joepi! zonet ons mini verblijfje disneyland geboekt 2 dagen , 1 nacht. kijk er al even naar hard naar uit als zoonlief
@natas, ohhhh wat lekker zeg, je hebt gelijk effe weg... vind het wel vroeg hoor... wat als je over datum gaat dan wordt het wel heel erg kort dag of niet...
ik ben uitgerekend 28 april he. gyne denkt dat ik wel terug 2 tal weekjes vroeger zal bevallen. maar geen zekerheid. ze weet dat mattèo zijn communie doet 9 mei, en zal dus zeker voordien bevallen ( of ingeleid ) worden. dus, stel je voor, als ik een weekje over tijd ga. dan is het nog maar 4 mei, is het nog 16 dagen vooraleer we vertrekken @flotsje : ja, denk gemakkelijker met zo'n heel kleintje, dan met eentje van een maand of 8 bv. een boorling trekt zich niks aan he, en slaapt gelijk waar
Mogge dames! Zonnetje schijnt heerlijk en dan trek je de gordijnen open: sneeuw, neeeeeeee!! Maar ach blijven we toch lekker binnen.... Beetje rustig aan doen, morgen op naar parijs! We zijn gisteren in het zkh geweest voor infoavond en rondleiding. Zoals op facebook al uitgelegd: grote kamers met alles erop en eraan... Heb wel een goed idee nu hoe en wat... Ook over pijnbestrijding. Moet afkloppen, de nachten gaan steeds beter.... Inslapen ook sneller en plassen tot het minimum... Alleen is vl vroeg in de ochtend nogal luidruchtig mbt deuren open en dicht. En grrr de lade vd wastafel op de badkamer, die hoor je echt goed rollen... Maar eens zien of we wat kunnen doen eraan.... Ik ga ervoor om in het ziekenhuis te bevallen zonder medische indicatie. Maar moet ik dan evengoed alles in huis halen voor thuisbevalling? Kraampakket heb ik, maar bv de waskom, de po e.d. Fijne dag allemaal
heerlijk, ziekenhuisbevalling beetje op hotel he weet niks over dat kraampakket ofzo hoor, daar in België alles anders is. de meiden hier gaan je wel meer info kunnen geven
@beertje, ja je moet die ondersteek halen.. die zijn toch gratis dus wat let je.. ik ga hem alleen niet halen, gewoon omdat ik daar geen zin in heb. en dat kraampakket.. meis ik zou gewoon kotex nacht halen, of bij kv wat kraamverbanden (verkopen ze daar ook) en zeiltjes voor op je matras, alcohol en watjes... voor de rest zou ik de rekonderbroeken van het zh meenemen die zijn fijner want een gewone onderbroek zet dan nog niet echt zoden aan de dijk als je aan het bloeden bent geloof dat je het belangrijkste dan wel hebt.... ga nu linette effe van school halen
Even een snelle up in mijn pauze. Vannacht echt een *zwaar gecensureerd* nacht gehad. Ik ben weet ik hoe vaak wakker geworden. Vaak na een uur of halfuur of zelfs 10 minuten. Baaaaaaah. Drie keer raar gedroomd, ik werd telkens achtervolgd of zat opgesloten. Die dromen herinner ik me ook van de andere zwangerschappen. Maar dat ze leuk zijn.. nou.. NEE!!! Vaak wakker geworden door een droge mond, hoestbui, dichte neus, plassen, slokje water, dromende kinderen. Pfff... Maarrr, vanochtend hebben we ons manneke weer mogen bewonderen. Groei-echo was goed. Mijn buik was wel wat klein (30cm) voor de termijn, maar ons manneke groeit goed. Dus ik hoef geen extra maatregelen te treffen, stoppen met werken/extra rust/o.i.d.. Ik zit in de ziektewet, maar werk gewoon naar kunnen. Ons manneke weegt nu volgens de metingen 2050 gram. Lengte kon de vlos geen uitspraak over doen, maar hij volgt mooi het gemiddelde lijntje, dus hij zal wel rond de 50/52cm uitkomen met de geboorte. Vanavond gaan we naar het (oude) ziekenhuis naar een info-avond over bevallen. Ben toch wel weer benieuwd... Ik neem aan dat ze een presentatie of foto's o.i.d. hebben van het nieuwe ziekenhuis. En nu gauw een boterham, heb HONGER!!! Groetjes!
