1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flotsje

flotsje Niet meer actief

ik ben ook weer neergestort op de bank.. ben zooooo moe!!! gister uit eten met mijn moeder en lekker naar de musical.. vandaag de trapkast helemaal uitgezocht en boven op zolder bezig geweest met de kamers en kledingkasten... daarna koken en druk met de kindjes... nu heerlijk instorten... morgen wordt ik 30! wauw dat is wel even wennen hihi... twijfel nog of ik een slinger op moet hangen voor Bram en Tim..

2. flotsje

flotsje Niet meer actief

misschien zo energie om op jullie verder te reageren.. eerst even bankhangen :)

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Flotsje, happy birthday! Enjoy the day

4. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @flosje, gefeliciteerd!

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @flotsje, gefeliciteerd!!

hier vanmorgen al bij de ARBO geweest, niets nieuws onder de zon, ga zo door hahaha.
    zo naar advocaat als ml terug is van revalidatie.... kleine halen en nog wat boodschapjes doen

6. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @flotsje: GEFELICITEERD met je verjaardag! The big Three-O!!! Welkom in een nieuw decennium!
    Nog leuke plannen vandaag of vier je het in het weekend?

7. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ik zal vanavond proberen de adressenlijst op facebook te zetten in het besloten groepje. Degenen van wie ik de adressen heb, zitten in ieder geval ook op facebook.
    Ik moet alleen nog wel even uitvogelen hoe dat ik het documentje precies kan uploaden, maar dat zal vast wel lukken.

Groetjes,
    Nelly

8. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    hoi meiden!

eerst en vooral een mega dikke proficiat voor Flotsje!
    Geniet van je dagje ...ben je verwend geweest?

Hier staat de box er. living verhuist, nu wel doodmoe.
    zal niet meer veel verrichten vandaag.

9. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Waar is iedereen?sedert de Facebook groep wordt hier toch veel minder gekletst...terwijl ik het hier toch nog erg leuk vind..
    Zal nu bed induiken.veel gewekt vandaag.park staat er eindelijk..leuk!

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @natas, nee joh denk dat iedereen gewoon nog eventjes wat druk is...maar komt goed natas, ik vind het ook nog erg leuk... deze groep is altijd een beetje met vlagen geweest hoor.....

@nelly haaaaai, doe dat *lol*

hier gisteren bij de arbo en de advocaat geweest.. de arbo had geen idee wat toe te voegen, maar de advocaat daarintegen is erg lucratief geweest en het besluit is genomen.. ze gaat de onderhandelingen beginnen.... gezien het feit dat mijn werk in gebreken is gebleven zijn mijn eisen niet gek..... dat wil zeggen iig tot eind van het jaar mijn loon doorbetaald en mijn studie krijgen.... ze zei dat ik er tussen de 5 en 7 maanden wel uit kon halen.. dus dat is tussen januari 2014 3n maart 2014.. ik hoef dan niets meer te doen zei zorgt dat ik tijdens mijn verlof gewoon 100% krijg door betaald van UWV.. hoe het gaat met betermelden, uitdiensttreden enz enz.. ze wordt nu echt officieel mijn woordvoerder ik hoef niets meer... alleen afwachten.... zo opgelucht.
    daarnaast reintegratie zet geen zoden aan de dijk, van de 100 mensen die 2de spoor reintegreert houd er 1 een baan aan over, dus ben beter af zo... focus op opleiding, nieuwe baan en beeb

11. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Good morning!

Leuke dag gehad Flotsje?

doe maar super zo'n advocaat! Haar had je veel eerdermoeten ontmoeten. Maar heerlijk voor je dat ze het gelijk oppakt en jij je op je gezin kan richten.

bloedprikken hier bloedgeprikt, was niet te laag, maar wel wat aan de lage kant. Eet nu elke dag een handje krenten/rozijnen.

slapen ik snurkt, smak, hijg, draai als een tol 's nachts. Dus sinds woe. Slapen we apart, en ik slaap me toch goed! Ml ook, dus neter voor beide partijen. Niet echt romantisch, maar uitgerust wakker worden is wel erg lekker. We hebben nu allebei een 2-p.bed, dus ik heb de ruimte om te draaien.

commode m'n schoonvader heeft de commode lekker ruim gemaakt..... Alleen past hij nu niet door het trappengat. Dinsdag gaan we het via het balkon proberen.

verlof bijna! Jullie ook? Nog 9 dagen, 2,5 week, werken! Maar vanaf donderdag 28 maart blijf ik thuis! Echt veel zin in!

