1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @doemaar : oh, niet fijn voor jou zeg ...hopelijk kan het toch vervroegd worden

@ beertje Nicky: fijn dat hij wat boven de curve zit, al is dat nog geen zekerheid. hier hadden ze mijn zoon op 3.5 kg geschat, en woog 2.9 kilo :)
    fijn dat je over 3 weken terug echo krijgt

2. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Hier net terug van t ziekenhuis, gyn op vakantie dus kreeg een of andere doos die niet eens echo's mocht maken. Eerst maken ze je helemaal onzeker met die ogtt en dan krijg je pas 4 week later een afspraak en krijg je nog geen echo ook :s wilde nu wel weten of ze 'te groot' werd. Verder van alles gevraagd maar t enige wat er uit kwam 'dat moet je volgende keer maar met je gyneacoloog bespreken.... Heb je weer wat aan.

3. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Even snel tussendoor, illegaal op mijn werk...
    Ben vanochtend goedgekeurd door de vk. Beeb ligt mooi op op het gemiddelde n.a.v. de metingen tijdens de groei-echo. Hoofdje loopt een paar dagen voor, beentjes ietsje achter. De meiden waren rond de 7 pond met de geboorte, meneer zal ook wel zoiets zijn. Over twee weken weer een echo.
    Mijn ijzer is alleen wat lager, dus even op mijn eten letten.

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    heb je dus geen ene f*ck aan... zonde van je tijd dan

5. liefje2013

liefje2013 Actief lid

15 mei 2012
    108
    0
    0
    NULL
    Noord-Limburg
    @Dutchdiva hai buddy! voel je je wat beter?
    @Doemaar ik las ergens iets over 'n besloten pagina... waar is die te vinden?

@de rest hallo allemaal! kom weer ff spieken

@hier heeeerlijk weekend amsterdam achter de rug! vrijdag aangekomen om 17.00 uur, gecrasht in een leuk café'tje op het Spui, vervolgens gaat eten in de Jordaan, toen in 'n negen straatjes café met de neef van bijna ml doorgezakt (met literssss spa rood) ml wist niet meer wat z'n voor- of achterkant was, zó dronken was hij! (na 7 maanden voor mij zorgen, mag dat ook wel weer eens) zaterdagochtend opgestaan, gaan ontbijten/lunchen met 2 vrienden, café opgezocht en in de avond lekker bij 2 andere vrienden gaan eten. Lag geen nacht voor 3 uur in bed, en dat zonder harde buiken, was zó blij!
    zondag het huis van z'n ouders gepoetst, staat ter verkoop dus moesten 't heel netjes achterlaten en door naar de 9-maanden beurs. Alles aangeschaft dat we nog moesten hebben voor echt superprijsjes! we liepen rond 16.30 alle stentjes af en kregen dus korting op de korting omdat het de laatste stuks waren! waanzinnig! alles klaar hier, dus nu enkel nog babykledingwasjes!
    Was wel heel blij dat ik mijn eigen bedje vond zondagavond.
    Gisterochtend zijn we in ondertrouw gegaan, 15-4 zullen we dan toch trouwen (voor de wet) spannend zo 3 weken voor de datum!
    Vanavond groeiecho en om 20.00 uur met moeders en verloofde (haha) naar info avond bevallen en pijnbestrijding.
    Voor het eerst een echte bevalling zien op film. ben erg benieuwd!

Nu even opruimen hier thuis en m'n werkmail weer wat wegwerken!

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @liefje, mijn allerliefste daar ben jij al lid van op fb:D

7. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    Pffft meiden! Weer lekker gekletst hier!
    Ik haak vanaf hier weer ff in hoor, heb wel een beetje bijgelegen, maar her meeste alweer vergeten! Solly solly!
    Lig nu ziek op bed :( goede verkoudheid te pakken...

@doemaar, balen zeg! En precies wanneer jij je afspraak hebt! Zucht! Tis ook niet zomaar wat hè...

@seal, stom dat die strips niet worden vergoed zeg!

@beertje, al iets ontstressed?

@nelly, lekker druk, kan je het nog bij benen allemaal?

X

8. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    image.jpg
    de quilt die tijdens mn babyshower werd gemaakt is klaar! Ik vind het echt heel mooi geworden! Mooie herinnering voor later:)

9. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Leuk!, kopje thee mooi aandenken en beterschap!

