flotsje check deze link Kabouter Plop rugzak - Mode accessoires online | BESLIST.nl | Ruime keus, laagste prijs!
ja die is leuk! maar wil hem zo graag gewoon ergens gaan kopen... de box staat! leuk toch weer! haha.. straks even naar de Lidl met mijn moeder.. en dat was genoeg activiteit voor vandaag haha.. morgen ga ik de kledingmaten allemaal uitzoeken en inrichten.. we hebben van de oude kamer van de jongste een soort inloopkast gemaakt.. dus nu kan alle kleding zomer en winter en jassen en eigenlijk alles naar die kamer! ben heeel blij als het straks af is! jullie nog leuke plannen vandaag?
leuk dat de box er staat ... wil ik ook maar het moet iets warmer worden daarvoor, omdat de zetel nu gedraaid staat...en om de box te zetten waar ik wil, moet de zetel voor de verwarming komen dus, nog even wachten tot het iets warmer komt plannen? dadelijk effe langs bureau om wat collegaatjes te zien. veel te lang geleden ... beetje het nadeel van zo vroeg te stoppen met werken, mis je wel de collega's
@seal: leuk, vanavond partneravond. Dat duurt bij ons nog wel even. Woensdag start bij mij de zwangerschapsgym pas. Ik vond zelf die partneravonden maar zozo, want manlief vertelt (goedbedoeld) meer dingen dan ik loslaat op de cursus. Hihi... @box: daar heb ik nog lang geen zin in... Eerst even zien dat er wat meubilair naar zolder gaat, voor we ons huis baby-klaar maken. Ik heb ons manneke al flink toegesproken dat hij lekker lang bij mama blijft zitten, dat hij gerust "overdatum" mag gaan. @flotsje: heerlijk, een inloopkast. Brrr... Straks weer de kou in om Annabel bij een vriendje op te halen. Met de kou heb ik ondanks mijn zomerjas geen moeite, maar niet als het er ook bij miezert en je je handschoenen vergeten bent... Hier verder een vrij relaxed dagje. Heb tussen het schoolritme door aardig bij kunnen tanken, alleen is Marjolein echt on-mo-ge-lijk vandaag. Als ik zou weten welk been haar verkeerde been was, had ik het eraf gehaald. Pffff... Ik-ben-twee-en-ik-zeg-nee en als je ook maar wijst, zet ik het op een gillen of brullen. *zucht* Tja, je hebt van die dagen... Komt wel weer goed. Groetjes!
@Beertjenicky: ik had je verhaal op fb gelezen, hier ook een dikke digi-knuf! Bah, alles tegelijk... Ben je iets wijzer geworden van de instanties? @Doemaar: ik was ook erg benieuwd hoe mijn lijf reageerde op zwemmen, maar het ging supergoed! Echt jammer dat het bij jou een no-go is geworden. Slee had ik vanochtend ook overwogen, maar daar lag net niet genoeg sneeuw voor. Onee, had toch niet gekunnen, want manlief had de slee van het weekend opgeborgen. @natasha86: balen dat je vannacht een paar uur wakker bent geweest. Oja, morgenochtend mag ik weer naar de vlos. Heerlijk om de dag te beginnen met een (groei)echo! Alleen gaat mijn gewicht ineens erg hard. Ik heb deze zwangerschap tot nu toe alles wat los en vast zit kunnen eten zonder echt aan te komen, maar nu ben ik denk ik over mijn grens, hihi... Komt wel weer goed. Ik let nu in ieder geval weer op en probeer niet toe te geven aan snaai-buien en heb flink wat groenteknabbels en fruit ingeslagen. En wat onze zolderverbouwing betreft, ziet het ernaar uit dat we voor mijn verlof nog niet klaar zijn. Deze week wordt het timmerwerk en alle leidingwerk afgerond, zodat de stucadoor eind deze week of begin volgende week kan starten. Die heeft wel een paar weken werk (avonduren) gaf hij aan, dus voordat het stucwerk droog is, zijn we weer een week verder en als het een beetje tegenzit, zal de schilder pas in mijn verlof kunnen beginnen. Denk ik... Schilder moet ik trouwens ook nog regelen. Het schilderwerk wilden we eerst zelf doen, maar vier kamers in mijn verlof... Neh... Het enige waar ik echt voor moet zorgen, is dat ik een plekje heb om evt. te bevallen in de woonkamer. Het wiegje is zo opgebouwd en staat de eerste maanden toch op onze slaapkamer. Voor het verschonen, pikken we gewoon een plekkie in op Marjoleins kamertje. Of we zetten Marjolein d'r bedje bij Annabel en Evelien op de kamer, totdat hun kamertjes klaar zijn. Druk wordt het toch wel... Groetjes!
hihi Nelly! wat leuk, jij typt altijd grote verhalen he super dat je morgen op controle mag! geniet van je echo momentje. Ik mag donderdag! joepi niet leuk dat je nu zoveel bij komt, maar het is algemeen geweten dat je de laatste 10 weken in sneltempo aankomt hoeveel ben je dan aangekomen? Ik probeer hier ook voldoende naar rauwkost te grijpen, of je kon me ook al rollen enne, jullie zolder, zo te lezen een hele organisatie he blijf je er rustig onder?
