1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Doe maar, hoe was het bij de gyn?

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @beertje ja bij de gyn was alles goed, nog flink effe gepraat over de voor en tegens.... maar t komt er op neer dat ik half april het zh inga en dat we per halve week gaan bekijken of er ingegrepen gaat worden of niet. ik ga dan meerdere keren per dag gemonitort worden. dus worden spannende weken voor ons allemaal.
    reden is, omdat kans op herhaling 5% is, en ik zie couveuse ed echt niet zitten.. dat staat me zo tegen..... en de kans op concentratieproblemen, gedragsproblemen kunnen bij vroeggeboortes voorkomen. en dat is ook wat om voor de toekomst om over na te denken.

voor de rest is het hier onrustig, maar nu effe geen zin om dat allemaal te gaan vertellen.. kort gezegd komt het er op neer dat wederom mijn werkgever weer dwars ligt....

3. proudmommy2013

Doemaar, had al in de gaten dat het ws een mindere dag was voor je. Zo stil hier en op facebook...
    Dat worden idd spannende weken, hoop wel dat ze niet al te lang gaan duren voor je...

Wel te rusten

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ha gezelligheid, toch niet slapeloos he

5. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    doe maar jaaaaa, nog steeds wakker. Weet ff niet meer hoe ik moet liggen. Jammer dat ik het niet eerder doorhad dat jij ook op bent. .... Hoe kan je dat eigenlijk zien??

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Onderaan de pagina zie je wie online is.en aan t bloemetje achter je naam. Maar.die is bij mij.altijd grijs. Mij kun je niet zien omdat ik me nooit uitlog en dan lijk ik wet altijd te zijn haha

7. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Goedemorgen meiden! Fijne lente iedereen! Een lente waarin prachtige lente kindjes geboren gaan worden!

Ik mag vandaag mijn vlos tot ziens gaan zeggen, heb er geen zin in :(

Fijne dag meiden. X

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ach anke, ik mag zo naar de HA toe om een brief te krijgen voor die k*t wg dat ik nu geen reintegratie traject kan opstarten gezien de ontwikkelingen de laatste dagen.... heb zin om om een bommetje onder het gebouw van mn wg te leggen.... geloof dat ik vandaag zeer explosief ben;):D:$

9. proudmommy2013

Mogge!

Doemaar, pff je zou toch denken dat ze je met rust gaan laten nu! Maar nu je het via advocaat en rechtsbijstand hebt lopen... Zijn zij nu dan niet contactpersoon?

Gezelligheid, dat slapen gaat ons niet echt lekker af he...
    Heb deze nacht ook wel wat wakker gelegen, af en toe schopt meneer zo hard dat ik er van wakker wordt...

Anke, lente? Waar zie jij die? Vervelend dat je nu je laatste vk afspraak hebt... Maar bij de gyn ben je ook in goede handen...

Gisteravond leuke avnd gehad bij zus en zwager. Ze had een kitkat taart gemaakt, ym, chocoladebom...
    Ook kwamen mijn ouders even, natuurlijk moeders wil die chocobom ook nie missen, hahaah

Heb echt het idee dat zodra ik ga slapen ik 50 kg meer weeg dan dat ik overdag actief ben. Draaien gaat zo slecht, opstaan voor naar de wc is niet zo soepel meer... Pfff...

Vandaag dagje in huis rommelen, wasjes opruimen, kledingkast denk ik maar uitzoeken.... En mss even rondje wandelen als het zonnetje aanblijft.

Fijne dag iedereen

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @beeertje dat klopt, maar mijn advocate houd me wel op de hoogte.... en WEER willen ze niets... ja op voorwaarde dat ik me beter meld... maar he, over 3 weken ga ik het ziekenhuis in, en mocht ik na de bevalling ernstig ziek wordt (dus echt ernstig als in aangereden door een auto bijv.) dan heb ik als ik me beter meld mijn eventuele WW verspeeld of ziektewet, omdat ze dan naar elkaar gaan wijzen wie wat moet betalen..... :(:x kortom... gekloot op en top
    de advocate heeft gezegd dat ik dat even moet halen om aan alle kanten ingedekt te zijn dat ik niet dat f*cking reintegratie heb opgestart.. en dat ze geen sancties, loon inhouden of wat dan ook kunnen opleggen

11. proudmommy2013

Pff doe maar... JE hebt de nek van je wg denk al duizend keer omgedraaid in je gedachten...

