De joolz day earth in het donkerbruin.. Vriend vond m ook super! Nu nog heeeel lang wachten tot ik hem kan bestellen
hoi hoi mag ik ook mee kletsen?? Ik ben marion, 34 jaar uit hooghalen,... Ik heb een zoon van 11, en een zoontje van 1,5 jaar, die via de mmm is gekomen,... We zijn sinds kort weer begonnen met terug plaatsingen van onze embryo's, en daarvan heb ik zaterdag positief getest,....... Dus ik ben ZWANGER!!! volgens mijn berekening uitgerekend op 3 mei,....
@ms78 welkom en van harte gefeliciteerd @buikkie gelukkig heb ik een redelijke buik van mezelf en zie ik er van mezelf al zwanger uit (heeft soms zn voordelen) dus zal het hopelijk niet snel opvallen. ik heb namelijk lichtelijk overgewicht en dat zit alleen op mn buik en draag mijn vet naar voren haha dus zie er uit als 12 weken zwanger! dus ik kan het nog wel even stil houden
@mamavank gefeliciteerd!! Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook pas rond 27-30 weken een buikje, maar nu... Ik ga vanmiddag een foto maken! @ms78 gefeliciteerd!! Jouw kindjes zijn ook snel na elkaar geboren... Hoe heb je dat ervaren? Is het druk enz enz ? Als dalijk ons 2e kindje komt zit er ook maar 15 maanden tussen.... @ Riverr de joolz is zeker super mooi!!die wilde ik tijdens mijn eerste zwangerschap al, maar ik koos uiteindelijk voor de maxi cosi.... Want die vond ik het fijnst lopen ... Nu wil ik of een stokke of een bugaboo donkey omdat onze dochter dan pas net zal lopen als de baby komt! @ mopperkonijn was de eerste bij jou een tweeling dan? Lijkt me wel leuk! Hahahaha... Ik heb gisteravond voor de grap nog tegen mijn man gezegd dat het er dalijk wel eens twee zouden kunnen zijn... hij schrok toen wel, maar zei meteen dat als ik nu al zo'n buik heb dat het weleens goed zou kunnen want dat is idd best groot al... Ik ga vanmiddag een foto plaatsen... Ik moet ook bekennen dat ik wel even schrik dat het nu ineens ontzettend snel gaat, want de vorige x had ik pas bij 27-30 weken een buikje!! Maar ze zeggen dat het bij de tweede sowieso sneller gaat en zeker omdat mijn lichaam eigenlijk nog aan het ontzwangeren was....
Goedemorgen mijn lieve mei dames Allereerst welkom en gefeliciteerd nieuwe zwangeren!!! Gister hebben we alle familieleden ingelicht.. mijn moeder had toch echt de mooiste reactie. *sniff* .. kijkt me aan tranende ogen. kijkt weer terug naar de bloemen met kaartje met gedichtje .... begint te huilen als een malle... al snikkend "is het echt waahaaaaaar? en ze stort zich in mn armen Poeh.. wat hou ik toch van die vrouw Ook heeft ze 2 van mn zwangerschapstesten ingenomen... "die wil ik bewaren en inplakken, mag dat?" Tuurlijk mams! Alle brei/haak/naaiboeken zijn tevoorschijn gehaald, vliegen me straks de mutsjes, sokjes, kruikenzakjes, kleertjes, plaids, lakens, dekens en wat allemaal om de oren. Heerlijk die enthousiasme! Uiteraard rest ook geweldige reacties! Iedereen is superblij Gevolg.. heb vannacht geslapen!! ben om 20:30 naar bed gegaan.. 20:31 was ik vertrokken.. om (buiten de slaapwandel plasjes tussendoor) om 5:00 pas weer wakker te worden. Heerlijk! Vandaag lekker rustig dagje.. niets gepland.. thuis lekker de was doen en de boel aan kant en dan weekend vieren. Ik moet wel iets vinden wat ik lekker vind om te eten want eet al bijna een week brood heb 1 dag 2 punten pizza salami gehad... en wat ijs.. rest brood met kaas mn moeder opperde macaroni met ham/kaas.. werd niet meteen misselijk dus gaan we proberen. Verkoudheid alweer wat beter hier .. warme melk met honing werkt (al is t niet mijn lievelingsdrankje!) Kwaaltjes nemen iets af heb ik het idee maar t was ook wel meteen heftig vorige week en lichaam went aan de hormonen. maar ach.. als dat weer verdubbeld komt t vast weer terug haha Zaterdag verjaardag van mn neefje die hiernaast woont Kereltje word alweer 6. Verders.. hele fijne dag allemaal! En kom nog wel een paar keer voorbij hier vandaag! Dikke kus Joyce
Hier nog steeds onzekerheid. Woe avond bij VK toen 4.6w. Om te kijken of niet buitenbaarmoederlijk is. En ik vorige week do avond t/m za avond bruinverlies had en maandagavond/nacht zoveel pijn had. Was wel mooie baarmoeder te zien met verdikte baarmoederslijm, maar ook bloed in baarmoeder. Wat vaak beeld geeft van MK. Vanaf woe avond weer bruinverlies en buikkrampen. en gisteravond veegde ik helderrood af....en buikkrampen hele nacht gehad. Ik hoop zo op een wonder. Moeten afwachten. Donderdag 6 w echo. Wie herkent dit en is het goed gekomen?
