1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    hoi allemaal!

Wauw heb even 8 pagina's terug gelezen:eek:
    @ alle nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD!
    @downkindje: Hier weten we het eigenlijk niet! Het wisselt nog per dag!

@ hier: Ik heb echt totaal 0.0 klachten, niet misselijk, geen pijnlijke / zwate (.)(.) Geen steken, helemaal niks.. en daar maak ik me dan wel erge zorgen om.. Nog zo lang wachten op "echte" zekerheid! En wij denken een jongen, mocht het allemaal goed gaan..

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Welkom nieuwe mama's
    Gefeliciteerd!

Hier pijn in mijn buik en druk op de anus, Tja Sorry maar wat een naar gevoel. Afspraak morgen is vervroegd, helemaal niet erg.

3. Miep80

Miep80 Lid

6 jan 2012
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ben bij VK geweest....!!

Beeld gaf wel mooie verdikte BMS maar ook bloed in baarmoeder...wat vaak beeld is van MK.

Nu week wachten en mag ik volgende week do een echo in zkh.
    En dan moet er meer te zien zijn,.....zo niet willen ze MK op gang brengen....uhhhh???

Maar zou niet gewoon te vroeg zijn om wat te zien en ik misschien wel minder ver....dat ik paar dagen minder ver ben?

Het maarkt me erg onzeker.

4. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL

je hebt bruinverlies toch geen helderbloed met stolsels en gigantische ong gevoel, 2 keer erger dan je anders voelt?

op zo'n jonge zwangerschap en ze zien bloed in de baarmoeder kan het heel goed nog achtergebleven innestelingsbloeding zijn hoor?
    die moet met een week minder te zien zijn op de echo, dan ben je 5 weken en dan moeten ze ook een vruchtzakje zien met daar in een puntje/bolletje. een klein rondspikkeltje op echo scherm. dan betekend dat het groeit en je dus last hebt van ingesloten bloed, en dat doet de natuur weghalen of medisch indien die gevaar geeft voor de vrucht....

is er dan niks te zien kun je zelf bepalen om de natuur zelf te laten komen met een miskraam. of je laten curateren.....

niet irect panikeren
    dit hadden ze wel even mogen melden
    twee dingen of een nestelingsbloeding die nog niet weg is of miskraam
    maar gelijk beginnen te brullen om een miskraam is niet erg netjes

daarnaast hadden ze je hcg kunnen bepalen vandaag door je bloed te laten afnemen en dan over een week nog eens, en als dan de hcg niet gestegen is , is er sprake van een miskraam

ik hoop voor jouw dat ze het mis hebben en je gewoon wat nabloedingen heb

5. Miep80

Miep80 Lid

6 jan 2012
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je lieve reactie...dat stelt me enorm gerust.

Ik wilde idd morgen al zkh of ha bellen om bloed te mogen laten prikken?

6. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @miep80, sowieso heel vervelend die onzekerheid. bah.. sterkte en hoop dat het volgende week goed is.

7. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @babsie: aaah, nu heb ik alle mogelijke uitslagen van de digitale test gezien!
    Super, morgen al een vroege echo. Hopelijk is er wat te zien. Extra spannend zo op je werk i.v.m. de tbc.

@rikki: wat voor smoothie had je vanochtend? Kan ik ook wel weer eens doen. Jummie!

@Juis: wat had je vanmiddag voor lunch gehaald?

@MevrS: GEFELICITEERD! Oooh, de kids ook lekker kort op elkaar,
    gezellig! Hier zit er 2x anderhalf jaar tussen en straks 2,5 jaar. "Nakomertje" dus. Hihi...
    Maar wel nog spannend met je hcg waardes. Ik duim voor je dat alles gewoon goed gaat!
    Whahahaaa, die kwaaltjes van je! Wie weet, deze keer het andere geslacht.

@nenny: pfff... "geniet" van je kwaaltjes... Een troost, het is tijdelijk!

@cullen: jaha, mei is een mooie maand, hier ook al een mei-2009 mama.

