Hallo iedereen!? Errug rustig zeg... Facebook is concurrent volgens mij... Natasha, heb het proces niet echt gevolgd, maar gelukkig is hij veroordeeld. Dutch diva, hoop voor je dat je nog volhoudt de komende weken... En ja je hebt dan lekker langer de tijd voor de kleine! Heerlijk toch... Doemaar, hier ook enveloppen aangevraagd... Maar met frustratie... In hun FAQ staat dat het de verzendekosten kost 6,75 maar als ik aantal invoer is het ineens 20 euro... Gemaild over hoe en wat, ja nee de FAQ is onjuist... Het maakt in principe ook niet uit, krijg de kosten terug uiteindelijk, maar kan daar zo slecht tegen, zoek je eerst uit hoe en wat... En uiteindelijk iets anders... Nachten zijn hier gelukkig nu acceptabel op een enkeling na... Gister einde vd dag is de zeurende pijn beetje weggetrokken, maar vandaag weer terug... Maar dat zal misschien komen door 2 uur ikea... Echt vandaag begon lekker, zin om met zuslief de ikea te bezoeken en de babydump daarna, lekker uitje samen. Na ikea was na 2 uur klaar inclusief lunch... Maar babydump trok ik niet meer. Dus naar huis. Eenmaal thuis op de bank geploft en wat er gebeurde met me, weet nog steeds niet. Ben ineens zo chaggie, bla, nergens zin in... Ook pijn weer in de rug, 5 minuten rechtop zitten, 5 min voeten omhoog op de hocker,5 min liggen... En steeds maar zo voort. Grrr. Ook geen honger, heb erg vol gevoel, terwijl ik enkel een kom cornflakes gehad heb en met lunch een broodje kaas, chocolademouse... Tussendoor een twix en rest gewoon water gedronken...
zo doe mij een portie langere slaap.. wat ik in bed lig slaap ik, maar al weer een uur beneden.. tis zooooo vroeg
Hier nu al een uur klaar wakker. 22:00 lag ik er in na een lekker bad. 05:50 naar de wc... En wakker, beeb de hik en ik honger! Gisteravond, 3 vrackers met beleg en kommetje vla gehad... Dus snap het best... Maar ach, wasje draait al...
ja snap ik dat je honger hebt... hier had ik ook honger ondanks dat ik goed had gegeten dus was om half 5 tosti's aan het maken haha. heb al weer honger
goodmorning! lag ik eens goed te slapen , is zoonlief daar om 06h00! grrr @nicky: hihi, de hik, komt nog vaak voor he? @doemaar: ook korte nacht? hier : morgen 35 weken! amai ...spannend!
Pff, jullie hebben idd nog kids die vroeg wakker kunnen zijn... Ja natasha die hik, echt zoveel... Maar dat zijn wel de momenten dat vl de baby kan voelen, dat komt met regelmaat terug. Als de baby schopt en vl is in de buurt, laat ik hem voelen maar ons mannetje is een rotzakje, nu al! Hij stopt dan en nadat vl weggaat s Dan begint hij weer... Ow 35 weken, gaat dichtbij kmen nu! Hoe vindt matteo het?
ja natas gaat snel he ineens @beertje btw die enveloppen ik had daar echt geen 20 euro voor gelapt hoor.. het staat in de faq dus wat er staat is wat je maar hoeft te betalen, als je een klacht had ingediend dan had je in je recht gestaan... zelfde als dat er bij de bloemkool staat 0.99 cent en ze brengen 1.69 in rekening, ze moeten de prijs die er staat ook geven...
Hahaha, hier ook lange tijd geweest. was heel fel aan schoppen, en zodra ik vroeg aan mijn vriend : voel eens, dan stopte het geschop. de laatste week niet meer, en schopt er lekker op los! heel fel. buik ziet alle kanten van de woonkamer Mattèo vind het super ...kijkt er naar uit Maar tegelijkertijd zie ik wat ' angst' . hij is een erg lief en braaf kind, en vraagt heel veel liefde. hij zegt nu steeds : ga je mij blijven graag zien Maar hij kijkt er wel meer en meer naar uit
Doemaar, ja klopt ook wel. Heb het eerst ook met vl overlegd, maar hij is dan weer zo makkelijk... Doe maar gewoon en je krijgt het geld toch op eindfactuur verrekend... Ach ja... Natasha, matteo is ook nieuwsgierig natuurlijk. Gaat voor hem ook veel veranderen! Ik kijk hier ook uit naar de 37 wkn. Ondanks dat ik dan mag afkloppen mbt de problemen/kwaaltjes, mag het van mij wel eind april zijn nu al... En nu dat vriendin is bevallen en ik " aan de beurt" ben wil ik het ook wel klaar hebben! We gaan straks richting breda om de kleine spruit te zien... Erg benieuwd...
De tijd gaat toch wel traag vind ik nu ik blijf precies hangen op 34-35 weken ben wel blij dat ik nu om de 2 weken bij de gyne mag, tijd zal misschien sneller gaan. en wat mij betreft, ik hoop op nog 3 tal weekjes, en dan mag het gaan komen mijn fb is een echte babyboom. zijn met zeker 10 vriendinnen zwanger . 1 is bevallen, 1 moet nog voor mij bevallen,de rest komt achter en gelukkig heb je geen last van kwaaltjes! fijn zo
@beertje, ah jullie hebben de kaartjes nog niet betaald, tja dan is betaald misschien maar alvast betaald..... hier alles al betaald dus er valt bij ons ook niets meer te verrekenen hahaha nou voor mij mag het ook wel eind april zijn
hier zijn de kaartjes en enveloppen ook klaar. alles is eigenlijk klaar. ook onze koffertjes whooop, kijk er naar uit! waar is de tijd dat we zo blij waren met onze mijlpaal van 12 weken!
Pff ja natasha, raar he, je leeft er zo naar toe de eerste 12 weken, dan de 20 weken en dan30 en nu was het maar daar het moment... Voor iedereen zijn eigen belevenis natuurlijk... Moet zeggen dat de duur vd eerste 30 wkn niet slecht bevallen is. In sept erachter komen... Gelukkig was het topdrukte op werk in najaar en met kerst... Dat helpt natuurlijk ook mee...
hier heeft het ook erg snel gegaan vind ik. tot zo'n 32 weken. vanaf dan veel te traag! Maar ja, het komt er toch wel aan
Moogûh! Gisteren afscheid deel 1, werk in verschillende groepen. Heb zelfgemaakt boxkleed gekregen (van tekeningen) en veel tekeningen. Heel erg leuk allemaal. Nu maar eens voorbereiden op woe. Dan komt er bezoek van kraamzorg. Ik heb een heerlijk nachtje gehad, 2 x geplast en verder als een roosje geslapen. geboortekaartjes ik moet nog beginnen! Hebben jullie al een voorgevoel of je eerder of later bevalt? Ik denk dat ik al in april beval, ben benieuwd of mijn gevoel klopt. Vind 8-5 wel een heel leuke datum om te bevallen. (Uitgerekende datum) Wat gaan jullie vandaag doen?
leuk afscheid zo te horen gezelligheid! ik heb het gevoel eerder te bevallen. althans van m was ik toch eerder bevallen. Nog 2 weken en ben 37 weken, vanaf dan ben ik gerust en mag het gaan komen
Gezelligheid, leuk zon boxkleed! Hoor ik meer... Ik heb geen flauw idee 9-5 ben ik uitgerekend... Rond die koers zit ik goed qua verjaardagen bv in de familie, hihi.. Dan loop ik niemand in de weg. Anders zo zonde 2 verjaardagen op 1 dg