Gezelligheid, ik had dat boek ook, maar ik kon er weinig mee dus teruggestuurd! Ieder zijn ding denk ik...
ik lees niet echt zo'n boeken ... ben nogal kleinzerig en ga zowiezo voor de ruggenprik, indien er voldoende tijd is natuurlijk. enne, bah, hier ben ik weer. 2h30 en al terug tijdje op. zo fel het zuur en overgeefachtig. nu kopje warme welk met honing aan het nuttigen en straks nog eens proberen te slapen
@natas, wat een ellende zeg maar wil je graag even vertellen van mijn nacht.... HEERLIJK van half 11 tot half 7.. alleen om 2 uur naar de wc, maar daarna gewoon weer verder slapen hoor... denk wel dat er een last van me afgevallen is, want slaap sinds vrijdag gewoon goed. en als zometeen de brieven op de post zijn kan ik echt niet meer terug en is het voor mij in werking gezet... hello lang proces van minimaal een jaar (denk ik)
beertje ik ben behoorlijk visueel ingesteld, het helpt mij de dingen voor me te zien. natasha lekker geslapen na je kopje melk met honing? doe maar een jaar lijkt, is, wel lang. Maar het is voor eengoed doel en je hebt zometeen ook een leuke afleiding erbij. Wel spannend, nu het eenmaal in gang is gezet. Of hoe voel je je erbij?
@doemaar: succes alvast! en geniet nog van je heerlijke nachten @gezelligheid : was om 04h30 nog op discovery aan het volgen. kort daarna in slaap gedommeld denk ik, maar om 06h00 de wekker! bah ...
Ow natasha, balen zeg van de nachten... Doe je overdag san een poging tot rust? Doemaar, fijn dat het je nu meer rust geeft, beter ook toch. Stress is voor allen slecht vooral voor de baby... Maar het zal nog een lange periode duren, maar zoals gezelligheid zegt je hebt een welkome afleiding... Hier een redelijke nacht gehad, toch het inslapen blijft lastig... Wel allemaal rare geluiden gehoord nadat vl om 07:00 de deur uitging. Maar of ik dat nu gedroomd heb of daadwerkelijk gehoord heb... Maar goed alles is in huis rustig, hihi Heb de vk net gebeld vanwege die steken, zij zei meteen indalen... Ook vooral omdat vaginale steken en bij de heup was. Als het steken zijn die in de onderbuik voortdurend blijven dan zouden het de bekken zijn... Mbt parijs... Als ik me goed voel moest ik van haar gewoon gaan. Ik ga donderdag daar mijn dossier ophalen in het engels. Mocht er toch iets gebeuren ik dat daar kan tonen en zij actie kunnen ondernemen.... En mocht natuurlijk hun altijd bellen.... Hier dwarrelt er een vlokje sneeuw maar echt nog niet da het doorzet. Maar ik zou vanmiddag met een vriendin bij een collega op ziekenbezoek gaan, maar waar zij woont sneeuwt het heftiger... En mijn collega woont in the middle of nowhere, dus kijk het nog even aan... En anders rustig dagje... Gisteravond en zaterdagavond hebben we het over een naam gehad! Denk wel dat we eruit zijn, maar vl heeft toch nog niet definitief ja gezegd... Ook hebben we de twee namen van de opa's erbij... In januari heb ik 3 proefdrukken laten komen van de geboortekaartjes, eentje beviel meteen... Maar nu we in het uiltjesthema zitten ben ik toch es gaan snuffelen en ja noor heb toch een leuke weer gevonden ook met de hoofdkleur appelgroen... Daar van de week eens naar kijken.... Laten jullie via het geboortekaartje weten wanneer je rust? Ik weet dag mijn broers en zussen da altijd wel gedaan hebben, maar mijn schoonzus en vriendin uit west brabant bv niet...