@danijelle: heej, gezellig, ik had je al in de club gespot...
    Wat voor leeftijd hebben je zoons/dochters?
    Hier waren alledrie onze meiden te vroeg. Deze keer ben ik toch echt wel van plan om de uitgerekende datum te halen. Lijkt me zo bijzonder! Maar dan doe ook meteen maar een paar dagen er overheen, want dodenherdenking of bevrijdingsdag vind ik zo'n rare dagen...
    Super dat je zo positief bent deze zwangerschap. Ik durf er na mijn miskraam nog niet onbevangen enthousiast over te zijn. Ik denk dat als we bij de termijnecho nog steeds hartactiviteit zien, dat we dan wel enthousiast kunnen zijn.

@Bloem89: GEFELICITEERD!
    Hihi, als je over kwaaltjes wilt lezen, moet je maar even een paar pagina's teruglezen!

@Ilone: GEFELICITEERD! De eerste 8 mei mama in het lijstje.

@Joycie78: aaaah, wat heerlijk die reacties op het vertellen! Snotter maar lekker joh! Ik ben heel benieuwd morgen!

@Miep80: neeeeeeej, dat zal toch niet??? Ik zit hier met een enorme brok in mijn keel. Ik hoop heel hard voor je dat ze het mis hebben en dat je volgende week een goede echo hebt. Dat wachten is killing!
    Ik word er echt naar van, die onzekerheid en de manier waarop alles gebracht werd. Hele dikke knuf!

@boobs: 'k mocht met mijn B-cupje willen dat ze groeiden, maar dat was bij mij alleen de eerste paar dagen na de bevalling toen ik last van stuwing had...

@gewicht: 'k heb toch al overgewicht, dus die zwangerschapskilootjes kunnen er ook wel bij. Al zorg ik nu in ieder geval wel dat ik gewoon gezond eet en niet meer zoveel snoep.
    Enne Juis, die 80kg is mijn streefgewicht...
    Ik heb alledrie de meiden ruim een jaar borstvoeding gegeven en ben er toen niet sneller door afgevallen. Dat verschilt van vrouw tot vrouw. Na de bevalling was ik binnen een paar weken wel weer op mijn oorspronkelijke gewicht, maar toch was ik voor de volgende zwangerschap stiekem toch weer 10 kilo zwaarder. Tel uit je winst...

Hier gaat alles wel goed. Vanavond weer last van lucht in mijn darmen en een irritant drukkend gevoel daaronder als ik snel opsta. Dat herken ik wel van mijn andere zwangerschappen, al was dat wel meer op het einde.
    Oooh, van de week zo typisch. Marjolein kiest voor het slapen gaan altijd een nijntje-boekje uit en ze pakte "Kleine Pluis" uit de kast. En Annabel vroeg vanavond een verhaaltje van Jip en Janneke en een baby.
    Zouden dit goede voortekenen zijn?

Oja, ik heb vanmiddag toch nog een doosje 2v5 gekocht. Ik weet alleen niet of ik morgenochtend wil testen. Beetje last van kop-in-het-zand... Maar van de andere kant, mijn menstruatie blijft gewoon netjes uit. Grmbl...

Liefs,
    Nelly

8. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Bevallingslijst mei 2013 mama's to be
    Klik op ons clubje: mei 2013 mama's

datum naam (leeftijd) - # kindje - tb/zh - bv/fv - geslacht
    ??-05 Ytest (24) - 1e kindje
    30-04 Danijelle (40) - 4e kindje
    01-05 Anzza (26) - 1e kindje - tb/zh - bv - wil het weten
    01-05 babsie (31) - 3e kindje - tb - bv - wil het weten
    01-05 Lolsmurf (27) - 1e kindje
    01-05 Natasha86 (25) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    01-05 Seallable (24) - 1e kindje
    02-05 Miep80 (32) - 1e kindje - wss zh - bv - twijfel
    03-05 Moonymuppet (24) - 1e kindje
    03-05 Nenny (23) - 1e kindje
    03-05 zustertje12345 (23) - 1e kindje
    04-05 BellaNoa (26) - 2e kindje - zh - fv - wil het weten
    04-05 Nelly (33) - 4e kindje - tb - bv - twijfel
    05-05 mama marinda (27) - 2e kindje
    05-05 Molly1984 (27) - 1e kindje - zh - fv - wil het weten
    05-05 N1986 (26) - 1e kindje
    06-05 Joycie78 (34) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten
    06-05 MvrS (26) - 2e kindje - zh - bv - wil het weten
    07-05 Juis (26) - 1e kindje - zh - bv - ik wel partner niet
    07-05 Bloem89 (23) - 1e kindje - zh - bv - wil het weten
    08-05 Ilone (??) - 1e kindje
    08-05 Rikki (25) - 1e kindje

