@kopje thee: heb 2 paracetamols genomen, na een tijdje is het beter gegaan. voel me niet 100% , maar het kan erdoor geen last van het 'besmette' vlees denk ik @beertje nicky: veel plezier met de wandeltocht. Hier een heerlijk zonnetje te bespeuren!
Toch maar ni wandelen, eerst ff naar ziekenhuis boxmeer gegaan om mijn gegevens door te geven. Dan hoeft vl dat niet als we daar ineens heen moeten. Waren er ook nog niet geweest, dus even rondgelopen, 13 mrt bijenkomst mbt bevallen in ziekenhuis. Maar dat was al genoeg. Dat bukken vanochten met bedje opmaken was toch teveel, grrr.
hey allemaal, sorry was gister en vandaag ook even druk.. gisteren de zolderspullen verder uitgezocht., voel mijn rug nu nog... en man moest vandaag al vroeg werken dus hele dag alleen met de Kids.. heb hey rustig aandoen maar opgegeven hihi.. nee geen harde buiken nog dus niks aan de hand! heb bijgelezen maar direct weer vergeten sorry.. morgen voor het eerst naar de vk.., ben wel heel benieuwd... oh en de kleinste morgen voor het eerst naar de psz! spannend... zal wel huilen gillen en schreeuwen worden aaah... en een huilende mama natuurlijk pfff....
mogge meiden, linette was gisteren al weer koortsvrij, het was ook maar wat verhoging gelukkig dus met zn alle naar het feestje. en dat was was ook wel leuk, beetje jammer dat mijn moeder dat vriendje/gewone vriendje mee had genomen naar dat feest.. ik snap dat niet.. mijn neven en nichten kwamen (niet allemaal) vragen hoe het met mn moeder gaat want je krijgt totaal geen contact met dr .. nee duuhhhhhh ze spoort ook niet... en dat ze er zo slecht uitzag en dat die kerel ook niet leuk is.. tja dat weet ik.. ik heb alles al geprobeerd, maar als mn broers, zus en dr eigen broers en zussen niet meehelpen alleen maar een beetje met dr praten dan gaat er niets gebeuren en ik vertik het in mn eentje te doen, want ik zit met de gebakken peren.... die kerel heeft nog geeneens het fatsoen gehad uberhaupt ooit hallo te zeggen, of (als hij idd volgens mn broer de meest normale is van de twee mam en hij) om zn menselijke kant te laten zien en mn moeder tot de orde geroepen voor ze een ontiegelijke k*tstreek leverde... nou ja igg... weer een hoop frustratie.. voor de rest onwijs leuk mn neven, nichten ooms en tantes te zien
hellow! wat is het hier rustig? Nu pas internetverbinding. van vanmorgen tot nu er zonder gezeten. Haat dat! het is voor 1 iets goed, en das voor het huishouden wat een zalig weertje hier ...bij jullie ook? echt een lente dag
te snel gedrukt dus; doemaar : jammer van je frustratie. is neit leuk he gelukkig was het toch nog fijn!
Balen natas van je internet, maar ja dan ga je idd andere dingen doen.... Hier ook heerlijkweer, maar wind was nog wel fris. Doemaar, pff jammer van je moeder, maar beters dat linette er goed aan was. Hier vandaag rondje gelopen, bij supermarkt heerljke tompouce gehaald en lekker thuis in het zonnetje opgegeten... Vl komt pas over uurtje thuis, grrr baal soms wel dat hij in utrecht werkt, maar ja mss binnenkort ergens anders... Heeft sollicitatie lopen, dus fingers crossed..
natas: balen van je internet!! haha wel goed voor het huishouden haha... kleine man heeft het super gedaan! even gehuild maar daarna vlug stil volgens de juf... scheelt veel dat hij nog even bij zijn grote broer in de klas zit.. woensdag moet hij weer.. zal nog wel moeilijker worden.. want dan weet hij vantevoren dat hij moet blijven... spannend! vk bezoek was goed! ze woont dicht bij me in de buurt en zegt dat als er wat mocht zijn ze zo bij me is! (als ze dienst heeft natuurlijk) ze vond het zelf heel prettig om vantevoren even kennis te maken.. gesprek verder ook heel prettig.. ik ben gerustgesteld.. mocht ik de 37 weken halen en heeeel snel bevallen is er iemand die kan helpen! beertjenicky: heerlijk tompouce!! daar heb ik ook wel zin in!
