1-15 mei 2013 mama's - deel 1

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Uki, 21 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Hier ook Reuma (in knieen) en soortgelijk aan spastische darm (PDS). Word nog wat als ik zwaarder word qua knieen en de kleine qua schoppen met mn darmen
    Maar heb het er allemaal voor over :)

2. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    #602 mopperkonijn, 3 sep 2012
    Laatst bewerkt: 3 sep 2012
    reactie verwijderd door er familieleden zijn die meelezen....:p

3. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    @ Mopperkonijn wat een KUT reactie is dat zeg!!! Snap dat ze er misschien wat moeite mee kunnen hebben maar dit slaat echt alles.
    Helaas doe je er zelf zo weinig aan. Ik zou zeggen zie het niet als negatief... ze weten niet beter en kunnen er op dit moment niet anders mee om gaan dan op deze manier. (hoe vervelend deze ook is natuurlijk.)

Bij ons weten het 3 personen (waarvan 1 stelletje) Mijn moeder is vandaag jarig en heb geen cadeau... ze zal sneller dr mond voorbij praten nu het ook nog druk in huis is en ze natuurlijk laaiend enhausiast zal zijn. Dus vertellen het haar in de loop van deze week als alle verjaardags visite is geweest en krijg ze haar cadeau dat ze oma word (zal ze leuk vinden ;))

4. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    @ konijn.

Dat is nooit leuk, je hoopt natuurlijk dat mensen er blij mee zijn!! En enthousiast.

Mijn ouders zijn helaas er ook helemaal niet enthousiast over. Toen ik het nieuws wilde vertellen, kwam mijn zus ook langs, om aan mij te vertellen dat ze zwanger is. Toeval! In normale relaties zou dat harstikke leuk zijn maar helaas is onze relatie niet zo best.

Mijn ouders zijn helemaal niet blij, denken dat we het niet aan kunnen ivm mn gezondheid. Daarbij zijn mn man en ik twee haar gelee, 3 maand uit elkaar geweest. Wij hebben onze problemen opgelost en ouder en wijzer geworden. Helaas zien mijn ouders en mn zus dat niet.

Ook als mn ouders nu bij ons zijn, vertelt ze veel over mn zus haar zwangerschap, mij wordt weinig tot niks gevraagd. Ik vertel er zelf ook weinig over tegen haar. Moeilijk is het wel, zo had ik me alles niet voorgesteld toen ik fantaseerde over zwanger worden.

Gelukkig heb ik een hele leuke buurt en een paar goede vriendinnen.
    Mijn buurvrouw was zo blij voor ons dat ze de tranen in haar ogen had.

Tja ik zou zeggen, laat je niet gek maken door anderen. Vermijd stress helemaal van mensen die niet blij voor en met je kunnen zijn.

5. mopperkonijn

mopperkonijn Actief lid

16 jan 2010
    432
    0
    0
    NULL
    NULL
    er is nog meer gezegt hoor...
    waarom ik niet andere prioriteiten instel omdat ik nog maar 35 ben en dus nog wel had kunnen weten
    bijvoorbeeld een rijbewijs want met 3 stuks word dat lastig
    ik hoef geen rijbewijs omdat min man altijd de auto heeft en zelf altijd rijden wilt en ik geen tweede auto kan veroorloven, en ben zo mijn leven gewend.
    dan over onze banen en deze tijd , dat we ons ergen tegen in moeten dekken als er eens van ons ontslag krijgt we hangen....
    mijn baan is in 2017 over en krijg niet eerder ontslag door ik in de zorg zit en juist deze baan niet heeft te lijden onder de crisis. maar in 2017 ben ik hem wel kwijt door pensioen van de baas die bedrijf daarna stopt of van de hand doet. ik leer voor nu wat anders en kan dat alleen tussendoor doen.
    en krijg ik daar opmerking over of ik wel besef dat ik eind van het jaar klaar moet zijn ermee....
    dan wel mijn man zijn baan is ook niet om tot pensioen mee door te gaan.
    echt waar zo belerend voel me net een puber die betrapt is door papa en mama met onverwachts zwanger zijn! en even de les gelezen moet worden en zeker op mijn verantwoordelijkheden beleerd worden... er word nog net geeist tot abortus
    en wat een opmerking ook
    das wel snel denk!
    de vorige zwangerschap deed ik 1,5 jaar over en nu ja dachten we het kan en ook eerder, hebben we altijd rekening meegehouden en nu was het in ronde 4 raak. wij zijn blij maar hun denken dat we dat niet verwacht hadden en nu dus in problemen komen ...
    zoek het uit zou ik zeggen ik sluit voor vandaag ik heb een klantje voor proefmodel en denk er niet meer aan
    meisjes zijn 6 sept jarig en worden 4 jaar en wil ze niet spreken en komt misschien die dagwel even langs
    dat misschien van hem! mag ook gewoon een niet zijn hoor we vieren het zondag pas dus tijd zat om aftekoelen en zijn ogen uit te krabben

6. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Vind het heel vervelend voor je meid, zo jammer dat mensen soms zo gemeen kunnen doen. Rustig blijven ademhalen he!

7. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Wat vervelend als familie niet blij kan/wil zijn voor je en je jullie geluk niet kunt delen met hun.
    Er mag toch vanuit gegaan worden dat jullie volwassen mensen zijn en hier over nagedacht hebben. Waar draait het leven uiteindelijk om? Neem aan om gelukkig te zijn en dat te delen met elkaar/kinderen. Niet alleen om werken toch?

8. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Jammer als mensen niet gewoon kunnen doen.. Op ons zal ook de nodige kritiek komen omdat wij nog maar net een jaar samen zijn en er natuurlijk ook 2 stiefkinderen zijn.
    Maar voor ons voelt het goed, dit kind wordt geboren uit liefde en er bestaat niks mooiers. Tussen mij en zijn kindjes gaat t super en we hebben natuurlijk wel zitten vissen of ze het leuk zouden vinden. En dat was gelijk volmondig ja! Onze familie is positief en de rest vindt maar wat hij er van vinden moet. Jammer dan, niet te veel van aantrekken hoor en gewoon lekker genieten!

9. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Even een rare vraag hoor... Als ik nu klaarkom krijg dan heb ik daarna allemaal krampen in mijn buik. Herkennen jullie dit?

10. Anique

Anique Actief lid

Hey NienT: ik herken dat wel. Kan geen kwaad hoor, je lichaam is erop gebouwd je kleintje te beschermen bij normaal gebruik en het klaarkomen hoort daarbij. ;)

11. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    haha ok. Fijn om te weten. Het is alleen irritant om te weten dat je na en het klaarkomen 5 min lang pijn moet hebben.

12. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Anique
    Hahahaha bij normaal gebruik! mooi antwoord hahahaha! Lig in een scheur :p

Ikzelf kan hier niet over oordelen heb even een stop erin gegooit bij mij... Mn gevoel houd me nog even tegen nu het nog zo klein is allemaal.

13. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf veel meer zin in sex dan normaal, ik herken ook die krampen! Heb ook de hele dag meer last van dat ongesteld gevoel dan. Ennn voor een uurtje plezier heb ik dat niet over dus wij doen het ook maar ff rustig aan!

Mn bloed was helemaal goed! Alleen iets verhoogd ontstekingswaarden maar niet alarmerend :) heb net nog cb testje gedaan stom he! Maar gaf een mooie 3+ weken aan hihi.

14. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Toch wel fijn die bevestiging seallable. Ik heb nog een hoop ovulatietesten liggen en die doe ik soms nog als ik even 'bevestiging' wil. Daar heb ik echt een mega donkere streep op. 2x donkerder dan de contole streep ofzo. Altijd fijn om te zien.

15. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Mevrs : leuk dat je nu zeker weet dat het geen bbz is. Geniet er nu maar tenvolle van. Hmmm, urinetest voor het geslacht? Zou dat nu werkelijk echt werken? Nog nooit van gehoord hoor

Nelly ;ik mis de drop, filet americain en softijsjes ook wel erg. Ga nou niet klagen van je lip.haha, mijn hele gezicht zit er vol van. Pfff

Mama miranda : leuk dat je het hebt verteld. Je overbezorgheid en extra controle bij toiletbezoekjes zijn volledig normaal hoor …we willen allemaal zo graag dat alles goed loopt

Mopperkonijn: leuk dat mvm je zelf hebben gecontacteerd

Nient = welkom hier. Proficiat hoor

Juis: haha, omdat ik nu geen alcohol drink, heb ik ook gezegd dat ik ab neem

Seallable en mopperkonijn : wat jammer dat de reacties niet zijn hoe jullie het wilden zeg…niemand hoeft zich daar in te moeien he. Mopper:als jij vind dat je geen rijbewijs nodig hebt, is dat jou keuze he. Bespaar je ook in benzine enzo

Nient : ik heb nu ook felle pijnen na een orgamse. Erg vevelend he

hey dames ....
    wat voel ik mij al 4 dagen ellendig. echt raar gevoel.
    ik was altijd pc verslaafd, en nu loop ik hele dag rond gelijk een kip zonder kip. weet geen raad met mezelf

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Volgens mij ben je zwanger :D

Klaarkomen is inderdaad heeeeerlijk, en gelijk daarna zeeeeer pijnlijk.. maar ik ga het er toch niet noh 8 maanden voor laten..

Wie verwend wil worden, moet pijn lijden :p;)

17. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Iemand had het over een testje om het geslacht na 6 weken te kunnen bepalen.. iemand een ideetje waar je die vandaan haalt? is leuk voor de lol.. :)

18. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
  19. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0