echt lui van!

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    jaaaa mooi weer ja daar ben ik aan toe...

@beertjenickie, heel goed streven.... ik heb vrijdag mijn racefiets verkocht en krijg nu een full carbon racefiets dus na de bevalling is het 6 weken niets en dan hup hup alle kilootjes er weer af hier

6. flotsje

flotsje Niet meer actief

bij mij zijn de kilo's er tot nu toe altijd vanzelf weer afgegaan.. na de tweede bevalling zoveel stress etc gehad dat ik binnen no time minder woog als voor mijn eerste zwangerschap.... ben benieuwd hoe dat nu gaat...

7. flotsje

flotsje Niet meer actief

hmm nieuwe verslaving hier... ijsthee Marokko mint...

8. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    doemaar ik denk dat het juist heel goed is, maakt niet uitof het anderhalf jaar later is.ze hebbenhettoenniet goed gedaan. En zijn niet eerlijk geweest.

flotsje ik geloof dat ik van die thee wakker lig, drink die niet meer 's avonds.

nicky nu niet op de kilo's letten,gewoon eten en dat afvallen komt,net wat je zegt, in 2014.je bent i.e.g. Op tijd met je goede voornemens. ;)

natasha maar het feit dat het 's avonds al langer licht is,en's morgens eerder licht vind ikalheerlijk! Nu de temeratuur liefste niet meer onder nul.

9. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @kilo's : ik heb nu mijn fitness abbo laten bevriezen, en vanaf juli ga ik terug fitnessen

@verslaving : ik eet elke avond 1 komkommer en 1 zakje radijsjes met elkaar vermengd! heerlijk

@gezelligheid : je hebt het punt. de dagen zijn al langer, en das echt al leuk ..nu nog de warmte

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @gezelligheid, dank je. en precies

@ijsthee uberhaupt blehhhhhh behalve koude met bubbels whahahaha, die van lipton dus

@flotsje, ja hier ook, terug op de fiets en normaal eten doet voor mij ook al wonderen in no-time kg's kwijt raken...

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Vandaag een redelijk dagje gehad. Geen last van sterretjes of hoofdpijn. Ik heb na de lunch heerlijk een flinke dut kunnen maken. Dat was echt nodig, ik was zo ontzettend moe.
    Maar ondanks dat heb ik toch een aardige stapel was weg kunnen werken. Binnenkort start ik met het uitzoeken van de babykleertjes en de "doorschuif"kleertjes.

Ik stond vanochtend op de weegschaal en sinds de laatste controle ben ik gewoon 3 kilo aangekomen! Maar ik heb het idee dat het allemaal in mijn buik/vruchtwater zit. Mijn buik voelt de laatste paar dagen zo strak en vol. Ik voel wel nog gewoon beweging, maar niet meer zo duidelijk. Dinsdag krijgen we een groeiecho en dan zullen we het wel zien.

Oh, de temperatuur mag inderdaad weer lekker omhoog hoor! Ik kan mijn fleecevest niet meer onder mijn zomerjas aan. Buik gaat hard...

@babyfoon: die hadden we ook niet meteen aangeschaft. Eerst even kijken hoe het loopt en of het wel nodig is.

@Beertjenicky: dat etentje, wat een lachertje! Wel genoten?
    Babyvoeding, dat duurt nog wel even! Of je bedoelt natuurlijk flesvoeding... *schudt zichzelf wakker* Onze meiden hebben 12 tot 14 maanden borstvoeding gekregen. Toen ik geen zin meer had om te kolven combineerde ik met kunstvoeding. Friso, geloof ik.
    Obese kijk ik niet meer. Stomme hormonen... Ik zit in hetzelfde schuitje als jij (plus 2 kilo). Afhankelijk van hoe de borstvoeding gaat, ga ik actief afvallen. Mijn streven is uiteindelijk rond de 80 te komen, maar eerst maar eens onder de 100 zien te komen. Ik ben zo'n 7 jaar geleden al 20 kilo afgevallen in een jaar, dus dat zou moeten lukken.

@Doemaar: aah, weer een fotootje voor in je album! Leuk om die groei zo te zien he.
    En wel heel fijn dat er nu naar je geluisterd wordt en je je poot stijf houdt! *knuf*

@flotsje: kleine baby's grote zorg heb ik ook een keer gekeken, maar ik vond er niet veel aan. Gelukkig... Maar wel heel raar dat ze tijdens de persweeen nog een ruggenprik zetten.
    Heel veel succes morgenochtend! En natuurlijk ook met het rusthouden...