Hoi! Hier ook weer een slechte slaper. Afgelopen week heb ik vier of vijf nachten achter elkaar supergoed geslapen. Ik wist niet wat me overkwam. 't Was maar goed dat ik er niet aan gewend was, want de afgelopen nachten zijn echt bagger. Ik word zovaak wakker, geen idee waarvan. Zwaar irritant. Eergisteren zelfs om het uur, gek werd ik ervan. Verder heb ik mijn voedingskussen maar weer aan de kant gegooid. Hoe heerlijk ik er de andere zwangerschappen mee sliep, hoe slecht dat nu gaat. Dus lig ik half scheef met mijn bekken in bed, zodat mijn buik op het matras kan rusten. Gisteren heeft mijn man onze zoon gedragen. Die gup hing zo enorm onderin mijn buik, ik kon hem gewoon voelen/optillen als ik mijn handen onder mijn buik hield. Manlief ook dus. @boeken: ik heb genoeg boeken in de kast staan om ooit te lezen, maar die staan al 3 verhuizingen te wachten om gelezen te worden. Niet zo'n boekenwurm dus... @Doemaar: super dat het zoveel scheelt dat je het hele gedoe van Arnaud in gang hebt gezet. Ik kan me voorstellen dat de last een heel stuk verlicht is! @Beertjenicky: weekendje Parijs... Zou ik ook wel willen. 'k Ben benieuwd wat de vlos je adviseert! We hebben ergens nog een bon liggen voor een "gastronomische overnachting", misschien ook wel wat om die nu gauw nog te besteden. Vanavond maar even met manlief over hebben. Wij hebben vrijdag een etentje met een bevriend stel. Lekker zonder kinderen aan de tapas. Ik heb er zooooooo'n zin in! @natasha86: hoe is het met je harde buiken? @maagzuur: als je hoofdeinde niet omhoog kan, kun je ook een stapeltje handdoeken of een kussen o.i.d. onder je matras leggen. Antagel hadden ze het woensdag met de zwangerschapsgym ook over. Ik hou het gewoon bij mijn Maalox tabletjes. @termijn: pfff... Afgelopen zaterdag was ik 32 weken. Wat gaat het ineens snel! Maar ik negeer dat gewoon hoor! We moeten nog genoeg doen! Hihi... Struisvogelpolitiek. Maar heerlijk hoor, nog maar twee weken werken... Ik heb wel ontzettend zin in mijn verlof. @indalen: geen idee hoe dat voelt. Bij mijn eerdere zwangerschappen niets van gemerkt. Maar goed, ik heb met mijn 1,84m een lang lijf, dus de kleine heeft ruimte genoeg. @Gezelligheid: hier mijn ijzer ook aan de lage kant. Ik zit aan de appelstroop, yegh! Maar ik wist niet dat rozijntjes ook hielpen voor ijzer. Ik ga over! Hihi... Aaaah, gescheiden slapen... Hier is het nog niet zo erg hoor. Oeps, de commode aan de grote kant... Hopelijk lukt het morgen! @kopjethee79: ik had op fb begrepen dat je zo'n lange nuchtere glucosetest had gehad. Ik duim voor een goede uitslag! @box: ik wil die vanavond in de woonkamer zetten. Gisteren hebben we een grote knutsel/speelgoedkast (eigenlijk garderobekast) uitgeruimd en naar boven gesjouwd, dat wordt de kledingkast van Marjolein. Ook nog een tafel en een bureau afgebroken. Daarvoor in de plaats een Ikea kast met bureau eraan teruggezet. Scheelt weer ruimte. Er moet straks ook tijdelijk een bed kunnen staan. En als binnenkort de box in de woonkamer staat, kan ik het babyspeelgoed onder in de la doen. Dat zit nu tijdelijk in een bananendoos in de woonkamer. @commode op badkamer: wij hebben ook een commode op de badkamer staan. De meest simpele van de Ikea, geloof iets van 25 euro. Ik moet wel toegeven dat hij nu na 2 kindjes (Annabel verschoonden we onhandig op het badmeubel) ietwat gammel aan het worden is. Maar ik gebruik hem nu ook meer als opberger voor was/wasmanden. Hier verder weinig te vertellen. Druk met vanalles en nog wat en moeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe... Verder niet echt lichamelijke klachten. 'k Laat wel veel uit mijn handen vallen, zwaar irritant, maar ik kan er ook wel om lachen. Zometeen even een fruithap klaar zetten voor de meiden en dan ga ik een uurtje plat. Het slecht slapen is weer terug... Niet handig vandaag met een drukke dag voor de boeg. Vanmiddag kan ik sowieso niet rusten, want als Annabel om 13.15u weer op school is, moet ik Marjolein om 14u wakker maken, omdat we om 14.30u op het consultatiebureau moeten zijn. Als we daar klaar zijn, kan ik meteen weer door naar school om Annabel om 15.30u op te halen en dan is om 16u de stucadoor weer bij ons. Alles op de fiets, heerlijk met dit k-k-koude weer, bah. En dan wil ik vanavond ook nog flink aan de slag met de woonkamer, want hij staat nog niet echt naar mijn zin. Groetjes!
