Doe eens haha. Ik geef je effe een adres waar je mn steen kunt bestellen bij.mn broer n er tegenover graag begraven whahahaha
vind nu niet dat je daar recht op hebt hoor mij zo ontmoedigen ik zit hier zo fel te puffen, verga van de krampen ....die buik zit echt in de weg. dan ga jij beweren dat ik nog een maandje moet wachten. heel flauw
hihi dames dames toch gedraag jullie!! hier niet mijn dag zoals de Fb lezers weten! morgen hopelijk weer beter!
love you doemaar @flotsje : jij bent Lotte he? ik wil morgen echt bevallen hoor balen van je dagje! dikke knuffel
Hallo dames, Weten jullie nog wie ik ben?! Ik heb hier geschreven vanaf mijn 6e zwangerschapsweek tot mijn 19e zwangerschapsweek... inmiddels ben ik 36 weken zwanger en is er best wat gebeurd de afgelopen maanden. Ik zou het leuk vinden om weer met jullie mee te schrijven: deze laatste weken, maar wellicht ook straks als al onze kleintjes geboren zijn. Mag dat? Of... tja... ik heb zolang niets van me laten horen, dat ik me ook wel kan voorstellen dat jullie inmiddels een band hebben opgebouwd waar ik nu niet meer tussen pas. Ik hoor het graag... lees het wel...
wat doe jij nu hier mama Jude? tuurlijk hebben wij een band opgebouwd... maar, daar mag jij gerust terug tussen Alles oke met de zwangerschap? Welk geslacht krijgt jullie kleintje
he mamajude, ja tuurlijk mag je mee kletsen waarom niet, ik heb me nog wel eens afgevraagd hoe het met je ging, denk de meeste omdat je zusje toen ineens zwanger bleek te zijn..... heb je wel uiteindelijk van de lijst afgegooid, en er is een mei 2013 pagina op fb.... waar alle mei mama's samen zijn gekomen... misschien ook wat voor jou. kijk maar, welkom terug iig @natas, jij wakker... je moet me ook effe sms-en druif want ben ook veel wakker.. de 3de slechte nacht op rij... deze laatste vergelijkbaar met die van gisteren.. en ben minder zwaar ademig... iets minder verkouden zo oogt het..... strax laatste keer gyn, nu afspreken wanneer ik opgenomen word... ga het zo lang mogelijk voor me uitschuiven, tot vrijdag of zaterdag... na het weekend zal me wel niet lukken, dat vind ze een risico.....maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Welkom terug Jude! Hier ook nog aan je gedacht en net zoals Doemaar zegt, tuurlijk ben je hier nog welkom om te kletsen. Ik ben hier nog amper actief. FB is veel makkelijker! Misschien heb je zin om ons een updatetje te geven? Ben erg benieuwd hoe het allemaal gegaan is met je!
Heeeeej, wat leuk dat je weer mee wil kletsen, Mama Jude! Hoe gaat het met je? En je familie? Je pleegzusje, je zus die bevallen is? 't Zijn superhectische tijden geweest natuurlijk... Vertel! Of kom ook lekker kletsen op Facebook.
@doemaar : ik lag met mijn gsm in bed ...hihi, wil ik smsen naar mijn zus ( die doet nachtwerk ) en ik laat hem vallen ..sim kaartje eruit. en doordat ik nog maar nieuwe heb , wist ik pincode niet. haha kon je dus niet smsen
Hoi meiden, ik meld me weer. Dacht door facebook veel mee te krijgen, maar ik zie dat hier ook nog een hoop te doen is. Nu ik verlof heb, zou ik dat toch ook weer moeten kunnen volgen