Aloha dames! Weet niet of iedereen hier meedoet op facebook, maar wil er iemand meedoen met een "hart onder de riem" kaartje voor MevrS? We maken dan geld over aan Anke1986 en zij maakt het kaartje voor haar. Graag je officiele naam even doorgeven dan!
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht - * 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen - x 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing - x 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - zh - bv - verrassing - x 03-05 kopjethee79 (33) - 1e kindje - zh - bv - meisje 04-05 Babbii (27) - 1e kindje - ? - ? - ? 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen - x 05-05 Dnice (23) - 1e kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje - x 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - verrassing 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen - x 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje - x 09-05 BeertjeNicky (29) - 1e kindje - zh - fv - jongen - x 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - zh - fv - meisje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje - x * x = gegevens bekend bij Nelly voor adressenlijst Totaal: 16 zwangeren 6 meisjes / 7 jongens / 4 verrassing Afspraken datum naam - afspraak 26-02 BeertjeNicky - echo + controle 26-02 Nelly - groeiecho + controle vk 26-02 kopjethee79 - groeiecho 30 weken+controle 26-02 flotsje - intake kraamzorg 26-02 Liefje - groeiecho 30 weken 26-02 Informatie bevalling + pijnbestrijding avond vk 27-02 Anke1986 - controle vk 28-02 Natasha - controle gyn + echo 01-03 beertjenicky - buikfotos laten maken door zus 04-03 Nelly - telefonische intake kraamzorg 06-03 flotsje - controle gyn 06-03 Doemaar - gyn (waarschijnlijk) 14-03 Nelly - groeiecho + controle vk 14-03 Nelly - info-avond bevallen in het ziekenhuis 15-03 beertjeicky - info avond en rondleiding ziekenhuis boxmeer 06-04 Nelly - rondleiding nieuw ziekenhuis Buddylijst Doemaar - Natasha86 - Anke1986 Gezelligheid - kopjethee79 Seallable - Nelly Flotsje - BeertjeNicky Dutchdiva - liefje2013 DTje - Bevallen 11-02 MevrS - jongen - 1325 gram Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden
Ik laat t afspraken stukje in de lijst ff voor wat het is, ik heb op t moment zoveel in t ziekenhuis dat er anders wel heel veel van mij op komt te staan, maar ik ga nog steeds netjes heen hoor @ kaartje voor MvrS vind ik een mooi idee!Zou in elk geval de nickname erbij vermelden, denk niet dat zij weet wie wie is.
ik moet nog weekje geduld hebben voor echo blijft precies geduren deze periode hopelijk dan korter bij ipv om de 4 weken
Ja ik verwacht dat ik ook 2/3 wkn na dinsdag ga krijgen... Weet echt niet wat ik met de groeiecho mag verwachten. Bij de 20 wkn echo konden ze niet alles goed zien, dus moesten naar radboud. Niks aan de hand maar hoop dat ze nu wel meteen kunnen zien...
Poeh, denk je even je mail te kijken, stroomt je inbox over met mailtjes dat er op facebook gereageerd is... Wat een gezellig geklets! Heeft alleen als gevolg, dat ik nu geen puf meer heb om op zp te reageren... Wil wel even kwijt dat de kerstspullen gereorganiseerd klaar staan in de hal. Ik wil alleen nog etiketten printen en op de dozen plakken, zodat ik weet wat er in zit. Maarrr... de hele papierwinkel zit ergens in een van de dozen die opgeslagen staan in de garage... Dus morgen maar even bij mijn ouders printen. Verder zijn manlief, broertje en timmerman vanavond weer lekker bezig geweest op zolder. Met een beetje geluk wordt zaterdag al het timmerwerk afgerond en kan de stucadoor de zaterdag erop beginnen. *keeps fingers crossed* Ik ben blij dat mijn bandenpijn van vanochtend gedurende de dag over is gegaan. Bah, ik wilde nog iets vertellen, maar mijn korte-termijn-geheugen is stuk... Weltrusten!