@Beertjenicky: aaaah, lekkerrrr, weekendje Parijs gaat door!!! Ik = jaloers! @geboortekaartje: wij hebben er een zinnetje opgezet dat ze moeten bellen om langs te komen. Verder geen rusttijden, want dat wisselt bij mij toch wel. Wij noemen de kleine naar schoonpa (lekker ouwbollig he) *emo*, 1e doopnaam naar mijn vader en 2e naar manlief.
@geboortekaartje : hier staat er op : een bezoekje is heel erg fijn, maar laat het aub geen verrassing zijn! @beertjenicky: ja, rust wel wat overdag, maar is bijlange hetzelfde niet he ...ben al blij dat ik niet hoef te werken hopelijk bevalt Parijs je goed. dacht ook wel dat het het indalen was @nelly : grappig hoe je zegt dat je man je zoontje heeft gedragen. hihi, zie het al heel voor me. hangt u nu nog zo laag, of was het een momentopname? succes met je drukke dag harde buiken :is in momenten...het is vooral meestal een gespannen buik. erg vervelend enne, hier is het hard aan het sneeuwen! ik wil terug lent
Natasha, das een leuke zin! De onthoud ik! Nelly, jammer van het slapen en je drukke dagschema... Maar bijna verlof, joepie! Bijzonder dat je man de baby heeft gedragen... Sneeuw, valt nu nog mee hier. Er dwarrelen wat vlokjes, meer niet. Maar er zou 10 cm opkomst zijn.
Goedemorgen meiden! Heb net weer een beetje bijgelezen; @natasha, wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Ook n8merries? Hier is het afwisselend, nu best goed geslapen, maar had ook een drukke dag dus was erg moe... Idd een leuke zin zeg! @beertje, prijs wat leuk! Ik zou ook wel willen! Iig ff samen weg, maar onze weekenden zitten eigenlijk altijd vol... @doemaar, kan me voorstellen dat je enigszins opgelucht bent! En op zich gaat een jaar snel voorbij hoor ... Ga je deeltijd studeren? Pittig, mar leuk hoor! @nelly, je mannetje "dragen" apart leuk? Ja ik had idd de 2 uur durende test, ga zo ff bellen naar vk, misschien is de uitslag er al, ik duim voor een goede uitslag! @hier, geen sneeuw gelukkig! Gisteren een leuke drukke dag; pap en zn vriendin kwamen koffie drinken en wilde ff naar mn buikie kijken...ml had lekker appelflappen gemaakt! Jummie! Daarna is ml naar de bouwmarkt gegaan om gordijnrail te halen en op te hangen, ondertussen ben ik aan het koken gegaan; alvast een 4 kazen pasta schotel gemaakt... Daarna kwam een bevriend stelletje met hun dochtertje... Ze hadden hun box meegenomen want die mogen we overnemen... Daarbij hadden ze nog 2 big bags boodschappentassen vol met kleertjes meegenomen! Onze kleine dame heeft nu al meer kleding dan ml en min samen! Geweldig! Ik hoef nu voorlopig echt niks meer te kopen! Vandaag beetje relaxt dagje, wasje draaien, beetje opruimen, paar kleine boodschapjes halen en vanavond yoga... X
zo linette kan ook weer slapen nu dr kamer roze is @all ja er valt wat van mij af... advocaat gaat het regelen, "project arnaud" in werking (noem t maar effe zo) dus wat wil ik nog meer... oh ja pas rond 1 mei bevallen... check gaan we regelen.... (hoop ik) kom ze verder reageren effe linette van school halen
hallo allemaal, weer eens heerlijk druk hier.. vanochtend kindjes naar psz en ik aan de administratie.. pfff wel bijna klaar nu.. en nu zo vertrekken naar mijn vader die wordt vandaag 60! blijven daar slapen dus morgen pas weer tijd! lees wel af en toe mee...
