1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezelligheid

Gezelligheid Actief lid

24 okt 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    mevr S wat leuk om iets van je te lezen.
    Het zal niet meevallen, maar die PD gaat ook weer over hoor! Wat doe maar zegt, iedereen heeft iets wat hij/zij graag doet, dat helpt met verwerken. Bijv. Sporten, wandelen, etc. Toen mijn vorige vriend de relatie verbrak heb ik als een gek een enorme borduurlap ( moet er nu niet meer aan denken) gemaakt, er zitten in al die steken veel tranen verwerkt. Maar het hielp me wel enorm. Als ik ging zitten tobben pakte ik de lap.

Hoe het ook gaat met Méon, hij heeft super ouders die alles zullen doen om hem zo goed mogelijk tot zijn recht te laten komen en nog een mooie zus die hem ook zal helpen. Zet 'm op mevr S!

2. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Goedemorgen ...

Alles okè hier met iedereen?
    We zijn goed vertrokken naar de eindmeet he :)
    overmorgen al april!

3. flotsje

flotsje Niet meer actief

goedemorgen!! ja gaat echt snel ineens...
    dinsdag is voor min best een magische grens.. merk dat ik er echt gespannen van wordt...

4. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Mogge, komt allemaal dichtbij! Hier nog 6 wkn.... Hoop dat snel voorbij gaat... Ben het best wel beu... De beperkingen, gevoel als een 10 tientonner... Gister eventje gaan liggen op de bank. Wilde opstaan maar lukt me niet echt... Vl moeten helpen, grr even emo moment gehad.

5. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @beertje hier ook hoor... nog 2 weken thuis dan 2.5 zh... dus nog minder dan 5 weken ........ max nog 5 weken en 5 dagen voor deze kruimel er is.. en dan wil ik nooit meer zwanger zijn

6. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Hey meiden,

Ik weet dat ik weinig schrijf maar ik lees en leef absoluut mee hoor!
    Hier nog max 4 wkn, overtijd laten ze me niet lopen dus .... komt dichtbij.

Hoest met iedereen, al verlof? Het al zat?

Liefs

7. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @flotsje: voor wat dinsdag magische grens? ben effe niet meer mee door facebook

@nicky: balen meid ...we zijn aan het naderen! nog even volhouden. snap je volledig, ik heb het ook HELEMAAL gehad

@doemaar: ik zeg dat nu ook : nooit meer zwanger zijn! hihi
    ook goed aan het naderen voor jou

@Anke: hier ook nog max 4 weken!
    zo spannend he.
    hier heb ik het gehad hoor, enorm veel rug en bekkenpijn! pffff
    hoe gaat het met jou?

8. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @natas, ja gaat hier ook de goede kant op, volgende week gaan we de 33 weken aantikken, ben er blij mee hahaha. nou dan gelijk bespreken welke anticonceptie.... of dat er knoopjes gelegd gaan worden bij hem of mij...

@anke, jaaaa jij mag volgende week zaterdag al thuis bevallen hahahaha... dat gaat de goede kant op.

9. flotsje

flotsje Niet meer actief

spannend Anke gaat snel zeg!

natasha: de 34 weken!! na met 26 weken opgenomen te zijn en alles vind ik dat wel een hele bijzondere... daarna is het de 36 weken want langer als dat ben ik nooit zwanger geweest haha

10. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    pffff en wakker. beeb is druk in de buik, kontedraaier hahaha, kon wel precies mn hand om die billetjes houden. buik leek wel wat samen te trekken... nu wat steken onderin.. wellicht zal de 3de het bij ons leren in te dalen....

gauw maar wat warme melk proberen te drinken (ieuw) en terug naar bed

11. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @flotsje : ah, dan is idd 34 al magische grens! je bent er bijna :D

@doemaar: had ik het geweten, ook opgetjoold deze nacht. zoonlief buikpijn. konden we kletsen :)
    nog wat geslapen dan?

hier! 36 weken!!!! joepi! nog een exact een weekje en geen prematuur meer. mag gelijk gaan komen dan.
    zolang het niet 1 april is :D
    ik heb wat last van indalingsweeën denk ik.
    lichte rugkrampen en menstruatiepijn.
    Kleintje beweegt erg goed, dus, daar hoef ik me geen zorgen over te maken

12. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    ja heb nog wat geslapen ja, nog wel een paar uurtjes geslapen tot linette wakker werd.. ondanks dat ml zei kom maar bij mij liggen gaat linette uiteindelijk altijd bij me liggen om me mee naar beneden te krijgen hahaha. maar ja ben dan toch wakker

oh balen dat matteo buikpijn had.

hoera 36 weken einde in zicht voor jou :D

13. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    haha, hier ook eentje die altijd langs mij kant er bij kruipt
    omdat ik uit ellende toch opsta :D

14. proudmommy2013

De nachten blijven problemen hebben he, pff dacht ook dat ik amper geslapen heb, maar de nacht wel doorgekomen... Maar meer het idee elk half uur gezien te hebben...

Vanochtend hebben we al paaseieren gezocht bij mijn ouders. Volgend jaar loopt onze spruit daar ws ook bij!

Vanmiddag hebben lekker balletjes in tomatensaus gemaakt voor de lunch morgen... Heb besloten niet te veel uit te sloven, aangezien s'zus toch zelf bepaald hoe laat ze kmt en gaat. Dus we hebben de balletjes, broodjes met beleg, fruit, eieren en een custardvlaaitje met vers fruit. Dit laatste ga ik morgen vroeg een keertje maken (meer eigen belang hahaha, gewoon lekker! Ws blijft er wat van over!)

Dadelijk gaan we met mijn ouders wokken. Moeders is woensdag jarig en in de week voor en na je verjaardag wok je gratis!

15. proudmommy2013

Natasha vieren jullie pasen? En hoe?

16. flotsje

flotsje Niet meer actief

hey allemaal..
    hier vanochtend bij mijn ouders eieren gezocht en lekker gebruncht..

ik moet zo wennen aan de nieuwe tijd.. normaal nooit last van maar nu pfff...

verder is beebje druk... veel steken onderin en gefriemel.. en pijn links boven in buik... lijkt op een zenuw die klem zit ofzo...
    goed haha genoeg gezeurd.. beebje zit nog binnen en verder nog niks dis de 34 ga ik vast halen jippie!! zo even lekker douchen en dan boven in bed nog een kijken naar de postcodeloterij haha vind het altijd zo leuk als mensen emotioneel worden kan ik lekker mee huilen hihi...

17. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @Nicky : gewoon chocolade eitjes verstoppen en die moet zoontje dan zoeken. wij doen niks bij familie ofzo , maar vele belgen wel
    Hoe was je nacht? ze gaan er helaas niet meer op verbeteren waarschijnlijk. lastig

@flotsje : heb ook moeite met het uurverandering. doodop. bah
    morgen heb je je eigen kaap van 34 weken gehaald! jey :)

hier : veel harde buiken, niet allemaal pijnlijk, maar hier en daar wel
    wat gezocht op het net, kunnen voorweeën zijn aan de zwangerschapstermijn.
    vind het wel spannend. wil nog inhouden tot zondag, en vanaf dan mag het van mij komen :p

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    nou hier vandaag tot half 9 geslapen... wel van half 2 tot half 3 wakker gelegen met jubelbenenen, ja kan merken dat vocht een issue aan het worden is... dikke handen, voeten en jubelbenen

voor de rest een hangdag gehad gisteren, trainingsbroeken, grillen voor de tv vooral niet te veel. strax wel effe naar buiten met die kleine.. zo binnen is niets

19. Anke1986

Anke1986 Bekend lid

22 jan 2012
    775
    0
    0
    Druk aan de studie
    Overijssel
    Blegh, hier in de war van de zomertijd? Jullie ook?

Afgelopen nacht nachtje ziekenhuis gehad, ff nachtje slaap, kon niet meer. Dus cocktailtje gehad en lekker slapen. Nadeel was dat er naast mij rond 3en een vrouw werdt gebracht met weeen, dus toch minder geslapen. Wel een blauwe plek doorsnee 5 cm op mijn been. Pfft als ik had geweten dat er een prik in mijn dikke beenspier moest :S
    Neej, dan had ik het nog gedaan.

Zaterdag 37 wkn, gaat snel! En hopelijk hoef ik maar tot de 38! Dus met beetje geluk hier met 2 wkn opnieuw mamie!

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    Spannend anke

Deel Deze Pagina