@nelly, ja helaas dit keer irriteert het zwemmen me.... hahaha nou hiet ligt echt een dik pak.... en dikke prut op de wegen.. superglad natuurlijk @natasha, oh echt je vreet als een konijn rauwkost? er zijn nog wel meer gezonde dingen die goed te eten zijn hahaha
Heb net vk op bezoek gehad. Had toch hele dag wat pijn in onderbuik... Maar na 1500 ook rugpijn en werd het erger. Vk gebeld om 17:15, 2 paracetamol genomen, warm badje hielp een beetje, maar daarna weer hard gevoel in buik. Vk inwendig onderzoek gedaan maar daar was alles goed. Meneer was druk bezig dus hartje liep als een trein.... Nu dus rust! Stoppen met werken.... Eens zien hoe ik dat ga volhouden...
Huh?! Ik zag net bij mijn laatst geposte berichtje dat er in de titel een rode duim omlaag stond. Raar... De mousepad reageert wel vaker raar op de laptop. @natasha86: het aankomen valt wel mee, maar de vorige controle zat er ineens 4 kilo extra (feestdagen/veel verjaardagen) aan en nu denk ik een kilootje of 3. Dat brengt mijn totaal op zo'n dikke 7 kilo, dus dat valt op zich wel mee. En de zolder wisselt gelijk met mijn emoties. Ik blijf er nuchter onder, want we kunnen ons ook wel redden zonder dat die helemaal klaar is. Maar het liefst wil ik hem NU klaar hebben, natuurlijk! En Annabel en Evelien ook, die willen iedere avond kijken hoever hun kamertjes zijn. Of er nu gewerkt is of niet, zo schattig! Maar de zolder is inderdaad stiekem toch wel een flink project. 't Is "gewoon" een complete verdieping die verbouwd wordt. Naja, van lege zolder (8x8m2) naar vier kamers, gelukkig geen sloopwerk. Oh, ik had laatst je avondsnack in huis. De komkommer en radijsjes waren zo weg! Heerlijke combi! Maar ja, daarna volgden ook nog koekjes... @Doemaar: hier was het vanochtend ook glibberen en glijden door de half aangevroren platgereden sneeuw op de weg. Gelukkig was het vanmiddag van die snotzooi geworden, waar ik wel door durfde te fietsen. Nu is het weer weg... @Beertjenicky: dat was schrikken vandaag. Superfijn dat de vlos langsgekomen was en dat het nu redelijk rustig is. Ik had je verhaal op fb ook al gelezen. Tja, dan even bedenken wat je nu in je extra "verlof" kunt doen, terwijl je rust moet houden... Succes meid! Ooooh, zonet heb ik me toch een potje zitten janken bij Private Practice. Echt tranen over mijn wangen. Ik huil niet gauw (krop alles op), maar nu... Een hele waterval! Hihi... Ook wel lekker hoor! Even bedenken wat ik nu nog wil doen... NIKS! Haha... Groetjes!
goede morgen! Meneer zit boven de curve, nu geschat op 1,6 kg. Wel besproken dat het ws een kindje zal zijn van 3,5 kg naar schatting. 48-54 cm... Zag met de metingen dat hoofdje en buik rond 31/32 wkn zitten nu, maar de beentje 28/29 wkn.. Maar goed wat zegt dat? Hij heeft ws nog 10 wkn de tijd... Over 3 weken weer een echo...
nou hier dikke pech de nieuwe gyn waarmee we morgen afspraak hebben is niet aanwezig ivm persoonlijke omstandigheden... vk heeft nieuwe afspraak gemaakt, vooralsnog op 13 maart maar gvd zei ik tegen dr, das te laat... dan ben ik 30 weken... dan is het nog maar 4 weken tot het eind.. dit gaat stress geven.... ze gaat proberen te vervroegen naar 6 maart.. .dat lijkt me een beter plan ja
jawel, maar weet niet welke persoonlijke redenze heeft om er morgen niet te zijn... kan wel doorgaan morgen maar bij andere gyn.... en vk adviseert om op die dr scheepers te wachten