1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDiva

DutchDiva Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.304
    0
    0
    Er zijn zeker veel mijlpalen, maar het is en blijft bijzonder dat we nu naar die 'verre' mijlpalen aan het uitkijken zijn! Wat gaat de tijd eigelijk toch snel...

Ik weet niet waarom, maar mijn voorgevoel zegt dat ik met 41 weken, op 10 mei, ga bevallen. Nergens op gebaseerd, dus we zullen zien...

2. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    ik droom steeds op 10 april te bevallen.
    maar weet ook niet op wat gebaseerd hoor.
    Mijn ventje zegt dat ik op 25 april beval.

spannend! zal binnenkort een pronostiekje vragen aan vrienden en familie. inzet van 1€; winnaar krijgt dan het bedrag, was van Mattèo ook. en was toch 73€ :D

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Zo einde vd dag...
    Begon vroeg en eindigt laat... Vanochtend bij vriendin geweest, baby hugo eens bekijken! Lief maar klein! Echt klein....
    Daarna ff in breda stad gelunched en een paar wnkels gehad, maar met de sneeuw en wind geen pretje. Eenmaal thuis nog 2 uur geslapen. Zelfs in de auto op de terugweg...
    En ja dat resulteert nu dat ik wakker ben, pfff

Baby is erg rustig geweest maar sinds een uur wordt er overal in mijn buik wel ff geschopt of een por gegeven. Maar ook steken... En soms is het ff auw!

Ga zo ff beker warme melk maken, mss dat ik daar slaperig van wordt...

Wel te rusten

4. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    goedemorgen samen, hier een prima nachtje gehad... van 11 tot 7... gister bij vrienden gaan eten, super gezellig die hebben 3 kids en een dochter die een maand of 8/9 jonger is dan linette die hebben elkaar echt gevonden wat een pret zeg.... hahahaha

@natas en dutch, benieuwd.. ik denk de hele tijd 1 mei... dan ben ik 36 en 6 dagen.... weet niet waarom want het zou knap zijn als ik de 37 weken vol maak om het zo maar te zeggen;)

pffff weer veeeeeeeeel sneeuw.. hallo lente waar ben je, ik ben de winter zat

5. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    goedemorgen!

redelijke nacht hier. wel vaak wakker geworden, maar sliep nogal snel terug in.

@beertje nicky : blijkbaar fijne dag gehad? ja, het shoppen kan echt pijnlijk zijn he nu :D

@doemaar : ook goedemorgen, super nacht van je blijkbaar! krik je weer van op he.
    1 mei ..spannend. zo onvoorspelbaar he. hihi
    enne, ik zou ook gewoon graag de kaap van 37 halen, en dan mag het komen van dag op dag.
    Hier hadden ze sneeuw uitgegeven, maar er ligt gene, of toch het noemen niet waard!

trouwens ...ik heb nu de kaap van 35 weken! jey!
    de laatste weken zijn aangebroken .
    morgen met manlief boodschappen doen voor de kraamafdeling, en dan is alles echt klaar!

6. flotsje

flotsje Niet meer actief

hallo allemaal!

bah ik heb nu echt een hekel aan de sneeuw! zelfs de kinderen vinden het niet leuk meer.... oudste vroeg vandaag al wanneer hij nu eindelijk eens een tshirt aan kan haha...

straks naar het theater naar Thomas de trein.. ben benieuwd of ze het leuk vinden en ik het ga volhouden... wilde eigenlijk ml met mijn moeder laten gaan maar hij moet werken... dus dan maar zelf... nu heel even boven op bed met een boek en telefoo. :).. beetje rust zodat ik er dalijk hopelijk weer energie heb..

beertjenicky: nog beetje de slaap kunnen vinden?

doemaar: gezellig lekker met vrienden! ben benieuwd of we elkaar nog gaan tegenkomen bij de gyn! en anders kom ik je opzoeken als je dat leuk vind! of naast je liggen hihi in mijn geval ook mogelijk...

natas: wauw dat klinkt ineens zo snel.. 10 april.. zit zelf ook de hele tijd met een 10 in mijn hoofd dus misschien doe ik wel met je mee haha

dutchdiva: blijft spannend he haha.. 10 mei wauw dat hou ik waarschijnlijk niet vol..

7. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @flotsje, hier ook de sneeuw zat, linette na een uur buiten nu ook.. die zegt blijf nu ook lekker binnen... hahaha

ja kan ik ben volgende week en de week erna... en de week daarna lig ik op de verloskamers... dussss je mag me zeker bezoeken, en in het ergste geval voor jou, naast komen liggen hahaha. moest er nog aan denken, zul je zien dat we strax naast elkaar liggen *lol*

@natasha, ja had een prima nacht, maar ben echt ook wel kapot moe... en chagerijnig.... gewoon eigenlijk ben ik de zwangerschap wel zat door al dat gedoe.... spanning, stress, sensatie woede, dus dus nieuwe mijlpaal, 34 weken en iedere dag daarop is een mijlpaal vanaf dan

8. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @flotsje : wie is de sneeuw nu nog niet beu zeg?
    morgen nog een weekje en we zijn al april ..zouden moeten genieten van het zonnetje nu :D

@ doemaar: 34 weken is idd mooie mijlpaal, maar iedere dag dat langer kan, is een zegen he ;)

@hier : een luilekker dagje. echt niks, maar dan ook niks gedaan
    hele dag op bank hangen, pc, laptop, tv, boekje!
    zalig :D

9. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    en manlief net naar de frituur gestuurd!
    onweerstaanbare drang achter frietjes :)

10. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    en ik kom trouwens echt benieuwd naar de naam die jullie kozen voor jullie beebje

was eens aan het kijken in de het topicje bij namen, en snap dat niet helemaal.
    spreken van roepnaam, officiële naam
    dan schrijven ze bv :
    N.atasha
    vanwaar dat punt? hihi, kom er niet wijs aan uit

11. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Doe maar, leuk zo een avondje, maar jammer van het roken dan... Ik ga meestal dan ook de douche in, je haar gaat ook zo stinken bah

Die sneeuw, bah bah... Ben blij dat het hier niet was...

Natasha lekker lui dagje zeg, en die frietekes! Yum... Hier net pizza

Flotsje, hoe was thomas de trein? Vol kunnen houden?

Gisteren uiteindelijk om 00:30 toch gaan slapen en om 8:00 wakker... Dus best redelijk!

Vandaag hier een luie dag gepland, maar ja er moet ook wat in huis gebeuren. Nu doe ik dat wel doordeweeks ook wel, maar stofzuigen en dweilen is lastig en te intensief. Dus vanochtend begonnen met eerst stoffen op de bovenverdieping, bedje afgehaald. Vl schroeven e.d. Nog van het bed laten aandraaien, matrassen omgedraaid... Uiteindelijk waren we na 1,5 uur klaar met de bovenverdieping.... Alles goed gedaan... Heerlijk wel vd week beetje rustiger aan dus! Rest vd middag lekker bankgehangen, net pizzaatje gemaakt en nu weer lekker op bankie...

Morgen ga ik eens mijn gezicht op het werk laten zien. Daarna met vriendin lunchen en markt afstruinen... Woensdag de ochtend prenatal in en verder geen plannen verplichtingen vd week! Mss ng wel opppassen op de kids van zuslief, een vriend uit vriendengroep is helaas vandaag gestorven aan acute leukemie.

Ik ga eind vd week wel wat paasboodschappen doen, tweede paasdag brunch klaarmaken... Standaard balletjes in tomatensaus en de rest is nog open... Iemand nog ( makkelijke) tips?

Fijne avond

12. kopjethee79

kopjethee79 Actief lid

4 mei 2010
    241
    0
    0
    verkoopster bruidsmode
    Rotterdam
    @beertje, zakje braadstomen provencaals met kipfilet ipv drumsticks... Dikke boterham /broodje besmeren met beetje mayonaise, rucola erop en dan de kipfilet dunnetjes snijden en erop leggen.., heerlijk, makkelijk en enigszins gezond :) ( de kipfilet alleen korter in de oven doen, anders wordt ie droog)

X

13. flotsje

flotsje Niet meer actief

hèhè ik zit eindelijk... Thomas was leuk maar wel vermoeiend.. ben niet zo goed in moeten zitten... maar de kinderen vonden het helamaal geweldig! ben benieuwd hoe vaak ze vannacht wakker worden van al die indrukken haha...

lekker beertjenicky als je zo samen wat kan doen in huis!

kopjethee: met jou alles goed?

14. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ohhhh flotsje, moet er ook niet meer aan denken om ergens stil te zitten, we waren zaterdag bij vrienden eten maar dat met die voeten naar beneden is echt ellendig aan het worden... ben behoorlijk vocht aan het vasthouden

hier behoorlijk discussie gehad met manlief.... onderwerp... alles van afgelopen weken wat niet gek is gezien de laatste ontwikkelingen.... gelukkig gaan we altijd pas naar bed als alles is opgelost of is uitgesproken dus lagen er pas tegen half 1.. wel de nacht doorgeslapen dus dat scheelt haha... hopen dat de laatste 5.5 weken nu eindelijk wat relaxter kunnen en was dit dan ook nodig om veel spanning eruit te krijgen;) 1 mei de dag van de arbeid mag de kleine komen, mooie datum. hij vroeg mij, waarom dan.... ja wat denk je dat het niet hard werken is een kind eruit te poepen whahahaha;)

15. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @nicky : de frietjes waren heerlijk!
    jou pizza ook gesmaakt?
    en bah, sigarettenrook ...niets dat ik meer haat dan dit!
    geniet van de lunch en het marktbezoekje!

@flotstje : goede nacht gehad? de kinderen de vele indrukken overleefd :D

@doemaar: ook een fijne dag omdat hij/zij dan nooit naar school moet op de verjaardag :D

hier: goede nacht gehad. 1x wakker om 04h30 , maar vrijwel onmiddelijk terug kunnen slapen
    kleintje is wat rustig vandaag ...maar lees dat dat normaal is aan dat termijn

blijf wel felle last hebben van rug en bekken. bah!

16. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @natasha, ja in belgie is 1 mei een officiele feestdag, in nederland is het niets..... dus ze zal gewoon naar school moeten op 1 mei als het doordeweeks is.

17. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    ah, echt ...wist dat niet.
    Er is hier politieke discussie om paasmaandag of pinksterenmaandag als feestdag af te schaffen, om weer eens te besparen

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    vroeger was 1 mei wel een feestdag, tot dat koningshuis koninginnedag op 30 april gingen vieren toen is het afgeschaft wat de overheid vond het wel veel, 2 hele feestdagen achter elkaar......

echt waar, die mensen in de politiek verliezen hun hele touch met reality en het leven zodra ze de politiek ingaan..... ineens kunnen ze niet meer normaal nadenken:x

19. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    zeg wel ...
    ik erger er mij ook aan.
    wij moeten besparen, willen ze alles gaan inkrimpen, maar zelf hebben ze een hele dikke prè.
    en weet wel, ze moeten er hard voor werken, maar hun loon is er toch wel over.

en om het over de dotaties van het koningshuis enzo maar niet te hebben

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja dat is echt erg.... hier ook bezuinigen bezuinigen.. de nederlander gaf niets uit het is politiek Den Haag die zoveel geld uitgeeft dat ze het bij ons moeten gaan weghalen... en dan die f*cking eu.....kan wel zijn dat het ons goed heeft gedaan, geloof er alleen niet zoveel van als ik hoor aan wie er geld wordt gegeven.... en die k*t grieken en cyprioten maar protesteren dat ze geen geld krijgen en dat ze niet willen bezuinigen... HALLOOOOO daar nu moeten wij dat doen omdat brussel dan maar weer over hun hart strijkt en geld gaat geven....

en als ik het dan nog doortrek.. heb je het glazen huis die voor babysterfte in afrika (ofzo) miljoenen ophaalt dus de regering denkt ach alsde burger dit kan opbrengen dan kunnen wij ook wel een euro of 2 euro per hoofd van de bevolking extra innen... idioten dat we zijn... moet je dus eigenlijk niets aangeven, er gaat al 8 miljoen per jaar naar daar!!! en dan mag er best wat geld naar toe, maar ze vergeten hun eigen bevolking maar effe..... die houden hun bek wel en betalen wel weer..

*hoezo opgekropte frustratie**;):$

Deel Deze Pagina