@seal: haha dat kan natuurlijk ook.. @liefje: nee nu nog geen hoge bloeddruk maar vorige twee keer wel PE dus ben extra voorzichtig! vervelend dat gesnurk.. mijn man slaapt soms in logeerbed... echt erg ik weer het maar hij is vaak van het werk ook laat thuis.. en als hij dan bij mij in bed kruipt wordt ik wakker en kom dan echt niet meer in slaap... dus als hij laat werkt heb ik snachts rust hihi... och ja is nog maximaal 10 weken... en in mijn geval waarschijnlijk korter... ik ga zo naar de speelgoedwinkel.. cadeaus kopen! heb er echt zin in.. weet alleen echt nog niet wat ik moet gaan kopen pfff moeilijk hoor!
@flotsje, dus dat wordt toch samen bevallen @liefje heel irritant dat gesnurk, hier is et op het laatste van de zw dat ik degene ben die ga snurken hahahahaha zijn pech
@dorst : ik heb ook veel dorst ....ook geen problemen met glycemie ofzo @ liefje; ik lees dropjes ...hmmmm heerlijk! nu heb ik zin enne, gesnurk...kan er van meespreken. hier krijgt mijn ventje heel vaak een elleboog in zijn zij @flotsje ; geschenkjes gevonden? @ hier :een gewoon dagje achter de rug. deze morgen opgestaan met enorm veel pijn in bekken, kon bijna geen voet verzetten. gelukkig ging het snel over, waarschijnlijk verkeerde positie aangenomen bij het slapen voor de rest is het kleintje wat rustig, waarschijnlijk omdat ik goed in de weer ben geweest alles ok met iedereen anders?
@ Flotsje, oei ja idd, dan voorzichtig! zal niet meer posten wat ik eet Lekker geshopt? wat heb je allemaal, leuk leuk leuk! @ Doemaar hoorde ik van een ander zwanger vriendinnetje ook (die is NU uitgerekend) ik lach me stuk als ik dadelijk degene ben die snurkt, als ik dan wel lekker kan slapen, prima! hihihi @Natascha86 arme mannen van ons he! ach, daarentegen kook ik voor hem, maak hem zijn ontbijtje en laat hem hele weekenden wii'en! En bekkenpijn aiaiai... hoor ik er echt veel over, hopelijk inderdaad alleen verkeerde houding gehad! @ hier alles prima, vandaag een beetje een depri dag, kleine dingen die ik heel groot maak door hormonen denk ik, simpel, en is nu weer over (na 5 donuts met glazuur, oops) nu kleding die ik noooooit meer aan kan op marktplaats zetten en gtst en the follower kijken! (oh ja, en mijn stoute blaffende donzige hondje keer op keer zijn mandje in sturen, zucht! <3 )
Liefj, die emo dagen heb ik vorige wek gehad.. Tot aan janken toe... Yum donuts... Pff ga denk ik lekker bakkie chips pakken Snurken, manlief kan er wat van, maar olgen hem ik ook. Ben lichte slaper dus hoor alles... Vandaag weer gewerkt...fysiek niks gedaan, maar psychisch wel moe. Gister insluiper in magazijn gehad die 4 collega's trof... Niks ernstigs geburd, maar hakt voor hun enorm erin. Dus vandaag veel gepraat, beelden nagekeken, politie, allemaal zaken regelen... Ben er niet bijgeweest, maar er komt wel iemand jouw winkel binnen die het voorzien heeft om te jatten. Net als in je eigen huis voel je je dan wel bedreigd. Hij heeft mijn collegas gehoord en verstopte zich, maar omdat hij aan kantoordeur heeft gerammeld kon die niet meer open toen collegas beneden kwamen en er was iets beschadigd... En toen kwam het vermoeden dat er iemand is... Collega hoorde hem ademenen... Dus hij kwam wel te voorschijn, en rende de trap op naar de buitendeur... Hij heeft exact geweten waar hij moest zijn bij binnenkomst en bij wegrennen... Pfff
@liefje waarschijnlijk slaap jij dan wel prima ja hahahaha, kan je vriend in de logeerkamer uit irritatie hahahaha
@beertje, wat vreselijk zeg! Bij ons is eens een poging tot inbraak geweest, kan je vertellen dat dat al angst aanjagend is, laat staan dat ze dus al binnen zijn! @verder, sorry ff niet in de stemming om te reageren....
