Hoi dames, Ik ben hier net nieuw, maar aamgezien jullie allemaal al wat verder zijn dacht ik, ik plaats het hier even. Ik ben door de pil heen zwanger geworden dus geen idee van mijn cyclus? Ik ben nu 4 weken over tijd en testte 3 w geleden al duidelijk positief,omdat we dachten dat ik misschirn al veel verder was (vorige menstruatie niet echt gemenstrueerd, maar een halve dag licht roze al heel lang moe etc en mijn buik en borsten zijn al super erg gegroeid heb echt ql een 3 mnd buik ) dus had ik vorige week dinsdag een echo hier was alleen helaas alles op te zien behalve het kindje, dus nog te pril ik heb gisteren weer getest en die gaat niet verder als 3+ wat ik dys was en dat is dan 5+.. ik moet as donderdag weer terug super spannend dus, want ik heb al eerder een mk gehad.. nu had ik zaterdag em vandaag weer lichtroze afscheiding ecjt maar 2 druppels bij het afvegen na het plassem.. geen gemeenschap of iets gehad naast dat ik misselijk en moe ven heb ik ook veel last van mijn buik voelt niet lekker sons ook echt buikpijn dn zaterdag ook steken net onder mijn linker rib.. ik ben nu echt doodsbang dat het weer een mk wordt want de kleine is meer dan welkom en had me er nu helemaal op ingestekd!! Iemand die meer weet over de pijn en de roze afscheiding? Liefs
@beertje : ge kunt me met geen andere cocktails bekoren! ik wil er zo graag eentje . heb het al opgeschreven voor mijn ventje, dat hij de fles naar kraamafdeling moet meenemen @doemaar: er komt precies schuif in! toi toi
@kiki : misschien eens je vraagje plaatsen in het 'zwanger worden' topicje. ik raak er eerlijk gezegd niet echt aan uit. 4 weken overtijd, maar wel al 3 weken geleden posi getest? denk dat je daar meer info zult kunnen krijgen
@kiki, wat natas zegt. Ff een nieuw onderwerp openen in "zwangerworden" zou je graag willen helpen, maar denk dat je daar meer aan hebt. Maar wel veel succes en ik hoop dat alles goed is.
@kiki wat de rest zegt... of zwanger zijn topic. maar ja zwanger is zwanger he @natas, ja haha gelukkig wel ja
Zo eerste nacht klaarwakker....22:30 bed in gegaan..na wat gedraai in slaapgevallen... Maar werd om 01:00 wakker, dacht raar gedroomd te hebben maar kan me niks herinneren... Vl ligt dan nog nietin bed, dus ga beneden polshoogte nemen, had ie nog een film aangezet... Maar kwam zo... 01:30 samen in bed, hij valt als blok snurkend in slaap en ik... Pff tja klaar wakker... Net ff wat warme melk genomen, dus zo maar poging doen weer... Om 09:40 hebben we afspraak bij vk, groeiecho weer.... Benieuwd naar de spruit...
@beertje, oehhh minder. hoop dat je warme melk geholpen heef.. dat hoop ik maar want das echt goor hahaha nou hier effe beneden poetsen vandaag. dacht aan ramen lappen maar ja het regent, echt zinloos dan
@nicky : als ik tijdens de nacht opsta, neem ik ook melk met honing ...maar het helpt me niet, toch smaakt het was je bezig met je echo misschien? Veel succes en geniet ervan @doemaar : ja, als het regent is het idd zinloon om ramen te lappen. doe ik ook niet in de regen hoor. Ik moet dringend mijn garagepoort en voordeur een beurt geven, maar zolang het regent begin ik er ook niet aan hier : de laatste week slaap ik goed. allez, goed ....ik kom wel elk uur wakker, maar vind onmiddelijk mijn slaap terug. vandaag shoppen met mijn oudste zus
Ben uiteindelijk om 03:30 gaan slapen maar met steeds wakker worden... Net eruit... Maar denk dat de echo er idd beetje mee te maken heeft. Telkens weer vind ik het toch wel spannend. En mss ook omdat ik de laatste uit het rijtje friends ben die gaat bevallen en steeds dacht ow als mijn vriendin nog niet is bevallen is er nog niks aan de hand... En ja nu is het zover....
oh echt... vind het steeds minder spannend, wel leuk verheug me wel altijd op de controles hahaha nou gisteren alles naar arag gedaan, vanmorgen de uwv brieven naar advocate, adressen geprint.. enveloppen kom maar hoor... zo kruimeltje halen van school. huis weer aan kant dus eens zien wat de rest van de dag gaat brengen
Doe maar, fijn dat je steeds meer kunt afstrepen oo je lijstje! Nu komt ook de tijd dat je je daar geen zorgen om zou moeten maken, maar das lastig toch... Tis mijn eerste zwangerschap, dus weet totaal niet wat te verwachten, dus voor mij wel spannend... Hoor van vriendinnen en schoonzus wel af en toe verhalen, maar elke vk is anders, elke zwangerschap is anders... Maar goed kmt steeds dichterbij... 4 april nieuwe afspraak en dan bespreken we de bevalling... Dan is het echt dichtbij! Fijne dag iedereen!