Totaal: 22 zwangeren

Afspraken

datum naam - afspraak
    05-09 Natasha86 - 1e echo
    06-09 Miep80 - 1e echo zkh
    11-09 Bloem89 - gyn
    17-09 seallable - 1e echo
    17-09 Danijelle - intake vk
    18-09 Danijelle - 1e echo
    19-09 Miep80 - intake vk
    20-09 Juis - intake vk
    20-09 Ytest - 1e echo
    24-09 Molly1984 - 1e echo
    24-09 Zustertje 12345 + intake vk
    25-09 Molly1984 - intake vk
    25-09 Nelly - 1e echo + intake vk
    26-09 BellaNoa - 1e echo + intake vk
    28-09 Ytest - intake vk
    03-10 Anzza - vk
    04-10 Joycie78 - termijn echo + intake vk
    05-10 Danijelle - termijn echo
    10-10 Miep80 - 11 weken echo vk

Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan wel [ QUOTE=...] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
    En laat deze "instructie" ook maar staan...

9. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Miep80, wat erg dat ze je zo laten schrikken en het niet goed uitleggen! Heel veel succes en hoop echt voor je dat het allemaal goed zit!

Nelly, wat grappig van je dochters :)

10. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    @moony ik ben benieuwd de eerste echo's zijn altijd spannend, zeker omdat je alles voor de eerst keer beleeft.

@ Natasha86 ja, het zal wel even druk worden, maar we kijken er nu al zo naar uit! Ik ben benieuwd hoe het afloopt, maar ik heb een goed gevoel!

@nelly super bedankt!! Ja, het was even schrikken, maar zeker meer dan welkom... Hoe heb jij het ervaren? Was het druk? Viel het mee? Ik ben benieuwd.... Thanks voor het duimen... Ben wel zenuwachtig, maar toch een goed gevoel... En de kwaaltjes Hahahaha gelukkig vind mijn man het NOG niet erg :p dat maakt een hoop goed Hahahaha

Morgen weet ik meer over mijn HCG, ze bellen morgenmiddag en ik ben verder de hele dag op stap, maar ik laat jullie zeker weten hoe of wat en wat de vervolg plannen zullen worden....? Maar we gaan gewoon uit van goed nieuws!!

Misschien een stomme vraag maar ik heb serieus al een beginnend buikje, daarom ga ik nooit die 12 weken volhouden... Ik krijg nu zelfs al vragen... Oei oei... Wie heeft dat nog meer?

Welterusten allemaal en we duimen voor morgen! :)

11. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    @ miep80... Meid, ik duim ongelooflijk hard mee dat alles goed is... Het kan inderdaad nog innestelbloed zijn, dat had ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap... Dus blijven duimen!!

12. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL

ja daar heb ik dus last van

mijn eerste zwangerschap was het zichtbaar en vragen op 8 wkeen
    maar ik heb de foto erbij gehaald van 8 weken ik ben nu boller. en merk het ook want kan al twee spijkerbroeken precies niet dicht krijgen:(

13. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Hier een mei 2012 mama en onze zoon is gewoon alweer bijna 4maand oud!
    Geniet! De tijd gaat zo onwijs snel!
    Krijg helemaal de kriebels bij het lezen van jullie berichtjes.. Het is zooo mooi!!!

14. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    mijn eerste zwangerschap was het maar te zien aan 5 maanden. en dan lichtjes!hoop dat het nu wat vroeger te zien is

15. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Hallo meiden!