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht - * 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen - x 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing - x 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - zh - bv - verrassing - x 03-05 kopjethee79 (33) - 1e kindje - zh - bv - meisje 04-05 Babbii (27) - 1e kindje - ? - ? - ? 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen - x 05-05 Dnice (23) - 1e kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje - x 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - verrassing 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen - x 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje - x 09-05 BeertjeNicky (29) - 1e kindje - zh - fv - jongen - x 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - zh - fv - meisje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje - x * x = gegevens bekend bij Nelly voor adressenlijst Totaal: 16 zwangeren 6 meisjes / 7 jongens / 4 verrassing Afspraken datum naam - afspraak 14-03 Nelly - groeiecho + controle vk 14-03 Nelly - info-avond bevallen in het ziekenhuis 15-03 beertjenicky - info avond en rondleiding ziekenhuis boxmeer 19-03 beertjenicky - controle en echo 33 wkn 20-03 flotsje - controle gyn 20-03 Doemaar - controle gyn 21-03 Doemaar - VK 21-03 Natasha - gyn en kamerbespreking 27-03 Doemaar - controle gyn 03-04 Doemaar - controle gyn 06-04 Nelly - rondleiding nieuw ziekenhuis 10-04 Doemaar - controle gyn Buddylijst Doemaar - Natasha86 - Anke1986 Gezelligheid - kopjethee79 Seallable - Nelly Flotsje - BeertjeNicky Dutchdiva - liefje2013 DTje - Bevallen 11-02 MevrS - jongen - 1325 gram Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden heb effe een sloot afspraken erbij gezet
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht - * 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen - x 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing - x 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - zh - bv - verrassing - x 03-05 kopjethee79 (33) - 1e kindje - zh - bv - meisje 04-05 Babbii (27) - 1e kindje - ? - ? - ? 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen - x 05-05 Dnice (23) - 1e kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje - x 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - verrassing 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen - x 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje - x 09-05 BeertjeNicky (29) - 1e kindje - zh - fv - jongen - x 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - zh - fv - meisje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje - x * x = gegevens bekend bij Nelly voor adressenlijst Totaal: 16 zwangeren 6 meisjes / 7 jongens / 4 verrassing Afspraken datum naam - afspraak 14-03 Nelly - groeiecho + controle vk 14-03 Nelly - info-avond bevallen in het ziekenhuis 15-03 beertjenicky - info avond en rondleiding ziekenhuis boxmeer 19-03 beertjenicky - controle en echo 33 wkn 20-03 flotsje - controle gyn 20-03 Doemaar - controle gyn 21-03 Doemaar - VK 21-03 Natasha - gyn en kamerbespreking 27-03 Doemaar - controle gyn 28-05 Nelly - controle vk 02-04 Nelly - liggingsecho + controle vk 03-04 Doemaar - controle gyn 06-04 Nelly - rondleiding nieuw ziekenhuis 10-04 Doemaar - controle gyn Buddylijst Doemaar - Natasha86 - Anke1986 Gezelligheid - kopjethee79 Seallable - Nelly Flotsje - BeertjeNicky Dutchdiva - liefje2013 DTje - Bevallen 11-02 MevrS - jongen - 1325 gram Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden
Zo. 'k Heb mijn afspraken er ook even bijgezet. Nu snel nog een tukkie doen, anders zit ik vanavond bij de info-avond te slapen!
Zo, ik kom weer even spieken... Er is veel gebeurd de afgelopen twee weken en de emoties komen steeds vaker naar boven. Ik had verwacht dat die juist de eerste weken aanwezig zouden zijn vanwege de hormoonveranderingen enzo, maar ze zijn er nu meer en heviger. Een voorbeeld: afgelopen week kwam Babydump de beschadigde kastdeurtjes eindelijk vervangen, bleek dat die ze meegenomen hadden nog meer beschadigd te zijn. Ik ben bang dat het nu weer bijna vier weken gaat duren voor ze komen. En de reactie van de vrouw aan de andere kant van de lijn? Dat ze ook wel kunnen leveren als de baby er is... Ja, hallo! Ik snap dat het maar iets kleins is, maar ik wil gewoon dat de kamer voor ons kindje klaar is!!! Gelukkig hebben we in de tussentijd ook mogen spieken naar ons kindje. Dat blijft mooi en bijzonder. Waarschijnlijk wordt het niet zo'n groot kindje, het lag wat achter op groei. Over twee weken nog een echo om te kijken of hij/zij wel een eigen curve volgt. En ook ik ben gisteren bij de informatieavond in het ziekenhuis geweest. Mijn keus is gemaakt, ik ga daar bevallen (en mochten ze onverhoopt vol zitten dan heb ik nog een tweede keus in mijn hoofd) Fijne avond meiden! Ik duik vroeg mijn bed in, heb vannacht nauwelijks geslapen.