@kopjethee, april. heb een pot van deze gekregen ik zou m zelf donkerder nemen, wat feller. maar mag een gegeven paard niet in de bek kijken en vind dit toch ook wel een oke kleur en linette ook @natas, ik denk dat het tijd is om een opleiding erbij te gaan doen, nu heeft het nog nut met mn 37 een HBO te gaan doen..... en krijg het als het goed is betaald.. dus tja wat let me
Zo ik zal niet meer zeggen hoe goed ik slaap want ik wordt genadeloos afgestraft.. goedmorgen Kanis&Gunnink en goedemorgen dames Ik zou nu wel liever hebben dat er tenminste nog iemand is hier om mn nacht te delen.. of mijn hele vroege ochtend hahahahaha
kan natuurlijk altijd even iemand wakker bellen van wie ik het nummer heb hahahahaha hoezo een rotstreek *lol*
@kopje thee: ja hoor, heeft wel gesmaakt. en ben nu wel vandaag op me gemakje he, kan nog eten van gisteren . enne, verpleegkundige is idd een heel mooie beroep. doe het met hart en ziel @doemaar : ik was mijn opleiding ook betaald. kreeg werkloosheidsuitkering. zou het anders niet gedaan hebben hoor haha, zat jij nu wakker? meestal zit ik dat uur ook achter mijn pc, maar dit keer niet hoor. goede nacht gehad, veel wakker geworden, maar wel direct terug in slaap gevallen. @hier : ze voorspelden een sneeuwtapijt van 10 cm, wel het, is hier toch wel pak meer hoor! alles zit pottoe. heb er 3kwartier over gedaan om naar school van Mattèo te rijden. amai!
Mogge Balen doe maar vd nacht... Hier eindelijk weer es een goede nacht gehad. 22:00 te bed 07:30 wakker.... Daarna nog geluierd, maar werd net pas wakker....
*snif, snotter* Deze keer geen hormonen, maar strontverkouden, keelpijn, verstopte holtes en nog meer van dat soort ellende. Wat wil je ook, gisteren door de ijzige kou in een zomerjas... Gelukkig was mijn moeder zo lief om me te laten ophalen vandaag. *hatsjie* Komt ook weer lekker uit in een week vol afspraken. Zal je altijd zien he. Haha, Doemaar, je had me best kunnen bellen vannacht. Ik heb amper geslapen doordat alles telkens dichtsloeg als ik ging liggen. Maarrrr, de stucadoor is klaar!!! Of had ik dat al eerder getypt... *zwangerschapsdementie* Komende week komt de schilder even kijken en de week erop heeft hij in principe al tijd. Yessss! Nu gauw weer werken, voor zover ik door traanogen mijn scherm kan zien. Doei!
@natasha86: ik ben jaloers op de sneeuw hoor! Hier is maar een beetje gevallen, de grassprietjes steken er nog bovenuit en de straten zijn vrij schoon. Wauw, de box helemaal aangekleed! Mogen jullie dat? Hier worden die zijbeschermers in en gordijnen/hemeltjes bij de box ten strengste afgeraden i.v.m. verstikkingsgevaar. Maar wat een schattige serie!!!
ja, dat mag. ik ook maar voor overdag he, dus, je hebt er voortdurend zicht op. in bedje voor boven wordt het ook afgeraden enne, jaloers op de sneeuw? kom ze gerust halen
ja hoor, kan geen kwaad .... naarmate de zwangerschap vordert zou hij nog meer en meer de hik krijgen. is flink aan het oefenen voor het slikken
@beertje, nee is geen probleem hoor @nelly, wil je sneeuw.. je mag het hebben.. linette zakte op sommige plekken gewoon tot dr knietjes weg in de sneeuw... en ze verwachten vannacht nog meer, en dan morgen dooi..... hoop maar dat we met mijn auto tot de andere kant van de maas komen om naar het zh te gaan..... want met de auto van ml is geen optie die is buiten dat ie al groot is ook nog eens 5 cm opgehoogd... dus die komt daar vast de garage niet in....
Zit even de babyuitzet lijst te checken op diverse sites en de do's and dont's De magnetronsterilisator, is dat een must? En heeft er iemand de familiefix van maxicosi? Dat ding waar je de maxicosi opklikt in de auto....
nee beertje is geen must.... zit een hoop bullshit en geldklopperij bij.... kids moeten f*cking toch ook weerstand opbouwen.. nee hoor.. onzin
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht - * 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen - x 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing - x 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - zh - bv - verrassing - x 03-05 kopjethee79 (33) - 1e kindje - zh - bv - meisje 04-05 Babbii (27) - 1e kindje - ? - ? - ? 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen - x 05-05 Dnice (23) - 1e kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje - x 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - verrassing 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen - x 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje - x 09-05 BeertjeNicky (29) - 1e kindje - zh - fv - jongen - x 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - zh - fv - meisje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje - x * x = gegevens bekend bij Nelly voor adressenlijst Totaal: 16 zwangeren 6 meisjes / 7 jongens / 4 verrassing Afspraken datum naam - afspraak 13-03 Doemaar - gyn + groeiecho 14-03 Nelly - groeiecho + controle vk 14-03 Nelly - info-avond bevallen in het ziekenhuis 15-03 beertjenicky - info avond en rondleiding ziekenhuis boxmeer 19-03 beertjenicky - controle en echo 33 wkn 21-03 Doemaar - VK 06-04 Nelly - rondleiding nieuw ziekenhuis Buddylijst Doemaar - Natasha86 - Anke1986 Gezelligheid - kopjethee79 Seallable - Nelly Flotsje - BeertjeNicky Dutchdiva - liefje2013 DTje - Bevallen 11-02 MevrS - jongen - 1325 gram Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden effe de lijst opgedoken
Ja idd doemaar, spannend.... Erg benieuwd wat er wordt besloten... Was de lijst laatst al kwijt... Pfff is ff geleden! Zag dat ik 15/3 bezoek zkh heb staan maar das morgen al 13/3 Benieuwd hoe het daar eruit ziet....
hallo allemaal, weer thuis maar heeel moe.. ben blij vannacht weer in mijn eigen bed te liggen... Nelly: fijn dat je verbouwing opschiet! doemaar: spannend morgen! magnetronsterelisator: ik heb hem wel en ben er eigenlijk wel blij mee! je moet de flessen toch stereliseren.. kan ook in een pannetje natuurlijk maar dit is wel makkelijk.. in het begin echt standaard iedere dag en daarna bouwde ik dat wat af... nu is in te zh alles ook wel altijd gesteriliseerd en is dat bij te vroeg geboren kindjes natuurlijk weer wat anders... nee hier geen familyfix dat vind ik nou weer onzin haha.. kleine moeite om de maxi cosi in de auto te zetten.. en daarnaast vind ik hervinden het begin ook fijn om hem op de voorstel te zetten.. haha zo heeft ieder zijn ding..