Hier wel ontstressed, nog niet opgelost, maar ben al wel verder dan gisteren qua info. Eind vd week uitsluitsel van de autoverzekering

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @kopjethee nee mijn zw gaat voorspoedig als de mensen nu ook eens mee zouden werken dan zou dat een hoop schelen...

mennnn dacht bijna nu gaat telefoon echt niet meer aan... maar gelukkig ze deed het toch nog effe.. foon moet echt nog een maandje of 2 mee maar heb een hard hoofd erin

11. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    en wat een toffe quilt is dat

12. proudmommy2013

Zou dit praktisch zijn?
    Lodger

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    zal best handig zijn beertje.... zelf gewoon losse pyamas en slaapzakken... waarom gewoon.. nooit aan een lodger gedacht, aan de andere kant waarom zou ik dr een slaapzak en pyama in een aantrekken..... voor de bewegingsvrijheid hoef je het niet te doen. misschien kan iemand hier nog iets in zeggen die er ervaring mee heeft;)

@all mogge luitjes hier manlief goed grieperig, hopen dat ie zondag beter is, moeten we naar driebergen voor een familie feestje.... alleen van mn moeders kant 70 man...pffffff en daarvan ken ik er maar 15 ofzo hahahahaha, die ik dan ook herken en een naam kan geven *lol*

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Heb even last van een dip. Gisteren in de loop van de dag veel slecht nieuws gehad, maar had me er op een of andere manier totaal voor afgesloten. Nu dringt het ineens wel door. Bah...
    Oud klasgenoot (basisschool) van me is voor een trein gelopen, opa van Annabels vriendje is overleden en de liefste leidster van het KDV heeft een miskraam (9 wk) gehad.
    *zucht*
    Voelt zo ontzettend dubbel na mijn goede echo 's ochtends vroeg.

Liefs,
    Nelly

15. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Dju. Bij gebrek aan sterke mannen op kantoor (zal je altijd zien) heb ik net even een leverancier geholpen met een retourtje (flink zware radiator). 'k Heb alleen de aanhanger even mee gestuurd, maar nu flink last van mijn banden aan de linkerkant. Terwijl ik nog zo rustig en met beleid heb gehandeld!!! Grrr...
    En dan heb ik vanavond heb ik mijn eerste zwangerschapsgym. Hoop dat het een beetje zakt. 'k Ga in ieder geval dat soort dingen dus niet meer doen. Haha, dat wordt nog wat als we de kamers van de meiden over een paar weken gaan overhuizen...

16. proudmommy2013

Pff nelly, dat komt allemaal zo bijelkaar... Digiknuff!
    Hopelijk kun je je zinnen er vanaf zetten met afleiding.

Oei das niet best dat je dan last krijgt... Heb dat ook wel es, dan denk ik ow dat til ik nog wel ff of duwen, maar dan word ik ook op mijn vingers getikt...

Veel plezier vanaaf!

Mbt tot de lodger... Ik heb een grote familie qua broers en zussen dus die doen samen een kado voor de baby. Maar ja weet ff niet wat te vragen aangezien we alles redelijkerwijs hebben. Ook omdat we van schoonzus dingen over konden nemen...
    Dus ben ff op zoek naar iets. Maar mag ook iets voor later zijn... Dus mss dan een schommeltje of loopauto... Dus ga ff op internetjacht...

17. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @kopje thee : leuk hoor ...idd een mooi aandenken

@ beertje nicky : praktisch misschien wel, maar niet echt mijn ding. allez, bedoel, heb zelf liever vrijheid, en daardoor zal ik zo'n dingen niet gebruiken :) maar das een persoonlijke keuze

@Nelly : bah, van slecht nieuws gesproken zeg...! maar toch mag jij genieten van je goede echo's! al snap ik je dubbel gevoel
    lastig, die banden he ...zodra je iets doet! voldoende rusten

@hier: gisteren om 21h00 al in bed gekropen, en deugd van gehad.
    was echt moe.
    gisteren nog benen geschoren , enne, met nieuw mesje. met als gevolg 2 dikke schellen van mijn been. zo bloeden zeg...
    de gyne zal nogal kijken morgen :p

18. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Oei Nelly dat is wel veel te verduren zo in een klap. Wat een nare berichten :( ennee nee dat gesjouw moet je ook niet meer doen hoor! En met gym heb ik sommige dingen ook overgeslagen, goed naar je lijf luisteren. Heel veel plezier vanavond. Had niet gedacht dat het wat voor mij was maar heb er toch wel van genoten. Knuff!

19. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @ NELLY, dikke knuf! En foei!:) rustig aan doen jij!
    @hier, HR ketel was op z'n retour, kan dr ook nog wel bij om het financiële fiasco compleet te maken :( zucht... Maar niet getreurd:) deze dame gaat zo lekker high teaën in Dordrecht met een vriendinnetje! Altijd goed als het ff niet meezit toch?:p

20. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    hier klein beetje goed financieël nieuws: aanvraag kraamgeld eindelijk in orde. eerstdaags gestort.

@kopje thee: geniet van je uitstapje met je vriendin

Deel Deze Pagina