ohhhh beertjenickie, wil ook wel een tompoes, maar ja een mokkagebak van hem, een moorkop zal er ook wel ingaan hahahaha @natas, tja mn moeder is gewoon gestoord.... maar wil niet geholpen worden, hoe hard je daar ook op inpraat... en als het puntje bij paaltje komt dan is ze ineens heel helder en dan krijg je de opmerking maar ik doe toch wat ik zelf wil.. tis een gebed zonder end met haar.... @flotsje, fijn dat het goed was bij de vk. oh zit je vk bij jou in de wijk... of bij AZM
Fijn flotsje dat ze je gerustgesteld heeft... Ook goed van je mannetje vandaag! Woensdag gaat ook lukken! Ja tompouce yum yum... Kan daar zo van genieten Eerst middenstuk met bodem, en als laatste glazuur...
whahaha zo heeft iedereen zn ritueel met de tompoes, ik deed en doe altijd eerst het glazuur, dan het koekje, dan pudding eraf en de onderkant en als laatste de pudding... kan het net zo goed gescheiden maken als ik ze zelf zou maken
van schoffelen en Vleuten geloof ik haha... heb gewoon de dichtstbijzijnde gebeld.. was vorige keer niet echt tevreden dus... en hahaha die tompouce.. hier altijd het glazuur als laatste.. hmmm krijg direct weer zin in zoet! eens even kijken wat ik nog in huis heb haha
doe maar: ik las in het andere topic je zorgen over het achterlaten van je kindje... ik heb ze twee keer achter moeten laten voor twee weken dus kan je een beetje begrijpen,.. maar probleem is dat de beebjes op de medium care komen... daar liggen alleen beebjes en je kan er dan zeg maar iedere keer heen om te voeden op vaste tijden... daarna slapen ze tor het volgende moment... je kan dus idd zelf niet blijven of je moet naar het Ronald macdonald huis.. maar dan kan je misschien net zo goed vanuit thuis gaan... en vergeet jezelf niet... ook jij moet herstellen en linette heeft je ook nodig.. is echt een hele moeilijke pijnlijke situatie... ik heb wat afgejankt die twee weken... maar bij mij ging ook alles mis.. dus misschien gaat het bij jou wel om een paar dagen ofzo...
@flotsje, ja maak me zeker zorgen dat ze haar zo vroeg willen halen.. misschien valt volgende week het gesprek bij scheepers mee en kunnen we ergens uitkomen..... want er moeten wel plannen gemaakt worden.... ik wil dr gewoon liever langer laten, we maken al geen dikke baby's dus waarom nu wel... en een beetje meer spek hebben ze wel nodig.. tis ook gewoon meer het gevoel dat ik er al 1 daar heb gelaten toen, en dat wil ik gewoon niet meer, moet voor mijn gevoel gewoon anders. en weet je, iedereen kan me dingen zeggen, en overdenk alles, maar een gevoel is een gevoel.... we zijn er iig nog niet uit
ik snap je ook heel goed! denk ook dat het een heel moeilijke beslissing word.. hoop in ieder geval voor je dat ze zo lang mogelijk kan blijven zitten! nog een week en een beetje en dan heb je duidelijkheid!
aan de andere kant wil je dat linette dan ook niets te kort komt.. helemaal niets.... dus die mag er idd ook niet onder lijden.. maar ja we komen er wel uit denk ik...hoop ik
Ow wordt hier gek van mijn borsten.... Het begint met jeuk en dan druppelt er vochtuit... Laatst zelfs een straaltje... Grrr die jeuk not fun! En tussendoor is mijn tepelhof erg droog wat ik ook doe met smeren...