@Miep80 Helaas herken ik het maar bij mij nog altijd onduidelijk. Ik heb gisteren bloed laten prikken en moest vanmorgen bellen met de huisarts. Tjonge bel ik daar heen hoor ik dat het wel 3 tot 5 dagen kan duren, wat volgens mij niet zo is want voor hcg waarden moet je bij een bbz vaker je bloed laten prikken om te zien of de waarden omlaag gaan. Vanmiddag bel ik ze maar gewoon weer. Ik heb nog steeds een zwanger gevoel en mijn buik doet pijn. Vind dit maar niks. Wil weten wat het is.
@babsie, dat geloof ik. Wat een onzekerheid he. Succes ermee. Maar wanneer krijg je nu wat te horen, maandag ivm weekend? Bij mij willen ze geen bloedprikken....als fout gaat gaat toch fout zeiden ze en anders zien we volgende week wel op echo. Pfff best wel slopend. 3 jaar geleden had ik 1e mk. En was zo blij dat door IUI gelukt is....blijf hoop houden op wonder.
Hoi meiden! Hoe gaat het bij jullie?! Hier gieren ineens de hormonen door mn lijf. Gister boodschappen gedaan voor dit weekend (vier ik mijn verjaardag), en met het ljistje maken een huilbui gehad! Zoiets heb ik nog nooit gehad maar ik wist niet wat ik op mijn lijstje moest zetten en dat werd me te veel. Ook in de winkel merkte ik dat alle geuren ineens veel intenser zijn en ik er niet zo goed meer tegen kan. Ook heb ik helemaal geen behoefte om mn verjaardag te vieren, iedereen over de vloer, huis opruimen vtv en al dat regelwerk. En niemand anders dan mn vriend en ieders beste vriend weet van de zwangerschap af dus er is ook niemand die ons wat kan helpen (krijg 50 man over de vloer). Zie er nu al tegenop terwijl ik normaal "boos" kan worden op mensen die zn verjaardag niet willen vieren want dat is toch veel te leuk en gezellig.... Ben ik de enige die voor mn gevoel gek aan het worden is?
@ Babsie en Miep Wat een nare berichten Alle 2 worden jullie zo lang in onzekerheid gebracht snap niet waarom ze zoiets doen. Mocht het gewoon goed zijn waarom dan deze extra stress. Dikke knuffel voor jullie en hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!
hallo dames, wat een rot berichtjes toch, ik hoop voor jullie wel op een mooi wonder hoor!!! @hier, maandag afspraak met de HA over of ik naar de VK mag of naar de Gyn moet. Best spannend en dan afspraak maken voor een echo om te bepalen hoe lang ik zwanger ben... Spannend!!! Verder hier goed geslapen. vanochtend voelde ik helemaal niets meer dus dacht dit is niet goed. Nou toen ik eenmaal op gestaan was alles terug in volle hevig heid. De pijnlijke borsten, de branderige ogen en het misselijke gevoel... Toch gek dat ik daar zo ontzettend van kan genieten. Liefs Soesje
@uitzet: kinderwagen staat hier al vijf jaar klaar! Een knalgroene Stokke Xplory. Als ik wat verder ben in de zwangerschap, mag Marjolein haar ledikantje verruilen voor een peuterbed of een groot bed en dan is de babykamer weer vrij. Nu alleen nog "even" de zolderverdieping verbouwen... Annabel en Evelien slapen nu op een (grote) kamer, Marjolein op de babykamer. Op zolder willen we 3 of 4 kamers maken, zodat ieder een eigen kamertje heeft. @Nieuwe zwangeren: GEFELICITEERD!!! @Joycie78: ik snotter mee! Wat een geweldige moeder heb je! @Miep80: ach, lieverd, dat klinkt helemaal niet goed... Dikke knuf! 's Ochtends vijf kilometer fietsen door de voorkant van een fikse regenbui... Is niet grappig! Zit hier uit te druppen op mijn werk. Blegh. Gisterenavond kon ik heel moeilijk in slaap vallen. 'k Heb het 2u zien worden... Op de een of andere manier bleven de meest verschrikkelijke bevallingsscenario's door mijn hoofd spoken. Ik voel me echt zo ontzettend naar. Ik moet er niet aan denken dat het helemaal misloopt en ik mijn man met mijn drie of vier kinderen achterlaat. Brrr... Naast de lucht in mijn darmen heb ik nu ook last van misselijkheid. Nog nooit geweest, dus dat is nieuw voor mij. Niet dat ik erop zit te wachten... Liefs, Nelly