Goeiemorgen dames Goed geslapen? Buiten het feit dat ik enorm veel ontwaak mag ik niet klagen. Kleintje was rustig tijdens de nacht...anders wordt ik vaak wakker geschopt. Vandaag effe het stad in... Wil nog 2 pyama's voor mezelf voor het ziekenhuis, en enkele spulletjes voor de baby. Volgende vrijdag zijn wel al Maart zeg! de kriebels komen, alsook het nadenken ( lees : piekeren) over de bevalling prettige dag!
@mijlpaal, 30 weken! Brrr schiet al op! Nu onderweg naar de 9 maanden beurs met ml! Ow zou iemand m'n afspraak van as dinsdag naar donderdag 28 februari kunnen zetten? @ doemaar gaat het nog? @nelky goede tips voor de tas! Fijne dag iedereen!
goeiemorgen allemaal! seallable: waarom zoveel in het ziekenhuis? ben nog niet wakker misschien.. mis ik wat? beertjenicky: komt vast goed! Natasha: maak je je zorgen om de bevalling? kopjethee: jippie 30 weken!!! ik kan niet wachten tot ik dat mag zeggen hihi veel plezier bij de beurs!! pfff specht geslapen vannacht.. had voor het eerst echt last van mijn maag... zuur en oprispingen enzo.. kon er gewoon niet van slapen zucht...
@kopjethee, jawel.. over 2 weken en 6 dagen de 30 weken bereikt en dan nog 4 tot max 6 verder beginnen met brief naar de klachten commissie... ik wil een officiele zitting hebben. en dan eens zien wat er gebeurd
@flotsje : bwa, bang niet echt ...al denk ik er soms wel over na dat ik hoop dat alles goed verloopt dat mijn ventje tijdig thuis raakt wanneer het begint ...waar mijn zoontje op dat moment ga zijn...ofdat het kleintje nog zal draaien
Haha voelt wel weer als mijlpaal he die 30 weken @ flotsje, lastig he! Bij mij werkten rennies voor geen meter, ik zou die vloeibare gaviscon nemen, is wel prijzig maar helpt heel goed. Anders antagel van de apotheek mocht het vaker voorkomen. En over mn afspraken, ik had op de OGTT 8.1 en mocht maar 7.8 hebben. Loop dus bij de gyneacoloog, verloskundige van de gyneacoloog, diabetisinternist, dieetiste en diabetisverpleegkundige *zucht* en volgens mij is het allemaal behoorlijk overtrokken geweest, ik hou het elke dag bij en heb nooit meer hoger dan een 6.3 gehad. Ook niet na gebak of patat. Had ook al aangegeven dat het destijds te hoog kon zijn doordat ik griep had + mijn normale ontstekingziekte maar als je eenmaal dat labeltje hebt......
seallable: oooh ja hihi dat wist ik ook eigenlijk wel ja... had alleen erbij onthouden dat het allemaal goed was dus even vergeten hoenlastig al die dingen dan soms worden genaakt zo te horen... vandaag de babykamer verder afgemaakt en lekker in buis gerotzooid.. zo lekker bij de overbuuf eten.. scheelt mij weer een hoop zooi hihi.. heel lief van haar! kindjes zijn alleen echt super druk... zit in het weer ofzo.. rennen alleen maar gillend spelend en zingend door het huis... net zolang totdat ze zichzelf pijn doen..
22 uren weeën, 4 keer persen ruggenprik na 12 uur weeën. alles snel vergeten, maar enkele uren na de bevalling een inwendige bloeding gehad, en in allerijl spoedoperatie...slechte gereageerd op de algemene verdoving toen ...hele tijd overgeven en misselijk. hihi, maar eens je dat babytje dan terug ziet, vergeet je alles snel
@natas: is niet echt de ideale bevalling hihi... maar je hebt gelijk zodra je naar je ukkie kijkt vergeet je het echt weer...