hier gisteren ook een klote dag hoor.. buiten slechte nacht dacht ml stoer te doen om zn frustraties smiddags op linette te botvieren die daardoor moest huilen, straf kreeg omdat ze ging huilen en mij daarvan de schuld wilde geven..... en dat allemaal omdat linette geen antwoord gaf op de vraag wat ze wilde drinken en ik haar maar vroeg of ze dan yogo wilde... waarop ze ja zei maar hij het nodig vond dat irritant te vinden, niet op te reageren, waardoor dit dus allemaal veel groter werd dan dat het was.. Mannen zijn soms echt eikels nou ja na een aardige nacht hopen op beter nu
@natasjha, nee ben nu in totaal 6 kg aangekomen inclusief die 2 van gisteren... Kan me voorstellen dat je asrdig baalde gisteren! En dan nog zo'n onverzorgd type naast je, jakkes! Geniet van deze dag als het kan, dan komt het allemaal goed! @doemaar, ach war sneu! Je man toch wel o z'n nummer gezet hè jij ook een betere dag gewenst! @hier, vannacht echt super geslapen eindelijk! Ik was ook zoooooo moe! Vandaag gordijnstof kopen met moeders! Zin in!
@kopjethee, ben effe weggegaan, en na een half uur teruggekomen, mijn trainingsbroek boven aangetrokken, de was uit de droger gehaald en ondertussen kwam linette me vertellen dat papa was gaan koken
@kopjethee, ja duurt bij ons nooit zo lang...das effe vuurspuwen en klaar...er zijn wel eens van die ellenlange discussies geweest hoor...maar geloof dat dat maar 2 keer per jaar is.. de rest korte explosies.... lol helaas moesten we tot de conclussie komen dat de nasi niet te vreten was, en dus met de satesaus maar patatje oorlog hebben gegeten whahahaha. maar ja de intentie was daar zullen we maar zeggen
Die mannen ook he! Grrr soms hier ook ergernis.... Kopjethee, heerlijk he ff goed slapen! Lijk je de wereld weer aan te kunnen. Natasha, verschrikkelijk zo een man naast je en dan ook nog zo lang wachten Hier vandaag eigenljk veel weggeweest. En nog weg gaan straks... De verf voor de muurschildering gekocht, daarna de fotos bij mijn zus gemaakt. Lekker met haar en jongste dochter gelunched in het dorp... Vanaaf andere zus jarig... Wordt geen latertje kan ik wel zeggen...
goeiemorgen terug een redelijke nacht ...heb wel felle rugpijn, hoge rugpijn. Gisterenavond was op het nieuws, dat de Colruyt ( grootwarenhuisketen) zijn vleessalade terug roept wegens besmetting met de listeriabacterie. Leuk hoor, heb die maandag nog gekocht en gegeten
@natas heb je effe gebeld met je gyn of dokter? balen die rugpijn, hier zo onderweg naar de zwemles.. helemaal gesloopt zo slecht geslapen weer
ik heb die dinsdag gekocht ( zei eerst maandag, maar twas dinsdag, ga dan altijd omdat het rustig is omdat het markt is de dinsdag) las net op de site dat het over de vleessalade gaat die vanaf woensdag werd verkocht.. Maar toch , ben er niet zo gerust in. Neen, gyne niet gebeld. Maar als ik symptomen krijg ga ik wel onmiddelijk via spoed veel plezier met het zwemmen ... Jammer dat je slecht geslapen hebt!
Mogge dames, Balen dat de nachten slecht zijn zeg! Hier duurt het wel even om in slaap te vallen. Met name later op de avond heb ik het idee dat ik amper vooruit kom.... En dan is het zuchten steeds om te draaien en zo.. Oei natasha, goed in de gaten houden he! Hier komt zwager zo de muurschildering maken... Vrijdag komen eindelijk de gordijnen, ze waren ons vergeten.... Vanuit de familie hebben we al 22 jr een geboortebord, een ooievaar, maar omdat ik nakomeling ben en er dus 7 jr tussen de laatste zit en de onze was die ooievaar kwijt. Mijn zus, knuffetante beeb, besloot nieuw bord te maken. Daarna kwam ooievaar bovendrijven. Dus nu twee borden. Een ooievaar en?? Maar dat weet ik dus inmiddels. Gisteren gelunched met zus en haar dochtertje van 7... Zegt ze ineens, weet je nicky mama heeft een mooie uil voor je gemaakt! Hahaha kwam niet meer bij. En zus zat echt beetje achter haar handen weggedoken... Heb het bord gisteren ook gezien al... Echt leuk!
@ natasha, ow jee! Lekker dan! ik zou het idd wel ff goed in de gaten houden! @beeerje, war wen leuke creatieve verassingen! Slapen blijft een probleem hè... @hier al wel een paar goede n8en gehad, maar ben ook zooooo moe... Wel streeds meer last van bekken, lange stukken lopen moet ik gaan laten denk ik...
nou hier een budnacht, maar wel een nieuw 1ste pakje gekocht, meer backup in maatje 44...... tja ga er vanuit dat 50 te groot is.. tis ook niet zo tof als het eigenlijke pakje... maar wel leuk zo nog effe wat kaartjes halen enzo... en dan effe niets
zooo en ik was gisteren echt niet laat met schrijven, en ben gewoon de eerste vandaag hahahahah Goedemorgen allemaal. hier zo douchen en aankleden en dan rond half 9 9 uur de auto in, op naar driebergen voor een feestje..... iedereen ligt hier nog wel in diepe rust dus hoop dat Linette niet ziek is, want op zich is het altijd verrassend als ze uitslaapt hahahah
goeiemorgen, Gisteren hele dag gaan shoppen voor zoontje zijn eerste communiekledij. was kapot en lag versleten op de bank wel goede nacht gehad, maar barstende hoofdpijn had nochtans beloofd deze middag met hem naar de stoet te gaan kijken...hopelijk tegen dan beter ik lees even na als ik me beter voel
Ai natasha, niet fijn zulke hoofdpijn. Tis rustig hier.... Doe maar, hoop dat je dochtertje er goed aan is, veel plezier. Gisteren is de muurschildering gedaan, geen nare verflucht gelukkig, dus gisteravond beddengoed gewassen en in droger gehad. Bedje net es opgemaakt. Fotos zie facebook. Maar wel een klus hoor voor de eerste keer! En ja daarna moeten stoppen, want dat voorovergebuk was niet goed voor de buik.... Rest vd babywas straks maar een keer doen. We wachten nu alleen nog op de gordijnen, komen vrijdag. En de wandplank boven de commode moet nog geleverd worden... Ga zo es douchen en dan met vl een stukje door bos wandelen... Hopelijk wil de zon ons vergezellen...
@doemaar, hoe is het met je meisje? Veel plezier! Feestjes zijn altijd leuk @natasha, hoe is het nu met je hoofdpijn? En heb je nog last gehad van dat "besmette" vlees? @beertje, zag de foto's, mooi gedaan! Ik vraag me idd ook af hoe dat opmaken moet:s Nu ff Rudy nemen hè! @hier zo ff voetbal kijken in een gezellig cafeetje... En ik weet niet of jullie dat ook hebben, mast ik slaap zo ontzettend veel! S middags een dut en s avonds op tijd naar bed en klokje rond... Nou fijne dag!