1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Even vraag over het voelen van de baby. Ben nu 28 wkn... De placenta ligt onder mijn buikwand en dan de baby.
    Ik voel de baby dus minder duidelijk, maar zodra ik oo mijn zij lig kruipt ie daar ook naar toe... Dan voel ik het.
    Laatste dagen wat minder, maar hij is er nog... Misschien ook omdat ik zelf hele week rust gehad heb?

Vanaf wanneer moet ik waakzaam zijn...

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @beetjenickie... lieve schat... heb je nu nog niets van me geleerd... als jij het idee hebt dat jij je je beebje minder voelt, dan moet je bellen... dan ga je gewoon aan de ctg.. ik had bij arnaudje ook placenta precies onder mn navel zitten dus ja het gevoel is minder... maar je kent je eigen kind nu al het beste dus jij weet wanneer je moet bellen...en bij iedere twijfel... kom op tjop tjop!!!

3. proudmommy2013

Ik weet het doe maar, maar had vanochtend echt het idee te bellen, maar een half uur geleden voelde ik meneer rommelen, wel wat minder hard...

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    dus ga je gewoon even bellen!!!!! moet ik je nu echt op je donder geven!!!;)

5. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Grrr typ ik ook een half a4tje, is het opeens weer weg >.<

Anyway druk druk hier, alles gaat stuk, ketel en tv en de plintjes van de laminaatvloer laten spontaan los. En woensdag mn verjaardag, pff frustratielvl zit op een dikke 9. Verder alles wel goed :)

@ doe maar, respect voor jou en hoe je hier allemaal mee om weet te gaan en zon telefoondoos, mag je best is op af reageren hoor ;P

@ beertje, zoals al vaker gezegt liever 9x te vaak dan 1x te weinig, bellen dus als je je onzeker voelt. Dat instict heb je niet voor niks.

@ de rest, zal is ff wat vaker hier komen, net een nieuwe smarttv bestelt (*huilt om bankrekeningsaldo*) dus ik kan jullie ook via mn tv volgen.

Fijne dag allen!

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    hahaha seal, ik zei ook tegen dr.. of ik het nu, nu doe of strax.. kan het beter nu doen, ga toch zeker niet nog tot na de bevalling met mn hart onder mn ziel lopen.. en wat hun hebben gedaan is nalatigheid, hoeveel kindersterfte moet er nog zijn, terwijl ze met een aanpassing in hun manier van werken dit soort fouten kunnen voorkomen dus ook minder kinderen die hoeven te sterven omdat zo een kut van een gyn het even over het hoofd heeft gezien, en een HELE afdeling alle symptomen heeft genegeerd... nee mevrouw daar ga ik niet mee wachten.. tja zei ze het is ook uw eigen keuze.. dus zei haar, ook, dat klopt mevrouw en dit is mijn keuze niet aan u om te adviseren.. u hoeft alleen maar na te kijken of ik al dan niet in bepaalde zh's in belgie mag bevallen:x

7. flotsje

flotsje Niet meer actief

even snel: alles was nog goed!

8. proudmommy2013

Heb gebeld dames, toch moeilijk... Ben niet iemand die voor elke scheet belt... Maar ze heeft me gerustgesteld, zolang ik hem ook lichtjes voel is het goed. Bij 28 wkn heeft ie nog genoeg ruimte om te kunnen bewegen zonder dat ik het voel. Heb vanncht ook een rollend gevoel gehad in de buik... Dat linkte de vk aan het feit dat ie gedraaid zal zijn en dus niet meer met de beentjes beneden bungelt (en dat is idd wat ik eerst veel voelde getrappel net boven schaambotje)

Maar zoals iedereen ook al zegt en de vk ook, altijd bellen als je het niet vertrouwd... Maar ben redelijk gerustgesteld...

Thnx meiden ook voor jullie schop onder mijn kont...

9. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @beertje nicky : 2 tal weken geleden had ik het ook
    de baby was aanwezig, maar niet zo fel gelijk anders.
    gyne zei dan dat het gewoon door de ligging is. zolang je hem voelt, is het ok ;)

10. liefje2013

liefje2013 Actief lid

15 mei 2012
    108
    0
    0
    NULL
    Noord-Limburg
    Ha Lieve schatten allemaal!

allereerst zoooo lief dat ik TOCH op de buddylijst sta al was ik niet meer erg actief hier! Door facebook lijkt het alsof ik toch gewoon mee-forum zeg maar!
    En ja zeker wil ik iemands buddy zijn! roept u maar! (wat moet ik dan doen?)
    Ook ik wil wel kaartjes sturen en meedoen met een meeting, lijkt me zooo leuk!
    hier alles rustig, geen kwaaltjes (klop af klop af) en baby schopt me bont en blauw, heerlijk! de box staat, kamertje is af, nu alleen de laatste dingen zoals n lamp, rolgordijn en babyfoon!
    En jeeeetje MevrS! wat een schrik zeg!
    Zo zien jullie maar dames, bellen bellen bellen bij twijfel of zorgen!!! daar zijn die mensen voor! zwanger zijn is al bijzonder, zwanger blijven nog veel meer dus!

Ik zal proberen iets vaker weer hier mee te kletsen, ik ga nu de kraamhulp bellen voor een eerste afspraak hier thuis, ben erg benieuwd! Weet iemand of dit dan ook de kraamhulp gaat worden die hier is als ik ben bevallen?

Liefs van mij! (uw buddy to be :D )

11. proudmommy2013

Liefje, welke kraam bedrijf heb je? Ik groene kruis en die bellen zelf...tenminste staat op hun website

12. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @flosje, suc6!
    @doemaar, wat een domme doos! Je hebt niet om haar mening gevraagd! Grrr kennelijk nog nooit wat meegemaakt...
    @nelly, fijn dat je je wat beter voelt en dat je ff hebt kunnen tukken! En dat gevoel in je buik herken ik wel, tenminste bij mij voelt het als een opgeblazen gevoel, alsof je je eten met lucht binnenkrijgt... En beweging is er ook zeker.wel, maar veel op dezelde plek en sterkte... Voldoende week ook groeiecho, dus ben benieuwd
    @ natasha, verveld van je misselijkheid! Heeft het te maken dat de beeb zo hoog ligt?
    @hier, enigszins geslapen, houd niet over. Wil graag op m'n linkerzijde slapen, want dat zou beter zijn, maar dat ligt niet lekker meer en als ik op die zij ga liggen gaat de beeb ook in protest! Wat te doen?!
    Vandaag een beetje aan modderen, boodschapje doen, stofzuigen etc...

13. liefje2013

liefje2013 Actief lid

15 mei 2012
    108
    0
    0
    NULL
    Noord-Limburg
    @Nicky Groene Kruis idd, maar kreeg een brief dat ik vandaag mocht bellen voor een afspraak voor huisbezoek.

@kopjetjee lastig he, dat liggen! gewoon zoals je zelf het lekkerste ligt gaan liggen, heb je een voedingskussen? hoorde dat dat ook lekker kon liggen, als je het onderste stuk tussen je knieen legt en zelf tegen de rest aanrolt zeg maar!

14. proudmommy2013

Ow ok. Dan zal de mijne wellicht ook snel volgen... Geen post gezien nog vandaag...
    Heb je laatst wel een overeenkomst nog moeten tekenen en retour sturen?

15. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    beertjenicky, hier ook groenekruis domicura... komt vanzelf rond de 34 weken neem ik aan dacht ik... zoiets...

16. liefje2013

liefje2013 Actief lid

15 mei 2012
    108
    0
    0
    NULL
    Noord-Limburg
    Ik heb de brief vorige week gekregen, en idd laatst nog iets retour moeten sturen. komt wel, even wachten, die zijn wel goed geregeld daar! en anders eventjes bellen als je t niet zeker weet!

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ik heb net wel gebeld omdat ik nu 4 tot 6 weken eerder ga bevallen... bij mij komen ze 29 maart langs... en idd beetjenicky, ze zijn daar goed georganiseerd dus ze gaan je niet vergeten hoor

18. flotsje

flotsje Niet meer actief

hallo,

bmm was nog steeds rond de 3,5... woensdag weer een afspraak bij mijn eigen gyn..

ik zit even heerlijk inde tuin.. met jas aan en Bram speelt lekker buiten... even genieten van de zon..

19. liefje2013

liefje2013 Actief lid

15 mei 2012
    108
    0
    0
    NULL
    Noord-Limburg
    Ha Flotsje,

Oke, dat is goed he? is die normaal rond 5?
    Je zult het zh nu wel blind kunnen rond lopen toch!

20. flotsje

flotsje Niet meer actief

ja tussen de 4 en de 5.. maar zolang hij boven de 3 is is het goed!

Deel Deze Pagina