Bevallingslijst 1-15 mei 2013 mama's to be Klik op het mei 2013 mama's clubje datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh/gh - bv/fv - geslacht - * 27-04 Anke1986 (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen - x 28-04 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - verrassing - x 01-05 Zustertje12345 (23) - 1e kindje - zh - fv - jongen 02-05 MevrS (26) - 2e kindje - zh - bv - jongen 03-05 DutchDiva (29) - 1e kindje - zh - bv - verrassing - x 03-05 kopjethee79 (33) - 1e kindje - zh - bv - meisje 04-05 Babbii (27) - 1e kindje - ? - ? - ? 04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - jongen - x 05-05 Dnice (23) - 1e kindje - tb/zh - fv/bv - meisje 05-05 Seallable (24) - 1e kindje - zh - fv - meisje - x 07-05 Mama Jude (34) - 4e kindje - tb - bv - verrassing 08-05 Gezelligheid (40) - 1e kindje - tb - fv - jongen - x 09-05 liefje2013 (28) - 1e kindje - zh - bv - meisje - x 09-05 BeertjeNicky (29) - 1e kindje - zh - fv - jongen - x 11-05 DTtje (24) - 2e kindje - tb - bv - jongen 14-05 Flotsje(29) - 3e kindje - zh - fv - meisje 23-05 Doemaar (37) - 3e kindje - zh - bv/fv - meisje - x * x = gegevens bekend bij Nelly voor adressenlijst Totaal: 16 zwangeren 6 meisjes / 7 jongens / 4 verrassing Afspraken datum naam - afspraak 20-03 flotsje - controle gyn 20-03 Doemaar - controle gyn 21-03 Doemaar - VK 21-03 Natasha - gyn en kamerbespreking 25-03 Anke - intake kraamverpleegkundige 26-03 DutchDiva - tweede groeiecho 27-03 Doemaar - controle gyn 28-03 Nelly - controle vk 28-03 Anke - echo 28-03 Anke - bespreking echo en controle gyn 29-03 DutchDiva - controle verloskundige 02-04 Nelly - liggingsecho + controle vk 03-04 Doemaar - controle gyn 04-04 Beertjenicky - controle vk bespreken bevalling 06-04 Nelly - rondleiding nieuw ziekenhuis 10-04 Doemaar - controle gyn Buddylijst Doemaar - Natasha86 - Anke1986 Gezelligheid - kopjethee79 Seallable - Nelly Flotsje - BeertjeNicky Dutchdiva - liefje2013 DTje - Bevallen 11-02 MevrS - jongen - 1325 gram Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden
@doemaar : fijn hoor, zoveel al gedaan @nicky: snap je volledig! vind het ook allemaal spannennd. en doe ook geen oog toe voor de controles. Ook al is het mijn tweede zwangerschap, toch ben ik zenuwachtig! @kopje thee: veel rusten
grrr nou discussie 34 weken of langer is weer opgelaaid..... waarom denkt ie kerel gewoon maar te kunnen bepalen over de state of mind van een ander en het lichaam van een ander... hij zegt ok hoor alleen maar ik vind ik vind ik vind ik wil... ja das omgedraaid ook hoor duffe, jij vind, jij zegt.... en je wilt me het liefst verplichten om te volgen.... en mn bek te houden.. wie denk je wel niet dat je bent... mennnn wordt moe van die man soms... met name sinds hij thuis zit dus... en met name vanwege de beslissing die genomen moet worden... ik ben er nog niet uit hoor.... JA we weten allemaal dat hoe langer blijven zitten hoe beter.. maar ten koste van wat???? 3 f*cking weken ziekenhuis en dan hopen dat het goed gaat??? hij zegt de meest veilige optie is met 34 weken het ziekenhuis in en dan 2 tot 3 keer per dag ctg... nee de meest veilige optie is halen met 34 weken, buiten de buik kunnen ze meer dan binnen in de buik.... maar ja het gaat niet om het kind het gaat om een eventuele stoornis in de placenta.... dus een defect van mijn lichaam niet dat van het kind... sterker nog een EVENTUEEL defect....
vervelende situatie doemaar! hopelijk komen jullie eruit hier, had dagje gepland met zus om te gaan shoppen om 13h00 naar huis gekomen, hield het bijna niet meer uit van de rugpijn. zo vervelend zeg
goeiemorgen! redelijke nacht achter de rug ...enorm veel wakker geworden , maar wel telkens terug kunnen slapen. het is hier zo stilletjes? Waar is iedereen? Onze laatste weken zijn aan het ingaan he spannend! Morgen op controle, kijk er naar uit! dadelijk boodschappen doen. bah, echt geen zin. mijn rug doet nog steeds zo'n pijn
Mogge, heb hier echt betere nacht gehad dan vorige. 22:00 in bed 09:00 wakker, met paar plaspauzes.... Dus bijna klok rond... Pfff Ja die laatste weken beginnen nu... Spannend idd, steeds meer to do's zijn afgestreept... Vandaag hier in huis de lente / pasen creeeren. Helaas buiten weer sneeuw! Jakkie
@nicky: fijn van je nacht! hatelijk hè, die sneeuw. zou eingelijk al goed lente moeten zijn @doemaar : succes bij de gyn!