1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ff vanaf mobiel hcg 3000 word zo gebeld over wat nu

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Openen wij ook alvast een 'Mei 2013 Buiken' topic onder zwanger zijn - zwangerschap? :)

Zal ik dat eens doen? :) gewoon allemaal beginnen met de 4 weken foto.. en om de zoveel weken vergelijken, leuk toch? :)

3. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    babsie wat is jouw nieuws?????

ja leuk een buiken topic!
    vandaag is de eerste vraag geweest of ik soms zwanger ben.
    mijn buurman namelijk
    die kwam net buiten en stelde het me zo ineens
    dus ja ontkennen gaat zo lastig als je net je zwangerschapsbroek staat omhoog te heisen van uit een bukhouding haha
    hij zei ik zag het vorige week al. woeps! nu weet ik zeker he dat ik het niet lang op werk verborgen kan houden
    ships......

4. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    OKe ga ik die alvast maken, en een fototje.. :D

5. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ik ging vandaag ook naar het werk n mijn bazin zag het gelijk.. Die weet het dus al en buiten haar zagen mijn 2 leukste collega's het ook
    direct.. Ben wel eerlijk geweest maar ik heb dus wel echt een uitdaging. Ik moet echt wijdere kleding aan want het is echt te vroeg om het wereldkundig te maken.
    Er zit ook gewoon echt een buik, nu al!

6. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

hoi Dames,

Hier de laatste paar dgen niet en kommende dagen niet veel tijd, moet veel werken..

Voor de dames met het slechte nieuws een hele dikke knuff!!!
    En voor de nieuwe dames GEFELICITEERD!!!

Hier op zich nu redelijk rustig, nog steeds met vlagen misselijk en pijnlijke boobs. en nog steeds de angst dat het mis gaat :s .
    Had ik eerder steekjes/krampen een beetje over mijn gehele schaam streek zijn het nu "diepe" steekjes precies bovenaan de baarmoeder, en dan (lijkt dat naar mijn idee) precies op de plek waar het vruchtje zit/zat tijdens de echo.... hmmmm ben mezelf weer behoorlijk aan het gek maken.. wel zitten me broeken wat strakker, maar ja dat kan ook zijn omdat ik nu voor "2" eet hahaha.

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Allemaal ff meedoen in het buiken topic :)

8. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    Jeeeheeee het is echt gelukt!! De foto's staan al in het buiken topic!! Whoop whoop... Was even puzzelen maar hij is echt duidelijk! De 4 weken en 4 dagen buik is een flinke... Pffff dat ga ik nooit 12weken vol houden..l nu de rest nog meiden ;)

9. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Wow, 1 dag niet geweest, kan al ik niet meer bijhouden.
    Ik doe mijn best om iedereen te hebben; hier gaan we

Riverr: welkom. Jammer dat het eerst verkeerd afliep. Maar wat heb je geluk dat je zo snel zwanger wordt zeg. Snap wel dat je bij elk krampje panikeert. Maar das normaal, hebben we allemaal wel. Proficiat trouwens

Vraagjes juis: ik ben van België, het West vlaamse Roeselare. Ik ben thuisverpleegkundige, werk 28 uren. Werk tijdens de week enkel in de voormiddag ( 06h30-11h00 ) en in mijn werk weekend werk ik ’s avonds ook, das dan van 06h30-11h00 en van 17h30 tot 22h00. Na de bevalling blijft dat hetzelfde. Zodra het moment er zicht toe doet om te vertrellen gaan we dat doen. Eerst naar de gyne,dan zien wel wel. Ik doe niet mee aan moeders voor moeders, qua afstand niet haalbaar voor mij

Bloem : ik slaap slecht ja gewoon omdat ik voortdurend grote dorst heb. En idd, je angsten dat er het niet gezond zou zijn, een hele normale reactie….

Mopperkonijn: ook je darmen moet zich idd nu al aanpassen en in een andere positie gaan liggen

Ladytijgertje: bedankt hoor

Babsie: wat erg voor je. Een mega knuffel voor je. Sterkte. Wat goed hoe je het opneemt ….sterke dame

Jade: welkom en dikke proficiat

Anique: welkom hier. Leuk dat je hier je verhaal deelt. Is dat niet raar voor je…ga je je niet vastklampen aan die wondertjes dan? Chapeau voor je!

