flotsje hou 'm boven de 3!! M'n moeder komt morgen niet Ze gaat op m'n neefje passen, die is ziek. Ik balen, voor het eerst tranen. Nog niet eerder meegemaakt in m'n zwangerschap. Ben pissig omdat m'n zus wist dat ze naar mij toe zou komen. En ook dat m'n moeder niet heeft gezegd dat ze al een afspraak had staan. Gebeld met m'n moeder, die vindt het heel vervelend, en dat is het dan.
@flotsje! goed nieuws...houden zo @gezelligheid : snap je wel hoor ...maar denk dat je hormoontjes wat de bovenhand nemen. aan de ene kant ergens te snappen dat je zus vraagt om op haar zieke neefje te gaan oppassen. Welke plannen hadden jullie? Kan ze uw neefje niet meenemen? Niet te hard aantrekken meid hier : moe....ruiten gelapt en huis poetsklaar gezet. ik poets de maandag niet, omdat manlief de dinsdagmorgen de vuilnisbakken buiten zet, en kan opnieuw beginnen, dus, zet ik de maandag alles klaar nu de sofa inploffen en kijken wat ik nog vind in de koelkast / kast om mijn honger mee te stillen tot morgen meiden
@gezelligheid, ik kan me de teleurstelling helemaal voorstellen! Grrr... *knuf* @ hier vanavond yoga les gehad, best pittig! En tot overmaat van ramp breekt m'n Ov-chipkaart ook nog eens! Geen portemonnaie bij me, dus kan geen kaartje terug kopen gelukkig wilde ml me met de scooter ophalen, brrrrrrr... Maar nu weer heerlijk warm op de bank en morgen maar een duplicaat aanvragen...
balen kopje thee en gezelligheid! hier vandaag ietsjes meer gedaan als afgelopen week... zijn toch een aantal dingen in huis dik ik zelf moet doen... morgen ook want moet echt maar de speelgoedwinkel en zo om de verjaardag van zoontje voor te bereiden.. wordt woensdag 2! ik heb er zin in! heb het zo geregeld dat het bezoek allemaal maar een half uurtje komt en niet tegelijk... zo gek dat hij alweer twee word... nu lekker op de bank, net even de frituurpan aangezet en wat snacks gebakken hihi... hebben jullie in de avond ook zo een dorst? ik blijf drinken!
ja drink ook veel ja. zeker 1.5 liter spa rood op een dag en dan een groot glas cola, grote mok koffie in de ochten.. en snachts nog wel eens wat water. oh leuk al weer 2, gaat hard he
Ow wil ook snackies, we hebben echt niks in huis. Moeten boodschappen doen... Martijn heeft van het weekend de frituurpan schoon gemaakt... Hebben geen frietvet... Grrr Ow ja en dorst veel ja... Maar ook behoefte aan chocolade!
Dorssst heel veel maar de hele dag door! Mijn pak taxi staat standaard voor me op tafel, en mijn lege zak cashew nootjes ligt er nu ook naast...! (hoe zouden die kilo's er toch aankomen) ik begin zometeen aan een zakje salmiakbollen, fijn voor tong en gehemelte Ben tabatha aan het kijken, jullie? wat een heks is dat toch he!
Wou nog ff aanhaken op t dorst verhaal, kan ook wijzen op een te hoge glucose in het bloed. Maar het is ook een bekend kwaaltje. Als je t niet vertrouwd toch ff bloedtestje laten doen.
@seal thx voor de zorgen, maar heb tot nu toe iedere zw veel meer dorst, en ben niet zwanger altijd geweest dat ik minimaal een liter wat moet drinken tijdens mn werk dus hier weet ik zeker dat het goed komt. over de andere kan ik niet oordelen zo hier weer op.. zometeen vast wat meubels afnemen dat ik strakjes alleen maar hoef te zuigen en dweilen
Mogge, heb 3 wkn geleden de suikertest gedaan, daarbij is er van alles gecontoleerd, dat was prima...dus dorst hoort er hier ook bij... Vandaag weer werken... 9-14 kijken hoe dat gaat na 12 dgn thuis geweest te zijn.
natasha klopt ook, maar ik vind dat mijnzus ook wel eenkeer iemand anders kan vragen. Haar schoonouders ( maar dat wil ze eigenlijk niet) of haar schoonzus. Of zij of haar man blijven een keer thuis. Mijn moeder heeft vorige week nl. Ook al 2 dagenopgepast. En ik vind dat mijnmoeder had kunnenzeggen dat ze al met mij had afgesproken. Ik ben de hele nacht boos gebleven.... Eigenlijk nu nog! Dorst, als ik overdag maar genoeg drink valt het 's avonds wel mee,maar anders drink ik gerust 4 glazen water achter elkaar. Maar dat betekend ookvaker 's nachts eruit.
goeiemorgen! hier maak ik me ook niet druk om de dorst... heb het met name in de avond en overdag moet ik mezelf echt eraan herinneren... gezelligheid: snap zeker dat het niet leuk is! maar moet eerlijk zeggen als mijn kindjes ziek zijn wil ik ook niemand anders als mijn moeder als wij beide echt iets hebben... en dan ga ik ook best ver hoor hihi.. als ze niet ziek zijn ofzo is het een ander verhaal... beertjenicky: succes vandaag! liefje: lekker salmiakbollen! eet ik bijna niet ivm bloeddruk... maar krijg er zo zin in!
Ach ik heb helemaal geen dorst en toch zwdiabetes lol. Maar dacht zeg het toch ff Vandaag komt mn nieuwe tv! Wel irritant dat er nooit een precieze levertijd staat 8 tot 20.00 is best ruim...
flotsje ik begrijp het heel goed,ik ben het er alleenniet mee eens.Mijn zus heeft voor kinderen gekozen, dus als mijnmoeder niet kan,dan kan ze niet. En zal ze zelf met een oplossing moeten komen. Als mijn moeder op vakantie is of een afspraak bijv. in het ziekenhuis had gehad, had ze ook gezegd dat ze niet had gekunt. Maar een afspraak met mij is dus niet belangrijk genoeg. Niet eens belangrijk genoeg om eerst met mij te overleggen. Dat maakt me zo kwaad.
@Flotsje ahhw heb je een hoge bloeddruk? Mijne is steeds heel goed, en ik eet ook heel veel dubbel zout dropjes, vk zei dat ik er wel héél veel van moest eten wilde mijn bloeddruk omhoog gaan! Hier suiker ook prima, ben gewoon een dorstige zwangere denk ik! @gezelligheid, kan me er wel iets bij voorstellen dat je boos bent, je wil ook gewoon jou aandacht, dat is nu soms heel hard nodig! @Seallable oh meeeen, ik wil zo graag een tv op de slaapkamer! als vl avonddienst heeft kan ik níét slapen dus ben dan verplicht om op 't bankje te blijven liggen! en idd, halleluja, dat is wel heel breed om te leveren... dus jij bent aan huis gekluisterd vandaag! @hier, weer een halve nacht door ellendig gesnurk :'( kan wel huilen. hij heeft 2 weken geleden een slaaptest gehad dus hoop dat we binnenkort een oplossing krijgen van de arts! Verder wel alles goed, heb steeds aan 1 kant een harde buik (niets ernstigs) ik vind het wel grappig, wist niet dat dat ook kon! ze rolt/trapt/duikelt goed dus nu eventjes mijn werkmail checken en mijn h&m pakket terug sturen!