Hey meiden, Ik moet dus achter mijn computer om een foto up te loaden, want vanaf de iPad is dit helaas niet mogelijk... Dus die houden jullie van mij tegoed! Zal ik vanmiddag wel eens doen!! Ik ga nu aan de schoonmaak, was enz enz enz... Moet ook gebeuren... @joycie78 ahhh wat een lieve mama heb je... Wat fijn dat ze zo reageren... Dat is super leuk!! Mijn mama is ook altijd super trots en vraagt elke dag naar mijn dochtertje... Ik ben benieuwd wat ze zegt als ik weer zwanger ben... Maar volgens mij heeft ze het al aardig door....-> buik!!! @ miep80 jeetje, wat heftig allemaal!! Ik duim echt met je mee.... Ik hoop dat je donderdag uitsluitsel kan krijgen!! @babsie wat jouw HA zegt is grote onzin...!! Bij verdenking op een bbz is alles Cito en is de uitslag van het bloed al binnen 1 uur zichtbaar! Ik ben nu dus al 2x geprikt omdat ze ook denken/dachten dat het bbz is/kan zijn, want op de echo was geen vruchtzakje te vinden... Beide keren heb ik binnen een uur de uitslag gekregen en moest ik nuchter blijven, voor het geval dat... dus ik snap helemaal niet van jouw HA.... Maar ik loop bij de gyn en ik begrijp ook niet goed waarom ze jou niet naar de gyn sturen bij een verdenking, want die zal ten alle tijden om de 48 uur bloed willen laten prikken om dit goed in de gaten te houden, omdat het enorm gevaarlijk is een bbz.... Hopelijk zit het goed, maar zo loop ik nu ook... Ik had eigenlijk morgen weer gemoeten, maar omdat mijn HCG bijna verdriedubbeld is, is dit een enorm goed teken en maken ze een dinsdag een echo waarop nu echt wel iets te zien zal zijn... Ik ga ervan uit dat het gewoon in mijn baarmoeder zit zeker door de goede HCG stijging, maar het kan altijd nog bbz zijn... Maar dan krijg ik 100% duidelijkheid! @ soesje1986 Hahahaha... Nu kan je er inderdaad nog van genieten, maar tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik 16 weken achter elkaar gespuugd... Toen was het even weg om vervolgens over te gaan in brandend maagzuur, die ik ook heerlijk stond weg te slikken... Gelukkig bestaat er vanille vla, maar ik had het toen echt wel gehad Hahahaha... @ Nelly fijn hè dat je al wat spulletjes heb... wij natuurlijk ook, want de kleine is nog steeds 7 maandjes, dus dat scheelt... Maar ik hoop toch zo dat het een jongetje is dit keer, want het shoppen voor de baby is toch ook wel een van de leukste dingen die er is!! Maar oef dat is mooi balen die regenbui... Dat is zeker niet leuk!! Ik blijf lekker binnen vandaag en ga vanaf maar eens boodschappen halen met manlief! @juis gewoon lekker gaan genieten van je verjaardag!! Gefeliciteerd alvast komt vast helemaal goed... En die gemengde gevoelens die horen er helemaal bij haha
@ mevrS: Ik heb dus tussen de eerste 2 10 jaar zitten,...... dus niet snel achter elkaar hoor,...... En nu net in verwachting, dus moet nog afwachten hoe dat straks gaat bevallen,. hahaha Lucas is straks 2 als de baby komt,... dus dat zal wel druk worden,..... hahahaha @miep80: bah wat een onzekerheid ja,..... Hoop dat er straks toch goede berichten uit komen,.
ik voel mij een beetje suf. veel trek maar geen tijd om te eten door mijn werk. straks pauze en dan lekker eten niet eten maakt misselijk.
Even niet het forum gelezen.. Lees ik ineens van die rot berichtjes!! Niet leuk!! Hopelijk valt het allemaal mee! Ik duim! @hier verder alles goed.. Mijn ouders super blij! Moeders is al aan het shoppen geslagen Mijn schoonouders vertellen we het vanavaond, want morgenvroeg gaan we met ze op vakantie.. Zal nog wat worden misselijk zijn op hoge hoogte!! Vind vliegen toch al dood eng!! De komende week ga ik dus lekker relaxen in Valencia en rustig aan doen.. Lekker veel tijd om te genieten van mijn darmenbuikje! Ik ben trouwens begonnen om een boekje te maken voor de uk, met foto's, verhaaltjes over hoe iedereen reageerd op zijn/haar komst, stukjes van de opa's en oma's en wat ik voel en hoe ik me voel.. Wordt een heel mooi boekje denk ik!
@Rikki Oeh krijg ineens ook wel zin in een vakantie! Ik hou zelf ook een soort van dagboekje bij voor de kleine. Wil straks een foto boekje maken met wat fotos en verhaaltjes erin wat ik in welke week heb gedaan en over de kleine wat die doet enzo lijkt me leuk als hij/zij dat later terug kan lezen incl alle leuke fotos enzo erbij kan zien hoe mn buik groeit of de echo fotos enzo