@flosje, gefeliciteerd met je vader! Ow vandaag ff vk gebeld voor de uitslag van de glucose test, nog niks binnen... Vinden ze bijzonderheden dan bellen ze, zo niet dan kan ik het volgende week op controle bespreken...
@flotsje, gefeliciteerd met je vader @kopjethee, dan zal er wel niet heel veel bijzonders uitkomen. hier behoefte nu linette dr kamertje is gedaan om het foto behang eraf te trekken en die muur ook roze te maken... paar maanden terug vond manlief het best.... maar toch nog effe polsen hihi.. neemt alleen zn telefoon niet op helaas anders was het behang er waarschijnlijk al vanaf
Jaaaah, het begint hier ook te sneeuwen! Overdag viel er ook al een sporadisch vlokje, maar nu zet het door. Morgen mooi wit!!! Hoop ik... Of eigenlijk ook niet. 'k Heb eigenlijk geen zin om op de fiets door te kou te moeten glibberen. @Doemaar: mooi beschaafd kleurtje roze! Je gooit mijn ideeen lekker overhoop voor Eveliens kamer. Welk RAL nummer is het? Hihi, jij neemt die roze wolk wel erg letterlijk, is het niet? Hihi, alles roze schilderen... @baby dragen: ehm... tja... Ik heb zelf aardig wat reserves en 't is mijn vijfde zwangerschap, dus de boel "hangt" een beetje, hihi... Als ik mijn handen boven mijn schaambeen leg en wat omhoog druk, voel ik echt iets massiefs op mijn handen rusten. Wel apart hoor. Dat verklaart waarschijnlijk ook wel waarom ik deze zwangerschap mijn banden soms voel, die moeten flink werken om de boel vast te houden, hihi... @natasha86: leuke tekst voor de visite! Wel lastig, zo'n onvoorspelbare gespannen buik. Ik heb dat een paar weken geleden ook een paar keer gehad. Niet echt harde buiken, maar inderdaad zo'n strak gevoel. @kopjethee: hm. Nog geen uitslag van de glucosetest. Tja, geen nieuws = goed nieuws, maar 't zou toch wel fijn zijn als ze je sowieso iets laten weten... Gisteren inderdaad een druk dagje voor jou. Oooh, en lekker al voorzien van een flinke voorraad kleertjes! Fijn hoor. Wij zijn de eersten met alles, dus wij moeten zelf nog wel het een en ander aanschaffen. Al had schoonzus nog wel jongenskleertjes liggen. Ben benieuwd. @flotsje: gefeliciteerd met de verjaardag van je vader! De mijne wordt eind april ook 60. Wordt nog spannend met ons manneke tegen die tijd... Misschien een leuk verjaardagscadeautje. Dat zou ook wat zijn... In ieder geval veel plezier op het feestje! @verbouwing: jeuj! We lijken aardig op schema in te lopen! De buurman legt vanavond de laatste hand aan het stucwerk en volgende week zou de schilder al kunnen! Nu snel nog even tussendoor de timmerman aan zijn mouw trekken voor het afhangen van de deuren (die we nog niet hebben, hihi), plintjes zetten en schuifkast maken. Mag manlief zometeen allemaal regelen. Ik word er helemaal blij van! Ik denk alleen dat Annabel maar genoegen moet nemen met muurstickers i.p.v. een muurschildering die ik zou maken. Wel leuk werk, maar ik denk dat ik dat niet red in mijn verlof. Voor Evelien had ik al muurstickers in de planning, maar die is ook (nog) niet zo veeleisend, hihi... Mijn dag is tot nu toe super verlopen ondanks de drukke planning. Echt zo fijn! Marjolein en Evelien zijn weer goedgekeurd op het consultatiebureau. Marjolein had een extra controle, omdat ze de vorige keer zo doorgeschoten was in haar gewicht, maar dat was nu weer volgens het lijntje. Evelien is "geslaagd" voor de ogentest en heeft een prik gehad. Daar moest ze alleen maar om lachen, ze vond het leuk. Gekke meid. Zo. Nu gauw wat aan het eten doen, want manlief zal zo ook wel richting huis komen. Groetjes!