@Gezelligheid: hier weet iedereen het geslacht van onze kleine. Met de 20-weken echo wilde mijn man graag zijn vader (heeft Alzheimer) graag vertellen en tja, als ik het geslacht weet, verpraat ik me geheid. Vandaar dat we er geen geheim van maken.
    Oooh, jij nu heerlijk vakantie. Voor ons zit het er weer op. Ik had ook opruimplannen afgelopen week, maar er is weinig van gekomen.
    En fijn dat jullie uit de naam zijn!

@natasha86: grappig dat je kleintje 's nachts zo actief is. Ik ben er nog nooit wakker van geworden.
    Wauw, komkommer en radijsjes wat een gezonde verslaving! Volhouden, zeg ik.

Nu niet te laat naar bed, want morgen begint het normale ritme weer gewoon. Onze vakantie zit er weer op...

Groetjes!

12. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    goeiemorgen!

hier terug een redelijke nacht ...wat zalig
    wel lichtjes misselijk opgestaan, lang geleden.

@ Nelly : vervelend dat je fleece niet meer dicht kan. en gewoon zomerjas is echt te koud he nog.
    fijn dat je gisteren een goeie dag had

@ hier: helemaal in de ban van het Q music geluid. doen ze in Nederland oom soms eens zeker he?
    Zou die som wel willen winnen :D

13. flotsje

flotsje Niet meer actief

goeiemorgen!

Nelly: hier is de oudste ook weer naar de psz.. toch wel weer fijn!

natas: ja doen ze hier ook! wil ik ook wel winnen hihi..,
    fijn dat je weer beter geslapen hebt! hoop dat de misselijkheid wegtrekt!

ik zit in de wachtkamer... pfff hoop dat het snel voorbij is... ik haat inwendig onderzoek!

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @flotsje, succes

15. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    @flotsje, succes.

@iedereen zwaai zwaai zwaai, reageer later.

16. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    flotsje zet 'm op hè!

Hier draait was nr 2 al. Bezig de nieuwe kasten aan het inruimen, ruimt lekker op! Heb een lijst gemaakt, lekker afstrepen in de loop van de dag. En natuurlijk geregeld hier even kijken enreageren.

Ik zag dat kruidvat gratis avondkaartjes voor de 9maandenbeurs weggeeft, heb er 1 besteld. Het plan is donderdagavond even te gaan, als ik dan zin heb. Nog anderen die dan rondlopen?

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou hier al een rondje telefoon gedaan hoor.

CZ aan de lijn, second opinion mag, overstappen mag, de belgische ziekenhuizen waar ik evt wil bevallen vallen onder de verzekering dus ook geen probleem maar wel alleen als het een medische indicatie is niu hoeveel indicatie moet je hebben:). sittard is een optie. dus donderdag afwachten en dan korte metten maken

had wel een 2de persoon aan de lijn bij cz die vond dat ze dr mening even moest geven dat ik nu eerst maar eens even moest genieten van de zw... HALLOOOOO wat bebgrijp je niet domme doos.... dat doe ik ernaast wel. maar dit moet en wil ik ook op gang zetten.

verder effe relaxen, zo mn sloffen zoeken want geen idee waar die gebleven zijn, en de was in de droger doen

18. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    @doemaar, waar bemoeit dat mens zich mee!

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @anke geen idee, het is nu aan de hand, het houdt me nu bezig, dus nu wil ik ook actie, naast het feit dat ik sinds gisteren gek wordt van het zuur in mn keel

20. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Mogge!

Flotsje, succes! We lezen het strakkies wel...

Doemaar, pff wordt je toch echt moe van van zulke mensen...

Gezelligheid, veel plezier op 9 mnd beurs. Wasjes moeten hier ook nog gaan draaien...

Nelly, gaat hier ook hard met de buik, weekje thuis vanwege griep en plof. Zelfs martijn merke het oo terwijl die de hele week ook thuis geweest is... Ik heb voor de winter een zwangerschapsjas van bonprix gekocht. Moest vd winter een nieuwe. Deze was gelukkig niet al te duur... Deze herfst maar weer es een nieuwe zoeken...

Dadelijk wasjes gaan draaien hier... Heb de salontafel in de loop van afgelopen week eens grondig uitgemest. In de lades veel papier zooi die weg kon... Her en der begint het in huis opgeruimd te lijken...in mijn ogen dan, nestdrang hahaha... Liefs duik ik het kantoor van martijn ook in, maar daar is denk ik geen beginnen aan...

Mss duik ik vanmiddag mijn kleerkast ff in... Beetje rommeltje geworden... 2,5 jr geleden verhuisd en eigenlijk de dozen zo uitgeruimd de kast in, zonder uit te zoeken... Zullen vast dingen bij zijn die ik echt niet meer draag...

Enjoy the day!

Deel Deze Pagina