12. proudmommy2013

Grr hier all day long, zeurende pijn, rug, onderbuik... Kan op geen enkele manier lang zitten of liggen... Begon gisteravond al een beetje, maar gelukkig kunnen slapen... Hopelijk gaat het weer weg

13. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @beertje, hier de hele dag al gespannen buik hoor... nou ja niet alleen vandaag.... beetje spierpijn gevoel, misschien is het positieve van ziekenhuis opname strax dat ik niets meer hoef, alleen liggen, computeren, tv kijken..... en ja afwachten, maar daar ga ik maar even niet aan denken.. wat zal ik uitgerust het ziekenhuis uitkomen.. iig de bevalling ingaan... :D

vanmiddag de enveloppen bestickerd, alleen nog de zegels halen en wachten tot beeb er is:D

14. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    @Doemaar: oh, jij hebt gewoon de kaartjes al... zag al zoiets op facebook, geweldig! Hier zijn ze wel uitgezocht, maar we zijn nog bezig met de hoeveelheid, dus daarna krijgen we de enveloppen pas. Jaloers hihi.
    Maar ik zie wel dat ik verder niks heb om jaloers over te zijn hoor... Wat een gedoe weer... Ik ben echt zo blij dat mijn werkgever eigenlijk nergens moeilijk over doet. Ze zijn wel erg laat op zoek gegaan naar een vervanger, maar de rest verloopt eigenlijk vrij soepel... Het wordt bij jou tijd dat dit eindelijk eens normaal gaat lopen zeg... Jeetje. Je hebt wel genoeg andere dingen om je mee bezig te houden!

@Anke: balen dat je liever bij de verloskundige was gebleven en dat nu niet kan... Natuurlijk ben je bij de gynaecoloog ook in goede handen, maar gevoel is super belangrijk!

@BeertjeNicky: helaas herkenbaar en erg vervelend! Gaat het al een beetje de goede kant op?

Hier zijn de ladefronten van de commode eindelijk goed! Een beetje druk zetten werkt haha, ze kwamen vanmorgen alweer (weer dezelfde mannen, dus die vonden het na 3x ook wel mooi ;)) en nu is alles goed! En tot mijn grote verrassing belden ze gisteren al van de gordijntjes... Zou 4 tot 6 weken duren, en nu is het 16 dagen later en hangen ze al. Zijn net vanmiddag gekomen, heerlijk!

Morgen alweer 34 weken, gaat snel... Nog twee weken tot mijn verlof, daar zie ik toch wel erg naar uit. Was misschien niet zo slim om zo lang door te willen werken, maar nu geef ik ook niet meer op! Heb daarna echt luxe lang verlof, dus hopelijk volop genieten van de kleine!

15. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    hey meiden,

zal ook eens reageren zonder te lezen ..maar doe ik anders nooit he
    echt geen fut om na te lezen. snorry!

bij de gyn was alles oke. vanaf nu om de 2 weken op controle.
    Alles potdoe, kleintje ligt volledig klaar
    wordt geschat op 2.5 kilo

ben wel doodop. wil zo graag eens aan 1 stuk doorslapen. en me rugpijn wegtoveren!
    gyne zegt dat door de veranderde houding komt, en helaas niks aan te veranderen is.

16. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    ik ga M in bad stoppen, verhaaltje lezen en dan zetelke inkruipen met hem tot het bedtijd is!

tot morgen !
    x

17. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @dutch, hahaha nou zou er alles voor over hebben om het even normaal te hebben op dit moment, zal vast goed komen denk ik, uiteindelijk.
    ja had de enveloppen binnen idd, heb vandaag ook de adressen op de enveloppen geplakt. dus aantal en modelletje staat vast, kan nog misschien wat verandering in de kleur komen, misschien nog een kleine aanpassing in de tekst.... maar ja dat zien we dan wel.

@natas en gelijk heb je. ga zo nog effe mn zus bellen, kind ligt in bed, manlief is sporten dus ik lig ook languit op de bank

18. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    hey meiden ,

Hoe gaat het hier?
    Heb één van de betere nachten gehad tot nu toe.
    veel huishouden gedaan vandaag, maar ja, dan wordt ik wel afgestraft!
    Enorme last van rug en bekken.

Volgen jullie in Nederlands het proces de gelder?
    Die is gelukkig toerekeningsvatbaar verklaard!
    die pipo mag de gevangenis in! oef!

19. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    shit is dat he... hier geen extreem slechte nachten maar ook geen super nachten... vind ze vaak te kort.... en ben echt wel moe

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @natas, ja hoorde het op het nieuws ja

Deel Deze Pagina