@beertje jeetje meis das eng hoor... hoop het nooit mee te maken iig niet op werk en al helemaal niet thuis slaap ook met een honkbalknuppel naast mn bed hahaha @kopjethee, knuffel voor jou
@Nicky yakkie... dat is idd niet fijn, akelig gevoel! @kopjethee knuffel @doemaar ja haha cherm, zie hem alweer lopen met z'n eigen kussentje onder z'n arm... ahhh hihi...
ohhwwww ik kan niet slapen van ergernis! Ik heb een hele lieve schoonmoeder MAAR.... ze betrekt werkelijk mijn hele zwangerschap op zichzelf. word er bijna letterlijk zíék van! laatst zei ze tegen iemand, krijg IK eindelijk een meisje, ik zeg, sorry, WIE krijgt hier een meisje? Mijn zus maakt taarten en gaat voor mijn babyshower een taart maken, nu zegt ze tegen haar dat ze een oma-taart wil voor háár babyshower. serieus wtf? dat is toch niet normaal??! stuurt ze me spuuglelijke schilderijen op foto, lijkt net alsof er n geest op is geschilderd, of dat niks is voor de babykamer want nu is hij te kaal... omg ik kan er echt niet tegen... ze is echt lief verder maar het gaat me veel te ver. Ik ben ook ZO bang dat ze na mijn bevalling elke dag op de stoep staat omdat ze maar 5 min. hier vandaan woont! kan 't niet tegen vl zeggen omdat hij dol is op z'n moeder, hij zegt al vaak iets tegen haar om mij te ontlasten. ze heeft me vanavond 6 keer gebeld (??!) om te vragen wat ik aan het doen was, wat ik had gegeten, of ik naar dit en dit keek op tv, of ik de schilderijtjes wat vind, waarom mijn zus haar niet toevoegd op fb, en dat ze mijn jongere zusje had gefeliciteerd met haar huwelijk... Ben heel blij dat ze zo blij is dat er een kleinkindje komt, en vind haar echt heel lief omdat ze ook veel voor me wil doen dat heel goed bedoeld is, maar er is echt een grens en die is echt op 0.0001 cm. na bereikt...... wou ik ff delen, lijkt 't toch alsof ik het er even uit heb gegooid Trusten meiden!
Ai liefje ik denk toch echt dat jij en vl hier met haar over moeten speken. Voor t echt gaat escaleren. Ze moet begrijpen dat t jullie gezin is. Gewoon op n vriendelijke doch duidelijke manier. Dat ze jullie jullie eigen leven moet laten leven. Knuffel voor jou
Lief van je! Ik heb dat wel eens voorzichtig geprobeerd, zei bijv. dat ik bang was dat ze zich te veel zou bemoeien met de opvoeding, en dan zegt hij "'t is wel mijn moeder he".... Ik zal het morgen nog eens proberen na vanavond, want idd, ooit barst de bom natuurlijk als 't te veel wordt! Kun je ook niet slapen of slaap je meestal later?
kon nog niet slapen.. was nog aan het nadenken maar dat is wel heel kort door de bocht dat hij dat zegt... het mag nog zijn moeder zijn met de beste bedoelingen die ze heeft en nog zo lief ze heeft niet het recht JOUW moment af te nemen, het is jullie kindje, jouw basbyshower, tis belachelijk dat daar een oma taart zou staan..... en jullie huis dus jullie inrichting. ik zou geeneens na 3 keer meer de telefoon opnemen of toch willen verzoeken je met rust wat te laten.. want de enige die gestresst raakt moet dat juist niet... succen meis
Oei liefje, lastige situatie maar denk dat Doemaar gelijk heeft. Dit zijn momenten voor jullie die nooit meer terug komen en die wil je niet 'laten verpesten'. En jij bent toch echt ff belangrijker dan zn moeder Sterkte ermee! Hier gister telefoon dat mn zus (34 week zwanger) in t ziekenhuis ligt. Erge pijn die niet te achterhalen is. Baby is alles mee in orde. Ze moest een nachtje blijven. Vandaag kijken of ze iets bij de nieren kunnen vinden, nierstenen oid. Afwachten nog maar. Ben zelf jarig vandaag maar alleen mn ouders komen, rest is van t weekend allemaal geweest. Straks taart halen die ik niet mag opeten moorkop is wel toegestaan dus ga ik die maar ff scoren.