Kv test: ik vind ze ook echt wel uitstekend

Juis: het opzetten komt vast van je darmen. Heb ik nu ook last van. Haha, komt het idd wel realistischer he

Dutchdiva: welkom hier! Alvast een dikke proficiat

Marjoleinart: van harte hoor! Geniet ervan. Ideetje: ik heb hier een t-shirt gemaakt, met voor Mattèo : ik wordt grote broer. Maar als het je eerste is, gaat dat natuurlijk niet. Ofwel, online kan je eigen puzzels maken. En als je een foto neemt van je posi test, kan je daar een puzzel van maken, en laat die dan rond gaan in de familie. Hoeft niet groot te zijn, een aantal stukjes is al leuk

Nenny: ik ben ook erg duizelig…niet normaal. Dat ik echt moet gaan zitten. Best lastig he. Als het blijft duren, bel ik even naar de huisarts

Mevrs: wat leuk ….en jij krijgt je echo dinsdag! Tof, ik woensdag :)

Mopperkonijn: ow, wat een buik al….zo fel. Is hier ook mijn tweede, maar buiten wat opgezette darmen, nog geen buik hoor. gelukkig

Soesje: van harte! Geniet ervan… hier zal je werk hebben om te lezen ze

Ms78 : ook welkom hier. Geniet van je zwangerschap…

Joycie: wat leuk dat er zo leuk werd gereageerd

Miep : wat erg voor je , die onzekerheid zeg. Hopelijk weet je gauw meer

Ytest: zal er zo snel mogelijk aan beginnen, maar tzal vandaag niet zijn. Haha. Ik wil ook voor mezelf elke week een foto nemen, in exact dezelfde positie, met zelfde topje. En zo dan na elkaar laten afspelen als filmpje

Oooooeeeefff! Ben rond denk ik .kletskousen.
    Ik ben hele dag misselijk geweest zeg, slechte dag.
    Gisteren zalige dag gehad in plopsaland

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Leuk leuk!! :D

11. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    @marjoleinart: wat leuk ook bij de meimama!!
    @buikfoto`s:wauwiej...ik denk dat het bij mij ook sneller komt als bij de eerste...ga ook gauw foto plaatsen op het nieuwe forum!

Wat een actief forum zeg!ik ga vanaf morgen proberen op iedereen te reageren maar vandaag aan het werk geweest en de puf is er een beetje uit hihi

Hier kwam gisteren mijn vader langs, vraagt hij:hoe is het met je? Ik:goed, kijkt me aan en zegt gefeliciteerd he met je zwangerschap!!! haha ow ow kan het gewoon van mijn gezicht aflezen!!dat wordt oefenen om het geheim te houden, wil het toch stil houden tot mijn eerste echo met 8 weken i.v.m. de vorige keer...

12. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

ik ga voorlopig er nog geen foto opzetten haha... dat doek pas als er ook wat te zien is aangezien ik nu al wel voor 7 maanden door kan.... ben namelijk een beetje vol :p haha

13. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    babsie basie wat voor nieuws heb je...

je waarde was toch goed?

14. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Sorry late reactie. Kom net van ok. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap. 1 eierstok verwijderd. Pff mocht opeens blijven en hoppa onder het mes. Nu herstellen
    :)

15. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Hele verhaal komt nog wel. Nu eten! Vet honger. Hoop dat ze me wat geven. Owja lig niet eens in eigen ziekenhuis. Was weekend in Eindhoven.

16. Miep80

Miep80 Lid

6 jan 2012
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babsie, heel veel sterkte en ik denk aan je.

Ik herken het.
    Ik zou ook al geopereerd zijn. maar wordtmorgen.

Ook buitenbaarmoederlijke zwangerschap. vanmiddag
    metspoed opgenomen. heb morfine pomp.

Rest is afwachten.

Sterkte

17. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wat?! Nee, babsie, wat erg!
    Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven...
    Hele dikke knuffel en heel veel beterschap. En heel veel sterkte met het verwerken.
    Jeetje... *pinkt traantjes weg*

18. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk
    @Babsie jeetje meid wat ontzettend vervelend allemaal.. hoe voel je je? Je zal enorm geschrokken zijn.. heel veel sterkte komende tijd en ik wil nog even tegen je zeggen dat ik je enorm dapper vindt dat je dit zo snel met ons durf te delen en dat ik respect heb voor jouw nuchterheid

@natasha86 ik ben benieuwd!! We zitten idd na elkaar..

19. MevrS

MevrS Actief lid

29 aug 2012
    300
    0
    0
    Ridderkerk

Meid, heel veel sterkte! Voor jou geldt absoluut hetzelfde...

Deel Deze Pagina