Goedemorgen allemaaal. Hier wel en goede slaper maar droom dan weet echt heel intens . Weet alleen niet wat wat vergeet het snel weer. Heb opgeblazen darmen heb buikpijn onder... Maar mijn man tikte mijn buik aan boven mijn navel met dekens van zich afslaan en dat gewicht deed mij goed zeer....., komen nu al de darmen in verdrukking?
Oh wat gaat de tijd toch snel. Mijn dochtertje is alweer 15 weken geweest ( 14 mei geboren) Ik wens jullie een hele mooie, fijne, geweldige zwangerschap toe en volgend jaar mei mogen jullie ook jullie wondertjes vasthouden.
Nou ik heb mijn echo gehad en was niet goed. Geen zwangerschap meer te zien. Maar vanwege de testen mogelijk een buitenbaarmoedelijke. Bloed afgenomen en even resultaat afwachten. morgen uitslag.
aah nee Babsie!! Wat een verschrikkelijk nieuws! Hoop dat je morgen meer duidelijkheid hebt. Rustig aan *in zoverre dat dat gaat natuurlijk*
oh jammer zeg, dus het was toch een ongesteldheid die je kreeg. of miskraam was je overtijd toen je had getest? erg sneu voor je, en heel erg jammer. maar feit je kan zwanger worden.das een zorg minder heel veel sterkte
goedemorgen dames, Mag ik mij ook aanmelden voor dit topic? Ik ben Jade, 21 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Ik ben uitgerekend op 7 mei 2013. alle andere zwangere mei-mamma's gefeliciteerd! Babsie, heel veel sterkte!
Nou, ik was begonnen met bijlezen, maar er kwamen steeds meer pagina's. Dus dat heb ik ergens bij pagina 10 opgegeven en ik doe maar gewoon mijn verhaaltje. Ik noem mij Anique. Dat is niet mijn echte naam, maar een pseudoniem vanwege de bijzondere situatie. Dit is namelijk mijn 4e zwangerschap, maar het wordt niet mijn 4e kindje. Ik ben draagmoeder en ik ben nu zwanger voor een ander stel. Ik ben 1 mei uitgerekend. Ik doe sinds gisteren weer mee met moeders voor moeders, 27 september hebben we een eerste echo + intake bij de verloskundige. Ik ben nu bijna 2 jaar met dit avontuur bezig, ik heb al ruim een jaar begeleiding van de FIOM (maandelijkse gesprekken) en na 3 maanden proberen (middels zelf-inseminatie) is het al gelukt en is er een zoontje of dochtertje onderweg voor mijn wensvaders! Dat is in het kort mijn verhaal.
hahah ik heb het gevonden anique. vandaag op 5,2 weken geeft kruidvat vantwee voor vijf euro het donkere lijntje eens! en op 4 weken testte cleaurblue, predictor en de andere van kruidvat een goede felle streep bij deze vind ik dus die twee voor vijf euro slecht! want het lijntje is nog lichter dan al die andere testen. de kruidvat test met paarse dop die een kruis moet geven vind ik een goede test, alleen jammer dat hij na een uur een negatief resultaat laat zien. dat hoort zei de vrouw van kruidvat dat is de enige test die je niet kunt bewaren en omdat het niet in de gebruiksaanwijzing staat snap ik dat er blinde paniek optreed als je smorgen test en je avonds pakt op aan je man te laten zien! onzin test dus!
Ik vind die KV 2v5 prima. Hij was 1 dag voor mijn NOD goed zichtbaar (zie album) en positief = positief. De clearblue plus geeft bij mij mara een heel licht streepje (werd naar een paar uur nog lichter). Gisteren weer een 2v5 getest, en hij was donkerder als maandag.
Ja dat kan ik zeker, heb ook al 2 kids Maar dit zou het eerste kindje met mijn huidige partner worden. Ik had getest omdat ik me anders voelde. Heb meerdere positieve testen gehad. Ik vermoed nu zelf een BBZ
Oh wat naar Babsie! De eerste testen die ik deed kwamen trouwens van Deal Extreme (link). Omgerekend Eur. 1,40 per tien stuks incl verzendkosten! En ze sloegen duidelijk uit, 5 dagen voor mijn NOD was het al goed te zien. Maar je moet ze dan wel op tijd bestellen, want de levertijd is wel lang! Dus voor de dames in dit topic is dit niet zulke nuttige informatie.
Pfff zat ik net op de wc merk ik dat m'n onderbuik (onder m'n vet kwabbeltje) al aan t opzetten is! Heb er vandaag ook veel last van. Net met vanuit m'n stoel iet van de grond oppakken zat het gewoon in de weg!! Pff realisatie komt me de minuut hier