Ik wil mij hier ook graag aanmelden. Ben uitgerekend op 2 mei.
    Ben in mei gestopt met de pil en was direct zwanger dat ging helaas mis daarna een keer normaal gemenstrueerd en nu dus weer zwanger.
    Doordat het de 1e keer mis ging schiet ik nu bij elk krampje in de stress maar ik moet dat langzaam afleren.
    Buiten af en toe een krampje voel ik werkelijk waar helemaal niks. Dat maakt het soms wat onwerkelijk maar de testen liegen er niet om ;)
    Ik denk dat kruidvat hun jaaromzet dankzij mij hebben zien verdubbelen haha ;)

Over mij; ik ben 25, kom uit Noord Holland, het is mijn 1e kindje voor
    mijn vriend de 3e. Hij is heel jong getrouwd en ze hebben jong kinderen gekregen, 2 schatjes, ben stapelgek op ze! Maar straks dus ook 1 van ons samen. Spannend!

16. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    @ nieuwe mei mamas Welkom!!

@ Miep!
    Jeetje wat een nieuws zo koud op je dak zeg :( hoop voor je dat je snel wat meer duidelijk hebt en dat het inderdaad innestelingbloed is. Ga voor je duimen meid!!

@ Allen,
    Ik zat gisteravond wat te denken en vroeg me wat dingen over jullie allemaal af gewoon uit nieuwschierigheid!

Waar komen jullie allemaal vandaan?
    Wat voor beroep doen jullie (en hoeveel uren)?
    En na de bevalling??
    Wanneer willen jullie het gaan vertellen aan familie vrienden werk?
    En Doen jullie ook mee aan moeders voor moeders? Ik heb me gister hiervoor ingeschreven namelijk:)

Ikzelf kom uit Asten.
    Ben fulltime administratief medewerkster en in de avonduren/weekenden kapster en visagiste
    Ik werk dus 40 uur op kantoor en daarbij tussen de 5 en 15 uur per week de overige klanten. (verschild per week)
    Ik wil na de bevalling naar 24 uur op kantoor en overige erbij houden in avond uren.
    De opa's en Omas zullen het een dezer dagen weten. En de vrienden/familie na de 1e echo denk ik. De hele wereld mag het weten wanneer ik het op het werk vertel rondom de 12e week denk ik.

@hierzo... Vanacht weer heerlijk geslapen gelukkig :) Gister heeft mijn vriend het aan zijn beste vriend verteld (zijn vriendin is mijn beste vriendin) en zij zijn tot dusver de enige die op de hoogte zijn. Mijn beste vriendin heb ik op de dag van de test al op de hoogte gebracht dus zei hoeft ook geen gekke dingen meer te verzwijgen ovor haar vriend :)

17. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik kom uit de buurt van Haarlem
    Ik sta voor de klas nu nog fulltime maar zal na de bevalling uiteraard minder worden. Mijn moeder gaat oppassen en papa is 1 dag thuis

De opa's en oma's weten het al, mijn beste vriendin weet het en mijn zwager en zijn vriendin ook want die zijn ook aan t proberen.
    Ik kan niet wachten om het wereldkundig maken! Ik krijg met 7 weken een echo en met 10 en als die van 10 goed is mag het wat mij betreft de wereld in
    Denk ook niet dat we het heel lang kunnen verbergen want ik blaas nu al op..

18. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Druk leventje dan, juis!

Ik kom uit drenthe, en werk 4 dagen in de week als microbiologisch analist! Na de bevalling wil ik graag 2, 3 dagen werken.
    Mijn moeder en schoonouders weten het al, m'n vader kan z'n mond niet houden, dus daar wacht ik nog even mee :D zus en schoonzusjes denk ik rond 8 weken, de rest met 12 weken!
    Maar ja, we zullen zien hoe het loopt!

19. Bloem89

Bloem89 Niet meer actief

Jaaaa ik heb eindelijk goed geslapen vanacht. Wel moeten plassen en voor me wekker waken maar geen uren meer wakker gelegen.

Jullie al problemen met slapen?

20. nenny

nenny Actief lid

9 jan 2008
    215
    0
    16
    student
    enkhuizen
    in het begin sliep ik beter (vanaf de innesteling) maar nu begint het wel minder te worden. ik ben overdag veel moe dus moet erg mijn best doen om niet in slaap te vallen overdag want dat gaat heel makkelijk, maar s'avonds is het het inslapen wat me niet goed meer lukt, ik loop van onze kamer naar de logeer kamer om daar op het matras af te koelen tot mijn eigen bed weer koel is,omdat ik het zo heet heb, en voor de rest veel heen en weer geloop en gemaal in mijn hoofd.

Deel Deze Pagina