Zeewoldemama: Welkom en gefeliciteerd! Jullie verwachten ook de 4de! Haha.. Hier zit ook onze 4de in de buik! Ben erg benieuwd wanneer deze kleine van je er uiteindelijk uit wil, april of mei... Hihi... @Moonymuppet: Onze 4de! Dat moet je ook niet doen he! Met je neus op testjes zitten... Hihi.. Je bent gewoon hartstikke zwanger! Heb je al last van kwaaltjes?
Hoi allemaal ben ik ook weer, pff lange dag gehad... net pas thuis! Ik wil ook steeds een bestiging hebben hoor, ik voel me namelijk helemaal niet zwanger, geen kwaaltjes.. al begint de vermoeidheid al te komen. Wilde morgen toch nog kruidvat testjes gaan halen om te kijken of mn streepje donkerder wordt @ Zeewoldemama, ik had mn ei ook op 11 augustus @ kensho, wel super zeg dat je op 8 dpo al wist dat je zwanger bent! @ moonymuppet, wat fijn dat je de mmm bent voorgebleven, dat moet wel een hele opluchting zijn voor jullie!
Oooh Meiden van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben op 17 mei 2012 moeder geworden van een dochter, en kan je zeggen het is mooie maand om in te bevallen. Lekker genieten van jullie wondertjes in de buik
Jeetje mei 2013 mama's alweer... Wat gaat de tijd hard... Van harte meiden en geniet van jullie wondertjes! Hier is mijn mei wonder milan alweer 14 weken!
kensho, ik weet dak het niet moet doen maar ja haha tis nog een beetje onwerklijk haha, kwaaltjes mwah heb wel krampen in me buik en na het eten ben ik toch al wel met vlagen misselijk. Maar neem het allemaal voor lief! jij al kwaaltjes?? bellasnoa, is idd een opluchting maar vooral een grote verrassing omdat ik het niet meer verwacht had haha. Aanstaande dinsdag had ik eigenlijk een afspraak bij de gyn voor onze kinderwens, maar omdat ik cystes aan beide eierstokken heb vonden ze het belangrijk dak dinsdag toch nog even kom. Dus dinsdag onze eerst echo, helaas is er dan nog niks te zien
Hier ook een mei 2012 mama, gister een jaar geleden hebben wij onze zoon verwekt en op 24 mei is hij geboren. Wat gaaf om jullie zo te lezen, ik krijg ook weer helemaal de kriebels, wat was dat spannend!!! Hopelijk volgend jaar weer een hele hoop mei baby's en hebben jullie een fijne zwangerschap. Geniet ervan meiden! GEFELICITEERD!!
Wat leuk om te lezen dat hier ook nog 2012 en 2011 mei mama"s komen! Jullie van harte met jullie kindjes! Vinden jullie t ook nog zo eng en spannend? Ga nog vaak naar de wc om te kijken of er toch echt niks roods te zien is. Vandaag is dag 4 overtijd, t blijft spannend! Gister vreselijke krampen, ik wist wel dat het me darmen zijn, maar ik schrok toch wel ff Ik heb " last " van; maagzuur, vermoeidheid en een rare ijzersmaak in mn mond, ongie gevoel begint steeds meer af te nemen. Maandag naar de huisarts en 17 sept eerste echo (wat lijken 3 week dan ver weg) Fijne dag iedereen!
Ik heb net nog een keertje getest met KV, maar deze is echt super licht!! (donderdag met zw&kids en CB getest, dus heb dan wel geen vergelijkingsmateriaal)... Maak me toch eigenlijk wel een beetje zorgen of het wel goed zit?
hey meid ik heb mezelf voorgelegd niet meer te testen. ik werd er ook gek van! ga maar genieten ... misschien was je urine niet geconcentreerd genoeg ofzo
hier dag 3 na nod. ik heb dezelfde angsten. iedere minuut naar toilet uit angst. gisteren had ik veel rugkrampen vooral, dat vond ik ook maar eng. vandaag voel ik niks meer ....dat vind je dan ook weer niet leuk, geloof me
saellable, ja hier vind ik het ook nog steeds spannend en eng en ben ook bang dat het mis gaat. Die maagzuur ja, die is behoorlijk irritant. Bellanoa,je moet idd niet meer testen en gewoon afwachten, weet das kei moeilijk maar wat natascha86 ook al zegd misschien was je urine niet goed. Natascha86, je bent hierin niet de enige hoor haha
Meiden, jullie hebben ook helemaal gelijk! Ik ga er van genieten en zolang er geen krampen in combi met bloed is dan is het goed toch Duimen, dat er bij ons volgend jaar mei allemaal mooie wondertjes worden geboren!
Hay ik meld me ook maar aan hier! Nu 4 positieve testen verder! Verwachte uitgerekende datum: 03-05-2013! En ik voel ook echt helemaal niks! Ben ik erg blij mee maar maakt het toch ook eng.. Afwachten en hopen maar
BellaNoa, je hebt helemaal gelijk!! Zustertje12345, Welkom!!! wij hebben de zelfde uitgerekende datum
@ zustertje, gefeliciteerd meid!! Na 4 testen ku je het wel gaan geloven haha! Hier vanmiddag lekker een dutje gedaan van 2,5 uur... Dus hopelijk kan ik het vanavond volhouden. Vrienden komen borrelen! pff moet dus ook nog iets verzinnen waarom ik geen wijntje pak
Dank jullie wel, en jullie natuurlijk ook! Moonymuppet, ben benieuwd of we de enige blijven op dit forum
Hoi, hier ben ik nog ff. Druk weekend, vriendinnetje van mijn dochter bleef slapen en vandaag tig winkels af voor nieuwe schoenen voor mijn puberzoon en zijn schoolspullen. Ik heb nog 2 nieuwe testen gedaan gister en vanmorgen. Zal ze hier plaatsen als het lukt met mijn telefoon. Vandaag eerste kadootje gehad van mijn dochter dr vriendinnetje en haar moeder. Een beertje en slofjes. Zo lief! Ik heb ook al maagzuur en mijn broek kan nog wel dicht maar krijg dan snel buikpijn. Ook erg misselijk en kokhalzen helaas. Maar ja alles voor het goede doel he haha.