Rustig weekendje voor de boeg. En jullie?

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    waarom staat er een geel driehoekje voor mijn postje???

@gezelligheid, ik had haar al, maar we konden niet zoveel als nu omdat autoonline alles afketste. en ik haar pas in wilde zetten op de onderhandelingen als ik een andere baan had.... nu moet ik wel of reintegratie of uitdienst.. en het meeste halen we uit het laatste dus zij gaat nu aan de bak :)

13. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee wat dat betekent.... Heb je het gepost en daarna gewijzigd?

14. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @doemaar: het vierkantje viel me ook direct op!
    ze bedoelen misschien : gepost door een gek persoon??? :)

@gezelligheid: fijn dat je verlof nader komt. geniet ervan. zalig om zo lang thuis te zijn!

@hier : op zich 2 goede nachten achter de rug, maar de buik zit me echt in de weg 's nachts. zo'n moeite om me te draaien. jullie ook?

15. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    Goedemorgen lady's!
    Sta te w8en op de metro, moet zo voor glucose test...

@doenaar, ik lees de opluchting in je bericht! Wat voor studie ga je doen?

@natasha, fijn dat alles in huis weer lekker op z'n plek staat! Goed gevoel geeft dat altijd hè?
    Wij krijgen morgen de box dus ff kijken of wij onze woonkamer ook moeten vershouwen...

16. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buddy! Succes met de test!

natasha ja dat draaien! Pfffff

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Ja ben ik ook. Sinds weken dat ik er niet over pieker

18. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Morgen dames,

@doe maar, super dat daar iig nu vooruitgang in zit en dat je je daar geen zorgen meer over hoeft te maken...nu nog de medewerking van je gyn...

@kopje, succes vandaag...

@natasha de buik zit me in het begin van het slapen soms in de weg, maar na het moeilijke gedraai slaap ik uiteindelijk wel...
    @flotsje hoe was je verjaardag? Goed verwend?

@gezelligheid, romantisch is het niet nee, maar als je daardoor beter slaapt, super toch! Lekker nu goed slapen want over 9 weken dan zal de rust gedaan zijn....

@slapen hier... Pff woe op do heeft beeb me wakker gehouden, mocht op geen enkele manier liggen hoe ik wilde, do op vrijdag redelijk geslapen, maar een vriend van vl kwam ff over voor 2 nachten vanuit breda, en ondanks dat hij op een andere kamer slaapt, werd en door de mannen gigantisch een snurkwedstrijd gehouden... En vanncht, pff lag om 23 uur er in en om 03:00 pas in slaap gekomen. Maar dat lag dan weer aan de maagzuur... Echt niks helpt meer!

@verlof, zit al 1,5 wk thuis, maar verlof gaat officieel donderdag 28 maart in! Gaat hier nu opschieten, voor iedereen wel toch?

@ kamertje, vl gaat vandaag of morgen de plank boven de commode ophangen en dan is het klaar! Of toch niet? Hahah vl is er klaar mee maar ik heb natuurlijk weer wat leuke dingetjes gezien, hahaha

We gaan dadelijk onze logee naar breda brengen en dan daar es ff de ikea in... Wil ws een commode op de badkamer... Heb op de badkamer namelijk geen enkele plek om evt een aankleedkussen op te leggen en zo onze beeb te verzorgen na het badje. Onze wastafels zitten vrij vlak naast elkaar waardoor het aankleedkussen gewoonweg niet normaal kan liggen. En helaas om dat ons bad schuin in een hoek staat kan ik over het bad heen ook niks plaatsen... Dat zou ideaal geweest zijn...
    Maar goed ff zien wat ze daar hebben...

Fijne dag allemaal!

19. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @kopje thee: succes met de glucosetest

@ beertje nicky : ik ben ikea verslaafd :p
    zo'n leuke spulletjes daar veel plezier
    onze badkamer : geen commode. er is geen plaats genoeg voor.
    wij zitten de commode in de keuken, naast de verwarming. ruimte genoeg, en zo wordt kleintje dan hier gewassen ...
    zal vandaag of morgen foto nemen van de box.
    altijd leuk om te showen aan anderen

20. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    beertje neem je iets tegen maagzuur? Ik drinkveel melk,chocomelk en af en toe een rennie. Heb er nog zelden last van.

Deel Deze Pagina