@nelly hahaha ja de enige roze wolk. ml hoeft nog niet aan de roze muur hahaha die wil nu toch nog effe wachten, maar das meer om niet in de troep te hoeven zitten, en nee daar heb ik ook niet zoveel zin in nu.. maar was het vanmiddag geweest dan was het behang eraf geweest lol fijn dat je verbouwing op schema ligt!! @kopjethee, ja deeltijd is maar 1 keer in de week naar school hoor.. komt goed
Doe maar, leuk zo dat roze! Nelly, fijn dat de verbouwing eindelijk vorm krijgt en vooruitgang! Flotsje gefeliciteerd met je pa! Hier, ppfff weet ff niet wat er is. Om 1400 opgehaald door vriendin voor de visitie bij collega. 16:30 van thuis. Ineens super moe, net nog wel ff eten klaargemaakt maar kreeg het amper weg! Uitendeljk vleesje en groente met moeite weggewerkt. Meneer is goed actief, maar buik rommelt ook wel... Ga er denk ik vroeg in! Al is het maar in bed liggen en dan tv kijken... Fijne avond
@kopje thee: geen nachtmerries. ik droom wel vaak over 'liefdesaffaires'. haha, maar of dat nu nachtmerries zijn? leuk dat je nu zoveel kleertjes hebt, en de box gearriveerd is geen sneeuw: hier een heel dik tapijt. meer dan 10 centimeter! ramp @doemaar: leuke kamer. zal ze wel blij mee zijn enne, terug studeren? leuk hoor ik heb 4 jaar geleden ( mattèo was toen 2 ) het avontuur ingestapt om te studeren voor verpleegkundige. 3 lange jaartjes, maar zo blij dat ik het gedaan heb. voltijds onderwijs, lastig, maar je wordt zo beloond @nelly: fijn dat de werken op schema lopen. muurstickers zijn ook erg leuk. Mattèo heeft ze ook. willen ze over jaartje anderen, kan je ze gewoon afhalen en hoef je niet te herschilderen he @flotsje : veel plezier bij je papa! @beertje nicky ; je lichaam vraagt rust, dus rusten lig ook languit op de bank @hier :door kopje thee kreeg ik plots zo'n zin in stoverij...dan maar om 16h00 naar de winkel geweest door het dikke sneeuwtapijt...maar door mijn slapeloze nacht, heb ik het wat onderschat ...was zo blij dat het klaar was, en toen was mijn honger over :s nu met harde buiken op de bank, kleintje beweegt heel actief
@ natasha, solly! maar was het wel lekker? Dus de moeite waard? Mooi beroep verpleegkundige! Had ik ook graag geworden, maar ja met een visuele beperking is dat niet handig Ja ben heel blij met de nieuwe garderobe voor dochter lief... @doemaar, wanneer start je met je studie? Mooie kleur roze! Denk dat wij in de buurt zitten met de kleur!