@liefje, vervelend zeg , maar idd is het niet aan haar om ervandoor te gaan met jouw moment! Tuurlijk mag ze blij zijn, maar zij heeft haar moment gehad toen zij zwanger was toch? En ik vond dat je dat best mag zeggen hoor... Vl mag ook wel wat meer op z'n strepen staan en vooral achter jou gaan staan ipv je er aan te herinneren dat het wel zijn moeder is, toch? @seal, wat verveld voor je zus! Sterkte! Jij nogmaals gefeliciteerd! @hier, thx voor de knufs meiden! kan ik wel ff gebruiken! gisteren niet in de stemming om te reageren omdat ik me financieel ff erge zorgen maak, kreeg vorige week en gisteren een aanslag van de belastingdienst over 2010 of ik ff geld wil terugstorten! En dan gaat het nier om 10:s nou ik weet echt niet waar ik dat geld vandaan moet halen zeg! Ik heb dan wel een wajong uitkering, maar een vetpot kan je het niet noemen, ben blij dat ik het krijg hoo, maar extra uitgaven als dit kan je er niet bij hebben! Dus vandaar X
@Doemaar je hebt ook gelijk, heb vanochtend met hem er over gesproken en zojuist belde z'n moeder, en vroeg aan hém of hij de schilderijen wilde voor de woonkamer of babykamer... ik stond er naast en hoorde het. Volgens mij was mijn blik dodelijk want hij zei uit zichzelf: ik geloof dat Veer gisteren duidelijk was dat het spuuglelijke dingen waren? goed bedoeld mam, maar 't is ons huis en je moet je echt minder bemoeien met ons! ik viel bijna om! Hopelijk nu dus duidelijk @ Seal Proficiat!!! Is er al meer bekend over je zus? wat eng zeg! hoop dat het niets ernstigs is! @Kopjethee, gátver die stomme belastingdienst he! wij gisteren ook al 3 keer mee aan de telefoon gehangen. echt "leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker" voor de koningin ja... Sterkte, dat is echt heel vervelend zo'n zorgen! Knuff!!
@liefje, ik ben je nu virtueel een schouderklopje aan het geven... meid dat heb je goed gedaan!!!! en wat goed van je vriend dat hij het heeft opgepakt.. wordt er emotioneel van.... hoe lief moeders en schoonmoeders ook zijn, soms is het wat te overweldigend met moet je die moeders effe aan banden leggen Way to go!!! hier vandaag rustig aan gedaan.... effe bij mn moeder geweest... effe bij kv, nog een pak dash 5kg voor 10 euro gehaald en wc rollen, stel je voor dat je allemaal aan de diarree bent en je nog maar 1 rol hebt hahahaha. smiddags met zn 3en weg en net zelf hamburgers gemaakt op italiaanse bol met cheddar, tomaat komkommer gebakken uitje, salade, spek.... kortom een flinke toren hahahaha maar wel lekker
Hallo Dames, ik wil me bij deze ook bij jullie voegen in dit topic, want op 4 mei ben ik uitgerekend. @ Liefje, ik heb even je berichtje opgezocht want ik zag dat het over je schoonmoeder ging, altijd leuk, die van mij is ook een schat maar wil ook nog wel eens haar goedbedoelde adviezen opdringen hahaha Maar gelukkig bij lange na niet zo extreem als die van jou. Ik ben ook blij voor je dat je vriend zijn mond heeft opengetrokken tegen z'n moeder. Het is inderdaad JULLIE zwangerschap, huis etc..
@babbii, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Gast het goed? @doemaar, lol! Jij kan iig ff vooruit geloof ik @liefje, war goed van vl! En hoe nam ze het op? Ja zucht, die belasting, Grrrr woedt er helemaal onrustig van!
Babbii, welkom! Liefje, goed van vl, nu volhouden! Kopjethee, pff lastig altijd geldzaken... Hier af en toe ook niet makkelijk... Seallable, gefeliciteerd! Toch leuke dag gehad?. Hier, beetje moe... Werk hakt er toch wel in na weekje ziek zijn... Morgen weer half dagje. Daarna ff shoppen, hema goede aanbiedng simpele babykleertjes... Van het weekend weer es de weegschaal gepakt en blijf hangen op +7 kg, dat was ik aangekomen al in week 18. Vanochtend weer es, omdat ik toch veel eet... Nu zelfs naar +6,6 val dus af... Dnsdag eens bij de vk neerleggen, de beeb zal wel van me wegsnoepen, maar mag natuurlijk ook niet te veel afvallen wel? Pff vandaag wel redelijk last van met name linkerborst... Doet gewoon pijn...